Oh wat heftig .quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Er wordt nu een deken over de persoon gelegd
Leugens! Ze zaten daar allemaal stilletjes met lange gezichten aan hun drankjes te nippen. Ben maar doorgelopen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
Klinkt wel heel gezellig allemaal zeg!
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
Klinkt wel heel gezellig allemaal zeg!
Hahahaquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leugens! Ze zaten daar allemaal stilletjes met lange gezichten aan hun drankjes te nippen. Ben maar doorgelopen.
We moesten ons verdriet even verdrinken daar jij niet binnenkwam.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leugens! Ze zaten daar allemaal stilletjes met lange gezichten aan hun drankjes te nippen. Ben maar doorgelopen.
Ja, dat is eigenlijk wel waarquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De rest is aan het after partying in het hotel ....quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen veilig hotel of huis gehaald?
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De rest is aan het after partying in het hotel ....
Geen idee ik ben er in ieder geval niet meer, lig in m'n eigen nest intussenquote:
Geniet lekker naquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee ik ben er in ieder geval niet meer, lig in m'n eigen nest intussen
En GOA en mascara-klodder.quote:
En Jeroentje dan ook neem ik aanquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En GOA en mascara-klodder.
D. is naar huis gereisd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |