SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik maak er zo ook een einde aanquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken.
Koen mejonge brug kan neerquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik maak er zo ook een einde aan
truste
Stelletje bejaarden hier.quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is dit toch altijd een vroeg slapen SC
Ik ben erquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hey!quote:Op zaterdag 27 november 2021 01:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ertijdens m'n inmiddels dagelijkse 3u wakker zijn midden in de nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen, maar meestal slaap je daarna nog wel even lekker toch? Ik ga zo, prima volgens mijn ritme, slapen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen, maar meestal slaap je daarna nog wel even lekker toch? Ik ga zo, prima volgens mijn ritme, slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja meestal slaap ik alsnog 7u ofzo in totaalTruste alvast!
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 02:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja meestal slaap ik alsnog 7u ofzo in totaalTruste alvast!
Dat is een positief iets, denk ik! (hoop ik, nog steeds wat onzeker daarover.)
Ik las dat je mensen in Zwitserland ging ontmoeten en ik ben zo benieuwd wie!
normaal zou ik echt nog even meelullen maar momenteel beetje moe door werk en opkomende verhuizingstressquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat je honger hebt. Net als ik?quote:Op zaterdag 27 november 2021 04:24 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal zou ik echt nog even meelullen maar momenteel beetje moe door werk en opkomende verhuizingstresswaarom ik nu dan weer wakker moet zijn...
Wat ga je allemaal Smurfen?quote:
Wakker worden ballebalquote:
Daaaar moet een KOFFIE in!quote:
Ben je 3 uur wakker?quote:Op zaterdag 27 november 2021 01:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ertijdens m'n inmiddels dagelijkse 3u wakker zijn midden in de nacht
quote:Op zaterdag 27 november 2021 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond Gergi ook oprecht zo'n ontzettend leuk persoon! Dat hij helemaal niet besefte dat mensen zoals hij, budapestenaar en ik uitzondering zijn in een wereld vol dictatorafschuw. En hoe hij zo enthousiast was over Cuba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |