Ah ja, dat is ie bij bol ook. Moeite waard dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet voor hoe lang, maar hij is op dit moment nog 20 euro bij de MediaMarkt.
https://www.mediamarkt.nl(...)ation-4-1689302.html
Het is dat ik nog even te veel te doen heb...
Als je zegt dat je op de basisschool zit heb je 3 weken vrijquote:Op donderdag 16 december 2021 14:55 schreef Ang3l het volgende:
....... en besteld.
Krijg t gvd nog druk in de kerstvakantie!
Deze week al 2 bordspellen,9 boeken en een PS5 game bestelkd
Zal ik maar een paar weken extra vragen?
Ah, nicequote:Op donderdag 16 december 2021 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ie bij bol ook. Moeite waard dus.
Hmm.... ik ben de laatste dagen echt zoveel aan t uitgeven
Geen PS+ voor nodig toch? Couch co op, dus gewoon 2 controllers?
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je zegt dat je op de basisschool zit heb je 3 weken vrij
ik geloof niet dat ang3l nog in de buurt van basisscholen mag komenquote:Op donderdag 16 december 2021 15:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je zegt dat je op de basisschool zit heb je 3 weken vrij
Maar de enkelband is wel mooi met swarovskiquote:Op donderdag 16 december 2021 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ang3l nog in de buurt van basisscholen mag komen
Hij landt vandaag al in de busquote:Op donderdag 16 december 2021 15:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, nice
Van de week begon bol.com idd, maar tegen de tijd dat ik keek was ie uitverkocht en alleen via externe verkopers beschikbaar. Die vroegen er nog 40+ voor geloof ik.
Ik dacht dat het zo'n dag-deal was, maar dat lijkt dus mee te vallen.
Ik wacht nog wel ff.
Tales of Arise is tof.quote:Op maandag 20 december 2021 07:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Meestal is de januari sale beter.
Nu maar Tales of Arise besteld voor de vakantie periode.
Je bent zelluf een rotkindquote:Op maandag 20 december 2021 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Wat is Just the two of us een leuk spel
Op dat rotkind na, dat is eng.
Maar snap de game of the year wel.
Dat is correct.quote:
Zeker GOTYquote:Op maandag 20 december 2021 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Hij is idd een heel stuk pittiger dan dat je zou verwachten.quote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef CoExist het volgende:
Kena: Bridge Of Spirits Deluxe Edition voor de PS5 gekregen.
Game ziet er erg goed uit en loopt lekker.
Ik speel op de normale moeilijkheidsgraad maar dat is beslist geen walk in the park…
Nice, maar eens mee verder danquote:Op maandag 20 december 2021 11:45 schreef SpaceOddity het volgende:
PS Plus owners of Final Fantasy 7 Remake get free PS5 upgrade this week.
Potdomme net tweede hands versie gekocht terwijl ik m via plus had. Maar soit.
Nee, ik heb m bij sommige bazen zelfs ff een tandje terug moeten zetten uiteindelijkquote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef CoExist het volgende:
Kena: Bridge Of Spirits Deluxe Edition voor de PS5 gekregen.
Game ziet er erg goed uit en loopt lekker.
Ik speel op de normale moeilijkheidsgraad maar dat is beslist geen walk in the park…
Eerste spel wat m'n vrouw echt interesseert en ook voor het eerst samen couch coop gedaan. Ze vroeg gisteren spontaan of we nog een stukje verder gingen gamenquote:Op maandag 20 december 2021 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Meteen doorpakken en op naar Bloodborne/Dark Souls en Call of Duty en zulksquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:18 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Eerste spel wat m'n vrouw echt interesseert en ook voor het eerst samen couch coop gedaan. Ze vroeg gisteren spontaan of we nog een stukje verder gingen gamen![]()
In de 11 jaar dat we samen zijn heeft ze dat nog nooit gevraagd
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Meteen doorpakken en op naar Bloodborne/Dark Souls en Call of Duty en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |