SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier janken de mensen al als ze niet naar de bioscoop of de Action kunnen of als ze een mondkapje op moeten.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
in zuid afrika zijn de afgelopen tijd door corona heel veel kinderen in de sloppenwijken wees geworden
nou ja in zuid afrika in de sloppenwijken waren ze dacht ik ook niet happerig op een mondkapje. afstand kon niet vanwege de dichtheid van de wijken. En thuis blijven en niet werken kon al helemaal nietquote:Op donderdag 25 november 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier janken de mensen al als ze niet naar de bioscoop of de Action kunnen of als ze een mondkapje op moeten.
Tsja, dan is dit het gevolg dusquote:Op donderdag 25 november 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in zuid afrika in de sloppenwijken waren ze dacht ik ook niet happerig op een mondkapje. afstand kon niet vanwege de dichtheid van de wijken. En thuis blijven en niet werken kon al helemaal niet
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen.
@:budapestenaar
nou ja is niet echt een keuze die de mensen daar hebben. Zijn ook veel dagloners. dus als ze niet werken krijgen ze niets en ze zijn al arm.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dan is dit het gevolg dus
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 25 november 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja is niet echt een keuze die de mensen daar hebben. Zijn ook veel dagloners. dus als ze niet werken krijgen ze niets en ze zijn al arm.
Of naar de kapperquote:Op donderdag 25 november 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier janken de mensen al als ze niet naar de bioscoop of de Action kunnen of als ze een mondkapje op moeten.
ik heb trouwens die smeltende flamingo print op kaart ontvangen. Het voelt niet lekker aan er zit een knik in het kaartje dus daar beter geen grote dingen bestellen danquote:Op donderdag 25 november 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikHet is een droevige zaak.
Ik had zuurkool ping & klaar van de Hema. Die is wel lekker.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens: die nieuwe Iglo Ping & Klaar Bami met Kipsaté hoeft niet nog een keer 4 euro zoveel op kapotgegooid te worden
Klinkt ook matig tbh.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens: die nieuwe Iglo Ping & Klaar Bami met Kipsaté hoeft niet nog een keer 4 euro zoveel op kapotgegooid te worden
Maar dat komt niet uit de vriezer om mee te beginnen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had zuurkool ping & klaar van de Hema. Die is wel lekker.
Nee, uit het koelvak, hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat komt niet uit de vriezer om mee te beginnen.
Die ping maaltijden van Iglo komen uit het vriesvak weet ik toevallig.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, uit het koelvak, hoezo?
Dat klopt. Maar daar hoeft niks mis mee te zijn, toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ping maaltijden van Iglo komen uit het vriesvak weet ik toevallig.
Ik vond het beetje waterig enz allemaal toen ik het probeerde.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daar hoeft niks mis mee te zijn, toch?
Ik ook. Die lasagnette. Met drie sperziebonenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef Ama het volgende:
In een ver verleden wel eens 1 gekocht.
Hmm, dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het beetje waterig enz allemaal toen ik het probeerde.
quote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Die lasagnette. Met drie sperziebonen
Nee veel ervan zijn best prima hoor. Deze was nieuwquote:Op donderdag 25 november 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daar hoeft niks mis mee te zijn, toch?
Dat duurde langquote:
hmm. Stomquote:Op donderdag 25 november 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb trouwens die smeltende flamingo print op kaart ontvangen. Het voelt niet lekker aan er zit een knik in het kaartje dus daar beter geen grote dingen bestellen dan
Ik weet niet hoe het voor NL zit, maar zelfs in CH - waar normaal de grens op ongeveer 60 euro per bestelling ligt om geen invoerkosten te hebben - is de grens voor boeken zo'n 180 euro. En sowieso omzeil ik het door elk boek apart te bestellen, want je betaalt toch geen verzendkosten.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je voor de tip! Maar moet daar dan geen btw enzo over betaald worden tegenwoordig?
heb je ineens zin in kantoor?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drukke middag![]()
En morgen naar kantoor
SUPERSPREADEVENT!!!!![]()
![]()
![]()
Laat de PostCH kindertjes maar draven!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor NL zit, maar zelfs in CH - waar normaal de grens op ongeveer 60 euro per bestelling ligt om geen invoerkosten te hebben - is de grens voor boeken zo'n 180 euro. En sowieso omzeil ik het door elk boek apart te bestellen, want je betaalt toch geen verzendkosten.
Ja, een dagje niet thuis is toch wel fijnquote:Op donderdag 25 november 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ineens zin in kantoor?
maar de maatregelen werken! minder besmettingen dan gisteren!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drukke middag![]()
En morgen naar kantoor
SUPERSPREADEVENT!!!!![]()
![]()
![]()
Te vrolijk en te Fransquote:Op donderdag 25 november 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk moet je deze elke dag kijken als je opstaat
https://9gag.com/gag/aDDmrGN
Dacht dat er misschien een leuke nieuwe vrouwelijke collega wasquote:Op donderdag 25 november 2021 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een dagje niet thuis is toch wel fijn![]()
En er is verder bijna niemand op kantoor
Morgen is alles weer andersquote:Op donderdag 25 november 2021 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar de maatregelen werken! minder besmettingen dan gisteren!
morgen nog maar 21kquote:Op donderdag 25 november 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen is alles weer anders
quote:Op donderdag 25 november 2021 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar de maatregelen werken! minder besmettingen dan gisteren!
Nee, dat nietquote:Op donderdag 25 november 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat er misschien een leuke nieuwe vrouwelijke collega was
quote:
jammerquote:
Lekker rellen! En dan sorry zeggen want je wist niet waar je mee bezig was als je vervolgens 5 maanden cel en 1k boete krijgtquote:
had nog niks gedaanquote:Op donderdag 25 november 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Die tweede ‘ja’ is @:bitterbal zeker?
@Ama en ik denk ikquote:Op donderdag 25 november 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Die tweede ‘ja’ is @:bitterbal zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |