abonnement Unibet Coolblue
pi_202337151
Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!

pi_202337163
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7
zouden ze het er om doen?
Dat zou helemaal de limit zijn. :D
pi_202337204
Oh en zullen elkaar niet dom noemen. We gaan er natuurlijk vanuit dat wij schuimbekkende malloten zijn… Maar als die mensjons straks een plekkie zoeken om hun heil kwijt te kunnen, lijkt me dit een warm bad voor ze!

Compassie en kumbaja enzo.

Ow en topickaap. :+
  donderdag 25 november 2021 @ 18:38:23 #4
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337310
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:29 schreef _I het volgende:
Oh en zullen elkaar niet dom noemen. We gaan er natuurlijk vanuit dat wij schuimbekkende malloten zijn… Maar als die mensjons straks een plekkie zoeken om hun heil kwijt te kunnen, lijkt me dit een warm bad voor ze!

Compassie en kumbaja enzo.

Ow en topickaap. :+
zat weer eens niet op te laten
dus mijn excuses
en inderdaad lief zijn voor elkaar
Dat anderen dat niet doen moet geen reden zijn om het wel te doen
We zitten namelijk niet meer op de kleuterschool ;) :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:42:27 #5
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337388
twitter


wanneer gaat er nu eens met een open blik gekeken worden naar al dit soort gevallen?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:44:49 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202337431
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
zat weer eens niet op te laten
dus mijn excuses
en inderdaad lief zijn voor elkaar
Dat anderen dat niet doen moet geen reden zijn om het wel te doen
We zitten namelijk niet meer op de kleuterschool ;) :P
Precies daar ben ik het mee eens. Ik doe niet mee aan die hetze gevaccineerd of niet, iemand daarop afrekenen. Het is bizar dat mensen familie en vrienden om die reden aan de kant zetten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:46:11 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Precies daar ben ik het mee eens. Ik doe niet mee aan die hetze gevaccineerd of niet, iemand daarop afrekenen. Het is bizar dat mensen familie en vrienden om die reden aan de kant zetten.
Het is natuurlijk een enorm deel van de menselijke aard
het altijd iemand de schuld willen geven van problemen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:49:37 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202337511
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is natuurlijk een enorm deel van de menselijke aard
het altijd iemand de schuld willen geven van problemen
Grappig net deze opstaan


:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202337530
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

wanneer gaat er nu eens met een open blik gekeken worden naar al dit soort gevallen?
Ga ervan uit dat men echt wel aan de bel trekt als het buiten proportioneel wordt
twitter
  donderdag 25 november 2021 @ 18:54:04 #10
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337587
quote:
2s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:51 schreef _I het volgende:

[..]
Ga ervan uit dat men echt wel aan de bel trekt als het buiten proportioneel wordt
[ twitter ]
:o :o :o
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202337641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Precies daar ben ik het mee eens. Ik doe niet mee aan die hetze gevaccineerd of niet, iemand daarop afrekenen. Het is bizar dat mensen familie en vrienden om die reden aan de kant zetten.
Steken jullie je hand maar eens in eigen boezem zou ik zeggen...

Ik denk dat mensen die zich niet laten vaccineren kwader zijn op gevaccineerden dan andersom.. Sterker nog, wij (de 85%) houden extreem rekening met de kleine minderheid die het verpest...

En steeds meer met domme argumenten komen, en onbewezen fabels....

O, wat hebben de ongevaccineerden het zwaar. De joden in 1936 waren er niks bij..
En o wat krijgen jullie het nog zwaar. De kampen zijn al opgebouwd voor ongevaccineerden...

Echt, ik heb serieus weinig minderheden gekend die meer in een slachtofferrol kruipen dan de ongevaccineerden..
pi_202337705
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202337709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:56 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Steken jullie je hand maar eens in eigen boezem zou ik zeggen...

Ik denk dat mensen die zich niet laten vaccineren kwader zijn op gevaccineerden dan andersom.. Sterker nog, wij (de 85%) houden extreem rekening met de kleine minderheid die het verpest...

En steeds meer met domme argumenten komen, en onbewezen fabels....

O, wat hebben de ongevaccineerden het zwaar. De joden in 1936 waren er niks bij..
En o wat krijgen jullie het nog zwaar. De kampen zijn al opgebouwd voor ongevaccineerden...

Echt, ik heb serieus weinig minderheden gekend die meer in een slachtofferrol kruipen dan de ongevaccineerden..
Hoop dat je je wat opgelucht voelt! ^O^
  donderdag 25 november 2021 @ 18:59:51 #14
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337719
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:56 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Steken jullie je hand maar eens in eigen boezem zou ik zeggen...

Ik denk dat mensen die zich niet laten vaccineren kwader zijn op gevaccineerden dan andersom.. Sterker nog, wij (de 85%) houden extreem rekening met de kleine minderheid die het verpest...

En steeds meer met domme argumenten komen, en onbewezen fabels....

O, wat hebben de ongevaccineerden het zwaar. De joden in 1936 waren er niks bij..
En o wat krijgen jullie het nog zwaar. De kampen zijn al opgebouwd voor ongevaccineerden...

Echt, ik heb serieus weinig minderheden gekend die meer in een slachtofferrol kruipen dan de ongevaccineerden..
^O^ ok dan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202337814
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
^O^ ok dan
Mooi betoog hè? :D ^O^
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:05:50 #16
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:05 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Mooi betoog hè? :D ^O^
ben er enorm van onder de indruk :Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:07:08 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202337861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:56 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Steken jullie je hand maar eens in eigen boezem zou ik zeggen...

Ik denk dat mensen die zich niet laten vaccineren kwader zijn op gevaccineerden dan andersom.. Sterker nog, wij (de 85%) houden extreem rekening met de kleine minderheid die het verpest...

En steeds meer met domme argumenten komen, en onbewezen fabels....

O, wat hebben de ongevaccineerden het zwaar. De joden in 1936 waren er niks bij..
En o wat krijgen jullie het nog zwaar. De kampen zijn al opgebouwd voor ongevaccineerden...

Echt, ik heb serieus weinig minderheden gekend die meer in een slachtofferrol kruipen dan de ongevaccineerden..
Je bent een freshman zo te zien, vandaag geregistreerd uurtje of wat geleden. Welkom.



:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202337878
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
ben er enorm van onder de indruk :Y :Y :Y
Echt rake punten ^O^ :Y
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:08:59 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202337897
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Echt rake punten ^O^ :Y
Absoluut
hij heeft me echt overtuigd
ik stap over naar de andere kant
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202337945
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
Absoluut
hij heeft me echt overtuigd
ik stap over naar de andere kant
We kunnen BNW wel sluiten.
Plaats hier uw advertentie
pi_202337958
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
Absoluut
hij heeft me echt overtuigd
ik stap over naar de andere kant
_O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202337966
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
We kunnen BNW wel sluiten.
_O- _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202337993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:56 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Steken jullie je hand maar eens in eigen boezem zou ik zeggen...

Ik denk dat mensen die zich niet laten vaccineren kwader zijn op gevaccineerden dan andersom.. Sterker nog, wij (de 85%) houden extreem rekening met de kleine minderheid die het verpest...

En steeds meer met domme argumenten komen, en onbewezen fabels....

O, wat hebben de ongevaccineerden het zwaar. De joden in 1936 waren er niks bij..
En o wat krijgen jullie het nog zwaar. De kampen zijn al opgebouwd voor ongevaccineerden...

Echt, ik heb serieus weinig minderheden gekend die meer in een slachtofferrol kruipen dan de ongevaccineerden..
Terwijlk wij de ongevaccineerden (15%) ons ernstig zorgen maken om de gevaccineerden die bij bosjes in het ziekenhuis belanden met de bekende bij-werkingen en afbrokkelende imumstysteem. De push om zwangere vrouwen te vaccineren terwijl er een verhoogd risico is op miskramen en doodgeboren kindjes. De weigering om andere methoden goed te onderzoeken m.b.t. genezing van covid19 wat in een aantal gevallen echt een betere oplossing zou kunnen zijn. Maar oke wij zijn het probleem van jouw lijden .
There is only one religion
  donderdag 25 november 2021 @ 19:13:38 #24
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338021
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
We kunnen BNW wel sluiten.
@yvonne @Lavenderr
er kan een slotje op
we zijn eruit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202338089
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
@:Yvonne @:Lavenderr
er kan een slotje op
we zijn eruit
Nee ik ben nog niet klaar daarmee!

There is only one religion
  donderdag 25 november 2021 @ 19:27:24 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202338387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Terwijlk wij de ongevaccineerden (15%) ons ernstig zorgen maken om de gevaccineerden die bij bosjes in het ziekenhuis belanden met de bekende bij-werkingen en afbrokkelende imumstysteem. De push om zwangere vrouwen te vaccineren terwijl er een verhoogd risico is op miskramen en doodgeboren kindjes. De weigering om andere methoden goed te onderzoeken m.b.t. genezing van covid19 wat in een aantal gevallen echt een betere oplossing zou kunnen zijn. Maar oke wij zijn het probleem van jouw lijden .
Eigenlijk zou men blij moeten zijn dat er nog een groep over blijft om te onderzoeken en te observeren hoe ze het doen zonder vaccinatie. Zouden al die experts en virologen enorm interessant moeten vinden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202338400
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Terwijlk wij de ongevaccineerden (15%) ons ernstig zorgen maken om de gevaccineerden die bij bosjes in het ziekenhuis belanden met de bekende bij-werkingen en afbrokkelende imumstysteem. De push om zwangere vrouwen te vaccineren terwijl er een verhoogd risico is op miskramen en doodgeboren kindjes. De weigering om andere methoden goed te onderzoeken m.b.t. genezing van covid19 wat in een aantal gevallen echt een betere oplossing zou kunnen zijn. Maar oke wij zijn het probleem van jouw lijden .
Ach schei toch uit....

Wie liggen er nu precies op de IC? Zijn dat jonge ongevaccineerden en oude gevaccineerden, of zijn dat jonge gevaccineerden?
En dit is een retorische vraag, dus je hoeft er geen antwoord op te verzinnen...

Welke mensen gaan er ook alweer de straat op, met op vrijdag, zaterdag en zondag grote gevolgen? Welke mensen lopen er met galgen over straat met daarin het hoofd van een politicus?
Niet het echte maar de bedreiging is duidelijk...

Weet je trouwens wat het virus doet met mensen die zwanger zijn, en vooral met hun ongeboren kind? Weet je dit?

En maar klagen dat jullie slachtoffer zijn.. Echt, ik zou me kapot schamen als ik een van jullie was..
pi_202338406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Eigenlijk zou men blij moeten zijn dat er nog een groep over blijft om te onderzoeken en te observeren hoe ze het doen zonder vaccinatie. Zouden al die experts en virologen enorm interessant moeten vinden.
Ja maar daar verdient men niks aan.
Aan gezonde mensen kan niet verdiend worden.
pi_202338416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:16 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Nee ik ben nog niet klaar daarmee!

[ afbeelding ]
Ik zat er serieus over na te denken om een dezer dagen een soortgelijk iets te fiksen voor mijzelf.
pi_202338439
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Eigenlijk zou men blij moeten zijn dat er nog een groep over blijft om te onderzoeken en te observeren hoe ze het doen zonder vaccinatie. Zouden al die experts en virologen enorm interessant moeten vinden.
die groep die op de IC komt te liggen bedoel je, waardoor mensen die voor een andere operatie komen moeten wijken? die groep bedoel je?

Ja, enorm interessant voor experts en virologen...

En vooral voor antropologen...
  donderdag 25 november 2021 @ 19:29:37 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338442
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Ach schei toch uit....

Wie liggen er nu precies op de IC? Zijn dat jonge ongevaccineerden en oude gevaccineerden, of zijn dat jonge gevaccineerden?
En dit is een retorische vraag, dus je hoeft er geen antwoord op te verzinnen...

Welke mensen gaan er ook alweer de straat op, met op vrijdag, zaterdag en zondag grote gevolgen? Welke mensen lopen er met galgen over straat met daarin het hoofd van een politicus?
Niet het echte maar de bedreiging is duidelijk...

Weet je trouwens wat het virus doet met mensen die zwanger zijn, en vooral met hun ongeboren kind? Weet je dit?

En maar klagen dat jullie slachtoffer zijn.. Echt, ik zou me kapot schamen als ik een van jullie was..
prachtig hoe groot jouw fantasie is _O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:30:18 #32
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:29 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
die groep die op de IC komt te liggen bedoel je, waardoor mensen die voor een andere operatie komen moeten wijken? die groep bedoel je?

Ja, enorm interessant voor experts en virologen...

En vooral voor antropologen...
je hebt je niet echt goed ingelezen of wel?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202338480
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ja maar daar verdient men niks aan.
Aan gezonde mensen kan niet verdiend worden.
55% van de mensen op de IC is ongevaccineerd.. Van de 15% dus van de totale bevolking...
Die zijn ook enorm gezond ja.

Misschien een lesje in nederigheid?


Dit is een goed filmpje en leerzaam voor jullie..
pi_202338498
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
prachtig hoe groot jouw fantasie is _O_ _O_ _O_
Sorry, ik heb autisme. Ik heb geen fantasie dus...

quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
je hebt je niet echt goed ingelezen of wel?
Extreem goed zelfs...
  donderdag 25 november 2021 @ 19:32:44 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:31 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
55% van de mensen op de IC is ongevaccineerd.. Van de 15% dus van de totale bevolking...
Die zijn ook enorm gezond ja.

Misschien een lesje in nederigheid?


Dit is een goed filmpje en leerzaam voor jullie..
lekker het NPO/NOS narratief blijven volgen ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:33:24 #37
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338523
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Sorry, ik heb autisme. Ik heb geen fantasie dus...
[..]
Extreem goed zelfs...
nou nee
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202338568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:31 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
55% van de mensen op de IC is ongevaccineerd.. Van de 15% dus van de totale bevolking...
Die zijn ook enorm gezond ja.

Misschien een lesje in nederigheid?


Dit is een goed filmpje en leerzaam voor jullie..
Oeh oe oe heb je ook dat filmpje met die stipjes en die cirkeltjes?
pi_202338578
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
lekker het NPO/NOS narratief blijven volgen ^O^
Waarheid is waarheid, waar het ook vandaan komt... En nee, die komt niet bij Bidet of andere "virologen" vandaan...

quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
nou nee
Jawel hoor, je weet niet hoeveel onderzoek ik al gedaan heb op google, op normale sites en zelfs op complotsites. Maar die kon men redelijk goed debunken, zoals Baudet door de NPO/NOS....

Gewoon logisch nadenken, daar gaat het om.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:36:31 #40
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:35 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Waarheid is waarheid, waar het ook vandaan komt... En nee, die komt niet bij Bidet of andere "virologen" vandaan...
[..]
Jawel hoor, je weet niet hoeveel onderzoek ik al gedaan heb op google, op normale sites en zelfs op complotsites. Maar die kon men redelijk goed debunken, zoals Baudet door de NPO/NOS....

Gewoon logisch nadenken, daar gaat het om.
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202338654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet, het zijn geen domme mensen maar op de een of andere manier zitten ze vast dat het zonder vaccin het allemaal reddeloos verloren zou zijn. Wat nou als je vandaag hoort je hebt corona met of zonder vaccin dat betekent echt niet dat je leven ophoudt en een enkeltje ziekenhuis op je staat te wachten.

Ik hoor nog maar weinig meldingen trouwens over 'ik heb corona', ook niet via werk en in mijn omgeving al helemaal niet, zelfs op FOK! lees je er weinig over. Dit was in het begin ook anders...
NSB'ers ook niet allemaal 'domme mensen' waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 19:41:02 #42
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338694
The B.1.1.529 variant has 32 mutations in the spike protein, the part of the virus that most vaccines use to prime the immune system against Covid. Mutations in the spike protein can affect the virus’s ability to infect cells and spread, but also make it harder for immune cells to attack the pathogen.

The variant was first spotted in Botswana, where three cases have now been sequenced. Six more have been confirmed in South Africa, and one in Hong Kong in a traveller returning from South Africa.

Dr Tom Peacock, a virologist at Imperial College London, posted details of the new variant on a genome-sharing website, noting that the “incredibly high amount of spike mutations suggest this could be of real concern”.

In a series of tweets, Peacock said it “very, very much should be monitored due to that horrific spike profile”, but added that it may turn out to be an “odd cluster” that is not very transmissible. “I hope that’s the case,” he wrote.

de nieuwe variant
waar we het al over hadden

https://www.theguardian.c(...)-number-of-mutations
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202338703
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:39 schreef Tingo het volgende:

[..]
NSB'ers ook niet allemaal 'domme mensen' waren.
Natuurlijk, weer een Godwin...

Mensen die een Godwin doen zijn uitgespeeld.
pi_202338745
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
The B.1.1.529 variant has 32 mutations in the spike protein, the part of the virus that most vaccines use to prime the immune system against Covid. Mutations in the spike protein can affect the virus’s ability to infect cells and spread, but also make it harder for immune cells to attack the pathogen.

The variant was first spotted in Botswana, where three cases have now been sequenced. Six more have been confirmed in South Africa, and one in Hong Kong in a traveller returning from South Africa.

Dr Tom Peacock, a virologist at Imperial College London, posted details of the new variant on a genome-sharing website, noting that the “incredibly high amount of spike mutations suggest this could be of real concern”.

In a series of tweets, Peacock said it “very, very much should be monitored due to that horrific spike profile”, but added that it may turn out to be an “odd cluster” that is not very transmissible. “I hope that’s the case,” he wrote.

de nieuwe variant
waar we het al over hadden

https://www.theguardian.c(...)-number-of-mutations
Tom Peacock _O_
Vakman pur sang
pi_202338826
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
The B.1.1.529 variant has 32 mutations in the spike protein, the part of the virus that most vaccines use to prime the immune system against Covid. Mutations in the spike protein can affect the virus’s ability to infect cells and spread, but also make it harder for immune cells to attack the pathogen.

The variant was first spotted in Botswana, where three cases have now been sequenced. Six more have been confirmed in South Africa, and one in Hong Kong in a traveller returning from South Africa.

Dr Tom Peacock, a virologist at Imperial College London, posted details of the new variant on a genome-sharing website, noting that the “incredibly high amount of spike mutations suggest this could be of real concern”.

In a series of tweets, Peacock said it “very, very much should be monitored due to that horrific spike profile”, but added that it may turn out to be an “odd cluster” that is not very transmissible. “I hope that’s the case,” he wrote.

de nieuwe variant
waar we het al over hadden

https://www.theguardian.c(...)-number-of-mutations
32!? In 1 keer, of hebben we de andere 31 gemist?

Uit ‘n potje?
https://phys.org/news/202(...)-percent-higher.html
  donderdag 25 november 2021 @ 19:47:23 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202338862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:31 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
55% van de mensen op de IC is ongevaccineerd.. Van de 15% dus van de totale bevolking...
Die zijn ook enorm gezond ja.

Misschien een lesje in nederigheid?


Dit is een goed filmpje en leerzaam voor jullie..
Wat een betuttelend toontje sla je aan, je lijkt Hugo wel. Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die de IC bezet houden? Ik geen enkele, ik ga ervan uit dat ik er meer ken dan jij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:48:30 #47
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338895
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:46 schreef _I het volgende:

[..]
32!? In 1 keer, of hebben we de andere 31 gemist?

Uit ‘n potje?
https://phys.org/news/202(...)-percent-higher.html
dus dan zijn we ergens bij ALpha Theta
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202338905
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

wanneer gaat er nu eens met een open blik gekeken worden naar al dit soort gevallen?
Sterke,snelle kerel en goede voetballer de vent. Tis wel een beetje 'apart'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 19:50:51 #49
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202338960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:49 schreef Tingo het volgende:

[..]
Sterke,snelle kerel en goede voetballer de vent. Tis wel een beetje 'apart'.
en als het nu de 2 de was dit jaar
maar dat is hij niet niet

Ik las van de week
het zou komen doordat ze niet genoeg trainden :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202339038
quote:
Op donderdag 25 november 2021 18:56 schreef Najreb1986 het volgende:[/b]

[..]
Steken jullie je hand maar eens in eigen boezem zou ik zeggen...

Ik denk dat mensen die zich niet laten vaccineren kwader zijn op gevaccineerden dan andersom.. Sterker nog, wij (de 85%) houden extreem rekening met de kleine minderheid die het verpest...
[/quote]

Leuk voor jou en je 85% ers dan . Ik niet.
Goodbye.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202339047
Al wat er in de afgelopen 6 maanden aan bekenden is omgevallen in mijn omgeving waren allemaal gevaccineerden.
pi_202339085
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus dan zijn we ergens bij ALpha Theta
Misschien met kleuren gaan werken.

Red Epsilon

Brrr! :P
pi_202339170
https://www.dailymail.co.(...)ge-South-Africa.html

En al dominant en “vaccin-proof”.. gaat hard met Red Epsilon Alpha Theta
pi_202339174
quote:
2s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:51 schreef _I het volgende:

[..]
Ga ervan uit dat men echt wel aan de bel trekt als het buiten proportioneel wordt
[ twitter ]
Nog een goede speler. Schots international.
Ook 'apart'.
He probably isn't a 40 cigs, five pies and ten pints of ale a day man
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202339269
En gisteren nog maar 100 cases.. Wow, deze is echt zoooo besmettelijk. Poeh hé, Tommy!

https://www.bloomberg.com(...)ting-in-south-africa

En eergister nog maar 9 bevestigde patiënten
https://amp.theguardian.c(...)-number-of-mutations

En nu dus al de dominante variant. In 3 dagen! Zo Snel muteert alleen de media. :+

Het is toch gewoon een comedy, toch!?
pi_202339434
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef Najreb1986 het volgende:

En maar klagen dat jullie slachtoffer zijn.. Echt, ik zou me kapot schamen als ik een van jullie was..
Hartelijk bedankt voor je bijdragen.
Goodbye.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202339489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Al wat er in de afgelopen 6 maanden aan bekenden is omgevallen in mijn omgeving waren allemaal gevaccineerden.
Zucht, heb je het filmpje van "eventothier" gezien? Als je 13 miljoen gevaccineerden hebt en 2 miljoen ongevaccineerden dan is de kans groot dat er meer gevaccineerden dood gaan...

het feit dat 56% van de mensen die in het ziekenhuis komen ongevaccineerd is en 44% gevaccineerd terwijl laatste groep zes keer zo groot is en je daar ALLE ouderen bij hebt dan zegt dit heel veel...

Meer dan "ik ken alleen maar gevaccineerden die omgevallen zijn"....

Persoonlijke anekdotes zijn geen bewijs, cijfers wel.
pi_202339599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat een betuttelend toontje sla je aan, je lijkt Hugo wel. Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die de IC bezet houden? Ik geen enkele, ik ga ervan uit dat ik er meer ken dan jij.
Cijfers zeggen mij meer dan hoeveel ik er ken...

Of ken je soms alle 2 miljoen ongevaccineerden en 13 miljoen gevaccineerden? Ken je alle ziekenhuizen?

Ik niet, ik heb iets beters te doen.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:14:36 #59
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202339621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:10 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Zucht, heb je het filmpje van "eventothier" gezien? Als je 13 miljoen gevaccineerden hebt en 2 miljoen ongevaccineerden dan is de kans groot dat er meer gevaccineerden dood gaan...

het feit dat 56% van de mensen die in het ziekenhuis komen ongevaccineerd is en 44% gevaccineerd terwijl laatste groep zes keer zo groot is en je daar ALLE ouderen bij hebt dan zegt dit heel veel...

Meer dan "ik ken alleen maar gevaccineerden die omgevallen zijn"....

Persoonlijke anekdotes zijn geen bewijs, cijfers wel.
hoe verklaar je gibraltar dan en Portugal
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:17:14 #60
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202339704
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1520343467/catshuisoverleg-klaar-nog-geen-overeenstemming-over-sluiten-scholen

Het lot voor retail en horeca lijkt bezegeld gezien de inhoud van dit artikeltje. Alleen de scholen zijn nog niet duidelijk, al zal dat gewoon open blijven zijn, want mama en papa niet meer naar werk kunnen is eendezelfde fuckup als het direct invoeren van de coronapas op de werkvloeg.. Dan kunnen mama en papa ook niet werken. Beetje van hetzelfde kaliber.

Zal 't zaterdag al ingaan? of net als de coronapas ergens volgende maand, of zelfs maanden wat het geheel nog onzinniger maakt (...een oh-zo-gevaarlijk virus zoals Corona hoef je kennelijk niet direct aan te pakken - kan makkelijk over een tijdje :') )
Mai pben rai~!
  donderdag 25 november 2021 @ 20:17:43 #61
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202339721
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:20:07 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202339792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:10 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Zucht, heb je het filmpje van "eventothier" gezien? Als je 13 miljoen gevaccineerden hebt en 2 miljoen ongevaccineerden dan is de kans groot dat er meer gevaccineerden dood gaan...

het feit dat 56% van de mensen die in het ziekenhuis komen ongevaccineerd is en 44% gevaccineerd terwijl laatste groep zes keer zo groot is en je daar ALLE ouderen bij hebt dan zegt dit heel veel...

Meer dan "ik ken alleen maar gevaccineerden die omgevallen zijn"....

Persoonlijke anekdotes zijn geen bewijs, cijfers wel.
Al zou dit zo wezen waar ik mijn twijfels bij heb, dan had onze (r)overheid in de zorg moeten investeren en niet al die jaren op bezuinigd en uitgekleed. Zelfs artsen en andere medici wijzen met de vinger naar beroepsleugenaar Rutte, elke andere crisis had dit veroorzaakt. Als een zogenaamd welvarend land als NL instort omdat er een paar honderd mensen op de ic liggen dan is er iets goed mis met het beleid.

Nogmaals: ook al ben je besmet dan is de kans te verwaarlozen dat je in het ziekenhuis terecht komt, met of zonder spuit. Als jij je met al de spuitjes je veiliger voelt even goede vrienden naar mijn mening. Voor mij maakt het niet uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202339806
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
The B.1.1.529 variant has 32 mutations in the spike protein, the part of the virus that most vaccines use to prime the immune system against Covid. Mutations in the spike protein can affect the virus’s ability to infect cells and spread, but also make it harder for immune cells to attack the pathogen.

The variant was first spotted in Botswana, where three cases have now been sequenced. Six more have been confirmed in South Africa, and one in Hong Kong in a traveller returning from South Africa.

Dr Tom Peacock, a virologist at Imperial College London, posted details of the new variant on a genome-sharing website, noting that the “incredibly high amount of spike mutations suggest this could be of real concern”.

In a series of tweets, Peacock said it “very, very much should be monitored due to that horrific spike profile”, but added that it may turn out to be an “odd cluster” that is not very transmissible. “I hope that’s the case,” he wrote.

de nieuwe variant
waar we het al over hadden

https://www.theguardian.c(...)-number-of-mutations
Ah yes - Imperial College London - van waar die paniekangstzaaijende pandemie computer modelletjes komen.
Die Tom Peacock zeker een vriendje is van de Prof. Neil Ferguson .....who resigned because he was caught breaking the very corona rules that he helped introduce....caught with his pants down spending weekends with his married girlfriend. Two-hat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 20:21:54 #64
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202339840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:20 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ah yes - Imperial College London - van waar die paniekangstzaaijende pandemie computer modelletjes komen.
Die Tom Peacock zeker een vriendje is van de Prof. Neil Ferguson .....who resigned because he was caught breaking the very corona rules that he helped introduce....caught with his pants down spending weekends with his married girlfriend. Two-hat.
jij bent engels dus weet meer over de engelse ins and outs
_O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202339913
quote:
Hij zegt het echt, ze worden dus zieker op den duur. Het negatieve effect waar over gesproken wordt.

Je moet dus niet geboosterd worden om beschermd te zijn, maar omdat je immuunsysteem er mee stopt.

En niemand realiseert zich ook dat de rest van de IC ook vol ligt met acute non-covid zorg. Er valt volgens mij weinig meer af te schalen.
pi_202340109
Al die mensen die bij code zwart graag ongevaccineerden een IC bed wilde ontzeggen, en straks zelf de langste ligduur hebben en misschien geen bed krijgen

Als het niet om te janken is zo erg, zou de ironie best geestig zijn.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:32:42 #67
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202340134
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:31 schreef _I het volgende:
Al die mensen die bij code zwart graag ongevaccineerden een IC bed wilde ontzeggen, en straks zelf de langste ligduur hebben en misschien geen bed krijgen

Als het niet om te janken is zo erg, zou de ironie best geestig zijn.
Ach we hebben het toch allemaal fout
alles wat we opzoeken en delen is nepnieuws
etc etc
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202340187
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Al zou dit zo wezen waar ik mijn twijfels bij heb, dan had onze (r)overheid in de zorg moeten investeren en niet al die jaren op bezuinigd en uitgekleed. Zelfs artsen en andere medici wijzen met de vinger naar beroepsleugenaar Rutte, elke andere crisis had dit veroorzaakt. Als een zogenaamd welvarend land als NL instort omdat er een paar honderd mensen op de ic liggen dan is er iets goed mis met het beleid.

Nogmaals: ook al ben je besmet dan is de kans te verwaarlozen dat je in het ziekenhuis terecht komt, met of zonder spuit. Als jij je met al de spuitjes je veiliger voelt even goede vrienden naar mijn mening. Voor mij maakt het niet uit.
He, hier ben ik het totaal en volkomen mee eens.. Tenminste, met de eerste alinea. Daarom is het ook zo vreemd dat men nog steeds op VVD en vooral Rutte gestemd heeft.

Er liggen wel iets meer mensen op de IC overigens met covid..

https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames
  donderdag 25 november 2021 @ 20:34:54 #69
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202340202
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20211125

Portugal scherpt maatregelen aan ondanks hoge vaccinatiegraad
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202340328
quote:
Tuurlijk niet. Het water is prima. Obama drinkt het ook gewoon ;)

pi_202340363
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ach we hebben het toch allemaal fout
alles wat we opzoeken en delen is nepnieuws
etc etc
Ow ja, gelukkig zijn wij degene die last hebben van een massapsychose. Alhoewel “hun” wereld ook best wat weg heeft van een dystopia.

Vind “onze” meme’s grappiger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:40:47 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202340393
quote:
6s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:39 schreef _I het volgende:

[..]
Ow ja, gelukkig zijn wij degene die last hebben van een massapsychose. Alhoewel “hun” wereld ook best wat weg heeft van een dystopia.

Vind “onze” meme’s grappiger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202340474
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij bent engels dus weet meer over de engelse ins and outs
_O_
Ja, en die Prof. Neil Ferguson ook een lange geschiedenis re: enorme foute pandemie computer modellen....avian flu,swine flu,ebola enz. de gast echt een fckin creep is. Zogenaamde 'Government adviser' vanaf het begin van deze SHITSHOW was ie ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 20:44:53 #74
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202340522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja, en die Prof. Neil Ferguson ook een lange geschiedenis re: enorme foute pandemie computer modellen....avian flu,swine flu,ebola enz. de gast echt een fckin creep is. Zogenaamde 'Government adviser' vanaf het begin van deze SHITSHOW was ie ook.
een soort oosterhuis die wij hier hebben
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:47:51 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202340604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja, en die Prof. Neil Ferguson ook een lange geschiedenis re: enorme foute pandemie computer modellen....avian flu,swine flu,ebola enz. de gast echt een fckin creep is. Zogenaamde 'Government adviser' vanaf het begin van deze SHITSHOW was ie ook.
Ebola is minder besmettelijk greep wel behoorlijk om zich heen maar die kon wat makkelijker ingedamd worden dan covid maar vele malen dodelijker.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202340610
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20211125

Portugal scherpt maatregelen aan ondanks hoge vaccinatiegraad
O wat werken die vaccins toch goed ...
pi_202340627
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
een soort oosterhuis die wij hier hebben
Ja - en die Van Ranst uit Belgie....allemaal goede vrienden die bij zelfde dinner parties zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 20:49:38 #78
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202340648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:48 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja - en die Van Ranst uit Belgie....allemaal goede vrienden die bij zelfde dinner parties zijn.
:r
walgelijke personen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202340661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ebola is minder besmettelijk greep wel behoorlijk om zich heen maar die kon wat makkelijker ingedamd worden dan covid maar vele malen dodelijker.
Bedankt voor je bijdragen, Prof. Guyvie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202340831
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20211125

Portugal scherpt maatregelen aan ondanks hoge vaccinatiegraad
Staat ook bij WAAROM, maar dat lees je weer lekker niet?

quote:
„We hebben een aanzienlijke groei gezien [van het aantal positieve coronatests] in de Europese Unie en Portugal is geen eiland.” In de eerste week van november lag het dagelijkse aantal positieve coronatests tussen grofweg de 400 en 1.400, terwijl woensdag ruim 3.700 positieve testuitslagen werden gemeld.
Echt serieus, doen jullie bij BNW dan echt niet aan feiten checken en dergelijke? Of zelfs maar eigen artikelen goed door lezen?
  donderdag 25 november 2021 @ 20:57:29 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202340862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
Bedankt voor je bijdragen, Prof. Guyvie.
Ben geen prof in de verre verste maar dank voor compliment.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202340874
quote:
4s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:59 schreef _I het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ge-South-Africa.html

En al dominant en “vaccin-proof”.. gaat hard met Red Epsilon Alpha Theta
Hopelijk is die variant zo besmettelijk dat maatregelen vrijwel zinloos zijn en iedereen in een mum van tijd besmet raakt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202341040
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20211125

Portugal scherpt maatregelen aan ondanks hoge vaccinatiegraad
Komen NU.nl en de NOS dan ook even met een rectificatie van hun nieuwsartikel waarin zij de ongevaccineerden indirect zwart maken voor de situatie in Nederland, en dat in Portugal de pandemie voorbij zou zijn door hun hoge vaccinatiegraad? Dat blijkt dus toch niet zo te zijn en het hosanna-artikel van succesverhaal Portugal was fakenews.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:04:05 #84
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:56 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Staat ook bij WAAROM, maar dat lees je weer lekker niet?
[..]
Echt serieus, doen jullie bij BNW dan echt niet aan feiten checken en dergelijke? Of zelfs maar eigen artikelen goed door lezen?
MET CAPS LOCK MAAK JE GEEN BETER PUNT
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:04:41 #85
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341082
Nee
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Komen NU.nl en de NOS dan ook even met een rectificatie van hun nieuwsartikel waarin zij de ongevaccineerden indirect zwart maken voor de situatie in Nederland, en dat in Portugal de pandemie voorbij zou zijn door hun hoge vaccinatiegraad? Dat blijkt dus toch niet zo te zijn en het hosanna-artikel van succesverhaal Portugal was fakenews.
joh
ben je gek
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341187
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
MET CAPS LOCK MAAK JE GEEN BETER PUNT
Stel je niet aan. Ik maakte even het waarom groter, om hier nadruk op te leggen....

Maar hee, als de toon je niet bevalt (zogenaamd) dan hoef je niet op de inhoud te reageren....

Portugal doet dit vanwege het feit dat er toerisme is. Maar dit ontgaat je blijkbaar _O-
  donderdag 25 november 2021 @ 21:08:48 #87
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:08 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Stel je niet aan. Ik maakte even het waarom groter, om hier nadruk op te leggen....

Maar hee, als de toon je niet bevalt (zogenaamd) dan hoef je niet op de inhoud te reageren....

Portugal doet dit vanwege het feit dat er toerisme is. Maar dit ontgaat je blijkbaar _O-
ja joh
je hebt volkomen gelijk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341279
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Komen NU.nl en de NOS dan ook even met een rectificatie van hun nieuwsartikel waarin zij de ongevaccineerden indirect zwart maken voor de situatie in Nederland, en dat in Portugal de pandemie voorbij zou zijn door hun hoge vaccinatiegraad? Dat blijkt dus toch niet zo te zijn en het hosanna-artikel van succesverhaal Portugal was fakenews.
Je zus, kun je nou ook niet lezen?

quote:
„We hebben een aanzienlijke groei gezien [van het aantal positieve coronatests] in de Europese Unie en Portugal is geen eiland.” In de eerste week van november lag het dagelijkse aantal positieve coronatests tussen grofweg de 400 en 1.400, terwijl woensdag ruim 3.700 positieve testuitslagen werden gemeld.
Nergens staat dat de groei komt door de bewoners zelf van Portugal... Komt nog bij dat men in NL kijkt naar de ziekenhuizen en die liggen vol met ongevaccineerden. Het aantal positieve tests is niet belangrijk, het aantal dat in het ziekenhuis komt..

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_202341319
twitter


Intertoys staat al te trappelen om met het nieuwe normaal te beginnen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  donderdag 25 november 2021 @ 21:13:07 #90
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Je zus, kun je nou ook niet lezen?
[..]
Nergens staat dat de groei komt door de bewoners zelf van Portugal... Komt nog bij dat men in NL kijkt naar de ziekenhuizen en die liggen vol met ongevaccineerden. Het aantal positieve tests is niet belangrijk, het aantal dat in het ziekenhuis komt..

Zo moeilijk is het allemaal niet.
_O- _O- _O- _O-
dus nu neem je aan dat het maar door de toeristen komt
werkelijk waar
ga lekker in COR je gal spuwen
over ongevaccineerden
waarbij je dus aanneemt(wederom een aanname) dat alle users hier ongevaccineerd zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341359
Wat Hugo en Mark morgen ook introduceren, sluitingen en maatregelen die morgen afgekondigd zullen worden zullen permanente terugkerende maatregelen worden in de herfst- en winterseizoenen. Het zal erg belangrijk zullen zijn om dat ook duidelijk te gaan communiceren, dan kunnen ondernemers zoals horecauitbaters, winkelhouders zich hier alvast op voorbereiden en een eigen toekomstplan voor zichzelf uitstippelen. Deel ze mee dat de steun die ze krijgen de laatste zal zijn, en dat ze dit kunnen zien als een budget om zich te laten omscholen naar beroepen die passen binnen het nieuwe normaal. Websitebouwer, ICT expert, BOA, politieagent (Zorg absoluut niet!). Of ze hebben de keus om een seizoensding te worden voor in de zomermaanden, maar nog wel streng gereguleerd en diverse hoepels als voorwaarde. Of specificeer je op afhaal. Evenementen, kroegen en discotheken zijn al helemaal rijp voor een permanente sluiting, perspectief 0.

Onderwijs zal ook hybride moeten worden, bereid de kinderen hier mentaal op voor, ook een goede manier om zich voor te bereiden voor in de beroepspraktijk later lijkt me zo.

Je kan er vergif op nemen dat het woord "nieuwe normaal" morgen weer ter sprake komt. Er is nu geen uitzicht en perspectief meer waar ze de mensen lekker mee kunnen maken, boosters zijn ongeloofwaardig geworden. Wees eerlijk Mark en Hugo.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:15:27 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202341385
Aan de orde is het debat over tekorten aan IC-bedden.

quote:
Mevrouw Kant (SP):

Voorzitter. Ik blijf het maar gewoon zeggen: er overlijden in ons land mensen onnodig omdat wij de zorg niet op orde hebben. Ik bracht in het reces een bezoek aan de afdeling intensive care in Zwolle. Daar werd mij gemeld dat er in het afgelopen jaar veertien mensen overleden waren die op de wachtlijst stonden voor een hartoperatie of behandeling. De oorzaak was voornamelijk het gebrek aan capaciteit op de IC, waardoor operaties uitgesteld moesten worden.

Een chirurg vertelde mij hoe hard het kan zijn als je de behandeling van je eigen patiënt, waarvan je op je spreekuur constateert dat hij een verstopping heeft en een dotterbehandeling moet ondergaan, wat eigenlijk het best nog die dag kan gebeuren, moet uitstellen. Zo iemand komt op een wachtlijst. Een aantal weken later zie je je eigen patiënt met de ambulance binnengebracht worden, half dood, en die overlijdt onder je handen. Men moet zich eens voorstellen wat er op zo'n moment heen gaat door een arts, die erop gericht is om mensenlevens te redden en weet dat het ook best had gekund.

Dan de oplossing. Ik vind dat de minister nog steeds niet komt met oplossingen die adequaat genoeg zijn. Wij durven bijvoorbeeld nog steeds niet serieus iets te doen aan de salarissen van IC-verpleegkundigen. Waarom is er niet gewoon voldoende geld voor voldoende capaciteit? Het is niet zo moeilijk. De minister geeft in haar antwoord aan dat de wachtlijstgelden dan maar hiervoor gebruikt zouden moeten kunnen worden, maar dan moet wel aangetoond kunnen worden dat er een relatie is met het wegwerken van de wachtlijsten. Laten wij gewoon eens stoppen met het stellen van voorwaarden voor het geld. Laten wij gewoon voldoende geld beschikbaar stellen voor voldoende capaciteit. Dat lijkt mij gewoon de beste oplossing. De financiering van intensive-carebedden is niet adequaat. Is het niet vreemd dat een ziekenhuis voor een intensive-carebed eenzelfde bedrag krijgt als voor elke andere ligdag in het ziekenhuis? Een intensive-careafdeling is daardoor per definitie een verliesgevende afdeling van een ziekenhuis.

Waarom brengen wij, nu de problemen al zo lang bestaan en er blijkbaar geen adequate oplossingen zijn, de intensive care niet onder de Wet bijzondere medische verrichtingen? Volgens mij is centrale aansturing nu echt op haar plaats.

Dan kom ik tot de kinder-intensive care. In duizenden gevallen per jaar is er geen intensive-carebed voor een doodziek kind. Ook hier is sprake van onnodige overlijdens; dat valt niet te ontkennen. De heer De Groot, voorzitter van de Nederlandse vereniging voor kindergeneeskunde, zei: wij hebben het over doodzieke kinderen; die hebben een overlevingskans van 50%. Dat er kinderen sterven door deze omstandigheden, daar kun je wel van uitgaan.

In mei van het vorige jaar beloofde de minister meer geld en meer bedden. Dat is niet gebeurd. Ik vraag de minister hoe dit kan. Zij hoeft echt niet te wachten op het inspectierapport, dat er nu ligt, om iets te ondernemen. De problemen waren al jaren duidelijk. De minister had gewoon direct actie moeten ondernemen en heeft dit niet gedaan.
Datum vergadering 23-01-2002

Allemaal de schuld van de ongevaccineerden :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202341436
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
dus nu neem je aan dat het maar door de toeristen komt
werkelijk waar
ga lekker in COR je gal spuwen
over ongevaccineerden
waarbij je dus aanneemt(wederom een aanname) dat alle users hier ongevaccineerd zijn
Dat laatste heb ik nergens geschreven...

quote:
We hebben een aanzienlijke groei gezien [van het aantal positieve coronatests] in de Europese Unie en Portugal is geen eiland.”
Wat lees je hierin dan? Ik lees hierin dat men bang is voor het virus vanuit de EU. Niet alleen via toerisme, ook van werkgerelateerde zaken. Maar niet dat het vaccin niet zou werken... Dat is door jullie bedacht..
pi_202341489
Ergens heb ik zin om me hierin te mengen, maar is denk ik zó frustrerend en vermoeiend :D _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202341502
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Je zus, kun je nou ook niet lezen?
[..]
Nergens staat dat de groei komt door de bewoners zelf van Portugal... Komt nog bij dat men in NL kijkt naar de ziekenhuizen en die liggen vol met ongevaccineerden. Het aantal positieve tests is niet belangrijk, het aantal dat in het ziekenhuis komt..

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Als Portugal zo hoog gevaccineerd is, wat hebben ze dan te vrezen voor de landen om hun heen? En kennelijk boeit het aantal tests hun wel, want ze stellen weer maatregelen in. En ja de besmettingen zullen altijd stijgen, hoe hoog je vaccinatiegraad of boostergraad ook is. Of je nou 1, 2 of 3 mondkapjes over elkaar draagt. Het is niet te voorkomen, daarom z.s.m. terug naar normaal. Hopelijk dat die super-boogiewoogie mutant uit Zuid Afrika dit proces gaat bespoedigen en het maakbaarheidsdenken definitief in de prullenbak kan doen sodemieteren wat onze samenleving al 2 jaar en ook permanent dreigt te gaan gijzelen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202341519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Aan de orde is het debat over tekorten aan IC-bedden.
[..]
Datum vergadering 23-01-2002

Allemaal de schuld van de ongevaccineerden :o
Waar we kunnen we de ongevaccineerden nog meer de schuld van geven? 🤔 muhahahahaha })
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:23:38 #97
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:18 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik nergens geschreven...
[..]
Wat lees je hierin dan? Ik lees hierin dat men bang is voor het virus vanuit de EU. Niet alleen via toerisme, ook van werkgerelateerde zaken. Maar niet dat het vaccin niet zou werken... Dat is door jullie bedacht..
Ja mensen ( lees inwoners van Portugal)raken besmet door toeristen dat lees je..
Jij bedenkt dat het de toeristen zijn die allemaal positief testen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341601
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:56 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Steken jullie je hand maar eens in eigen boezem zou ik zeggen...

Ik denk dat mensen die zich niet laten vaccineren kwader zijn op gevaccineerden dan andersom.. Sterker nog, wij (de 85%) houden extreem rekening met de kleine minderheid die het verpest...

En steeds meer met domme argumenten komen, en onbewezen fabels....

O, wat hebben de ongevaccineerden het zwaar. De joden in 1936 waren er niks bij..
En o wat krijgen jullie het nog zwaar. De kampen zijn al opgebouwd voor ongevaccineerden...

Echt, ik heb serieus weinig minderheden gekend die meer in een slachtofferrol kruipen dan de ongevaccineerden..
Dit :Y
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202341614
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als Portugal zo hoog gevaccineerd is, wat hebben ze dan te vrezen voor de landen om hun heen? En kennelijk boeit het aantal tests hun wel, want ze stellen weer maatregelen in. En ja de besmettingen zullen altijd stijgen, hoe hoog je vaccinatiegraad of boostergraad ook is. Of je nou 1, 2 of 3 mondkapjes over elkaar draagt. Het is niet te voorkomen, daarom z.s.m. terug naar normaal. Hopelijk dat die super-boogiewoogie mutant uit Zuid Afrika dit proces gaat bespoedigen en het maakbaarheidsdenken definitief in de prullenbak kan doen sodemieteren wat onze samenleving al 2 jaar en ook permanent dreigt te gaan gijzelen.
En hoezo hebben Denemarken en Zweden alle maatregelen en QR-code gezeik afgeschaft terwijl ze een lagere vaccinatiegraad? Omdat ze common sense hebben 🙃
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:25:52 #100
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341616
En we weten allemaal dat eerst de besmettingen stijgen en dan pas de ziekenhuisopnames

En bedenk goed dat de toeristen die komen grotendeels gevaccineerd zullen zijn 🤡
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Terwijlk wij de ongevaccineerden (15%) ons ernstig zorgen maken om de gevaccineerden die bij bosjes in het ziekenhuis belanden met de bekende bij-werkingen en afbrokkelende imumstysteem. De push om zwangere vrouwen te vaccineren terwijl er een verhoogd risico is op miskramen en doodgeboren kindjes. De weigering om andere methoden goed te onderzoeken m.b.t. genezing van covid19 wat in een aantal gevallen echt een betere oplossing zou kunnen zijn. Maar oke wij zijn het probleem van jouw lijden .
De ongevaccineerden die ik online voorbij zien komen hopen stuk voor stuk dat gevaccineerden de rotmoord steken aan die "gifspuit". Wat daar liefdevol en zorgzaam aan is ontgaat mij volledig.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202341675
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:18 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik nergens geschreven...
[..]
Wat lees je hierin dan? Ik lees hierin dat men bang is voor het virus vanuit de EU. Niet alleen via toerisme, ook van werkgerelateerde zaken. Maar niet dat het vaccin niet zou werken... Dat is door jullie bedacht..
Ze geven dus eigenlijk wel toe dat het vaccin niet werkt, want ze zijn zelf hevig op volle oorlogsterkte gevaccineerd en zijn nog steeds bang. Als het vaccin zou werken of je had tenminste de overtuiging daarvan, dan zou je toch niet bang hoeven zijn voor factoren van buitenaf?

Kennelijk hebben ze als regering inside informatie dat de vaccins zo lek als een mandje zijn, alleen moet dit nog doordringen bij de covid-church. Bij de wappies was dit inmiddels al bekend.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:29:07 #103
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341708
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:27 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
De ongevaccineerden die ik online voorbij zien komen hopen stuk voor stuk dat gevaccineerden de rotmoord steken aan die "gifspuit". Wat daar liefdevol en zorgzaam aan is ontgaat mij volledig.
Ik ken niet 1 iemand die dat zegt..
Zegt dus meer over jou
En als je de moeite had genomen hier meer te lezen had je dit in de eerste posts al zien staan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341729
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
En we weten allemaal dat eerst de besmettingen stijgen en dan pas de ziekenhuisopnames

En bedenk goed dat de toeristen die komen grotendeels gevaccineerd zullen zijn 🤡
En dat de Portugezen hem ook nodig hebben om de EU in te komen, want alle andere landen hebben het.
For the greater good
pi_202341743
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
lekker het NPO/NOS narratief blijven volgen ^O^
En jullie fijn jullie wappie bronnen en wappie deskundigen :*
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202341767
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik ken niet 1 iemand die dat zegt..
Zegt dus meer over jou
En als je de moeite had genomen hier meer te lezen had je dit in de eerste posts al zien staan
Zegt niets over mij, maar alles over het karakter van die anti vaxxers.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  donderdag 25 november 2021 @ 21:31:44 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341772
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:30 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
En jullie fijn jullie wappie bronnen en wappie deskundigen :*
Blijf lekker achter Ab Oosterhuis staan..
Die heeft het de vorige keer ook zo goed aangepakt met de Mexicaanse griep
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341790
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:30 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
En jullie fijn jullie wappie bronnen en wappie deskundigen :*
Krijg je ook een beetje een rush gevoel als je “wappie” tiept. Alsof je de ander pijn doet!?
pi_202341802
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja mensen ( lees inwoners van Portugal)raken besmet door toeristen dat lees je..
Jij bedenkt dat het de toeristen zijn die allemaal positief testen
Mijn vriend laat zich al jaren tatoeëren in de oudste tattooshop van Amsterdam, en de eigenaar is een vriend van 'm geworden,en vertelde hem laatst dat de toeristen zich ook laten testen bij zo'n teststraat op de Zeedijk, en dat zij ook opgeteld worden bij de positieve testresultaten ...en die tatoeëerder is echt niet antivaxx ofzo dus geen reden om zoiets te verzinnen. 😑
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:33:02 #110
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341815
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Zegt niets over mij, maar alles over het karakter van die anti vaxxers.
Nee
Want je wilt allen lezen wat je graag ziet..
Niet meer niet minder ..
Geeft je elke keer weer reden om te bashen..
En de schuld te af schuiven

Veel plezier ermee :W :W
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:33:02 #111
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202341816
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ze geven dus eigenlijk wel toe dat het vaccin niet werkt, want ze zijn zelf hevig op volle oorlogsterkte gevaccineerd en zijn nog steeds bang. Als het vaccin zou werken of je had tenminste de overtuiging daarvan, dan zou je toch niet bang hoeven zijn?
Bang voor het virus! Er is niks om bang voor te zijn tenzij je een oudje of een extreme dikkerd bent of vanalles onder de leden hebt. Twee spuiten in de mik en dan nog steeds bang voor het virus zijn dan is er toch iets goed mis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202341832
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:25 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
En hoezo hebben Denemarken en Zweden alle maatregelen en QR-code gezeik afgeschaft terwijl ze een lagere vaccinatiegraad? Omdat ze common sense hebben 🙃
In Zweden gaan ze nu ook aan de QR, en in het hoog gevaccineerde Denemarken liggen er weer strenge maatregelen op tafel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202341853
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ze geven dus eigenlijk wel toe dat het vaccin niet werkt, want ze zijn zelf hevig op volle oorlogsterkte gevaccineerd en zijn nog steeds bang. Als het vaccin zou werken of je had tenminste de overtuiging daarvan, dan zou je toch niet bang hoeven zijn voor factoren van buitenaf?

Kennelijk hebben ze als regering inside informatie dat de vaccins zo lek als een mandje zijn, alleen moet dit nog doordringen bij de covid-church. Bij de wappies was dit inmiddels al bekend.
Iedereen weet dat het vaccin geen 100% bescherming biedt... Dat is wat anders dan "zo lek als een mandje"... Man man, dit wordt al gezegd vanaf het begin van de vaccinaties.. 80% bescherming zorgt ervoor dat slechts 20 op de honderd gevaccineerden het virus krijgen. Met minder ziekenhuisopnames en ic bedden die bezet zijn tot gevolg.. Niemand heeft ooit gezegd dat het vaccin zorgt dat je niet meer ziek wordt...

Dus ja allemaal vrij logisch wat Portugal doet zonder in complotten te geloven dat het vaccin niet zou werken..
  donderdag 25 november 2021 @ 21:34:03 #114
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341858
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Mijn vriend laat zich al jaren tatoeëren in de oudste tattooshop van Amsterdam, en de eigenaar is een vriend van 'm geworden,en vertelde hem laatst dat de toeristen zich ook laten testen bij zo'n teststraat op de Zeedijk, en dat zij ook opgeteld worden bij de positieve testresultaten ...en die tatoeëerder is echt niet antivaxx ofzo dus geen reden om zoiets te verzinnen. 😑
Maar dat zijn er geen 3800 per dag.. :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:35:06 #115
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202341889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:33 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Iedereen weet dat het vaccin geen 100% bescherming biedt... Dat is wat anders dan "zo lek als een mandje"... Man man, dit wordt al gezegd vanaf het begin van de vaccinaties.. 80% bescherming zorgt ervoor dat slechts 20 op de honderd gevaccineerden het virus krijgen. Met minder ziekenhuisopnames en ic bedden die bezet zijn tot gevolg.. Niemand heeft ooit gezegd dat het vaccin zorgt dat je niet meer ziek wordt...

Dus ja allemaal vrij logisch wat Portugal doet zonder in complotten te geloven dat het vaccin niet zou werken..
Er zijn filmpjes van huugje die exact dat zegt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202341906
90% op de IC is 60+ :lijstje:
Vakman pur sang
pi_202341930
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:32 schreef _I het volgende:

[..]
Krijg je ook een beetje een rush gevoel als je “wappie” tiept. Alsof je de ander pijn doet!?
Ik vind dat er een variant op dit lied moet komen

Maar dan met "Wappie" ipv "Schnappi"... en wel positief natuurlijk :P :D 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202341966
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee
Want je wilt allen lezen wat je graag ziet..
Niet meer niet minder ..
Geeft je elke keer weer reden om te bashen..
En de schuld te af schuiven

Veel plezier ermee :W :W
Ach, ga toch weg met je slachtofferrol...
Het ging erover dat er mensen waren die beweerden dat gevaccineerden ongevaccineerden zo slecht behandelen... Maar nogmaals, wie gaat er protesteren? Wie lopen er met galgen rond met nephoofden van hugo de Jong? Wie bedreigen anderen met tribunalen?

En welke mensen proberen de andere partij juist niet voor het hoofd te stoten?

Allemaal retorische vragen hoor.
pi_202341975
Ik stel daarom een lockdown voor voor de 60+
Alles met een seniorenpas thuisblijven, eten bestellen, niet op bezoek.
En de rest helemaal vrij.
Moet jij eens kijken over 3 maanden waar we dan staan.
Vakman pur sang
pi_202341979
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als Portugal zo hoog gevaccineerd is, wat hebben ze dan te vrezen voor de landen om hun heen? En kennelijk boeit het aantal tests hun wel, want ze stellen weer maatregelen in. En ja de besmettingen zullen altijd stijgen, hoe hoog je vaccinatiegraad of boostergraad ook is. Of je nou 1, 2 of 3 mondkapjes over elkaar draagt. Het is niet te voorkomen, daarom z.s.m. terug naar normaal. Hopelijk dat die super-boogiewoogie mutant uit Zuid Afrika dit proces gaat bespoedigen en het maakbaarheidsdenken definitief in de prullenbak kan doen sodemieteren wat onze samenleving al 2 jaar en ook permanent dreigt te gaan gijzelen.
haha...
Er is ook een super-boogiewoogie-shake-your-booty variant op weg hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202341982
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar dat zijn er geen 3800 per dag.. :D
Nee dat niet, maar bedoelde dat ook mensen die hier helemaal niet wonen worden meegeteld 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:39:16 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202342035
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]
haha...
Er is ook een super-boogiewoogie-shake-your-booty variant op weg hoor!

*O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202342043
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er zijn filmpjes van huugje die exact dat zegt
Huugje heeft dit nooit gezegd. Tevens is Huugje geen expert, die zou wat meer zijn mond moeten houden en experts naar voren schuiven. Met zijn "dansen met jansen" is hij al over de scheef gegaan...
Maar iedereen met twee hersencellen heeft kunnen zoeken op internet dat vaccinatie nooit 100% is.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:40:02 #124
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202342060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:37 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Ach, ga toch weg met je slachtofferrol...
Het ging erover dat er mensen waren die beweerden dat gevaccineerden ongevaccineerden zo slecht behandelen... Maar nogmaals, wie gaat er protesteren? Wie lopen er met galgen rond met nephoofden van hugo de Jong? Wie bedreigen anderen met tribunalen?

En welke mensen proberen de andere partij juist niet voor het hoofd te stoten?

Allemaal retorische vragen hoor.
Er zat geen hoofd in die galg
Met je desinformatie
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:40:59 #125
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202342086
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Nee dat niet, maar bedoelde dat ook mensen die hier helemaal niet wonen worden meegeteld 8)7
Dat zou je uiteindelijk tegen elkaar kunnen wegstrepen toch.. dan houd je dus dezelfde resultaten 🤣
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202342100
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik vind dat er een variant op dit lied moet komen

Maar dan met "Wappie" ipv "Schnappi"... en wel positief natuurlijk :P :D 8-)
:D

Wi wa wappie.. *O*
pi_202342137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:37 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Ach, ga toch weg met je slachtofferrol...
Het ging erover dat er mensen waren die beweerden dat gevaccineerden ongevaccineerden zo slecht behandelen... Maar nogmaals, wie gaat er protesteren? Wie lopen er met galgen rond met nephoofden van hugo de Jong? Wie bedreigen anderen met tribunalen?

En welke mensen proberen de andere partij juist niet voor het hoofd te stoten?

Allemaal retorische vragen hoor.
Wie bedreigen anderen met gedwongen vaccinaties, en van deur tot deur te gaan en van arm tot arm? Waar slaat deze hele hetze op ? Er gaan jaarlijks meer mensen dood aan de griep, maar zie jij verplichte griepprikken dan? En kom ajb niet aan met dat IC-bedden verhaal, want we weten allemaal dat dat tekort al veel eerder opgelost had moeten worden, we zijn aankomende maart 2 jaar bezig hiermee }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202342199
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat zou je uiteindelijk tegen elkaar kunnen wegstrepen toch.. dan houd je dus dezelfde resultaten 🤣
Weet ik veel, vond het gewoon een apart verhaal, en een vertekend beeld geven wat ook ammo is voor Rutte&co :s)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202342230
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er zat geen hoofd in die galg
Met je desinformatie
Oke, jij een punt... Neemt niet weg dat de antivaccers hiermee liepen (met de galg) en oproepen tot tribunalen... Dat zie ik de vaccers nog niet doen...

Dus wie worden er nou slechter behandeld, de antivaccers of de vaccers? Vooral op internet trouwens, de honden lusten geen brood van wat antivaccers op youtube en twitter allemaal zeggen. Allemaal anoniem natuurlijk, de helden.
pi_202342260
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Zegt niets over mij, maar alles over het karakter van die anti vaxxers.
Er zijn geen 'anti-vaxxers' hier te vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 21:48:56 #131
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202342303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:46 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Oke, jij een punt... Neemt niet weg dat de antivaccers hiermee liepen (met de galg) en oproepen tot tribunalen... Dat zie ik de vaccers nog niet doen...

Dus wie worden er nou slechter behandeld, de antivaccers of de vaccers? Vooral op internet trouwens, de honden lusten geen brood van wat antivaccers op youtube en twitter allemaal zeggen. Allemaal anoniem natuurlijk, de helden.
ok jij hebt gewonnen..
"jullie" worden het slechts behandeld.

je krijgt een koekje.
droog je tranen.
Huig
pi_202342319
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er zat geen hoofd in die galg
Met je desinformatie
Echt hè? Lijkt wel dat spelletje van vroeger waar je iets in het oor van een ander fluistert,en die fluistert het op zijn beurt in het oor van een ander enzovoort enzovoort...ik fluister dat ik mn pink heb gebroken en tien personen verder is het verhaal dat mn hele torso in het gips zit 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202342332
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Wie bedreigen anderen met gedwongen vaccinaties, en van deur tot deur te gaan en van arm tot arm? Waar slaat deze hele hetze op ? Er gaan jaarlijks meer mensen dood aan de griep, maar zie jij verplichte griepprikken dan? En kom ajb niet aan met dat IC-bedden verhaal, want we weten allemaal dat dat tekort al veel eerder opgelost had moeten worden, we zijn aankomende maart 2 jaar bezig hiermee }:|
Serieus? dus je neemt de propaganda van wappies serieus? Niemand heeft tot nu toe gedreigd met gedwongen vaccinatie. Behalve op bepaalde werkgebieden zoals in de zorg.. Maar dat mag...

Tevens duurt een opleiding tot 18 maanden maar heb je een vooropleiding nodig in de zorg zelf. Dus zo makkelijk is dat allemaal niet op te vullen.

https://www.olvg.nl/opleiding-tot-intensive-care-verpleegkundige

We weten inmiddels ook dat er een grote uitstroom was, vanwege de pandemie en de druk. Het probleem had al veel eerder opgelost moeten worden, nu loopt men achter de feiten aan.
pi_202342372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Bang voor het virus! Er is niks om bang voor te zijn tenzij je een oudje of een extreme dikkerd bent of vanalles onder de leden hebt. Twee spuiten in de mik en dan nog steeds bang voor het virus zijn dan is er toch iets goed mis.
Hopelijk de pro-vax extremisten wat beter gaat voelen na de 1,2,3, boosters zijn ingeramd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 november 2021 @ 21:52:33 #135
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202342380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:46 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Oke, jij een punt... Neemt niet weg dat de antivaccers hiermee liepen (met de galg) en oproepen tot tribunalen... Dat zie ik de vaccers nog niet doen...

Dus wie worden er nou slechter behandeld, de antivaccers of de vaccers? Vooral op internet trouwens, de honden lusten geen brood van wat antivaccers op youtube en twitter allemaal zeggen. Allemaal anoniem natuurlijk, de helden.
Ik weet het niet hoor.. maar lees je ook de andere kant??
Ik hoop dat je Corona krijgt en dood gaat..
Ze zouden alle niet gevaccineerden in een concentratiekamp moeten stoppen.
De npo notabene die een parodie maakt op die domme serie waarbij alle nietgevaccineerden worden doodgeschoten

Radio DJ die vinden dat niet gevaccineerden naar de HA geschopt mogen worden voor een vaccin..

Wel de splinter in een anders oog zien maar niet de balk in je eigen oog..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202342384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:48 schreef Orwell het volgende:

[..]
ok jij hebt gewonnen..
"jullie" worden het slechts behandeld.

je krijgt een koekje.
droog je tranen.
Ik swilde geen koekje.. Je weet niet hoe de discussie ooit begon. Namelijk met gehuil van bepaalde antivaccers hier hoe slecht ze behandeld werden en dat de overheid mensen tegen elkaar ophitste.. Terwijl je bepaalde mensen hebt die ophitsen (Baudet en zijn kliek) en een gedeelte zich laat ophitsen (een groep van de antivaccers)..
  donderdag 25 november 2021 @ 21:53:01 #137
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202342393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:46 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Oke, jij een punt... Neemt niet weg dat de antivaccers hiermee liepen (met de galg) en oproepen tot tribunalen... Dat zie ik de vaccers nog niet doen...

Dus wie worden er nou slechter behandeld, de antivaccers of de vaccers? Vooral op internet trouwens, de honden lusten geen brood van wat antivaccers op youtube en twitter allemaal zeggen. Allemaal anoniem natuurlijk, de helden.
In beide kampen zie je extremen ook onder de spuiters, op social media lees je zat vreselijke uitlatingen uit die hoek dat ze mensen willen laten oppakken en roepen dat de kampen klaar staan.

Dat gemekker over die galg is zoeken naar spijkers op laag water. Een galg is vaker gezien tijdens protesten in de loop der jaren, ook de klimaatdrammers even geleden kwamen met een galg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202342452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:50 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Serieus? dus je neemt de propaganda van wappies serieus? Niemand heeft tot nu toe gedreigd met gedwongen vaccinatie. Behalve op bepaalde werkgebieden zoals in de zorg.. Maar dat mag...

Tevens duurt een opleiding tot 18 maanden maar heb je een vooropleiding nodig in de zorg zelf. Dus zo makkelijk is dat allemaal niet op te vullen.

https://www.olvg.nl/opleiding-tot-intensive-care-verpleegkundige

We weten inmiddels ook dat er een grote uitstroom was, vanwege de pandemie en de druk. Het probleem had al veel eerder opgelost moeten worden, nu loopt men achter de feiten aan.
Dus jij denkt serieus niet dat we uiteindelijk Oostenrijk achterna zullen gaan? 🤔
En idd, die uitstroom is ook een grote oorzaak van de extra druk nu, en had voorkomen kunnen worden door een structurele loonsverhoging ipv een fucking flut applausje ..schandalig gewoon, maar goed, aan het woord "had" hebben we niks, maar het is ook belachelijk dat de ongevaccineerden de zondebok zijn. Maar agree to disagree verder :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202342475
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor.. maar lees je ook de andere kant??
Ik hoop dat je Corona krijgt en dood gaat..
Ze zouden alle niet gevaccineerden in een concentratiekamp moeten stoppen.
De npo notabene die een parodie maakt op die domme serie waarbij alle nietgevaccineerden worden doodgeschoten

Radio DJ die vinden dat niet gevaccineerden naar de HA geschopt mogen worden voor een vaccin..

Wel de splinter in een anders oog zien maar niet de balk in je eigen oog..
Die dingen heb ik nog nooit gelezen, serieus...

Heb je een link naar die parodie. Heb ik ook niet gezien namelijk. Zou ik wel erg vreemd vinden mocht het waar zijn.
Edit:

heb even zitten googlen en het filmpje heeft inderdaad bestaan. Dat is nogal schokkend te noemen. Slaat ook nergens op. Degene die dit bedacht heeft mogen ze wel ontslaan van mij..

[ Bericht 4% gewijzigd door Najreb1986 op 25-11-2021 22:03:10 ]
pi_202342476
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wel de splinter in een anders oog zien maar niet de balk in je eigen oog..
_O_
Hou echt van die uitdrukking O+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202342570
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor.. maar lees je ook de andere kant??
Ik hoop dat je Corona krijgt en dood gaat..
Ze zouden alle niet gevaccineerden in een concentratiekamp moeten stoppen.
De npo notabene die een parodie maakt op die domme serie waarbij alle nietgevaccineerden worden doodgeschoten

Radio DJ die vinden dat niet gevaccineerden naar de HA geschopt mogen worden voor een vaccin..

Wel de splinter in een anders oog zien maar niet de balk in je eigen oog..
Dat laatste..
pi_202342664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Aan de orde is het debat over tekorten aan IC-bedden.
[..]
Datum vergadering 23-01-2002

Allemaal de schuld van de ongevaccineerden :o
Ik zie sommige mensen wel eens wijzen op een conflict in de grondwet, waardoor grondrechten:
quote:
1. Gelijke behande­ling en discriminatie­verbod

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

11. Onaantastbaar­heid lichaam

Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.
Overtroffen zouden moeten mogen worden door grondrecht:
quote:
22. Volksgezond­heid; woonge­le­gen­heid; ontplooiing.

Uitleg:

Net als bij werk en inkomen geldt voor je gezondheid dat je zelf moet proberen gezond te blijven. Wel kan de overheid je daarbij helpen. De overheid kan bijvoorbeeld:

• goede informatie geven over gezond leven;
zorgen dat er genoeg goede dokters en ziekenhuizen zijn;
• zorgen dat ons eten en drinken schoon en gezond zijn.

Ook moet de overheid proberen ervoor te zorgen dat er voor iedereen een goede en betaalbare woning is. Maar je kunt geen woning van de overheid eisen.

Het derde deel van dit artikel betekent dat de overheid moet proberen te zorgen voor voldoende musea, theaters, en sportvelden en sporthallen.
Nou ben ik een hoop, maar geen advocaat. Toch lijkt het er zo sterk op dat ze niet in plaats van, maar juist naast grondrecht 1, 11, ons grondrecht 22 punt 1 (en 2 niet te vergeten) goed aan het verzaken zijn.
pi_202342810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:07 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ik zie sommige mensen wel eens wijzen op een conflict in de grondwet, waardoor grondrechten:
[..]
Overtroffen zouden moeten mogen worden door grondrecht:
[..]
Nou ben ik een hoop, maar geen advocaat. Toch lijkt het er zo sterk op dat ze niet in plaats van, maar juist naast grondrecht 1, 11, ons grondrecht 22 punt 1 (en 2 niet te vergeten) goed aan het verzaken zijn.
Goede punten! En iedereen heeft toch ook het recht op gezondheidszorg/medische hulp...zelfs terroristen en criminelen die beschoten zijn door de politie bijvoorbeeld worden opgelapt..maar ongevaccineerden zouden volgens sommigen dat recht niet moeten hebben 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 22:31:39 #144
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343124
Wait a moment.... heb even dit hele topic bijgelezen. Komt het er nu op neer dat de "vaccins" niet echt werken? Shit they got me fooled.. :'( Feel doomed now.... Oh wacht. Had 'm nog niet.

@flattenthecurve, je vroeg me in vorige topic over de belastingdienst. Als jij niet ingeschreven staat maar wel gewoon werkt en inkomstenbelasting betaald heeft de belastingdienst niks met je te doen. Geen aanslag en geen teruggaaf dus no worries.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 22:32:27 #145
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343140
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Goede punten! En iedereen heeft toch ook het recht op gezondheidszorg/medische hulp...zelfs terroristen en criminelen die beschoten zijn door de politie bijvoorbeeld worden opgelapt..maar ongevaccineerden zouden volgens sommigen dat recht niet moeten hebben 8)7
Zorgpremie terugvorderen :) Dat is een mooie vakantie Mexico waar ze niet zo anaal doen.
Lach met een schone bips
pi_202343319
twitter
pi_202343511
Wat voor onzin heb ik net zitten te lezen? Als je na bijna twee jaar nog steeds niet door hebt dat het verhaal rammelt aan alle kanten dan ben je niet meer te redden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202343565
Wat rammelt er dan?
Zit de mensheid met een crisis waarbij we alles doen om de ouderen en zwakkeren te beschermen?
Of is het een groot complot en bestaat covid niet?
Nu zeggen.
Vakman pur sang
pi_202343617
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zorgpremie terugvorderen :) Dat is een mooie vakantie Mexico waar ze niet zo anaal doen.
Dat zorgpremie terugvorderen is niet eens zo'n heel slecht of raar idee 🤔 maar dat zal dan natuurlijk onmogelijk zijn om 1 of andere lulreden :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:05:21 #150
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:56 schreef Ali_boo het volgende:
Wat voor onzin heb ik net zitten te lezen? Als je na bijna twee jaar nog steeds niet door hebt dat het verhaal rammelt aan alle kanten dan ben je niet meer te redden
Mooi he?
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:06:45 #151
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343690
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Dat zorgpremie terugvorderen is niet eens zo'n heel slecht of raar idee 🤔 maar dat zal dan natuurlijk onmogelijk zijn om 1 of andere lulreden :+
Als jou zorg ontzegt kan worden waar je jaren voor betaald hebt en het niet krijgt? Dan mag je dat terugvorderen lijkt me, en hoef je ook niks meer te betalen aangezien je niet in aanmerking voor zorg komt.
Lach met een schone bips
pi_202343719
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat rammelt er dan?
Zit de mensheid met een crisis waarbij we alles doen om de ouderen en zwakkeren te beschermen?
Of is het een groot complot en bestaat covid niet?
Nu zeggen.
Eerder een redelijk zelfgecreëerde crisis 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:11:32 #153
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343750
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Eerder een redelijk zelfgecreëerde crisis 8-)
En weer een wappie
Lach met een schone bips
pi_202343771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als jou zorg ontzegt kan worden waar je jaren voor betaald hebt en het niet krijgt? Dan mag je dat terugvorderen lijkt me, en hoef je ook niks meer te betalen aangezien je niet in aanmerking voor zorg komt.
Mee eens, en jij snapt dat en ik, maar gaan de mensen die andersdenkenden wappie noemen en die poppenkast in Den Haag dat ook snappen, lijkt me best stug. :{
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202343776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En weer een wappie
Que? :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:14:28 #156
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343786
Aber er was in 1 van de vorige topics een video gepost over het verloop van een maatschappij over 80 jaar, ik weet alleen niet meer wie die gepost heeft.. Misschien als iemand die wel nog heeft of weet te vinden wel een idee misschien om die te blijven plaatsen aangezien die zo waar kan zijn dat ie vaker door meer mensen gezien moet worden.
Lach met een schone bips
pi_202343792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mooi he?
Mooi? Ik vind het maar doodeng _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:15:08 #158
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:13 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Que? :+
Meh was beetje sarcastisch. Jij bent al niet meer te redden... Ken er nog 1
Lach met een schone bips
pi_202343811
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meh was beetje sarcastisch. Jij bent al niet meer te redden... Ken er nog 1
Ik ken er toevallig ook 1 :P :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202343833
twitter


pi_202343834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Aber er was in 1 van de vorige topics een video gepost over het verloop van een maatschappij over 80 jaar, ik weet alleen niet meer wie die gepost heeft.. Misschien als iemand die wel nog heeft of weet te vinden wel een idee misschien om die te blijven plaatsen aangezien die zo waar kan zijn dat ie vaker door meer mensen gezien moet worden.
Heb je The Fifth Element gezien? Denk dat we richting zo'n maatschappij gaan in de toekomst 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:19:35 #162
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343838
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Mooi? Ik vind het maar doodeng _O-
Want? Als alle shit uitkomt die uit kan komen dan zullen die lui zich eerst down voelen en zich dan richten tot de grande elite omdat ze voorgelogen zijn. Die tussenweg dat de unvaxxed de schuld zijn en ze zich daar op richten komt niet. Zeker niet nu ze kindjes gaan prikken, de vlam gaat in de pan slaan ben ik bang. Alleen zullen de unvaxxed de stukjes mogen gaan oprapen MOCHT het misgaan. En ook dat weet niemand, en ik kijk het liever aan van afstandje dan er bij zijn :)
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:20:42 #163
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343850
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik ken er toevallig ook 1 :P :D
Can't be me, I'm flexible O-)
Lach met een schone bips
pi_202343859
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:18 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Blokker zit toch al tegen het randje van faillissement aan, en Intertoys was toch al een keer failliet gegaan? Of ben ik in de war met een andere speelgoedzaak 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202343877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Can't be me, I'm flexible O-)
Ik ben ook best lenig maar waai niet met alle winden mee :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:22:34 #166
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343879
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:18 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Heb je The Fifth Element gezien? Denk dat we richting zo'n maatschappij gaan in de toekomst 8-)
Kijk de black mirror series op Netflix eens... Dan zie je best wat terug wat toepasbaar is of al toegepast is in de maatschappij. En allemaal losstaande afleveringen van een uur ofzo. Wel grappig en soms ook wel verontrustend.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:24:20 #167
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202343902
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:22 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik ben ook best lenig maar waai niet met alle winden mee :P
Sarcasme, eigenwijzer dan ik zijn er niet veel als ik iets niet vertrouw :) Geef niet voor niks tips hier om wel te kunnen werken in NL en loon via buitenlandse bank te doen en niet ingeschreven staan zodat je prikloos door kan :+
Lach met een schone bips
pi_202343922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kijk de black mirror series op Netflix eens... Dan zie je best wat terug wat toepasbaar is of al toegepast is in de maatschappij. En allemaal losstaande afleveringen van een uur ofzo. Wel grappig en soms ook wel verontrustend.
Oh ja , die serie ken ik wel, paar afleveringen van gezien, en is idd redelijk actueel/relevant, zoals dat social credit geneuzel :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202343985
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sarcasme, eigenwijzer dan ik zijn er niet veel als ik iets niet vertrouw :) Geef niet voor niks tips hier om wel te kunnen werken in NL en loon via buitenlandse bank te doen en niet ingeschreven staan zodat je prikloos door kan :+
Ja, best interessant wel hoe je dat doet...mijn "droom" is eigenlijk ergens off grid te gaan leven, en dan niet in Nederland.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:36:46 #170
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344017
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:26 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh ja , die serie ken ik wel, paar afleveringen van gezien, en is idd redelijk actueel/relevant, zoals dat social credit geneuzel :+
En misschien ben ik gek maar lijkt het wel dat steeds meer series en films zo zijn om mensen voor te bereiden op hoe de toekomst gaat worden? zeg het maar...

Hersenen masseren lijkt het wel.

Mondkapjes verprlichting. Dinsdag persconferentie "vanaf Zaterdag mondkapjes weer op"... Vrijdag in de winkel, zie geen mondkapjes... Ahhhh denk ik, mensen zijn er klaar mee. Zaterdag naar de winkel, loopt iedereen weer met die luiers op hun gezicht.. Mijn eerste gedachte was echt "zijn ze nu met een IQ test bezig om te zien hoeveel mensen achterlijk zijn?" Heb het maar geaccepteerd en laat maar ook. Ze laten mij zonder zo'n ding met rust dus vind het wel best weer.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:39:37 #171
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344041
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja, best interessant wel hoe je dat doet...mijn "droom" is eigenlijk ergens off grid te gaan leven, en dan niet in Nederland.
Gaat hier ook wel lastig worden om echt self sustaining te leven... sowieso wel denk ik als ik erover nadenk, misschien Rusland nog. Daar kun je voor weinig geld nog veel land kopen.. Alleen die winters??? Never nooit nie :)
Lach met een schone bips
  donderdag 25 november 2021 @ 23:45:46 #172
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202344095
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1889390997/experts-manen-tot-haast-met-boosters-we-kunnen-ons-uit-de-lockdown-prikken

Met ander woorden; Laat je injecteren of blijf in de lockdown hangen. Per individu bekeken wordt dan helemaal het kersje op de taart,,,
Mai pben rai~!
pi_202344100
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En misschien ben ik gek maar lijkt het wel dat steeds meer series en films zo zijn om mensen voor te bereiden op hoe de toekomst gaat worden? zeg het maar...

Hersenen masseren lijkt het wel.

Mondkapjes verprlichting. Dinsdag persconferentie "vanaf Zaterdag mondkapjes weer op"... Vrijdag in de winkel, zie geen mondkapjes... Ahhhh denk ik, mensen zijn er klaar mee. Zaterdag naar de winkel, loopt iedereen weer met die luiers op hun gezicht.. Mijn eerste gedachte was echt "zijn ze nu met een IQ test bezig om te zien hoeveel mensen achterlijk zijn?" Heb het maar geaccepteerd en laat maar ook. Ze laten mij zonder zo'n ding met rust dus vind het wel best weer.
Jaaaa! Dat zie en lees ik steeds vaker de laatste tijd, dat mensen zeggen dat 'they're not even trying to hide it anymore ' maar dat het gewoon verkapt als fictie wordt geopenbaard.
Heb je ooit dat interview met Jim Carrey bij Jimmy Kimmel gezien ? :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:46:38 #174
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344104
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:45 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1889390997/experts-manen-tot-haast-met-boosters-we-kunnen-ons-uit-de-lockdown-prikken

Met ander woorden; Laat je injecteren of blijf in de lockdown hangen. Per individu bekeken wordt dan helemaal het kersje op de taart,,,
Lol we vaccineren ons uit de crisis _O_
Lach met een schone bips
pi_202344107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gaat hier ook wel lastig worden om echt self sustaining te leven... sowieso wel denk ik als ik erover nadenk, misschien Rusland nog. Daar kun je voor weinig geld nog veel land kopen.. Alleen die winters??? Never nooit nie :)
Ik denk zelf aan de Highlands van Schotland(ben half Schots) of Costa Rica :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202344128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En misschien ben ik gek maar lijkt het wel dat steeds meer series en films zo zijn om mensen voor te bereiden op hoe de toekomst gaat worden? zeg het maar...

Hersenen masseren lijkt het wel.

Mondkapjes verprlichting. Dinsdag persconferentie "vanaf Zaterdag mondkapjes weer op"... Vrijdag in de winkel, zie geen mondkapjes... Ahhhh denk ik, mensen zijn er klaar mee. Zaterdag naar de winkel, loopt iedereen weer met die luiers op hun gezicht.. Mijn eerste gedachte was echt "zijn ze nu met een IQ test bezig om te zien hoeveel mensen achterlijk zijn?" Heb het maar geaccepteerd en laat maar ook. Ze laten mij zonder zo'n ding met rust dus vind het wel best weer.
"We" worden gewoon stukje bij beetje geconditioneerd/gegroomed door de beleidsmakers }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:49:35 #177
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344140
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:46 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Jaaaa! Dat zie en lees ik steeds vaker de laatste tijd, dat mensen zeggen dat 'they're not even trying to hide it anymore ' maar dat het gewoon verkapt als fictie wordt geopenbaard.
Heb je ooit dat interview met Jim Carrey bij Jimmy Kimmel gezien ? :D
Heel eerlijk? nee niet gezien, ik kan die Jim Carrey niet aanzien dus kijk ook echt niks van hem haha
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 23:50:56 #178
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344151
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:46 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik denk zelf aan de Highlands van Schotland(ben half Schots) of Costa Rica :D
Zoek het in de Highlands lekke uit :) Kutweer altijd daar :6

Mag ik wel in Costa Rica op een BBQ komen? Pretty please???
Lach met een schone bips
pi_202344221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gaat hier ook wel lastig worden om echt self sustaining te leven... sowieso wel denk ik als ik erover nadenk, misschien Rusland nog. Daar kun je voor weinig geld nog veel land kopen.. Alleen die winters??? Never nooit nie :)
Je kunt waarschijnlijk prima lappen grond kopen. Maar je zult ook je mannetjes moeten betalen die voorkomen dat ze jou bestelen.
pi_202344223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Heel eerlijk? nee niet gezien, ik kan die Jim Carrey niet aanzien dus kijk ook echt niks van hem haha
Snap ik! Hahaha, ben ook geen groot fan van 'm, maar zag laatst dat filmpje voorbij komen en vond het wel frappant eigenlijk
Hier is de link, kijk maar wat je er mee doet :)

Het gelach van het publiek is trouwens achteraf toegevoegd, mensen die aanwezig waren tijdens die opname zeiden dat het doodstil was in de studio. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:01:22 #181
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Je kunt waarschijnlijk prima lappen grond kopen. Maar je zult ook je mannetjes moeten betalen die voorkomen dat ze jou bestelen.
Geen idee, is ook niet mijn idee om daarheen te gaan :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:05:46 #182
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344305
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Snap ik! Hahaha, ben ook geen groot fan van 'm, maar zag laatst dat filmpje voorbij komen en vond het wel frappant eigenlijk
Hier is de link, kijk maar wat je er mee doet :)

Het gelach van het publiek is trouwens achteraf toegevoegd, mensen die aanwezig waren tijdens die opname zeiden dat het doodstil was in de studio. 🤔
Open signs.. Wat ze al bijna 2 jaar doen. Gewoon de bewijzen geven in een "abstracte" wijze en komen er mee weg omdat mensen het niet willen zien. Open en bloot.

Kabbala :)
Lach met een schone bips
pi_202344314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zoek het in de Highlands lekke uit :) Kutweer altijd daar :6

Mag ik wel in Costa Rica op een BBQ komen? Pretty please???
Costa Rica heeft ook wel mijn voorkeur hoor, lekker in zo'n huisje bij het strand..zie het wel voor me :D en kom maar naar die BBQ dan hoor :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202344321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Open signs.. Wat ze al bijna 2 jaar doen. Gewoon de bewijzen geven in een "abstracte" wijze en komen er mee weg omdat mensen het niet willen zien. Open en bloot.

Kabbala :)
Yup 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:08:55 #185
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202344334
Hier is de chat? Cool
pi_202344351
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
Hier is de chat? Cool
Welkom! :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:14:03 #187
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344376
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Costa Rica heeft ook wel mijn voorkeur hoor, lekker in zo'n huisje bij het strand..zie het wel voor me :D en kom maar naar die BBQ dan hoor :P
Ben de tas al aan het inpakken, hoe is het weer daar nu?
Lach met een schone bips
pi_202344383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben de tas al aan het inpakken, hoe is het weer daar nu?
Geen idee! Beter dan hier sowieso :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:17:08 #189
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344394
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:15 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Geen idee! Beter dan hier sowieso :P
Scherp
Lach met een schone bips
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:17:12 #190
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202344395
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:10 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Welkom! :D
Dat maak ik zelf wel uit
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:17:41 #191
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344397
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:17 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Dat maak ik zelf wel uit
Moeilijk publiek jij
Lach met een schone bips
pi_202344407
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:17 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Dat maak ik zelf wel uit
Doe ik een keer aardig... :X :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:20:33 #193
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202344410
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Moeilijk publiek jij
And so will it be
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:21:28 #194
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344419
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:20 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
And so will it be
KUT, geen zin in weerwoord geven. Jij wint! Flawless victory
Lach met een schone bips
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:22:50 #195
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202344429
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:20 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Doe ik een keer aardig... :X :P
Jij bent altijd aardig, net zoals een mylittlepony.
pi_202344431
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:22 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Jij bent altijd aardig, net zoals een mylittlepony.
Awww O+ hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:24:04 #197
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202344435
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
KUT, geen zin in weerwoord geven. Jij wint! Flawless victory
Laf
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:25:05 #198
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344438
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:24 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Laf
Kom na school vechten dan achter de gymzaal lefgozert B:)B
Lach met een schone bips
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:26:38 #199
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202344443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kom na school vechten dan achter de gymzaal lefgozert B:)B
:D
pi_202344444
quote:
Catshuisoverleg klaar: 'Rutte en De Jonge grootste voorstanders zware maatregelen'
Het demissionaire kabinet praat morgen verder over de te nemen coronamaatregelen. Premier Mark Rutte zou samen met minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) in het kabinet de grootste voorstander zijn van zware maatregelen tegen corona. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.

Rutte is het strengst
Rutte en De Jonge zouden hard willen ingrijpen zeggen ingewijden. Zij vertellen dat vooral Rutte wel in paniek lijkt door het steeds maar stijgende aantal coronagevallen. Ook vandaag worden er weer ruim 22.000 besmettingen gemeld.

"Rutte zit echt in de gordijnen en wil eigenlijk het liefst alles dichtgooien", zegt een betrokkene. Een ander bevestigt dat beeld. Op de vraag of Rutte een beetje pietje-paniek is wordt bevestigend geantwoord. "Maar hij is ook alles aan het doen: de formatie en corona. En hij wil per se niet nog een keer te weinig doen, niet nog een keer op een persconferentie moeten zeggen: we hebben het verkeerd gezien en te weinig gedaan. Zijn politieke stijl is sowieso: RAMBAM."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nge-voorstanders-van
#blackfriday
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 00:31:10 #201
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202344466
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
#blackfriday
#controlledgovernment
Lach met een schone bips
pi_202344472
#tijdvooreenstaatsgreep 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202344480
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Snap ik! Hahaha, ben ook geen groot fan van 'm, maar zag laatst dat filmpje voorbij komen en vond het wel frappant eigenlijk
Hier is de link, kijk maar wat je er mee doet :)

Het gelach van het publiek is trouwens achteraf toegevoegd, mensen die aanwezig waren tijdens die opname zeiden dat het doodstil was in de studio. 🤔
Jim Carrey is trouwens een van de originele echte anti-vaxxers. Kan me nog herinneren hoe het me toen verbaasde.

Video uit 2010
pi_202344496
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:36 schreef yinxs het volgende:

[..]
Jim Carrey is trouwens een van de originele echte anti-vaxxers. Kan me nog herinneren hoe het me toen verbaasde.

Video uit 2010
Ok! Dat wist ik niet ! Ben denk ik net zo verbaasd als jij destijds was :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202344563
quote:
2s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:42 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
We zullen zien... Voor april 2022
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202344571
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:33 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Iedereen weet dat het vaccin geen 100% bescherming biedt... Dat is wat anders dan "zo lek als een mandje"... Man man, dit wordt al gezegd vanaf het begin van de vaccinaties.. 80% bescherming zorgt ervoor dat slechts 20 op de honderd gevaccineerden het virus krijgen. Met minder ziekenhuisopnames en ic bedden die bezet zijn tot gevolg.. Niemand heeft ooit gezegd dat het vaccin zorgt dat je niet meer ziek wordt...

Dus ja allemaal vrij logisch wat Portugal doet zonder in complotten te geloven dat het vaccin niet zou werken..
... Pfizer 2020 wilt zijn data terug.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202344587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
... Pfizer 2020 wilt zijn data terug.
:D :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202344589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Aan de orde is het debat over tekorten aan IC-bedden.
[..]
Datum vergadering 23-01-2002

Allemaal de schuld van de ongevaccineerden :o
Damn you had me.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202344604
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202344635
quote:
trust the science fiction. van niet werkende tests naar niet werkende maatregelen naar niet werkende vaccins. ik zie een trend.
Plaats hier uw advertentie
pi_202344642
Plaats hier uw advertentie
pi_202344647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
trust the science fiction. van niet werkende tests naar niet werkende maatregelen naar niet werkende vaccins. ik zie een trend.
Ik ook 8-) vraag me af wat nou de werkelijke hidden agenda is 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202344650
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:59 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik ook 8-) vraag me af wat nou de werkelijke hidden agenda is 🤔
denk dat er meerdere agenda's spelen. overheden, farma, corporaties profiteren er allemaal van.
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 26 november 2021 @ 03:18:45 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202344755
Hart-problemen en onstekings markers gaan omhoog na vaccinatie met mrna vaccin. van 11% naar 25% in vijf jaar.
Dat beloofd nog wat , maar dat hartproblemen toenemen en dat dat geen incidenten of toevalligheden zijn , daar was het vermoeden al naar.
Maar zelf de wetenschap begint dingen die negatief zijn langzaam naar buiten brengen.

There is only one religion
pi_202345054
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 03:18 schreef Dance99Vv het volgende:
Hart-problemen en onstekings markers gaan omhoog na vaccinatie met mrna vaccin. van 11% naar 25% in vijf jaar.
Dat beloofd nog wat , maar dat hartproblemen toenemen en dat dat geen incidenten of toevalligheden zijn , daar was het vermoeden al naar.
Maar zelf de wetenschap begint dingen die negatief zijn langzaam naar buiten brengen.

Tis toch van den zotte eigenlijk dat we dit hier moeten bespreken omdat de wetenschap achter blijft...

Tis een spel van klokkenluiders en oogkleppen op dit moment.

Vaccineren is belangrijker wanttt.... Ja waarom eigenlijk? Doodgaan aan een virus mag niet van een viroloog. Maar een viroloog is geen cardioloog. Een virus dode is belangrijker dan een hart en vaatziekte dode.

Zoals een covid dode ook al belangrijker is dan een griep dode of kanker dode of verkeersdode.

Als econoom kijk je hier naar en zie je dat het irrationeel is, geen andere conclusie mogelijk. Dat kost me een partij welvaart allemaal dit...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202345065
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202345092
https://vm.tiktok.com/ZM8tdu8bB/

Hoe het tellen van de sterfgevallen door covid-19 in Amerika gaat :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202345344
twitter
pi_202345390
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:59 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Brought to you by: Pfizer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202345450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Brought to you by: Pfizer.
Had even geen reply, dus verwarde man..
twitter
pi_202345474
twitter
pi_202345524
twitter

Marianne heeft ook moeite met z’n gehijg. Kan niet maar die man luisteren.

.. maar we moeten aangepakt worden blijkbaar…
pi_202345573
twitter

Exotisch…
pi_202345595
De “Nu-tracker”.
https://newsnodes.com/nu_tracker

1e case in Israel.

Dark Winter
pi_202345602
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:45 schreef _I het volgende:
De “Nu-tracker”.
https://newsnodes.com/nu_tracker

1e case in Israel.

Dark Winter
Heeft deze variant de pokken als symptoom?
pi_202345627
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:46 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Heeft deze variant de pokken als symptoom?
32!!! Mutaties.

Dit is een soort doos van Pandora. :+
pi_202345639
Hoe gaan wij de geschiedenis in...

Komt men erop terug dat we te ver gegaan zijn of.. Blijft dat "wappie"?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202345797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:52 schreef ludovico het volgende:
Hoe gaan wij de geschiedenis in...

Komt men erop terug dat we te ver gegaan zijn of.. Blijft dat "wappie"?
Dan zou de meerderheid van het volk zich tegen de overheid moeten keren, wat een burgeroorlog als gevolg heeft.
Lijkt mij niet. Dus dat wappie-gebeuren blijft nog wel even. Iemand moet de schuld krijgen van de dwalingen van de overheid.

De groep wordt alleen steeds groter. Dissidenten, booster-onwelwilligen, ouders die kinderen niet willen laten prikken.. Wat er ook gebeurt, de polarisatie wordt eerst nog veel extremer. Dus dan valt wappie nog mee, tov “de grootste bedreiging voor de zorgstaat”..

Wat denk jij? Waait wel over?
pi_202345829
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:52 schreef ludovico het volgende:
Hoe gaan wij de geschiedenis in...

Komt men erop terug dat we te ver gegaan zijn of.. Blijft dat "wappie"?
Ligt eraan wie er "wint" , en wie dus de geschiedenis schrijft. 😑
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 26 november 2021 @ 09:18:50 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202345948
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
#tijdvooreenstaatsgreep 8-)
Jij hebt straks de politie aan de deur :s)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202345955
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jij hebt straks de politie aan de deur :s)
Gezellig :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 26 november 2021 @ 09:20:06 #232
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202345967
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:52 schreef ludovico het volgende:
Hoe gaan wij de geschiedenis in...

Komt men erop terug dat we te ver gegaan zijn of.. Blijft dat "wappie"?
Erop terug komen.. misschien over 10 jaar.. niet nu direct
Dat zou zoveel gezichtsverlies geven. Dat kunnen ze niet handelen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 09:20:43 #233
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202345976
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:19 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Gezellig :D
_O- _O- _O-
Pas maar op. Mensen krijgen voor een foute tweet 1 maand cel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202345992
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:06 schreef _I het volgende:

[..]
Dan zou de meerderheid van het volk zich tegen de overheid moeten keren, wat een burgeroorlog als gevolg heeft.
Lijkt mij niet. Dus dat wappie-gebeuren blijft nog wel even. Iemand moet de schuld krijgen van de dwalingen van de overheid.

De groep wordt alleen steeds groter. Dissidenten, booster-onwelwilligen, ouders die kinderen niet willen laten prikken.. Wat er ook gebeurt, de polarisatie wordt eerst nog veel extremer. Dus dan valt wappie nog mee, tov “de grootste bedreiging voor de zorgstaat”..

Wat denk jij? Waait wel over?
Nee maar data is hard... Tenminste.. Bij normale notering van feiten..

Dus die analyses komen wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202345995
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Pas maar op. Mensen krijgen voor een foute tweet 1 maand cel
Ja ok, nou ben benieuwd :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202346000
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
Erop terug komen.. misschien over 10 jaar.. niet nu direct
Dat zou zoveel gezichtsverlies geven. Dat kunnen ze niet handelen
Ik geef ze niet genoeg macht daarvoor.

2 jaar max als er wat aan de hand is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202346032
https://www.dailymail.co.(...)s-mutant-strain.html

‘Worst-ever’ mutant.

Ze weten nu al dat het vaccin 40% minder effectief is.
  vrijdag 26 november 2021 @ 09:25:45 #238
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202346041
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik geef ze niet genoeg macht daarvoor.

2 jaar max als er wat aan de hand is.
Ik help het je hopen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202346136
Waarom zou je alleen het vliegverkeer stop willen leggen vanuit Zuid-Afrika, als die variant ook al in Israel en Hong Kong is!?
https://www.telegraaf.nl/(...)mmissie-wil-noodstop
pi_202346180
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee maar data is hard... Tenminste.. Bij normale notering van feiten..

Dus die analyses komen wel.
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald!
pi_202346478
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:33 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Marianne heeft ook moeite met z’n gehijg. Kan niet maar die man luisteren.

.. maar we moeten aangepakt worden blijkbaar…
Je kan de man van veel betichten, maar aan originaliteit is ie niet schuldig.

Waar heeft ie dat lopen hijgen eigenlijk? Ik wil het wel horen. Ben een beetje een masochist.
pi_202346515
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:25 schreef _I het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)s-mutant-strain.html

‘Worst-ever’ mutant.

Ze weten nu al dat het vaccin 40% minder effectief is.
Tijd voor....
pi_202346564
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
#tijdvooreenstaatsgreep 8-)
Dacht dat dat al gaande was.
pi_202346946
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:34 schreef _I het volgende:
Waarom zou je alleen het vliegverkeer stop willen leggen vanuit Zuid-Afrika, als die variant ook al in Israel en Hong Kong is!?
https://www.telegraaf.nl/(...)mmissie-wil-noodstop
En voor hoe lang precies? Februari weer los of tot het aantal cases gelijk is?

Is die besmettelijkere variant nog bijzonder qua dodelijkheid of is het qua impact minder dan de vorige...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:34:09 #245
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202347636
Amateursport waarschijnlijk ook weer aan banden.

Triest man. Bah
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202347784
De schapen gaan weer helemaal mee in de nieuwe variant propaganda, zoals voorspelt. ;(

We komen hier nooit meer uit tenzij ze straks omvallen na het vaccine/booster
pi_202347802
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Amateursport waarschijnlijk ook weer aan banden.

Triest man. Bah
Waardeloos idd
Alles moet kapot
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:34:36 #248
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202348583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Amateursport waarschijnlijk ook weer aan banden.

Triest man. Bah
Het is sowieso triest
Wat ze ook bedenken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:36:42 #249
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202348621
Even een paar uur offline en táádáá - een nieuw variant, nóg dodelijker, nóg besmettelijker. Ze zetten wereldwijd wel wat geschut in voor die nieuwe angst-ronde. Opvallend veel berichten.
Doet aanvoelen alsof de laatste maanden intensief vaccineren gewoon niets heeft bijgedragen. Wat moeten de “tegen m’n princiepen in maar ik wil naar de Costa”-vaccinatiegangers wel niet balen. De schapen balen niet, die sidderen en zitten al zowat op klapstoeltjes voor het pand waar ze volgeblaft worden te wachten alsof het de nieuwe iPhone 17s is die uitkomt.

Het is te hopen dat de vooralsnog goedgelovige groep met 1 of 2 penetraties in hun arm die naamloze booster links laat liggen en toe treden tot het wakkere kamp en zich niet bang laat maken door variant #359.

Heeft iemand trouwens ervaring met een flinke power generator? Benzine/diesel is niet nodig , maar met een flinke accu voor opladen van een hoop kleinschalig electrisch spul? Er is wel voldoende te vinden maar kan maar weinig spul ontdekken in NL zelf met goede recensies.
Mai pben rai~!
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:48:49 #250
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202348795
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202348823
quote:
Wilde hem net plaatsen!

Aanvullend hierop:

A 17-year-old athlete from Colverde collapses while training with cardiac arrest
France, 49 years oldSC Massay player dead of heart attack during the game
Mexico, Caddy Alberto Olguin collapses on the golf course after a heart attack
29 years old Shrewsbury striker Ryan Bowman treated with defibrillator during play with extreme heart problems
Italy, 18 year old soccer player suddenly faints on the field
France, 40 years old A Saint-James player suffers a heart attack after warming up
Italy, 59 years old long-distance runner from Biella dies of heart failure during a race
Germany, Women's League match, a player collapses shortly before the end without any opposing influence.
25 years German goalkeeper Lukas Bommer dies suddenly and unexpectedly
Mexico, 16 years old student Hector Manuel Mendoza dies of a heart attack while training
Brazil, 18 years old pro footballer Fellipe de Jesus Moreira has double heart attack and is fighting for his life.
Italy, 27 years old cycling champion Gianni Moscon has to undergo an operation because of severe cardiac arrhythmias
Augsburg referee of a Kreisliga Augsburg game in Emersacker collapses with heart problems.
English lineswoman Helen Byrne, heart problems has to be carried off the pitch at world cup
Germany Game abandoned due to cardiac arrest of the referee in a game of Lauber SV
Italy, 20 years old young rider suffers a heart attack.
17-year-old soccer player of the JSG High Hagen has revived during game
53-year-old football coach Antonello Campus dead16 years old collapses while playing soccer and dies a little later
Germany Team leader Dietmar Gladow suffers a fatal heart attack before the game
USA a high school football player collapsed during practice and died in the hospital
Germany player collapsed during the A 2 regional league game suffered cardiac arrest
Germany 15 years old goalkeeper Bruno Stein dead.
Italy, 53 years old AH footballer suffers a heart attack while training
USA, 14-year-old soccer player Ava Azzopardi collapsed on pitch, is fighting for her life in an artificial coma
France, 54 years old AH player Christophe Ramassamy died of a heart attack during a match.
France, 41 years old soccer player collapsed on the field and died due to cardiac arrest
Austria, 26 years old Raphael Dwamena collapsed with severe heart problems
Germany, Hertha BSC co-trainer Selim Levent dies suddenly and unexpectedly
USA, 12 year old Jayson Kidd collapsed during basketball practice and later died
Spain, 33-year-old striker Kun Agüero had to be replaced in a game due to heart problems
USA 21 year old Senior student athlete John Stokes suffers with Myocarditis
22 year old Cyclist Greg Luyssen forced to end his career after vaccine due to heart problems.
33 year old pro dancer Santo Giuliano suffers heart attack 5 days after vaccine
32 year old Olympic Tennis player Joachim Gerard collapses during match with heart problems
19 year old Football player Jalen Leavey dies at campus after the game
23 year old Baseball player Daniel Brito suffers stroke during game
19 year old Football player Tirrell Williams dies following on-field collapse
21 year old Football player Okafor Kelechi dies during training
29 year old Football player Lee Moses dies during training session
15 year old Footballer Stephen Sylvester collapsed and dies during conditioning practice
18 year old Football player Emmanual Antwi dies after collapsing on the field
13 year old Football player Cajetan Chinoyelum Nsofor dies during practice
15 year old Soccer player Moira Claire Arney died during practice
Junior High School Baseball Pitcher Andrew Roseman died suddenly and unexpectedly, no further information given
17 year old Footballer Nickolas Lawrinas died suddenly and unexpectedly, cause given by media, unclear
17 year old Footballer Miquel Lugo collapsed and died during practice
16 year old Football player Devon DuHart mysteriously died in July 2021
16 year old Footballer Ivan Hicks dies of Cardiovascular Disease during Scrimmage
19 year old Footballer Joe Bradshaw dies mysteriously off campus, not conclusion of death
16 year old Football player Drake Geiger collapses and dies during game
15 year old Football player Joshua Ivory collapses and dies during game
19 year old Football player Quandarius Wilburn collapses during practice and later dies
17 year old Football player Dimitri McKee passes out and dies after practice
28 year old Rugby play Tevita Bryce collapses during game from heart attack
29 year old Rugby player Dave Hyde collapses and dies after match
27 year old Baseball player Yusuke Kinoshita collapses and dies during practice
32 year old Champion Speed Skater Kjeld Nuis suffered Pericarditis after the vaccine
24 year old Olympic Cyclist Olivia Podmore dies suddenly and mysteriously in her room and during that week another athlete sprinter Cameron Burell also dies mysteriously
23 year old China Olympics Champion Gilbert Kwemoi collapsed in his home and died on the way to hospital
37-year-old former French professional footballer Franck Berrier dead
Germany goalkeeping coach of SV Niederpöring suffers heart attack
24 years Bordeaux pro Samuel Kalu suffers cardiac arrest
25 years old Belgian soccer player Jente Van Genechten suffers cardiac arrest
31 years old Fabrice N'Sakala Besiktas Istanbul collapses on the field
29 years old Pedro Obiang Italian first division after vaccination has myocarditis
30 year old Venezuelan National Marathon Champion Alexaida Guedez dead
29 years old José dos Reis (Luxembourg) collapses on the field and has to be resuscitated
Germany C-League Dillenburg a player from Hirzenhain collapses, the game is canceled
16 years old Diego Ferchaud from ASPTT Caen suffers a cardiac arrest
Austria player of ASV Baden collapses on the field and has to be revived
16-year-old unnamed football player in Bergamo suffers cardiac arrest
27 years old Belgian amateur soccer player Jens De Smet dead
13-year-old soccer player from the Janus Nova club collapses on the field with cardiac arrest
17 year old soccer player Dylan Rich dies of a double heart attack during a game
Player from Birati Club Münster suffers cardiac arrest
24 years old Lucas Surek from BFC Chemie Leipzig suffers from myocarditis
49 years old Ain / France: Frédéric Lartillot succumbs to a heart attack in locker room
45 years old Andrea Astolfi, sporting director of Calcio Orsago dead with no previous illness
22 years old Abou Ali collapses with cardiac arrest during a two-tier game in Denmark
19 years old ice hockey player Sebastiaan Bos dead. Passed away suddenly and unexpectedly
40 years old A half marathon runner collapsed during the race and died a little later
Germany Anil Usta from VfB Schwelm breaks on the field with heart problems
33 years old Dimitri Liénard from FC Strasbourg collapses with heart problems
37 years old Ex-NFL professional Parys Haralson dies suddenly and unexpectedly
25 years old Kingsley Coman from FC Bayern Munich, operation on the heart after an arrhythmia
25 years old Canadian university football player Francis Perron dead shortly after a match
19 year old FC Nantes soccer player suffers cardiac arrest during training
Germany volleyball trainer Dirk Splisteser from SG Traktor Divitz collapses dead on the sidelines
Austria, 64 years old former goalkeeper Ernst Scherr dead suddenly and unexpectedly
Germany, 42 years old Alexander Siegfried dead suddenly and unexpectedly
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:55:19 #252
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202348877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:51 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Wilde hem net plaatsen!

Aanvullend hierop:

A 17-year-old athlete from Colverde collapses while training with cardiac arrest
France, 49 years oldSC Massay player dead of heart attack during the game
Mexico, Caddy Alberto Olguin collapses on the golf course after a heart attack
29 years old Shrewsbury striker Ryan Bowman treated with defibrillator during play with extreme heart problems
Italy, 18 year old soccer player suddenly faints on the field
France, 40 years old A Saint-James player suffers a heart attack after warming up
Italy, 59 years old long-distance runner from Biella dies of heart failure during a race
Germany, Women's League match, a player collapses shortly before the end without any opposing influence.
25 years German goalkeeper Lukas Bommer dies suddenly and unexpectedly
Mexico, 16 years old student Hector Manuel Mendoza dies of a heart attack while training
Brazil, 18 years old pro footballer Fellipe de Jesus Moreira has double heart attack and is fighting for his life.
Italy, 27 years old cycling champion Gianni Moscon has to undergo an operation because of severe cardiac arrhythmias
Augsburg referee of a Kreisliga Augsburg game in Emersacker collapses with heart problems.
English lineswoman Helen Byrne, heart problems has to be carried off the pitch at world cup
Germany Game abandoned due to cardiac arrest of the referee in a game of Lauber SV
Italy, 20 years old young rider suffers a heart attack.
17-year-old soccer player of the JSG High Hagen has revived during game
53-year-old football coach Antonello Campus dead16 years old collapses while playing soccer and dies a little later
Germany Team leader Dietmar Gladow suffers a fatal heart attack before the game
USA a high school football player collapsed during practice and died in the hospital
Germany player collapsed during the A 2 regional league game suffered cardiac arrest
Germany 15 years old goalkeeper Bruno Stein dead.
Italy, 53 years old AH footballer suffers a heart attack while training
USA, 14-year-old soccer player Ava Azzopardi collapsed on pitch, is fighting for her life in an artificial coma
France, 54 years old AH player Christophe Ramassamy died of a heart attack during a match.
France, 41 years old soccer player collapsed on the field and died due to cardiac arrest
Austria, 26 years old Raphael Dwamena collapsed with severe heart problems
Germany, Hertha BSC co-trainer Selim Levent dies suddenly and unexpectedly
USA, 12 year old Jayson Kidd collapsed during basketball practice and later died
Spain, 33-year-old striker Kun Agüero had to be replaced in a game due to heart problems
USA 21 year old Senior student athlete John Stokes suffers with Myocarditis
22 year old Cyclist Greg Luyssen forced to end his career after vaccine due to heart problems.
33 year old pro dancer Santo Giuliano suffers heart attack 5 days after vaccine
32 year old Olympic Tennis player Joachim Gerard collapses during match with heart problems
19 year old Football player Jalen Leavey dies at campus after the game
23 year old Baseball player Daniel Brito suffers stroke during game
19 year old Football player Tirrell Williams dies following on-field collapse
21 year old Football player Okafor Kelechi dies during training
29 year old Football player Lee Moses dies during training session
15 year old Footballer Stephen Sylvester collapsed and dies during conditioning practice
18 year old Football player Emmanual Antwi dies after collapsing on the field
13 year old Football player Cajetan Chinoyelum Nsofor dies during practice
15 year old Soccer player Moira Claire Arney died during practice
Junior High School Baseball Pitcher Andrew Roseman died suddenly and unexpectedly, no further information given
17 year old Footballer Nickolas Lawrinas died suddenly and unexpectedly, cause given by media, unclear
17 year old Footballer Miquel Lugo collapsed and died during practice
16 year old Football player Devon DuHart mysteriously died in July 2021
16 year old Footballer Ivan Hicks dies of Cardiovascular Disease during Scrimmage
19 year old Footballer Joe Bradshaw dies mysteriously off campus, not conclusion of death
16 year old Football player Drake Geiger collapses and dies during game
15 year old Football player Joshua Ivory collapses and dies during game
19 year old Football player Quandarius Wilburn collapses during practice and later dies
17 year old Football player Dimitri McKee passes out and dies after practice
28 year old Rugby play Tevita Bryce collapses during game from heart attack
29 year old Rugby player Dave Hyde collapses and dies after match
27 year old Baseball player Yusuke Kinoshita collapses and dies during practice
32 year old Champion Speed Skater Kjeld Nuis suffered Pericarditis after the vaccine
24 year old Olympic Cyclist Olivia Podmore dies suddenly and mysteriously in her room and during that week another athlete sprinter Cameron Burell also dies mysteriously
23 year old China Olympics Champion Gilbert Kwemoi collapsed in his home and died on the way to hospital
37-year-old former French professional footballer Franck Berrier dead
Germany goalkeeping coach of SV Niederpöring suffers heart attack
24 years Bordeaux pro Samuel Kalu suffers cardiac arrest
25 years old Belgian soccer player Jente Van Genechten suffers cardiac arrest
31 years old Fabrice N'Sakala Besiktas Istanbul collapses on the field
29 years old Pedro Obiang Italian first division after vaccination has myocarditis
30 year old Venezuelan National Marathon Champion Alexaida Guedez dead
29 years old José dos Reis (Luxembourg) collapses on the field and has to be resuscitated
Germany C-League Dillenburg a player from Hirzenhain collapses, the game is canceled
16 years old Diego Ferchaud from ASPTT Caen suffers a cardiac arrest
Austria player of ASV Baden collapses on the field and has to be revived
16-year-old unnamed football player in Bergamo suffers cardiac arrest
27 years old Belgian amateur soccer player Jens De Smet dead
13-year-old soccer player from the Janus Nova club collapses on the field with cardiac arrest
17 year old soccer player Dylan Rich dies of a double heart attack during a game
Player from Birati Club Münster suffers cardiac arrest
24 years old Lucas Surek from BFC Chemie Leipzig suffers from myocarditis
49 years old Ain / France: Frédéric Lartillot succumbs to a heart attack in locker room
45 years old Andrea Astolfi, sporting director of Calcio Orsago dead with no previous illness
22 years old Abou Ali collapses with cardiac arrest during a two-tier game in Denmark
19 years old ice hockey player Sebastiaan Bos dead. Passed away suddenly and unexpectedly
40 years old A half marathon runner collapsed during the race and died a little later
Germany Anil Usta from VfB Schwelm breaks on the field with heart problems
33 years old Dimitri Liénard from FC Strasbourg collapses with heart problems
37 years old Ex-NFL professional Parys Haralson dies suddenly and unexpectedly
25 years old Kingsley Coman from FC Bayern Munich, operation on the heart after an arrhythmia
25 years old Canadian university football player Francis Perron dead shortly after a match
19 year old FC Nantes soccer player suffers cardiac arrest during training
Germany volleyball trainer Dirk Splisteser from SG Traktor Divitz collapses dead on the sidelines
Austria, 64 years old former goalkeeper Ernst Scherr dead suddenly and unexpectedly
Germany, 42 years old Alexander Siegfried dead suddenly and unexpectedly
Klimaatveranderingen en niet genoeg trainen zeggen ze dan🤡🤡🤡
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202349009
Sluit alle grenzen met Belgie NU METEEN

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202349065
Iemand op reddit had een interessante theorie over de nieuwe botswana variant

I have a terrifying theory about the Botswana variant.

They say that it "evades" vaccines and works like HIV...because they're about to release a REAL FUCKING VIRUS on the world.

Remember the smallpox vials in trucks found last week in the US that somehow were linked to Bill Gates?

Yeah they're preparing for a release of something big and most likely it's going to kill the covid vaccinated (damaged immune systems).

https://www.reddit.com/r/(...)_about_the_botswana/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202349521
http://www.news.cn/english/2021-11/26/c_1310333106.htm

Task force in Botswana trof mutatie alleen aan in volledig gevaccineerde personen. Verrassende wending.
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:52:16 #256
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202349540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Iemand op reddit had een interessante theorie over de nieuwe botswana variant

I have a terrifying theory about the Botswana variant.

They say that it "evades" vaccines and works like HIV...because they're about to release a REAL FUCKING VIRUS on the world.

Remember the smallpox vials in trucks found last week in the US that somehow were linked to Bill Gates?

Yeah they're preparing for a release of something big and most likely it's going to kill the covid vaccinated (damaged immune systems).

https://www.reddit.com/r/(...)_about_the_botswana/
wat ik niet logisch vind is dat, als straks de volgzamen (geprikten) massaal het loodje leggen,
er alleen nog maar kritische, zelf denkende burgers overblijven.
Hoe is dat in het belang van de cabal..?
Huig
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:53:35 #257
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202349551
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:50 schreef _I het volgende:
http://www.news.cn/english/2021-11/26/c_1310333106.htm

Task force in Botswana trof mutatie alleen aan in volledig gevaccineerde personen. Verrassende wending.
Hoeveel waren er daar gevaccineerd? 6% was gemiddeld in Afrika.
Dan zouden ze deze mutatie dus eigenlijk niet aan de ongevaccineerden kunnen toeschrijven?
To BG or not to BG!
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:54:23 #258
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202349564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Iemand op reddit had een interessante theorie over de nieuwe botswana variant

I have a terrifying theory about the Botswana variant.

They say that it "evades" vaccines and works like HIV...because they're about to release a REAL FUCKING VIRUS on the world.

Remember the smallpox vials in trucks found last week in the US that somehow were linked to Bill Gates?

Yeah they're preparing for a release of something big and most likely it's going to kill the covid vaccinated (damaged immune systems).

https://www.reddit.com/r/(...)_about_the_botswana/
Hoe debiel het ook klinkt , kijkend naar wat er nu gaande is zou het er zowat in kunnen passen aangezien deze huidige situatie net zo debiel is.

Mai pben rai~!
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:39 #259
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202349585
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:52 schreef Orwell het volgende:

[..]
wat ik niet logisch vind is dat, als straks de volgzamen (geprikten) massaal het loodje leggen,
er alleen nog maar kritische, zelf denkende burgers overblijven.
Hoe is dat in het belang van de cabal..?
Dat is de groep die waardig is gebleken. Geen schapen. Je moet uiteindelijk met een half lege wereld verder. Je kan als cabal dan kiezen voor hersenloze volgers. Of je bouwt samen met een groep mensen met denkvermogen iets op, uiteraard zodanig uitgedund dat ze wel allemaal met gemak te controleren zijn en in het gelid blijven
Mai pben rai~!
pi_202349633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Iemand op reddit had een interessante theorie over de nieuwe botswana variant

I have a terrifying theory about the Botswana variant.

They say that it "evades" vaccines and works like HIV...because they're about to release a REAL FUCKING VIRUS on the world.

Remember the smallpox vials in trucks found last week in the US that somehow were linked to Bill Gates?

Yeah they're preparing for a release of something big and most likely it's going to kill the covid vaccinated (damaged immune systems).

https://www.reddit.com/r/(...)_about_the_botswana/
Ik denk het niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:34 #261
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202349643
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:56 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dat is de groep die waardig is gebleken. Geen schapen. Je moet uiteindelijk met een half lege wereld verder. Je kan als cabal dan kiezen voor hersenloze volgers. Of je bouwt samen met een groep mensen met denkvermogen iets op, uiteraard zodanig uitgedund dat ze wel allemaal met gemak te controleren zijn en in het gelid blijven
maar nog handiger is het voor ze als de overgebleven groep uit schapen bestaat, lijkt me.
het denkvermogen hebben ze zelf al icm AI.

hoe dommer en volgzamer je slaven, hoe beter, toch?
Huig
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:40 #262
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202349644
twitter


:Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202349710
https://www.latimes.com/s(...)m-covid-19?_amp=true

Dit is een verhaal uit juni, waarbij er al een hiv patient was gevonden die 28 weken lang positief testte maar niet zwaar ziek werd. Hier troffen ze al een afwijking van 30 mutaties aan..

Die vrouw werd ziek in september 2020.. en 25% van de mensen in dat gebied hebben aids/hiv. Dus dat dit nu ineens gevonden is, is BS. Net als dat het om 100 gevallen zou gaan. Dit moet al veel meer verspreid zijn als je dit verhaal uit juni leest.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:18 #264
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202349912
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:01 #265
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202350020
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202350039
quote:
Ah yes - Mr. How-to-sell-a-pandemie Van Ranst.


Full original version:
https://eswi.org/eswi-tv/(...)d-public-engagement/

[ Bericht 16% gewijzigd door Tingo op 26-11-2021 14:40:32 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:38:20 #267
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202350205
twitter


en plots duiken ze overal op
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202350303
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:38 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

en plots duiken ze overal op
Fun fact: Back in the 80's, 'getting a dose' was slang for contracting a sexually transmitted disease.
Example: 'Oh no, I think I might've got a dose'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202350398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:52 schreef Orwell het volgende:

[..]
wat ik niet logisch vind is dat, als straks de volgzamen (geprikten) massaal het loodje leggen,
er alleen nog maar kritische, zelf denkende burgers overblijven.
Hoe is dat in het belang van de cabal..?
Binnen nu en twee jaar ( misschien wel eerder) zal je niet mee kunnen doen in de maatschappij zonder een QR code en de bijbehorende ' vaccines' . Er zijn nu al geluiden om een aan verplichtte vaccinatiecampagne te beginnen

Dat alleen de gevaccineerden het loodje zullen leggen klopt ook niet. Als ik de critici moet geloven zullen de gevaccineerden superspreaders worden. Dat betekend dat ze zelf in grote getale komen te overlijden maar daarnaast besmetten ze ook iedereen waarmee ze in contact komen . Wanneer we de officiële cijfers erbij nemen is meer dan 82% volledig geprikt maw het is slechts een kwestie van tijd voordat je in contact komt met een ziekteverspreider aka gevaccineerde
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202350594
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:50 schreef _I het volgende:
http://www.news.cn/english/2021-11/26/c_1310333106.htm

Task force in Botswana trof mutatie alleen aan in volledig gevaccineerde personen. Verrassende wending.
Hier nog een bizarre theorie O-)

Dat wat ze de Botswana noemen is eigenlijk de P.M.A.J.varaint ( de Phizer, Moderna, Astrazenica , Jansen variant)

Ze moeten zich nu al indekken voor het grote aantal doden wat er zullen vallen . En zon exotisch Afrikaanse virus scoort lekker, kijk hoe bang iedereen is geworden .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202350653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef KNAK het volgende:

[..]
Hoe debiel het ook klinkt , kijkend naar wat er nu gaande is zou het er zowat in kunnen passen aangezien deze huidige situatie net zo debiel is.

[ afbeelding ]
De gevaccineerden wannen zich veilig omdat ze een prikje hebben genomen maar zitten ondertussen iedereen om zich heen te besmetten met het virus

Vind het eerlijk gezegd niet eens heel ver gezocht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202350671
twitter



twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202350732
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Iemand op reddit had een interessante theorie over de nieuwe botswana variant

I have a terrifying theory about the Botswana variant.

They say that it "evades" vaccines and works like HIV...because they're about to release a REAL FUCKING VIRUS on the world.

Remember the smallpox vials in trucks found last week in the US that somehow were linked to Bill Gates?

Yeah they're preparing for a release of something big and most likely it's going to kill the covid vaccinated (damaged immune systems).

https://www.reddit.com/r/(...)_about_the_botswana/
Weet je nog die begin tijd van covid, die massa angst over dat virus?
Nou die vaccinatie angst is precies hetzelfde.
Vakman pur sang
pi_202350742
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Mja.... Men is gek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202350851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef KNAK het volgende:

[..]
Hoe debiel het ook klinkt , kijkend naar wat er nu gaande is zou het er zowat in kunnen passen aangezien deze huidige situatie net zo debiel is.

[ afbeelding ]
Maar het RIVM zei dat gevaccineerden nauwelijks mensen besmetten!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202350908
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Als expert (in uitslapen, maar waarom zou dat relevant zijn) zeg ik dat het komt vanwege de donut die ze bij hun vaccinatie kregen, maar absoluut niet de vaccinatie.
pi_202350944
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar het RIVM zei dat gevaccineerden nauwelijks mensen besmetten!
Ze besmetten mensen vooral met het ook nemen van een vaccinatie. Het kan soms zeer agressief besmettelijk zijn.
pi_202350983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ze besmetten mensen vooral met het ook nemen van een vaccinatie. Het kan soms zeer agressief besmettelijk zijn.
Had net een discussie in COR kreeg er nog van een geradicaliseerd individu een raar DM´tje bij.

Omdat ik vind dat die factor 33 efficacy van NL niet zo aannemelijk is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202351111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ze besmetten mensen vooral met het ook nemen van een vaccinatie. Het kan soms zeer agressief besmettelijk zijn.
Ik denk dat je anders piept met een covidje onder de leden die je keihard pakt. Vroeg of laat komt ie en dan zal je wensen dat je was gevaccineerd. :)
pi_202351144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat je anders piept met een covidje onder de leden die je keihard pakt. Vroeg of laat komt ie en dan zal je wensen dat je was gevaccineerd. :)
ja man
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202351280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat je anders piept met een covidje onder de leden die je keihard pakt. Vroeg of laat komt ie en dan zal je wensen dat je was gevaccineerd. :)
Ik vind het ook echt zonde met roulette dat ik niet het juiste getal heb gegokt steeds. Ik piep dan iedere keer weer anders.

Naja zonder dollen, ik zou het gokje van het vaccin wel wagen als ik 65plusser.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202351451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat je anders piept met een covidje onder de leden die je keihard pakt. Vroeg of laat komt ie en dan zal je wensen dat je was gevaccineerd. :)
Werd ik maar eens keihard gepakt.
pi_202352007
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Blijf lekker achter Ab Oosterhuis staan..
Die heeft het de vorige keer ook zo goed aangepakt met de Mexicaanse griep
Wie beweert dit? Je vult voor mij in. Niet doen.

quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:32 schreef _I het volgende:

[..]
Krijg je ook een beetje een rush gevoel als je “wappie” tiept. Alsof je de ander pijn doet!?
Ja heerlijk. Geeft een lekkere kick. Net zoals jij waarschijnlijk kickt op termen zoals schapen, slapenden etc.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202352039
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee
Want je wilt allen lezen wat je graag ziet..
Niet meer niet minder ..
Geeft je elke keer weer reden om te bashen..
En de schuld te af schuiven

Veel plezier ermee :W :W
Nee hoor, ik sta best open voor een dialoog. Niet alle anti vaxxers geloven in complottheorieen. Evenals dat ze niet allemaal door en door verrot zijn. Maar de figuren die op Twitter de toon zetten zijn voor mij nou niet bepaald de leukste mensen.
Fijn voor jou als je andere, betere ervaringen hebt. Ik niet en in real life al helemaal niet.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202352090
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]


[ twitter ]
Niks aan de hand mensen. Gewoon doorlopen
pi_202352162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:54 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Niks aan de hand mensen. Gewoon doorlopen
twitter


En nog één.
Ik kwam gister ook nog een fragment tegen van volgens mij een MotoGP rijder die in elkaar zakte tijdens een toespraak maar die kan ik niet meer vinden.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:01:22 #287
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202352188
https://www.destentor.nl/(...)gn=socialsharing_web

Het doorlopen van besmetting en/of ziekte veroorzaakt in het algemeen een meer langdurige immuunrespons en bescherming dan vaccinatie. Het is dus niet ondenkbaar dat juist een mix van gevaccineerden en ongevaccineerden in de bevolking een betere bescherming tegen het virus biedt dan uitsluitend een hoge vaccinatiegraad. Het inperken van vrijheden voor de groep ongevaccineerden door het invoeren van een QR-code, 3G en op termijn mogelijk 2G, vaccinatieverplichting op de werkvloer of huisarrest voor ongevaccineerden zal daarom juist averechts kunnen werken. Het hanteren van de exit-strategie van het kabinet om liefst een 100 procent vaccinatiegraad te bereiken zal onvoldoende zijn om het virus te beteugelen, bij een virus dat muteert en steeds minder gevoelig wordt voor de bestaande vaccins.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202352233
De Nationale Politie houdt rekening met onaangekondigde demonstraties, ongeregeldheden en mogelijk rellen na de persconferentie van vrijdagavond over een aanscherping van de coronamaatregelen. Een woordvoerder van de korpsleiding zegt dat de politie voorbereid is "op al dan niet aangekondigde demonstraties".

https://www.nu.nl/coronav(...)ntie.html?redirect=1

~O>
Plaats hier uw advertentie
pi_202352250
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:48 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wie beweert dit? Je vult voor mij in. Niet doen.
[..]
Ja heerlijk. Geeft een lekkere kick. Net zoals jij waarschijnlijk kickt op termen zoals schapen, slapenden etc.
Succes met het vinden van een post waarin ik zoiets zeg!
pi_202352251
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:59 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ twitter ]

En nog één.
Ik kwam gister ook nog een fragment tegen van volgens mij een MotoGP rijder die in elkaar zakte tijdens een toespraak maar die kan ik niet meer vinden.
kan ook doping zijn.
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:05:50 #291
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202352263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De Nationale Politie houdt rekening met onaangekondigde demonstraties, ongeregeldheden en mogelijk rellen na de persconferentie van vrijdagavond over een aanscherping van de coronamaatregelen. Een woordvoerder van de korpsleiding zegt dat de politie voorbereid is "op al dan niet aangekondigde demonstraties".

https://www.nu.nl/coronav(...)ntie.html?redirect=1

~O>
waarom staat er de nationale politie??
dat is toch niet wat ze normaal communiceren?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:06:17 #292
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202352271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]
kan ook doping zijn.
ja want daar controleren ze nooit op
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202352275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:59 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ twitter ]

En nog één.
Ik kwam gister ook nog een fragment tegen van volgens mij een MotoGP rijder die in elkaar zakte tijdens een toespraak maar die kan ik niet meer vinden.
Deze bedoel je ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202352277
Plaats hier uw advertentie
pi_202352284
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja want daar controleren ze nooit op
1x per jaar is niks, je mag nl 3 controles missen
pi_202352323
Plaats hier uw advertentie
pi_202352345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Deze bedoel je ?

[ twitter ]
Ja die bedoelde ik.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202352374
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De Nationale Politie houdt rekening met onaangekondigde demonstraties, ongeregeldheden en mogelijk rellen na de persconferentie van vrijdagavond over een aanscherping van de coronamaatregelen. Een woordvoerder van de korpsleiding zegt dat de politie voorbereid is "op al dan niet aangekondigde demonstraties".

https://www.nu.nl/coronav(...)ntie.html?redirect=1

~O>
afgelopen zomer geen politie om een festival met 2 man te bewaken _O-
pi_202352397
Lieve lads en lasses! Blijft maar kalm, doe maar gewoon lief tegen je buren,mondvodje dragers,enz. cash betalen in de kleine winkels in je buurtje, maak gewoon subtiele praatjes/commentaren met mensen dat je de Grote Shitshow allemaal onzin vindt.
Feel the love!

Oh yes - and trust your own perception of what is going on around you.

[ Bericht 36% gewijzigd door Tingo op 26-11-2021 17:24:16 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202352550
Dokter waarschuwt de gevaccineerden streng: zij zijn nu gepatenteerd eigendom

In de uitspraak van het Hooggerechtshof van 2013 (Association of Molecular Pathology v Myriad LLC) bepaalden de wetgevers dat menselijke genomen die door mRNA-vaccins zijn gewijzigd, octrooieerbaar zijn. Iedereen die het COVID-vaccin heeft gekregen, wordt nu beschouwd als transhumaan en dus als eigendom van de octrooihouder, schrijft Ash Samba Cupric.
Voor het eerst in de geschiedenis worden mRNA-vaccins op grote schaal gebruikt. Regeringen over de hele wereld eisen dat iedere man, vrouw en kind het experimentele infuus krijgt. De autoriteiten beweren dat dergelijke maatregelen bedoeld zijn voor de “openbare veiligheid”, maar de geneesmiddelenbedrijven geven toe dat hun producten de overdracht of besmetting met COVID-19 niet voorkomen. Het aantal meldingen van bijwerkingen neemt met de dag toe tot ongekende hoogte. In landen met de hoogste vaccinatiegraad is er een duidelijke toename van hartziekten, bloedstolsels en beroertes. Veel bezorgde omstanders die tegen verplichte vaccinatie zijn, vragen zich af: waarom deze drang om iedereen te laten vaccineren? Een Argentijnse onderzoeker denkt dat ze het antwoord heeft.


https://dissident.one/2021/11/26/24031/

Zou dit echt waar zijn? _O-
Plaats hier uw advertentie
pi_202352556
.
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')