Hoef je alleen maar naar buiten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga me zo ook maareens douchen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Banden vol Check
Tank vol Check
Zonnebril Check
Ausweiss Check
Diverse attributen Check
GoA is klaar om de Provincie te verlaten
Tot straks
Ik sta de pindarotsen uit te laden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo even de tassen in het hotel af gooien en dan komen we naar de kroeg gewandeld gezwommen.
Goede reis.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Banden vol Check
Tank vol Check
Zonnebril Check
Ausweiss Check
Diverse attributen Check
GoA is klaar om de Provincie te verlaten
Tot straks
Jij ging toch ook?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
Veel plezier vandaag fokkertjes, fijn dat het nog doorgaat.![]()
Nee, helaas niet en mijn zoon heeft gelijk zijn vrije dag weer ingeleverd en zit nu ergens in Engeland.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ging toch ook?
veel plezier iedereen!!
Lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, helaas niet en mijn zoon heeft gelijk zijn vrije dag weer ingeleverd en zit nu ergens in Engeland.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
Onderweg!
De foto is schaamteloos gejatMaar ik ben op dezelfde plek.
[ afbeelding ]
Lopend hierheen..beetje schuim meequote:
Je bent de enige niet.quote:
Ik mag toch hopen dat je douche het inmiddels weer doetquote:
Is het nog nat daar? Ik wacht even tot het droog isquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lopend hierheen..beetje schuim mee
Het zeikregent...quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef D. het volgende:
[..]
Is het nog nat daar? Ik wacht even tot het droog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |