SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik maak er zo ook een einde aanquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken.
Koen mejonge brug kan neerquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik maak er zo ook een einde aan
truste
Stelletje bejaarden hier.quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is dit toch altijd een vroeg slapen SC
Ik ben erquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hey!quote:Op zaterdag 27 november 2021 01:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ertijdens m'n inmiddels dagelijkse 3u wakker zijn midden in de nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen, maar meestal slaap je daarna nog wel even lekker toch? Ik ga zo, prima volgens mijn ritme, slapen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen, maar meestal slaap je daarna nog wel even lekker toch? Ik ga zo, prima volgens mijn ritme, slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja meestal slaap ik alsnog 7u ofzo in totaalTruste alvast!
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 02:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja meestal slaap ik alsnog 7u ofzo in totaalTruste alvast!
Dat is een positief iets, denk ik! (hoop ik, nog steeds wat onzeker daarover.)
Ik las dat je mensen in Zwitserland ging ontmoeten en ik ben zo benieuwd wie!
normaal zou ik echt nog even meelullen maar momenteel beetje moe door werk en opkomende verhuizingstressquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat je honger hebt. Net als ik?quote:Op zaterdag 27 november 2021 04:24 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal zou ik echt nog even meelullen maar momenteel beetje moe door werk en opkomende verhuizingstresswaarom ik nu dan weer wakker moet zijn...
Wat ga je allemaal Smurfen?quote:
Wakker worden ballebalquote:
Daaaar moet een KOFFIE in!quote:
Ben je 3 uur wakker?quote:Op zaterdag 27 november 2021 01:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ertijdens m'n inmiddels dagelijkse 3u wakker zijn midden in de nacht
quote:Op zaterdag 27 november 2021 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond Gergi ook oprecht zo'n ontzettend leuk persoon! Dat hij helemaal niet besefte dat mensen zoals hij, budapestenaar en ik uitzondering zijn in een wereld vol dictatorafschuw. En hoe hij zo enthousiast was over Cuba.
Best fris nuquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het tijd voor het winterdekbed.
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben ik ter sprake gekomen op Cyprus?
En nu zitten we hier in het oude strandhuisquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil terug naar Zeeland. 's Ochtends warme croissantjes, geen was hoeven doen, geen teringbende overal waar je kijkt, lekker even het strand op, tussen de middag ergens eten en 's avonds met z'n allen een spelletje doen
Heerlijk kneuterig gezellig
quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaMaar alleen in positieve zin hoor
Ik ben toch blij dat ik een muts heb meegenomen.quote:
Netflixen, wafels bakken, m'n filofax updaten voor volgend jaar, en vanmiddag naar een vriendin.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben vereerd hoor. Ik neem aan dat Gergi inmiddels ook weet dat hij hier Gergi heet?
Wafelsquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netflixen, wafels bakken, m'n filofax updaten voor volgend jaar, en vanmiddag naar een vriendin.
Met wodka en met bokking? In de Duitse versie hebben ze bockwurstquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu zitten we hier in het oude strandhuis![]()
Ben je buiten?quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik een muts heb meegenomen.
nu weer in de keet, buiten de mensen aan het werk gezet, nu weer wat administratie op orde makenquote:
Is wel een goede reden om wakker te worden?quote:
Klinkt als een prima dagquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netflixen, wafels bakken, m'n filofax updaten voor volgend jaar, en vanmiddag naar een vriendin.
Dat klinkt als werkquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu weer in de keet, buiten de mensen aan het werk gezet, nu weer wat administratie op orde maken
Dat klinkt alsof je een weg gaat asfalterenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik voel mij zoals die mensen buiten bij gianni
ga ik misschien wel even doen jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een weg gaat asfalteren
Is dit een nieuwe term voor een grote gerrie doen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga ik misschien wel even doen ja
Ik ben ook niet helemaal gerust op de uitwerking van mijn dagje kantoor gisterenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
1 collega van ons is afgelopen week getrouwd en nu hebben er dus al 2 collega;s die daar zijn geweest corona
nee zag mij zelf ons resaurant buiten plat asfalteren.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe term voor een grote gerrie doen?
blijf je vanaf volgende week thuis?quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal gerust op de uitwerking van mijn dagje kantoor gisteren
die mensen zijn nu ook al bezig over de broodjes bij de lunch, dus ze passen hier welquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik voel mij zoals die mensen buiten bij gianni
quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zag mij zelf ons resaurant buiten plat asfalteren.
Zo met dat ding er over heen
Ja, al moet ik op 6 december weer in Arnhem zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijf je vanaf volgende week thuis?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mensen zijn nu ook al bezig over de broodjes bij de lunch, dus ze passen hier wel
waarom?quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, al moet ik op 6 december weer in Arnhem zijn
past in de cancelcultuurquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat die niet gecanceld worden?
Even een kopje koffie naar binnen gieten moet wel lukken in een kwartiertjequote:Op zaterdag 27 november 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden gisteren een reservering voor kwart voor 8 staan. Dus die mensen gebeld. kregen voicemail dat het niet kon omdat we om 8 uur dicht moesten en of ze ons wilde terug bellen voor een andere tijd/dag
Belde ze later boos terug dat die we die reservering hadden geannuleerd want dat kon toch wel gewoon kwart voor 8
Tot nu toe nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat die niet gecanceld worden?
wij hadden vandaag nog een optreden staan in een zaal voor 80 man. die is gisteren pas gecanceld. Ze voelden zich er toch niet zo goed bijquote:
Er is een “wie-ben-ik” spel gemaakt van de SC.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben ik ter sprake gekomen op Cyprus?
Ja, dat is wel veel. Wij zitten maar met vier mensen. En we kunnen prima afstand houden. Maar jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hadden vandaag nog een optreden staan in een zaal voor 80 man. die is gisteren pas gecanceld. Ze voelden zich er toch niet zo goed bij
Heeft hij een grote neus? Dan is het Buda.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is een “wie-ben-ik” spel gemaakt van de SC.
Belgische wafels, recept van m'n opaquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wafels
wat voor soort wordt het?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Belgische wafels, recept van m'n opa
Ze hebben daar gewoon met een hele stapel tijdschrift plaatjes uitgescheurd en bij elkaar geplakt om iedereen hier na te makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft hij een grote neus? Dan is het Buda.
Zonquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een verschil in weer met gisteren
quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
1 op de 10 mensen van de vluchten uit Zuid-Afrika had Corona, die waren allemaal vrolijk door de douane gelopen anders. Dus die nieuwe variant hebben we hier vast ook alweer.
Ja zal niet het eerste vluchtje uit ZAF zijn geweest de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
1 op de 10 mensen van de vluchten uit Zuid-Afrika had Corona, die waren allemaal vrolijk door de douane gelopen anders. Dus die nieuwe variant hebben we hier vast ook alweer.
We hebben veel geleverd de afgelopen 2 jaar blijkt dan maar weer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal niet het eerste vluchtje uit ZAF zijn geweest de afgelopen weken
Ik heb geen bewijsmateriaal gezien vanmorgen, dus ik hou het op nee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft hij bij jullie vannacht ook gesneeuwd?
Ja gezien het ook al in België is ontdekt kun je en met vrij grote zekerheid van uit gaan dat het hier ook gewoon al is, zeker als ze het pas na een paar dagen ontdekkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben veel geleverd de afgelopen 2 jaar blijkt dan maar weer.
Die Egyptenaar liep er al ruim 10 dagen mee rond.
sommige mensen vinden het nog steeds maar een griepjequote:Op zaterdag 27 november 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben veel geleverd de afgelopen 2 jaar blijkt dan maar weer.
Die Egyptenaar liep er al ruim 10 dagen mee rond.
mehquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is wel een goede reden om wakker te worden?
Ik wel nogquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijsmateriaal gezien vanmorgen, dus ik hou het op nee.
mist ie een oogquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft hij een grote neus? Dan is het Buda.
Hier ook. Favoriete winterbedbed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Flanelletje om mijn dekbed doen straks
ALLESquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik allemaal aan moet vandaag
Vriendin van mij ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet beter ergens gaan overwinteren? Vriend van mij zit lekker op Curaçao nu.
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft hij bij jullie vannacht ook gesneeuwd?
niets moetquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik allemaal aan moet vandaag
nou als ik binnen had kunnen staan was het oke maar sta nu in die zaak buitenquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet beter ergens gaan overwinteren? Vriend van mij zit lekker op Curaçao nu.
Gewoon met een snuivend boos snuitje voor je baas gaan staan, voetje tappen, niets zeggen, strak aanstaren en op je blote arm wijzenquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ik binnen had kunnen staan was het oke maar sta nu in die zaak buiten
is er Glühwein?quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ik binnen had kunnen staan was het oke maar sta nu in die zaak buiten
Die staat warm binnenquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met een snuivend boos snuitje voor je baas gaan staan, voetje tappen, niets zeggen, strak aanstaren en op je blote arm wijzen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/s(...)es-beatrix~a184505b/
Stenen gooien is niet de enige oplossing voor álles in Rotterdam hequote:
niet?!?quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stenen gooien is niet de enige oplossing voor álles in Rotterdam he
Valt me nog mee dat het niet met poep gooien is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stenen gooien is niet de enige oplossing voor álles in Rotterdam he
kunnen nog niet schaatsen.quote:
Ja 10 graden las ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week stuk aangenamer voor jou weer.
oeh negen gradenquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week stuk aangenamer voor jou weer.
Ja hoor, jij wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alle ramen open en ik zit slechts in mijn onderbroek, even lekker doorwaaien en luchten [ afbeelding ]
Echt nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alle ramen open en ik zit slechts in mijn onderbroek, even lekker doorwaaien en luchten [ afbeelding ]
quote:
Probeer het een uurtje vol te houden, lekker juist, ik kan niet tegen dat opgeslotene en muffe.quote:
Slaapkamer zo ook even doorluchten hierquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Probeer het een uurtje vol te houden, lekker juist, ik kan niet tegen dat opgeslotene en muffe.
De zon schijnt?quote:
Ik ga een keer als die zeemeerman met carnavalquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal ga je ook de kerstboom zetten?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Die gehalveerde flamingo vind ik wel wat verontrustendquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
geven en vooral nemen toch?quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gehalveerde flamingo vind ik wel wat verontrustend
Omgquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel verslavend zijn geweest waardoor ze uitgestorven zijn van zinneloosheid en luiheid.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Bietje natte snil hier![]()
tevens goedemorgen op deze weer 2:26 kortere dag.
De Maya's maakten kauwgom van boomhars
Halve rotisserieflamingoquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gehalveerde flamingo vind ik wel wat verontrustend
Iets dat lang en roze is?quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook een flamingo op de plee trouwens
quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel verslavend zijn geweest waardoor ze uitgestorven zijn van zinneloosheid en luiheid.
Oh leuk!!!quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Noem je hem Dries?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zonnebril op en strak geel zwembroekje aan, een echte uitsloofpiel.
huehuequote:
Ik krijg een gratis geurkaars.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de rituals gratis douchegel gekregen en nu ruik ik naar een vent.
Gerritquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de rituals gratis douchegel gekregen en nu ruik ik naar een vent.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Dries.
https://i.imgur.com/nMYfYvs.jpg
volop zon hier nogquote:
Haal die camera’s eens wegquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof jij geen porseleinen luipaard hebt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
na veel wikken en wegen en proberen nieuwe werkhandschoenen gekocht..Voor die prijs mag ik hopen dat je niet meerdere per dag verslijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja want die weten dat jij er toch altijd te vroeg bentquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Altijd fijn als je collega's altijd te laat komen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
na veel wikken en wegen en proberen nieuwe werkhandschoenen gekocht..Wat heb je gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja kon niet naar binnen dus dat had niet veel nutquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want die weten dat jij er toch altijd te vroeg bent
Misschien vinden ze je wel een beetje Zuid-Afrikaans en zijn ze bang voor je.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja kon niet naar binnen dus dat had niet veel nut
Wiet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:18 schreef Ama het volgende:
Lidl heeft wel al een heel kerstassortiment maar 1x raden wat ze niet hebben.
Nee hoop dat deze toch een jaar of twee mee gaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor die prijs mag ik hopen dat je niet meerdere per dag verslijt
Vergoed de baas dat niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee hoop dat deze toch een jaar of twee mee gaan
Nu wel benieuwd wat dit voor handschoenen zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee hoop dat deze toch een jaar of twee mee gaan
Kerstkransjes?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:18 schreef Ama het volgende:
Lidl heeft wel al een heel kerstassortiment maar 1x raden wat ze niet hebben.
Lief.quote:Ter compensatie voor de periode dat je minder gebruik kunt maken van je Unlimited abonnement ontvang je een Pathé Giftcard t.w.v. 10 euro.
Zou wel een hoop dealertjes winst kostenquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gat in de markt wel als de LIDL wiet zou verkopen.
Die kunnen de vakken vullenquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou wel een hoop dealertjes winst kosten
En als ze goed hun best doen meespelen in een kekke Lidl commercialquote:
een beetje fris is het welquote:
Heb k nog niks over gehoordquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je wel een beetje Zuid-Afrikaans en zijn ze bang voor je.
Alvast voorbereiden op de allesvernietigende Zuid-Afrikaanse variantquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hulp-we-moeten-dicht
*blijft binnen*
Oke als mijn remmen het weer niet doen van mijn fiets ga ik meteen laten maken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hulp-we-moeten-dicht
*blijft binnen*
https://www.hestragloves.(...)short-5-finger-blackquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu wel benieuwd wat dit voor handschoenen zijn
Zien er ook wel uit als fatsoenlijke werkhandschoenen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hestragloves.(...)short-5-finger-black
wacht watquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik kan weer twee jaar scheren. Thank Yuu Black Friday![]()
[ afbeelding ]
Jezus tering.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf heb je gekocht manquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ach die man heeft ook genoeg wcpapier om de hele straat een maandlang wcpapier te geven.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Prepper_Flashquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Je leest niet eens, intellectquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
25 procent goedkoper ben je alleen uit als je elk scheermesje beziet als het allerlaatste scheermesje dat je in huis hebt
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
75 procent goedkoper ben je alleen uit als je elk scheermesje beziet als het allerlaatste scheermesje dat je in huis hebt
Gewoon doen, als je er plek voor hebt en je er elke week eentje verslijt, niks mis meequote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even winterkleding kopen. Eén trui is wat weinig. Als ze in de aanbieding zijn koop ik er gelijk 300.
Kopen hier ook vaak fors in, maja we zijn met 4 hierquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach die man heeft ook genoeg wcpapier om de hele straat een maandlang wcpapier te geven.
Dit zijn losse mesjes voor op een houder.quote:
Ja ik ben alleen (meestal) dus dan vind ik dat beetje overdreven + heb ook geen plek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kopen hier ook vaak fors in, maja we zijn met 4 hier
Doe ik ook wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan kopen jullie toch lekker minder
Grote voorjaarsschoonmaak heb ik voor maart geagendeerdquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:35 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo mijn woonkamer grondig schoonmaken. Banken aan de kant enz.
Ik heb kaas en Eskimo Callboy over fijne speakerts..?quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik er hier al veel zin in heb ofzo.
Mweh dit kan niet wachten. Alles aan de kant wat bij de verwarming staat en goed overal even stofzuigen (en dweilen).quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grote voorjaarsschoonmaak heb ik voor maart geagendeerd
Klinkt aantrekkelijk maar met stofzuigen hoor ik daar niks van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb kaas en Eskimo Callboy over fijne speakerts..?
Welk type?quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn losse mesjes voor op een houder.
Nope, maar denk dat de standaardbandshirtmaten wel opgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk maar met stofzuigen hoor ik daar niks van.
Heb jij wel eens een shirtje gekocht deze band? Ik twijfel welke maat ik moet kopen nml.
Ik heb al 10.000 jaar geen bandtshirt meer gekocht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, maar denk dat de standaardbandshirtmaten wel opgaan.
Allemaal dezelfde.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even winterkleding kopen. Eén trui is wat weinig. Als ze in de aanbieding zijn koop ik er gelijk 300.
Straks gaan die houdertjes uit de handel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn losse mesjes voor op een houder.
Dan hoop ik dat ze dat op tijd aangeven, dan koop ik er daar ook nog een paar vanquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks gaan die houdertjes uit de handel.
Overal salequote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik haal veel van m'n shirts bij qwertee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:53 schreef Ama het volgende:
Hopelijk tegen de lente weer wat meer leuke shirtjes in de winkels.Valt beetje tegen nu, veel Disneymeuk enz maar pff.
Oke linkje snel opgeslagen en niet gekeken, kijk later wel even haha.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal veel van m'n shirts bij qwertee.
Dan moet je een koptelefoon met noise cancellation kopen. Dan hoor je de stofzuiger tenminste ook bijna niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk maar met stofzuigen hoor ik daar niks van.
Ja, die hebben wel het geintje dat designs een beperkte tijd op de site staan, dus meteen kunnen kopen is wel aan te raden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke linkje snel opgeslagen en niet gekeken, kijk later wel even haha.
Ja, maar dat doet m'n "fijne speakers"-aanbod een beetje teniet natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je een koptelefoon met noise cancellation kopen. Dan hoor je de stofzuiger tenminste ook bijna niet.
Ja dus daarom nu niet kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hebben wel het geintje dat designs een beperkte tijd op de site staan, dus meteen kunnen kopen is wel aan te raden.
Haat aan zulke winkels.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hebben wel het geintje dat designs een beperkte tijd op de site staan, dus meteen kunnen kopen is wel aan te raden.
Of gewoon even 5 minuten geen muziek luisteren.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je een koptelefoon met noise cancellation kopen. Dan hoor je de stofzuiger tenminste ook bijna niet.
Ja maar dat was al zo toch?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
2022 kunnen we maar beter overslaan.
Dan overleef ik het stofzuigen niet omdat ik gek word van het geluid en omdat het zo vervelend is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Of gewoon even 5 minuten geen muziek luisteren.
Jeetje. En dan noemen ze MIJ raarquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan overleef ik het stofzuigen niet omdat ik gek word van het geluid en omdat het zo vervelend is.
Jij gaat fluitend het huis door?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje. En dan noemen ze MIJ raar
Derde jaar op rij dat ik mijn drie weken zomervakantie al geboekt heb qua werk en dat er maar beperkt wat van terecht komtquote:
Ew.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/290280/(...)za-met-cannabis.html
Leuk nieuws is uitgestorven. Het slechte nieuws is besmettelijker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
Ik stel voor dat we hier één uur per dag alleen maar leuke nieuwsberichten gaan delen.
Ja niet in NL zo te zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Er gebeuren ook nog wel leuke dingen hoor. Vorige week is er nog een giraffe geboren hier in de dierentuin.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk nieuws is uitgestorven. Het slechte nieuws is besmettelijker.
Ja, dat zag ik! Zo erg haat ik stofzuigen nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik het scheermesjes gekocht
Die sterft vast een gruwelijke dood door Omikron.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Er gebeuren ook nog wel leuke dingen hoor. Vorige week is er nog een giraffe geboren hier in de dierentuin.
M'n koffie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik! Zo erg haat ik stofzuigen nou ook weer niet.
De zeekoe in Arnhem is drachtigquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Er gebeuren ook nog wel leuke dingen hoor. Vorige week is er nog een giraffe geboren hier in de dierentuin.
Zeekoeienquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De zeekoe in Arnhem is drachtigIk ga op kraamvisite zodra het kan
Raar om je zusje zo te noemen maar vooruit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wizzaquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:35 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo mijn woonkamer grondig schoonmaken. Banken aan de kant enz.
daar heb ik @kwiwi voorquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of yolo, zal ik?
https://eskimocallboy.bra(...)p-it-logo/index.html
Volle kasten ditdat.quote:
Je kunt je maar beter voorbereiden op een vakantie op de Sallandse Heuvelrug dan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Derde jaar op rij dat ik mijn drie weken zomervakantie al geboekt heb qua werk en dat er maar beperkt wat van terecht komt
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar aan voorbereiden danquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt je maar beter voorbereiden op een vakantie op de Sallandse Heuvelrug dan.
krukje in je rugzakquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar aan voorbereiden dan
Oefenen met survivallen? Er schijnen slangen te leven bijvoorbeeld, dus je moet wel weten wat je moet doen als die je willen wurgen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar aan voorbereiden dan
gewoon braden in hun eigen vet op esbitjes. Paar paddestoelen plukken voor erbij. Flamberen, afblussen en ontsmetten met wat whisky. Allemaal aan boord.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oefenen met survivallen? Er schijnen slangen te leven bijvoorbeeld, dus je moet wel weten wat je moet doen als die je willen wurgen.
Ik stel voor teveel corona banwaardig te makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
Ik stel voor dat we hier één uur per dag alleen maar leuke nieuwsberichten gaan delen.
Zit dat in je noodpakket?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon braden in hun eigen vet op esbitjes. Paar paddestoelen plukken voor erbij. Flamberen, afblussen en ontsmetten met wat whisky. Allemaal aan boord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |