Jup, stuk handiger dan met een kabel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:02 schreef StateOfMind het volgende:
Tevens is, als je redelijk veel speelt, een 2e controller erbij een must have.
En de DualSense Charging Dock is ook erg handig.
Ik wil nog een pro controller. Volgens mij komt scuf binnenkort met eentje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jup, stuk handiger dan met een kabel.
Ik wil nog een rooie, maar ik heb al 2 witte. Gaat me wat ver.
Maandag 18 uur de officiële revealquote:The story takes place in the magnificent Nine Realms in the mythology of North, and here has been threatened by the invasion of the kingdom of frost and flames. The kingdom of dwarves in Wat Alheim is now falling apart; during the war, Odin's beloved son Badr was also unfortunately taken away by the immortal fire giant-Surut.
"Assassin's Creed: Valhalla"-Dawn of Ragnarok" is the most ambitious expansion pack in the history of this series: this time, Aivor must personally experience the fate of Odin, the war of the North and the destiny of the god of wisdom. The world of mythology, shouldering the urgent task of saving children, unleashing the brand-new supernatural power of the thunderbolt. After this shocking Viking legend, save your own flesh and blood before the gods are swallowed by the catastrophe.
The release date is March 10, 2022
Ja, die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef StateOfMind het volgende:
Die Cosmic Red DualSense is erg mooi trouwens
quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef StateOfMind het volgende:
@:Ang3l je moet je op Discord melden bij ome Jimbo
Straks alle rekeningen geplunderd door een stel criminelen.quote:Op maandag 13 december 2021 10:45 schreef Sfancta het volgende:
Op pepper gaat rond dat het een fake gebeuren is die website.
https://nl.pepper.com/aan(...)playstation-5-221060quote:Op maandag 13 december 2021 10:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Straks alle rekeningen geplunderd door een stel criminelen.
Gelukkig had iemand hier de link van Media Markt geplaatst op 14 september 2021quote:Op maandag 13 december 2021 10:55 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)playstation-5-221060
Zou ik ook zeggen als ik een PS5 wilde. Iedereen weer uitloggen.quote:Op maandag 13 december 2021 10:45 schreef Sfancta het volgende:
Op pepper gaat rond dat het een fake gebeuren is die website.
Ik zit in team xbox, en heb de series x ook via een fokker kunnen regelenquote:Op maandag 13 december 2021 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig had iemand hier de link van Media Markt geplaatst op 14 september 2021![]()
10 minuten later uitverkocht
@:Jimbo weet er ook van![]()
RoyGODquote:Op maandag 13 december 2021 10:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik zit in team xbox, en heb de series x ook via een fokker kunnen regelen
Koning @:notorious_roy nog dank ervoor
3 minuten te laat, wachtrij van meer dan een uur volgens de sitequote:Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
https://psdirect-queue.playstation.com/?c=sonyemea&e=snnlnl1312
11.30 gaat die open
Niet in Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |