Ja ik moet ook nog voor FOK! zelf aan de slag, maar het manneke hier is in zo'n happy en actieve bui dat ik me daar echt ff niet op kan concentreren!quote:
Deze ziet er een stuk aantrekkelijker uit voor in de OPquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze ziet er een stuk aantrekkelijker uit voor in de OP
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze ziet er een stuk aantrekkelijker uit voor in de OP
Lijkt me best warm zo'n warm bubbelbad nu, ik heb het koudquote:
Ik heb zo'n bubbelbad-mat gehad. Was best fijn!quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best warm zo'n warm bubbelbad nu, ik heb het koud
moet ik de hottub ff aansteken?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best warm zo'n warm bubbelbad nu, ik heb het koud
Met een 🥝?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik de hottub ff aansteken?
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als jij dat wil
ik dacht eerder aan lavendel olie ofzo
Ook badschuim?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als jij dat wil
ik dacht eerder aan lavendel olie ofzo
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat ik zo een chagrijnig kind thuis krijg
omdat hij door de regen moet fietsen naar huis
en het is kouddddd
Aaahhhhquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat ik zo een chagrijnig kind thuis krijg
omdat hij door de regen moet fietsen naar huis
en het is kouddddd
Sommige soorten zijn wel okee voor zo af en toe.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:50 schreef maily het volgende:
Er was toch ook een reclame voor ontbijtkoek en een fietsend kind in de regen? Kind was voor niks naar sport gefietst en training was afgelast.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:50 schreef maily het volgende:
Er was toch ook een reclame voor ontbijtkoek en een fietsend kind in de regen? Kind was voor niks naar sport gefietst en training was afgelast.
kleine lieke martensquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:00 schreef ToT het volgende:
En later die van Calvé pindakaas "Je zei jongens!"
Ook voetbal in de regen.
Die hebben ook altijd leuke reclames.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:00 schreef ToT het volgende:
En later die van Calvé pindakaas "Je zei jongens!"
Ook voetbal in de regen.
Heb die niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja mocht je het nog is willen lezen. kun je het vinden in je boekenkast. deze editie was het
[ afbeelding ]
Ik ben er al.quote:
Oepsiequote:Op vrijdag 26 november 2021 15:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha de postbode had een dikke fuckup
ik denk al wat is het een raar pakketje.
hij had de huisnr door elkaar gehaald
3 pakketjes, had ze alle 3 bij een verkeerd adres afgeleverd
En nu heeft iemand een verkeerd pakketje?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
behoorlijk ja! was geen pakketje van 5 euro
nee mijn pakketje lag bij de buren. ik kreeg pakketje van de buren en de buren kregen weer het pakketje van de andere burenquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En nu heeft iemand een verkeerd pakketje?
komt door het weerquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef ToT het volgende:
En een kassière was ook in een bitch-mood.
Tussen de roodharigen, toch?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef sirdanilot het volgende:
Waar ik woon is het altijd takkeweer.
Ah okquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee mijn pakketje lag bij de buren. ik kreeg pakketje van de buren en de buren kregen weer het pakketje van de andere buren![]()
maar alles is goedgekomen. maar op de T&T staat natuurljk gewoon dat het was afgeleverd zegmaar
dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok
Gelukkig maar dat het bij de buren was en niet bij een wildvreemde
Ik stond in de rij en de hekjes van de kassa's waren zo geplaatst dat je er niet ff langs heen kon lopen om ff een doos voor de boodschappen te pakken. Staat daar een kassière iets verderop terwijl stomtoevallig net iemand een stapel dozen langs har heenschuift.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond in de rij en de hekjes van de kassa's waren zo geplaatst dat je er niet ff langs heen kon lopen om ff een doos voor de boodschappen te pakken. Staat daar een kassière iets verderop terwijl stomtoevallig net iemand een stapel dozen langs har heenschuift.
Ik: "Pardon mevrouw, zou u haar misschien kunnen vragen of ik een doos mag hebben?"
"U KUNT ZELF OOK LANGS DEZE MENSEN NAAR HAAR TOE LOPEN OM HET HAAR TE VRAGEN HOOR!!!"
Ja muts, maar dat is een stuk lastiger en je staat godverdomme NAAST die meid die met die dozen schuift!
Gelukkig liet die dame op dat moment net een doos vallen, anders kon ik alsnog achter haar aan gaan rennen!
De meesten die daar werken zijn oprecht echt super tof, maar 2 iets oudere dames zijn veel minder vriendelijk.quote:
Ja qua klanten heb ik ook wel een paar lompe horken meegemaakt daar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige kunnen ook zo kort af doen, als ze bij de kassa staat of iets vraagt
Je hebt ook rare figuren rondlopen in de supermarkt helaas..quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja qua klanten heb ik ook wel een paar lompe horken meegemaakt daar.
Toen corona net in ons land was en deze woonplaats op tv genoemd werd, stond er een kudde dikke alcoholistische Tokkies een gangpad te versperren en nep-hoestend "CORONAAAA!!! CO-RO-NAAAAAAAA!!!!" om zich heen te roepen. Lachen dat ze deden joh!
En laatst een lokaal figuur die een kassa-medewerker wat zat te jennen omdat die het plaatselijk dialect blijkbaar niet helemaal kon verstaan.
Goed dat die neushoorn niet oud is geboren zeg!quote:
Huh als ik filmpje aanklik staat er wel goeie titel bijquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat die neushoorn niet oud is geboren zeg!![]()
In schotland zijn er veel meer roodharigen hoorquote:
oquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
In schotland zijn er veel meer roodharigen hoor
mooie roze dat past helemaal bij jouquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Schakeltopia dit worden mijn nieuwe oordopjes
https://www.expert.nl/fresh-n-rebel-twins-anc-roze
Hoop ik ook, wilde eerst andere maar die waren dezelfde prijs en deze zijn met noice cancelingquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mooie roze dat past helemaal bij jou
hoop dat ze bevallen
dat hebben die van mij niet eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoop ik ook, wilde eerst andere maar die waren dezelfde prijs en deze zijn met noice canceling
Oh tis dat die nu goedkoper zijn, anders had ik ze niet gekochtquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat hebben die van mij niet eens
Dat is wel fijn, met gewone oordoppen hoor je toch nog best veelquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
maar moet je eerlijk zeggen, als je die dingen in je oor propt hoor je al een heleboel niet meer. laat staan als je dan een muziekje opzet
Wel blijven opletten he om je heen als je die dingen in hebt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, met gewone oordoppen hoor je toch nog best veel
Draag ze meer in huis, of als ik ga lopen. Maar ik zal goed uit kijken Papa Solidasquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel blijven opletten he om je heen als je die dingen in hebt.
Dat is je geraden ookquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Draag ze meer in huis, of als ik ga lopen. Maar ik zal goed uit kijken Papa Solidas
Neemt hij die pop overal de hele dag mee ?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is echt zo verzot op zijn "zusje" he!
Wordt wel steeds meer, ja!quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Neemt hij die pop overal de hele dag mee ?
Dat wordt poppen spullen aanschaffen voor sinterklaasquote:
Ik zat er aan te denken om zo'n soort Baby Born pop voor hem te kopen die de oogjes dicht doet als je 'm neerlegt en die op een potje kan plassen (aangezien hijzelf dat ook weer opnieuw moet leren), maar dit is echt zijn ZUSJE!quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt poppen spullen aanschaffen voor sinterklaas![]()
Mijn neefje was ook van de poppen.. was wel schattig om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |