pure hypnose.. rasta rostelli shit.quote:Op zondag 28 november 2021 00:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ken er genoeg die nog in het narratief van de regering en de media geloven. Zo bang dat ze een mondkapje ophebben tijdens het hond uitlaten
In de auto alleen met een mondkapje. Het is echt ergquote:Op zondag 28 november 2021 00:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ken er genoeg die nog in het narratief van de regering en de media geloven. Zo bang dat ze een mondkapje ophebben tijdens het hond uitlaten
Op de fiets.....quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
In de auto alleen met een mondkapje. Het is echt erg
Helemaal weg met die QR code: we zijn mensen en geen schapen. Dat je moet bewijzen dat je gezond ben met zo'n stomme QR code slaat nergens op.quote:Op zondag 28 november 2021 00:22 schreef yinxs het volgende:
Kleine dump van dingen:
Ik had er tussen moeten staan, maar ik had "op het werk" weggelaten op mijn papier. Het was het proberen waard
Ik kan er niks aan doen dan meewarig mijn hoofd te schuddenquote:Op zondag 28 november 2021 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lopend. Ik word daar zo verdrietig van. Echt.
Wereld op z'n kopquote:Op zondag 28 november 2021 00:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Helemaal weg met die QR code: we zijn mensen en geen schapen. Dat je moet bewijzen dat je gezond ben met zo'n stomme QR code slaat nergens op.
Raar gedoe dat demoniseren wel idd. Kan het niet op de inhoud?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:59 schreef yinxs het volgende:
[..]
Die tweede niet onderstrepen is gewaagd. Er is een (groot) verschil tussen officieel goedgekeurd zijn en wel of niet gebruikt worden. Let ook even op de subtiele verwoording van het Snopes artikel. Niemand beweert dat de andere middelen gedropped zijn in plaats van. Hoe dan ook, om even wat alternatiefs te geven tegen de andere antwoorden die je kreeg (struikelde toch toevallig weer over de video), deze man legt het kalm en netjes uit. En, ja, ik geloof 'm (sue me). Zeker in combinatie met de bergen andere signalen die er ondertussen over dit onderwerp voorbij gekomen zijn. Voor een product waar niemand rijk van zal worden zou het ook raar zijn als dit "nep nieuws" zo hardnekkig blijft bestaan. En als tegenpartijen dan ook nog absolute makkelijk te ontkrachten waanzin gaan verkopen als dat het alleen voor vee is bedoelt, dan luister ik totaal niet meer naar ze. Ze doen het helemaal zelf.
Succes ermee, ik heb geen verwachtingen dat je er ook maar iets van wil geloven, maar dan weet je waarom wij (ik) er anders over denken.
lol.quote:
Dit is gehoorzaamheidstraining... en daarna the next step.quote:Op zondag 28 november 2021 00:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
lol.
140 + onderzoeken die schadelijkheid van bek-pampers aantonen.
incl: bevestigt door RIVM, Clownschoen e.a... "schijnheiligheid etc"
en opeens zet de plichtsgetrouwe AH bezoeker z'n luier weer op.
Je gelooft niet in de werking? Of voor corona specifiek? Waarom hebben we het over geloof eigenlijk, als het werkt moet er toch gewoon overduidelijk bewijs voor zijn?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk er inderdaad anders over en geloof niet in de werking van Ivermectine, maar ik waardeer oprecht je fatsoenlijke reactie.
Ik had echt niet gedacht dat men zo ver zal gaan dat je zonder een QR straks nergens meer binnenkomt als straks die 2 G ingaat.quote:
goed punt indeed.quote:Op zondag 28 november 2021 00:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je gelooft niet in de werking? Of voor corona specifiek? Waarom hebben we het over geloof eigenlijk, als het werkt moet er toch gewoon overduidelijk bewijs voor zijn?
Al zou ik met serologische test een QR kunnen krijgen, ik vertik het eraan mee te werken.quote:Op zondag 28 november 2021 00:54 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik had echt niet gedacht dat men zo ver zal gaan dat je zonder een QR straks nergens meer binnenkomt als straks die 2 G ingaat.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-blokker~a6112b59/
Blokker en intertoys komt op mijn boycot lijst. Ik zal her geen traan om laten als ze failliet gaan. Ik heb het niet en wil het ook niet gebruiken![]()
![]()
![]()
Zo denk ik er ook over. Een serologische test wil ik nog steeds laten doen on te kijken of ik al afweer stoffen hebt, niet voor de stomme QR codequote:Op zondag 28 november 2021 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al zou ik met serologische test een QR kunnen krijgen, ik vertik het eraan mee te werken.
Die antistoffen boeien me niet eens, heb in Mei vorig jaar al bloed laten testen want kwam in Januari 2020 ziek terug uit Thailand van vakantie. Bleek dus Covid gehad te hebben... Al zou ik nu nog antistoffen hebben of ook niet. Ik vind die QR complete waanzin.quote:Op zondag 28 november 2021 01:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Zo denk er ook over. een serologische test wil ik nog steeds laten doen on te kijken of ik al afweer stoffen hebt, niet voor de stomme QR code
Antibiotica wordt meer voor vee gebruikt dan voor mensen. Kan gewoon niet begrijpen dat artsen dat bij mensen voorschrijven. Straks veranderen we nog in een kip.quote:Op zondag 28 november 2021 00:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb geen idee of het werkt idd, maar dat iets een "koeienmiddel" is of niet doet er idd niet toe. Het gaat erom of het werkzaam is of niet.
Maar tis allemaal emo gedoe iedere keer.
quote:Op zondag 28 november 2021 01:08 schreef yinxs het volgende:
[..]
Antibiotica wordt meer voor vee gebruikt dan voor mensen. Kan gewoon niet begrijpen dat artsen dat bij mensen voorschrijven. Straks veranderen we nog in een kip.
Maar dan mag jij vrije uitloop kip wordenquote:Op zondag 28 november 2021 01:08 schreef yinxs het volgende:
[..]
Antibiotica wordt meer voor vee gebruikt dan voor mensen. Kan gewoon niet begrijpen dat artsen dat bij mensen voorschrijven. Straks veranderen we nog in een kip.
ze zijn wanhopig (blijkbaar).quote:Op zondag 28 november 2021 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die antistoffen boeien me niet eens, heb in Mei vorig jaar al bloed laten testen want kwam in Januari ziek terug uit Thailand van vakantie. Bleek dus Covid gehad te hebben... Al zou ik nu nog antistoffen hebben of ook niet. Ik vind die QR complete waanzin.
dacht het nietquote:Op zondag 28 november 2021 00:34 schreef Orwell het volgende:
giibraltar
Portugal
Israel
belgie
case closed..
quote:Op zondag 28 november 2021 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dan mag jij vrije uitloop kip wordenLucky bastard dat je bent
Yup you're fuckeliecookeliedood.quote:Op zondag 28 november 2021 01:16 schreef yinxs het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik er zoeen wordt:
Oh wacht, was er ook niet weer vogelgriep in het land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |