Hangt er vanaf wat er vrij is en hoever je wilt reizen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:10 schreef KINGIEE het volgende:
Hoeveel dagen zitten er tussen het afspraak kunnen maken en het daadwerkelijk prikken? Ik vraag dit voor een vriend die op citytrip gaat...
dat zijn wel de algemene bijwerkingen van Modernaquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:15 schreef NutKees het volgende:
Ben afgelopen zondag geboosterd met Moderna (voorheen 2x Pfizer). Voel me sindsdien slapjes, beetje hoofdpijn, spierpijn, wat algehele misère. Met Pfizer nergens last van gehad. Hopelijk gaat het snel weg, ik heb nog wat dingetjes op de agenda staan de komende dagen.
Ben ook benieuwd. Bij mij bleef het bij de eerste twee vaccinaties beperkt tot een duf gevoel dat ongeveer een dag aanhield.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:15 schreef NutKees het volgende:
Ben afgelopen zondag geboosterd met Moderna (voorheen 2x Pfizer). Voel me sindsdien slapjes, beetje hoofdpijn, spierpijn, wat algehele misère. Met Pfizer nergens last van gehad. Hopelijk gaat het snel weg, ik heb nog wat dingetjes op de agenda staan de komende dagen.
Heb je wat oefeningen gedaan? Dat schijnt te helpen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Gisteren na 2 keer Pfizer Moderna gekregen.
Toch wel een zeer pijnlijke arm sinds het begin van de avond en nu ook wat vage klachten zoals hoofdpijn, vaag in hoofd en wat algemene spierpijn.
Vooralsnog geen koorts.
Iedere keer als ik een onverwachte beweging maak, oefen ik. Das tientallen keren per uur.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:37 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Heb je wat oefeningen gedaan? Dat schijnt te helpen.
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Je vraagt je toch af of er meer aan de hand is in deze onzekere tijd. Even een paar dagen rustig aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn wel de algemene bijwerkingen van Moderna
Hier hetzelfde recept.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Gisteren na 2 keer Pfizer Moderna gekregen.
Toch wel een zeer pijnlijke arm sinds het begin van de avond en nu ook wat vage klachten zoals hoofdpijn, vaag in hoofd en wat algemene spierpijn.
Vooralsnog geen koorts.
Hier hetzelfde: gisteren booster, moderna, vorige keren Pfizer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:15 schreef NutKees het volgende:
30+?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:57 schreef SchraleUser het volgende:
Vanmorgen gehad. Eerste twee keer Pfizer nu Moderna booster. Is hipper denk ik. Of ze dachten met Pfizer krijgen we hem niet dood dus nu maar met deze proberen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:39 schreef Morrigan het volgende:
Ik zie dat ze nu bij jaar 1982 zijn. Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |