SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
arme jijquote:Op vrijdag 26 november 2021 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een uurtje met de trein mee.
Hoi vriendjequote:Op vrijdag 26 november 2021 07:52 schreef Haags het volgende:
Welkom op deze inktzwarte Black friday, vrienden !
Verwacht je rellen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:52 schreef Haags het volgende:
Welkom op deze inktzwarte Black friday, vrienden !
OV reizen vind ik over het algemeen geen fijne ervaring.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk
En dan ook alleen maar in Rotterdam. 20 cm. Precies op bal haar appartementquote:Op vrijdag 26 november 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal lees je mee? Zondag ook in Rotterdam!
Sneeuwbui boven haar hoofd die haar blijft volgen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ook alleen maar in Rotterdam. 20 cm. Precies op bal haar appartement
nee heb posts met sneeuw er uitgefilterdquote:Op vrijdag 26 november 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal lees je mee? Zondag ook in Rotterdam!
quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb posts met sneeuw er uitgefilterd
Ja ik ook. Had gisteren al het idee dat het vrijdag wasquote:
Vaak wakker enz.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Had gisteren al het idee dat het vrijdag was
quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer. Anders was je de winnaar geweest van drie weken zonvakantie naar Thailand.
Aanwijsbare reden? Ik heb het ook heel af en toe, maar kan het niet niet per se aan iets koppelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet echt. Lag braaf om 1 uur in mijn mandje, maar veel wakker gelegen.
Neuh gewoon slecht ritme. En vandaag moest ik er vroeg uit voor een afspraak.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aanwijsbare reden? Ik heb het ook heel af en toe, maar kan het niet niet per se aan iets koppelen.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sneeuwbui boven haar hoofd die haar blijft volgen.
was je aan het piekerenquote:
inb4 ik wil je wel vullen huehuehuequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
inb4 ik wil je wel vullen huehuehue
hebben jullie geen terrasverwarmingquote:Op vrijdag 26 november 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wel mooi, sta ik morgen niet de hele dag kou te lijden
komt omdat bijna niemand z'n reis aanmeldtquote:Op vrijdag 26 november 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Trein zou volgens NS rustig zijn. Zit dat ding nog stampvol
NeE wAnT dAt Is SpElUhMeD mUh PrIvEequote:Op vrijdag 26 november 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt omdat bijna niemand z'n reis aanmeldt
Ze gebruiken daar ook andere data voor.quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt omdat bijna niemand z'n reis aanmeldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |