abonnement Unibet Coolblue
pi_202344679
Ali B overvallen bij zijn huis in Almere.


quote:
Ali B is bij zijn huis in Almere door gewapende mensen overvallen. De artiest en presentator zegt in een video op Instagram dat hij de overvallers heeft gegeven wat ze wilden. Volgens Omroep Flevoland gaat het om een Rolex-horloge.

"Maar belangrijker: ik en mijn gezin zijn gezond en ongedeerd", schrijft de artiest bij de video. In de opname legt hij uit dat hij en zijn chauffeur in zijn straat werden overvallen. "Mensen wilden wat hebben. Ik heb het gegeven, omdat ik denk: hoe eerder je het geeft, hoe eerder je ervan af bent."

Verdere details wil Ali B vanwege het politieonderzoek niet geven. "Ik hoop dat ze de daders pakken."

De politie schrijft over de overal dat er meerdere daders hebben gedreigd met mogelijk vuurwapens en dat ze zijn gevlucht in een auto:
twitter

quote:
De afgelopen jaren zijn bekende Nederlanders vaker doelwit van overvallers. Zo werd visagist en YouTube-ster Nikkie de Jager vorig jaar in haar huis beroofd, vastgebonden en geslagen met een vuurwapen, waarna de overvallers ervandoor gingen met onder meer sieraden. Voetbalanalist René van der Gijp werd vorig jaar met hamer bedreigd bij zijn woning.

Eind vorig jaar pakte de politie een groep mannen op die verdacht worden van een reeks overvallen op bekende Nederlanders en vermogende mensen. Volgens het Openbaar Ministerie werkten ze in wisselende samenstelling. In totaal zijn zeker zeven verdachten opgepakt. In afwachting van hun proces zijn ze voorlopig vrijgelaten.
Toevallig had hij in Op1 nog lopen praten over zijn klokkie...

https://www.npostart.nl/op1/24-11-2021/POW_05148074 vanaf 49:30
pi_202344683
Dus pas op wat je zegt op tv... Overvallers kijken mee...
pi_202344691
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 november 2021 02:23 schreef Bocaj het volgende:
Eind vorig jaar pakte de politie een groep mannen op die verdacht worden van een reeks overvallen op bekende Nederlanders en vermogende mensen. Volgens het Openbaar Ministerie werkten ze in wisselende samenstelling. In totaal zijn zeker zeven verdachten opgepakt. In afwachting van hun proces zijn ze voorlopig vrijgelaten.
8)7 :? 8)7
pi_202344707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 02:30 schreef Bocaj het volgende:

[..]
8)7 :? 8)7
Zullen wel een goed ali.b hebben gehad 🤓
pi_202344933
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 november 2021 02:23 schreef Bocaj het volgende:
Ali B overvallen bij zijn huis in Almere.

[ afbeelding ]
[..]
[ twitter ]
[..]
Toevallig had hij in Op1 nog lopen praten over zijn klokkie...

https://www.npostart.nl/op1/24-11-2021/POW_05148074 vanaf 49:30
En over vergeven...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202345111
Tokkies overvallen tokkie. Moeten we hier iets van vinden?
U MAD?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 07:35:42 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202345208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Tokkies overvallen tokkie. Moeten we hier iets van vinden?
Want ali b is een tokkie? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 26 november 2021 @ 07:35:56 #8
22565 asco
Los in deze tent
pi_202345210
In een programma je klokje showen en dezelfde dag overvallen worden.

Wat een fantastisch land is dit geworden. _O-
pi_202345212
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Want ali b is een tokkie? :')
Is dit een serieuze vraag :') ?
U MAD?
pi_202345215
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Want ali b is een tokkie? :')
De vraag stellen is de vraag beantwoorden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202345244
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden.
Want bijdehand is een tokkie?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 07:49:47 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202345291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Is dit een serieuze vraag :') ?
Ja. Waarom is het een tokkie? Alleen maar omdat hij rapt? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202345388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Tokkies overvallen tokkie. Moeten we hier iets van vinden?
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Want ali b is een tokkie? :')
Ali B is een klokkie :')
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 08:14:46 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202345415
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]
[..]
Ali B is een klokkie :')
Nee. Hij mist een klokkie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202345598
Het leven van de straat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202345640
Zolang iets simpels als een horloge een kunstmatige waarde ter grootte van een modaal jaarsalaris wordt toegedicht hou je dit soort uitwassen, zeker met de gigantische maatschappelijke ongelijkheid en welvaartverschillen.

Ik voorspel binnen nu en 50 jaar een modern equivalent van de Franse Revolutie met de wereld als strijdtoneel en met "de rijken" in de rol van de Franse adel. Het obscene pronken met welvaart wordt niet meer gepikt door een steeds mondiger en "connected" onderlaag.
pi_202345689
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:52 schreef Bugno3 het volgende:
Zolang iets simpels als een horloge een kunstmatige waarde ter grootte van een modaal jaarsalaris wordt toegedicht hou je dit soort uitwassen, zeker met de gigantische maatschappelijke ongelijkheid en welvaartverschillen.

Ik voorspel binnen nu en 50 jaar een modern equivalent van de Franse Revolutie met de wereld als strijdtoneel en met "de rijken" in de rol van de Franse adel. Het obscene pronken met welvaart wordt niet meer gepikt door een steeds mondiger en "connected" onderlaag.
Wauw, diep... :Y
pi_202346033
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:52 schreef Bugno3 het volgende:
Zolang iets simpels als een horloge een kunstmatige waarde ter grootte van een modaal jaarsalaris wordt toegedicht hou je dit soort uitwassen, zeker met de gigantische maatschappelijke ongelijkheid en welvaartverschillen.

Ik voorspel binnen nu en 50 jaar een modern equivalent van de Franse Revolutie met de wereld als strijdtoneel en met "de rijken" in de rol van de Franse adel. Het obscene pronken met welvaart wordt niet meer gepikt door een steeds mondiger en "connected" onderlaag.
Dus is het een soort vicieuze cirkel want deze 'connected onderlaag' wordt dan vanzelf een bovenlaag en zijn dus weer doelwit van de nieuwe onderlaag. Enzovoorts.
pi_202346053
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Dus is het een soort vicieuze cirkel want deze 'connected onderlaag' wordt dan vanzelf een bovenlaag en zijn dus weer doelwit van de nieuwe onderlaag. Enzovoorts.
Als er na de "revolutie" weer een grote ongelijkheid ontstaat, zal dat op z'n tijd uiteraard ook weer klappen.
pi_202346440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Tokkies overvallen tokkie. Moeten we hier iets van vinden?
Ali B een tokkie? :')

Heb jij überhaupt enig besef?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')