SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil wel meehelpenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:38 schreef Ama het volgende:
Jezus heb ik straks een lading wcpapier hier en dat is dud0r zijn schuld. Als het kut wcpapier is ga ik zijn huis inwikkelen ermee.
Ik heb wit met rozequote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen bruin of zachtgeel wc-papier, dat is toch eigenlijk veel smakelijker?
je kan beter schijt wc papier hebbenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:38 schreef Ama het volgende:
Jezus heb ik straks een lading wcpapier hier en dat is dud0r zijn schuld. Als het kut wcpapier is ga ik zijn huis inwikkelen ermee.
Sta je stil op een rotonde Kwieuws?quote:
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Er zijn ooit van die pastelkleuren geweest; daar zat geel ook bij.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen bruin of zachtgeel wc-papier, dat is toch eigenlijk veel smakelijker?
Geel bestaat welquote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Die zouden voor de gein eens een dagje moeten jobswappenquote:
Kutdodur. Kan ook niks he tsk pftquote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
Maar krijg het niet op tijd zie ik dus moet alsnog een pak morgen ook kopen. Naja oke.
Levering 9 december staat er. Ja dat gaat krap worden met 3 rollen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutdodur. Kan ook niks he tsk pft![]()
Hmm, ik vraag me nu af hoelang ik doe met één rol. Echt geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Levering 9 december staat er. Ja dat gaat krap worden met 3 rollen.
Dat is ook wel heel erg living on the edge. Ik denk dat ik bij onder de 20 rollen al minstens code oranje zou uitroepen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Levering 9 december staat er. Ja dat gaat krap worden met 3 rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |