Ja ik moet ook nog voor FOK! zelf aan de slag, maar het manneke hier is in zo'n happy en actieve bui dat ik me daar echt ff niet op kan concentreren!quote:
Deze ziet er een stuk aantrekkelijker uit voor in de OPquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze ziet er een stuk aantrekkelijker uit voor in de OP
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze ziet er een stuk aantrekkelijker uit voor in de OP
Lijkt me best warm zo'n warm bubbelbad nu, ik heb het koudquote:
Ik heb zo'n bubbelbad-mat gehad. Was best fijn!quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best warm zo'n warm bubbelbad nu, ik heb het koud
moet ik de hottub ff aansteken?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best warm zo'n warm bubbelbad nu, ik heb het koud
Met een 🥝?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik de hottub ff aansteken?
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als jij dat wil
ik dacht eerder aan lavendel olie ofzo
Ook badschuim?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als jij dat wil
ik dacht eerder aan lavendel olie ofzo
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat ik zo een chagrijnig kind thuis krijg
omdat hij door de regen moet fietsen naar huis
en het is kouddddd
Aaahhhhquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat ik zo een chagrijnig kind thuis krijg
omdat hij door de regen moet fietsen naar huis
en het is kouddddd
Sommige soorten zijn wel okee voor zo af en toe.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:50 schreef maily het volgende:
Er was toch ook een reclame voor ontbijtkoek en een fietsend kind in de regen? Kind was voor niks naar sport gefietst en training was afgelast.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:50 schreef maily het volgende:
Er was toch ook een reclame voor ontbijtkoek en een fietsend kind in de regen? Kind was voor niks naar sport gefietst en training was afgelast.
kleine lieke martensquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:00 schreef ToT het volgende:
En later die van Calvé pindakaas "Je zei jongens!"
Ook voetbal in de regen.
Die hebben ook altijd leuke reclames.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:00 schreef ToT het volgende:
En later die van Calvé pindakaas "Je zei jongens!"
Ook voetbal in de regen.
Heb die niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja mocht je het nog is willen lezen. kun je het vinden in je boekenkast. deze editie was het
[ afbeelding ]
Ik ben er al.quote:
Oepsiequote:Op vrijdag 26 november 2021 15:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha de postbode had een dikke fuckup
ik denk al wat is het een raar pakketje.
hij had de huisnr door elkaar gehaald
3 pakketjes, had ze alle 3 bij een verkeerd adres afgeleverd
En nu heeft iemand een verkeerd pakketje?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
behoorlijk ja! was geen pakketje van 5 euro
nee mijn pakketje lag bij de buren. ik kreeg pakketje van de buren en de buren kregen weer het pakketje van de andere burenquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En nu heeft iemand een verkeerd pakketje?
komt door het weerquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef ToT het volgende:
En een kassière was ook in een bitch-mood.
Tussen de roodharigen, toch?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef sirdanilot het volgende:
Waar ik woon is het altijd takkeweer.
Ah okquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee mijn pakketje lag bij de buren. ik kreeg pakketje van de buren en de buren kregen weer het pakketje van de andere buren![]()
maar alles is goedgekomen. maar op de T&T staat natuurljk gewoon dat het was afgeleverd zegmaar
dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok
Gelukkig maar dat het bij de buren was en niet bij een wildvreemde
Ik stond in de rij en de hekjes van de kassa's waren zo geplaatst dat je er niet ff langs heen kon lopen om ff een doos voor de boodschappen te pakken. Staat daar een kassière iets verderop terwijl stomtoevallig net iemand een stapel dozen langs har heenschuift.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond in de rij en de hekjes van de kassa's waren zo geplaatst dat je er niet ff langs heen kon lopen om ff een doos voor de boodschappen te pakken. Staat daar een kassière iets verderop terwijl stomtoevallig net iemand een stapel dozen langs har heenschuift.
Ik: "Pardon mevrouw, zou u haar misschien kunnen vragen of ik een doos mag hebben?"
"U KUNT ZELF OOK LANGS DEZE MENSEN NAAR HAAR TOE LOPEN OM HET HAAR TE VRAGEN HOOR!!!"
Ja muts, maar dat is een stuk lastiger en je staat godverdomme NAAST die meid die met die dozen schuift!
Gelukkig liet die dame op dat moment net een doos vallen, anders kon ik alsnog achter haar aan gaan rennen!
De meesten die daar werken zijn oprecht echt super tof, maar 2 iets oudere dames zijn veel minder vriendelijk.quote:
Ja qua klanten heb ik ook wel een paar lompe horken meegemaakt daar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige kunnen ook zo kort af doen, als ze bij de kassa staat of iets vraagt
Je hebt ook rare figuren rondlopen in de supermarkt helaas..quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja qua klanten heb ik ook wel een paar lompe horken meegemaakt daar.
Toen corona net in ons land was en deze woonplaats op tv genoemd werd, stond er een kudde dikke alcoholistische Tokkies een gangpad te versperren en nep-hoestend "CORONAAAA!!! CO-RO-NAAAAAAAA!!!!" om zich heen te roepen. Lachen dat ze deden joh!
En laatst een lokaal figuur die een kassa-medewerker wat zat te jennen omdat die het plaatselijk dialect blijkbaar niet helemaal kon verstaan.
Goed dat die neushoorn niet oud is geboren zeg!quote:
Huh als ik filmpje aanklik staat er wel goeie titel bijquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat die neushoorn niet oud is geboren zeg!![]()
In schotland zijn er veel meer roodharigen hoorquote:
oquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
In schotland zijn er veel meer roodharigen hoor
mooie roze dat past helemaal bij jouquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Schakeltopia dit worden mijn nieuwe oordopjes
https://www.expert.nl/fresh-n-rebel-twins-anc-roze
Hoop ik ook, wilde eerst andere maar die waren dezelfde prijs en deze zijn met noice cancelingquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mooie roze dat past helemaal bij jou
hoop dat ze bevallen
dat hebben die van mij niet eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoop ik ook, wilde eerst andere maar die waren dezelfde prijs en deze zijn met noice canceling
Oh tis dat die nu goedkoper zijn, anders had ik ze niet gekochtquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat hebben die van mij niet eens
Dat is wel fijn, met gewone oordoppen hoor je toch nog best veelquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
maar moet je eerlijk zeggen, als je die dingen in je oor propt hoor je al een heleboel niet meer. laat staan als je dan een muziekje opzet
Wel blijven opletten he om je heen als je die dingen in hebt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, met gewone oordoppen hoor je toch nog best veel
Draag ze meer in huis, of als ik ga lopen. Maar ik zal goed uit kijken Papa Solidasquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel blijven opletten he om je heen als je die dingen in hebt.
Dat is je geraden ookquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Draag ze meer in huis, of als ik ga lopen. Maar ik zal goed uit kijken Papa Solidas
Neemt hij die pop overal de hele dag mee ?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is echt zo verzot op zijn "zusje" he!
Wordt wel steeds meer, ja!quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Neemt hij die pop overal de hele dag mee ?
Dat wordt poppen spullen aanschaffen voor sinterklaasquote:
Ik zat er aan te denken om zo'n soort Baby Born pop voor hem te kopen die de oogjes dicht doet als je 'm neerlegt en die op een potje kan plassen (aangezien hijzelf dat ook weer opnieuw moet leren), maar dit is echt zijn ZUSJE!quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt poppen spullen aanschaffen voor sinterklaas![]()
Mijn neefje was ook van de poppen.. was wel schattig om te zien
Misschien dat ie daar ook niet eens mee wil spelenquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om zo'n soort Baby Born pop voor hem te kopen die de oogjes dicht doet als je 'm neerlegt en die op een potje kan plassen (aangezien hijzelf dat ook weer opnieuw moet leren), maar dit is echt zijn ZUSJE!Hij is er zo dol op, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen daar zomaar een andere bij te geven!
Zou idd best kunnen ja!quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat ie daar ook niet eens mee wil spelen
Wie weet speelt ie daar wel meequote:Op vrijdag 26 november 2021 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou idd best kunnen ja!
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik een bruine pop voor hem zou kopen; hij loopt op de speelzaal regelmatig hand in hand met een Afrikaans meisje!
Haha geen idee, voorlopig ff afwachten zo.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet speelt ie daar wel mee![]()
Koop je die gewoon
Probleemwijken 2?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Whehehe, ik krijg net een brief dat ze hier in de wijk een woning zoeken voor filmopnames tbv een nieuwe serie.
Dat niet.quote:
Stel jij je woning beschikbaar voor opnames?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Whehehe, ik krijg net een brief dat ze hier in de wijk een woning zoeken voor filmopnames tbv een nieuwe serie.
Ik moet er even over nadenken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stel jij je woning beschikbaar voor opnames?
Ja tis niet niks natuurlijk zoveel mensen in je huis danquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken.
Tegen betaling..quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken.
Eisen dat mijn parkiet een rol krijgt en dat de hoofdpersoon met treintjes speelt.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou er enkel overna denken als ze je betalen.
Vandaag is een beetje een K.. dag..quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey greeysie
lekker man, ga je ook lekker?
Post alleen in de late avond mobiel of in de ochtend even.. maar laptop is wel iets beterquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsL
Zo ff de laptop aan slingeren .. mobiel is niet zo handig
aah jammer, die dagen heb je er ook tussen zitten helaasquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag is een beetje een K.. dag..
Maar morgen weer een dag
Tjaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah jammer, die dagen heb je er ook tussen zitten helaas
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Je doet er niks aan
Daarom morgen weer een dag.. beginnen gewoon weer met een schone lei
Ok.. mijn hersens werken niet meer..quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag is een beetje een K.. dag..
Maar morgen weer een dag
gratis powerbank altijd goedquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks gratis powerbank even uit proberen
Ja gekregen in de winkel, omdat ik daar wel vaker dingen koopquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gratis powerbank altijd goed
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok.. mijn hersens werken niet meer..
Ik lees Sinterklaas
kijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gekregen in de winkel, omdat ik daar wel vaker dingen koop
Yep, verder heb je niet echt zo'n winkel hier dus tjaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kijk![]()
![]()
dat is wel erg leuk. bij de expert? je favoriete elektronica winkeltje?
Ik heb er 2 die ik nooit gebruik!quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gekregen in de winkel, omdat ik daar wel vaker dingen koop
leuk man, ze zullen wel zuinig zijn op klanten zoals jijquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, verder heb je niet echt zo'n winkel hier dus tja
Ja voor mij is het ook wel weer zoeken naar die dingen, maar die met zonnecellen ligt wel op een logischere plek dan die andere.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
Hier zijn powerbanks altijd foetsie ..
Maar ja dat krijg je met pubers
Ligt vast op een plek waar ze nooit kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
Hier zijn powerbanks altijd foetsie ..
Maar ja dat krijg je met pubers
Shit wat ik niet vaak gebruik ligt op zolder.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb oplaadkabels in een bakje in de tv kast liggen
in de jassen en tassen verdwijnen ze en zie je ze noooooit meer terugquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt vast op een plek waar ze nooit kijken
Iets te netjes opgeruimd dusquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Shit wat ik niet vaak gebruik ligt op zolder.
Ik heb laatst alles fatsoenlijk op zitten bergen zodat het voor het oog een stuk netter is, maar dingen terug vinden is nu wel lastig!
Ja ik deed het omdat we ons huis toen wilden verkopen. Ik dacht: dat zoek ik verder in het volgende huis wel weer uit, waar alles zit!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:30 schreef ToT het volgende:
Tering, vrijdag een nieuwe multifocale bril besteld. "Binnen 3 werkdagen is-ie klaar!"
Ik schrok, omdat mijn ogen best complex zijn qua afwijkingen, maar ik vond het geweldig!
Gisteren gebeld: nee was nog niet klaar, maar misschien dat de glazen de volgende ochtend binnen zouden komen. Ja geen garanties, maar in dat geval kon ik de bril diezelfde middag komen ophalen.
Net kreeg ik een mailtje binnen van dat de lenzen alvast wel waren binnengekomen.
Top! Ik bel ff om te vragen of de bril nu wel klaar is: "Nee meneer, dat kan zeker wel een week duren."
- "Een week? Mij werd 3 werkdagen gezegd."
Daar werd smakelijk om gelachen aan de telefoon en ze vroegen mij wie me dat verteld had!
Ja echt, toen ik zei dat het me verbaasde dat het binnen 3 dagen klaar zou zijn: "Meneer, die makers werken 24 uur per dag, ook in de weekenden. Ze hebben het echt zo klaar!"quote:
Hans Andersquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt, toen ik zei dat het me verbaasde dat het binnen 3 dagen klaar zou zijn: "Meneer, die makers werken 24 uur per dag, ook in de weekenden. Ze hebben het echt zo klaar!"
Vast iemand die niet weet hoe lang het duurt voor een bril binnen is etcquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:30 schreef ToT het volgende:
Daar werd smakelijk om gelachen aan de telefoon en ze vroegen mij wie me dat verteld had!![]()
Ja nee was iemand die daar sowieso wel lang werkte.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast iemand die niet weet hoe lang het duurt voor een bril binnen is etc
Oh, nou dan maar nog een weekje wachten op je brilquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee was iemand die daar sowieso wel lang werkte.
Degene aan de telefoon vroeg of het misschien de eigenaar zelf was die het me verteld had. (Een super vriendelijke en klantgerichte oudere man.)
Kan zijn dat die de dingen ff wat door elkaar gehaald had, maar dit was een dame.
Ja het gesprek eindigde met dat de bril MISCCHIEN MORGEN WEL klaar zou zijn!quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, nou dan maar nog een weekje wachten op je bril
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:36 schreef ToT het volgende:
Met Hans heb ik slechte ervaringen; opgefokte oogmeters die haast hebben omdat ze wel betere dingen te doen hebben dan de ogen van klanten te meten, waardoor je met een ontiegelijke kutbril komt te zitten die echt voor geen meter klopt.
Ben een keer met zo'n bril van Hansje naar een andere opticien gegaan; ze stonden perplex van hoe erg die van de werkelijkheid afweek.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou er enkel overna denken als ze je betalen.
quote:Voor deze locatie staat een aantrekkelijke vergoeding.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben een keer naar het Huis geweest
om lenzen aan te meten
de 1e keer min 12
de 2de keer min 8 de derde keer durfden ze geen uitspraak meer te doen
plus een bril die ik na 2 dagen het raam uit heb gemieterd omdat ik er stront beroerd van werd
exact de juiste vraagquote:
Paar jaar geleden werd er ook een film opgenomen in één of ander pittoresk zee-dorpje met een mooie monumentale vuurtoren en eeuwenoude muren die als erf-afgrenzingen dienden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ga er vanuit dat ze hele zooi overhoop halen en dat je zelf de regie kwijt bent
hier hier!quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje m'n viva diva waar ben je
Van wat ik zo lees speelt het gebeuren in deze tijd af. Ik denk dat het vooral decoratieve aankleding zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd er ook een film opgenomen in één of ander pittoresk zee-dorpje met een mooie monumentale vuurtoren en eeuwenoude muren die als erf-afgrenzingen dienden.
Muurtjes werden afgebroken en de vuurtoren werd roze geschilderd.
Hele dorp over de zeik! De makers: "Ja de stenen van die muurtjes liggen er nog wel, die bouwen we zo wel weer terug op, en die vuurtoren valt wel weer in de originele kleuren terug te schilderen."
Was geloof ik een film met Sandra Bullock? Zij is daar nu tot persona non grata verklaard in ieder geval.
Zoals jij jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Met al die verveelde huisvrouwen die denken dat ze nog jong en hip zijn?
Ah!quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van wat ik zo lees speelt het gebeuren in deze tijd af. Ik denk dat het vooral decoratieve aankleding zijn.
netjes gedragenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:52 schreef Emmerdeur het volgende:
Dit is wel erg Sc 😳
Moeilijk inhouden 😂
In d'r Paw Patrol pyjama?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
netjes gedragen
anders komt @:Deisyy achter je aan
Ik gedraag me altijd netjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
netjes gedragen
anders komt @:Deisyy achter je aan
ehhhquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je die memes niet?
Frozen water, frozen water, infant!
Whehe geen probleem!quote:
memmen zijn meer interessantquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe geen probleem!
Vanilla Ice was sowieso zijn tijd ver vooruit, als één grote wandelende meme!
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona memmes?COR / Corona memmes topique deel deux
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona memmes?COR / Corona memmes topique deel deux
gelukkig maarquote:
Pep en coke?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik denk dat iedereen naar pepi en kokkie aan het kijken is
ik wil het niet eens zienquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Pep en coke?
Ach het is toch allemaal allang uitgelekt.
Gewoon weer ff wat fop-regeltjes die kant noch wal raken en over 2 weken weer paniekerig in rondjes peeuwen en met de handjes wapperen, en maar roepen dat de regeltjes toch niet genoeg blijken te werken en dat men nu poverdulleme toch met nog weer strengere regels moeten komen.
Het is even slikken mensen, maar het kan zo niet langer; er komt een complete lockdown! Bind schoonmoeke aan de kerstboom vast voor ze het in haar hoofd haalt om te gaan bridgen met haar clubje; het is voor haar eigen bestwil!
gaat het weer een beetje meneer Drogequote:Op vrijdag 26 november 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
"Mathilde, je hebt wat takjes en ballen aan je rug hangen."
- "Ja ze wilden me niet laten bridgen, goddomme!"
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil het niet eens zien![]()
![]()
maar je ontkomt er niet aan
Dröge!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje meneer Droge
heel eerlijk zit ik van die zoute stokjes te eten. ga straks soep eten met roggebrood en kaas en worstquote:
roggebrood lust ik nietquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel eerlijk zit ik van die zoute stokjes te eten. ga straks soep eten met roggebrood en kaas en worst
ja jammiequote:Op vrijdag 26 november 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
roggebrood lust ik niet
de rest![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben speciaal voor naar de winkel geweest. dus.
lekker hequote:Op vrijdag 26 november 2021 19:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]![]()
Hier lekker rust
Kleine slaapt als n 🌹
Hij voelde nogal warm vandaag. Beetje ziekjes waarschijnlijk. Misschien de paar laatste tandjes doorquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker he
hier is er niet 1 thuis![]()
lekker saampies met sem & jake ?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker he
Hier ook niet maar ik heb er ook geen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker he
Die zijn van rubber.quote:
oeh das altijd vervelendquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hij voelde nogal warm vandaag. Beetje ziekjes waarschijnlijk. Misschien de paar laatste tandjes door
en manlief is een beetje kunst aan het maken met stucen hierquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker saampies met sem & jake ?
Kan hij dat hier ook even komen doen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
[..]
en manlief is een beetje kunst aan het maken met stucen hier
ik denk niet dat je echt in de buurt woontquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan hij dat hier ook even komen doen?
Ik heb wel eens een offerte gevraagd, was een kleine 400 euro.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat je echt in de buurt woont
en het is nie echt goedkoop
400 euro voor?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een offerte gevraagd, was een kleine 400 euro.
En ik maakte ook maar een grapje.
Dat is mooi, ik wil alleen een gipsplatenwand gestuct hebben zodat ik kan behangen/verven.quote:
je kunt eventueel ook glasvezel behang erop doenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik wil alleen een gipsplatenwand gestuct hebben zodat ik kan behangen/verven.
Ik moet eerst een strakke muur hebben. Nu zij er alleen wat gipsplaten geplaatst en meer niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt eventueel ook glasvezel behang erop doen
dan ben je wat goedkoper uit
even een beun vragenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet eerst een strakke muur hebben. Nu zij er alleen wat gipsplaten geplaatst en meer niet.
dit is voor aan de wandquote:
bij jou in de buurt zitten er ook best veel die dit kunnenquote:
quote:
Het zou fijn zijn als die kamer gedaan is maar het is een niet noodzakelijke ruimte.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een beun vragen
of op werkspot zetten
dan kun je meerdere prijzen opvragen
hier is het alleen koud en regenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen oranje vrouwen is afgelast van wegen sneeuw
Hier ook al een groot deel vd dag.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier is het alleen koud en regen
Zijn ze blauw van de kou?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen oranje vrouwen is afgelast van wegen sneeuw
Nee, oranje van het warm wrijven.quote:
potatoquote:
Ze moesten in Tsjechië voetballenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier is het alleen koud en regen
Die kans kregen ze geen eensquote:
Overzicht: Deze nieuwe maatregelen hebben Rutte en De Jonge bekendgemaakt https://www.nu.nl/coronav(...)e-bekendgemaakt.htmlquote:
ze speelden voor corona????quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Overzicht: Deze nieuwe maatregelen hebben Rutte en De Jonge bekendgemaakt https://www.nu.nl/coronav(...)e-bekendgemaakt.html
lekker hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hearlik soepje was dat
ik kan er weer tegen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |