Waar woon je dan? Amsterdam of Utrecht?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef JohnBercow het volgende:
Vanaf vandaag afspraak mogen maken, vanavond nog die prik erin!
Laat ik het houden op GGD Noord Oost Gelderlandquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Amsterdam of Utrecht?
Hoezo wordt Pfizer afgeraden dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
20 december geboosterd![]()
Livin’ on the edge: eerste twee prikken waren AZ (net voordat dat voor mijn leeftijdsgroep afgeraden werd) en boosterprik Pfizer (net voordat die óók werd afgeraden voor mijn leeftijdsgroep).
Ik leef nog steeds![]()
Ook Ahoy vandaag? Stond echt een gigantische rij (500m+) maar het liep lekker door dus ik kan eigenlijk niet klagen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:11 schreef DrMarten het volgende:
Booster binnen!
Perfect geregeld hier. Ze prikken grotere groepen tegelijk. Als een militaire operatie geregeld waardoor het in een hoog tempo doorloopt.
Enschede. Stadion FC Twente. Kleine rij buiten. Naar schatting zo'n 150 mensen tegelijk binnen die geprikt werden, kwartiertje zaten of in de rij stonden. Maar liep lekker door. 15:45 aangesloten in de rij, 16.00 geprikt en 16:15 stond ik weer buiten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook Ahoy vandaag? Stond echt een gigantische rij (500m+) maar het liep lekker door dus ik kan eigenlijk niet klagen.
Onder de 45 jaar krijgt sowieso Pfizer.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Komende woensdagavond 20.15 uur boosteren.![]()
Geen idee wat ik krijg, Moderna of Pfizer iig.
Ik had een hele rare droom dat ik een boosterafspraak moest maken x2 en toen werd ik wakker.quote:Op maandag 3 januari 2022 07:55 schreef kermit71 het volgende:
Gisteren 3e keer Moderna - echt een vreselijke nacht gehad met koude rillingen, hoofdpijn en mijn hele lijf doet pijn (was de vorige keren ook al zo). Ik hoop van harte dat het nooit meer nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |