Minder fokken, meer gamenquote:
En straks staan jullie gewoon voorop met de pro, omdat wij twijfelen of we die nu al moeten kopen omdat we al een rib kwijt waren aan de normale.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb er ook struggeld mee om eraan te komen.
Het begint een heilige graal te worden.
En mmarsu weg isquote:
eigenlijk sinds jij mod af bentquote:
@Aureliusquote:Op donderdag 2 december 2021 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkopen aan een andere welwillende dan
Ik ben regelmatig blauwquote:Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Verdomd niet eens gezien dat jij nu ook blauw ben
Ik heb hem maar op m'n lijstje voor m'n verjaardag gezet.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:54 schreef DKUp het volgende:
Zo weer een stuk verder gekomen met Far Cry 6![]()
Yara is fantastisch
Ik heb nu wel te veel OP-wapens![]()
Ik had een soort van halloween feestje in Valhalla. Best knus.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:23 schreef StateOfMind het volgende:
Valhalla is ook tof.
Persoonlijk vind ik die toffer dan FC6
Nee zeg dat nou niet, het is "FOKquote:
Hij is wel leukquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Vanguard nu 63,99 als weekend 'aanbieding'.
Alhoewel ik me er vorige weekend (of het weekend daarvoor?) goed me heb vermaakt tijden het gratis weekend, wacht ik wel tot ie 40 euro is.
Battlefield wacht ik ook nog wel een paar maanden mee.
free?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:14 schreef StateOfMind het volgende:
14 december Fatesworn dlc van Amalur.
https://www.gamesradar.co(...)worn-dlc-this-month/
wat delete je mijn posts nou weerquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[modbreak]
Leuk dat je er weer bent hoor scrummie, maar als je wil lopen zeiken en alles offtopic gooien ga je maar naar VBL
Iedereen nu weer lief spelen en ontopic gaan, ik heb meer te doen dan hier kinderjuf te spelen [/modbreak]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |