Haha ja dat is wel een flinke mitsquote:Op donderdag 25 november 2021 18:32 schreef highender het volgende:
[..]
Dat zou wellicht het beste zijn, mits de maatregelnichten dat zouden beseffen.
behaalde resultaten zijn geen garan….. Oh wacht. Welke resultatenquote:Op donderdag 25 november 2021 18:32 schreef highender het volgende:
[..]
Dat zou wellicht het beste zijn, mits de maatregelnichten dat zouden beseffen.
Ik ga maar eens helemaal zonder media leven denk ik. Althans, dat wil ik, maar dat gaat vast niet lukken. Het is echt om te kotsen.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een gigantische angst weer zeg bij EenVandaag... Die nieuwe mutatie. Tering wat zijn we ver gezonken.
Zonder twitter facebook en instagram door het leven gaan kan ik iedereen aanradenquote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ga maar eens helemaal zonder media leven denk ik. Althans, dat wil ik, maar dat gaat vast niet lukken. Het is echt om te kotsen.
Zou top zijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nog besmettelijker dan Delta betekent ook dat je het met alle mogelijke maatregelen niet meer onder controle krijgt.
Waarschijnlijk heeft daar dus een coronalijer een chimpansee met aids aan lopen duwen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Botswana is sowieso een van de landen met de hoogste aantallen HIV-besmettingen ter wereld. Dus je weet waar het vandaan komt.
Honderden mensen per dag dood, maar fijn dat het dan geen irritatie opwektquote:Op donderdag 25 november 2021 18:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou top zijn.
Dan hebben maatregelen dus geen zin en hoeft de politiek er ook niet over te bakkeleien en ook geen irritatie op te wekken bij de maatschappij.
Toch wel 100 gevallen van bekendquote:Op donderdag 25 november 2021 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een gigantische angst weer zeg bij EenVandaag... Die nieuwe mutatie. Tering wat zijn we ver gezonken.
Blijft iedereen zelf wel thuis.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Honderden mensen per dag dood, maar fijn dat het dan geen irritatie opwekt
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft daar dus een coronalijer een chimpansee met aids aan lopen duwen.
Het punt blijft dat reguliere zorg daardoor ook aanzienlijk minder geleverd kan worden. Je ziet nu al uitstel van behandeling met al deze maatregelen.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blijft iedereen zelf wel thuis.
Virus muteert normaliter naar een besmettelijkere maar minder effectieve variant.
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de mortaliteitscijfers, maar met 22 cases kun je daar nog niet zo bijzonder veel van zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Virus muteert normaliter naar een besmettelijkere maar minder effectieve variant.
Normaliter wel ja, met vaccinaties is een variant die wellicht minder of even dodelijk is als de reguliere, maar een stuk minder beïnvloed door vaccinaties, veel effectiever.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Men denkt nu nog steeds enig idee van controle te hebben, keer op keer gaat men naïef in de fout met veel nevenschade, bij een nieuwe - nog besmettelijkere (maar hopelijk minder dodelijke) variant kan men zich makkelijke overgeven aan de realiteit, gedwongen acceptatie zeg maar.quote:
Correct. Maar het is nogal pervers dat te hopen of om erom te juichen. Want dat gaat gekoppeld aan een hoop leed.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef highender het volgende:
[..]
Men denkt nu nog steeds enig idee van controle te hebben, keer op keer gaat men naïef in de fout met veel nevenschade, bij een nieuwe - nog besmettelijkere (maar hopelijk minder dodelijke) variant kan men zich makkelijke overgeven aan de realiteit, gedwongen acceptatie zeg maar.
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft daar dus een coronalijer een chimpansee met aids aan lopen duwen.
´Wellicht dat het beter is´ is iets anders dan hopen of juichen. Verder hoop ik, zoals geschreven, juist op een minder dodelijk variant, maar een dusdanig hoge besmettelijkheid dat men zich realiseert dat er geen beginnen aan is...quote:Op donderdag 25 november 2021 18:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Correct. Maar het is nogal pervers dat te hopen of om erom te juichen. Want dat gaat gekoppeld aan een hoop leed.
Mag je dan weglopen?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Maatje van me die pakketbezorher is, komt bij een adres om iets af te halen. Klant komt hoestend naar de deur en zegt hou ff afstand ik heb corona.
Wilde een klein bol.com doosje retour sturen. Mijn hemel, dan ben je echt een ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |