SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil wel meehelpenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:38 schreef Ama het volgende:
Jezus heb ik straks een lading wcpapier hier en dat is dud0r zijn schuld. Als het kut wcpapier is ga ik zijn huis inwikkelen ermee.
Ik heb wit met rozequote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen bruin of zachtgeel wc-papier, dat is toch eigenlijk veel smakelijker?
je kan beter schijt wc papier hebbenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:38 schreef Ama het volgende:
Jezus heb ik straks een lading wcpapier hier en dat is dud0r zijn schuld. Als het kut wcpapier is ga ik zijn huis inwikkelen ermee.
Sta je stil op een rotonde Kwieuws?quote:
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Er zijn ooit van die pastelkleuren geweest; daar zat geel ook bij.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen bruin of zachtgeel wc-papier, dat is toch eigenlijk veel smakelijker?
Geel bestaat welquote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Die zouden voor de gein eens een dagje moeten jobswappenquote:
Kutdodur. Kan ook niks he tsk pftquote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
Maar krijg het niet op tijd zie ik dus moet alsnog een pak morgen ook kopen. Naja oke.
Levering 9 december staat er. Ja dat gaat krap worden met 3 rollen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutdodur. Kan ook niks he tsk pft![]()
Hmm, ik vraag me nu af hoelang ik doe met één rol. Echt geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Levering 9 december staat er. Ja dat gaat krap worden met 3 rollen.
Dat is ook wel heel erg living on the edge. Ik denk dat ik bij onder de 20 rollen al minstens code oranje zou uitroepen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 2 weken ga redden met 3 rollen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me nu af hoelang ik doe met één rol. Echt geen idee eigenlijk
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je stil op een rotonde Kwieuws?Kreisverkehr
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel erg living on the edge. Ik denk dat ik bij onder de 20 rollen al minstens code oranje zou uitroepen.
Ik doe gewoon wat.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet wel dat ik twee velletjes gebruik na een plasje en een vriendin van mij ééntje. Interessante informatie
Zou het er ook niet op wagenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 2 weken ga redden met 3 rollen.
Jezusquote:Op donderdag 25 november 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even gecheckt. Heb er nu nog 77.
Gergi zei laatst: nee we kopen 4-laags want dan heb je maar 1 velletje nodig (echt, waar die af en toe op bespaartquote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet wel dat ik twee velletjes gebruik na een plasje en een vriendin van mij ééntje. Interessante informatie
blaadjes uit de tuin gebruikenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar gehamsterd hè?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even gecheckt. Heb er nu nog 77.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst: nee we kopen 4-laags want dan heb je maar 1 velletje nodig (echt, waar die af en toe op bespaart). Hallo, ik maak een prop van 5 velletjes of het nou 1- of 4-laags is
Ohquote:Op donderdag 25 november 2021 13:48 schreef Crack_ het volgende:
En proppers hebben sowieso al meer velletjes nodig dan vouwers
Nee een maand of 2 geleden of zo.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar gehamsterd hè?
Ik vind er eigenlijk niet eens wat van.quote:Verder is het advies restaurants,cafés,
niet-essentiële winkels en zogenoemde
doorstroomlocaties om 17.00 uur te
sluiten.Of het kabinet het advies
overneemt wordt morgen duidelijk,als er
een nieuwe persconferentie is.
Ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
horeca om 17 u dicht.
[..]
Ik vind er eigenlijk niet eens wat van.
Lol. Waar laat je hetquote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een maand of 2 geleden of zo.
Nee niet toen hamsteren hip was neewaarschijnlijk had ik er toen ook al minstens 60 liggen. Ik ben altijd zo geweest
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zouden voor de gein eens een dagje moeten jobswappen
Fijn!quote:Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Flory het volgende:
Mijn pakketje wat volgens CB bij Bpost lag en kwijt was, is zojuist thuis afgeleverd door PostNL![]()
![]()
Anyway ik heb mijn nieuwe foon
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Karzai het volgende:
Je hebt soms van die plakpoep dan blijf je vegen dan gaat er wel een halve rol doorheen
Maar met een droge gerrie een stuk minder
Als je goed eet hoef je nooit te vegenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Karzai het volgende:
Je hebt soms van die plakpoep dan blijf je vegen dan gaat er wel een halve rol doorheen
Maar met een droge gerrie een stuk minder
Dat zeg je in een viesdikke SC.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je goed eet hoef je nooit te vegen
In belgie?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Flory het volgende:
Mijn pakketje wat volgens CB bij Bpost lag en kwijt was, is zojuist thuis afgeleverd door PostNL![]()
![]()
Anyway ik heb mijn nieuwe foon
Heeft zij geen visvagina dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Weetje hoe stoffig het daar is. Past sowieso niet eens een rol onder denk ik.quote:
Berging. Ligt wel een beetje onhandig nu maar dan is omdat het in 24rollenpakken kwam. Als die weggespeeld zijn gaan we weer normaal doen. Pakken van 12 en 16 rollen passen prima in de stelling.quote:
Weet niet zal volgende keer even ruikenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zij geen visvagina dan?
Zeventien keer gelezen dit zinnetje.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet zal volgende keer even ruiken
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeventien keer gelezen dit zinnetje.
Deed ze er ook een radslag bij? Als een echte attention whore ? En dan op het strand.. Net zoals in die memequote:Op donderdag 25 november 2021 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou.. ja uhh het valt eigenlijk mee TOT het filmen? We filmen gewoon 1x zodat je thuis kan oefenen blabla en dan is het dansje klaar en dan denkt zij 'NEE FILM MIJ NOG EVEN, KIJK WAT IK ALLEMAAL KAN!!' en gaat ze overdreven doen en alle aandacht naar haar en dat is 1x wel leuk maar iedere keer?Er zijn ook meer mensen en ik ken jouw trucje onderhand wel
"Oooooops weer vergeten een onderbroek aan te trekken hihi"quote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed ze er ook een radslag bij? Als een echte attention whore ? En dan op het strand.. Net zoals in die meme
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed ze er ook een radslag bij? Als een echte attention whore ? En dan op het strand.. Net zoals in die meme
Gewoon lekker vrij leven jatogggquote:Op donderdag 25 november 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Oooooops weer vergeten een onderbroek aan te trekken hihi"
Tocht hier..quote:Op donderdag 25 november 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Oooooops weer vergeten een onderbroek aan te trekken hihi"
Goed begin.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ze doet alleen waar ze goed in is natuurlijk, daarom iedere keer hetzelfde![]()
Met of zonder spijkerbroek ?quote:
Ja kan, en dan kan ik gewoon vriendelijk zeggen 'misschien een keertje niet doen?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed begin.
Maar wie weet is dit het begin van een jarenlange vriendschap en schaam je je achteraf dat je op fok over haar geklaagd hebt.
Misschien leest ze hier wel mee.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed begin.
Maar wie weet is dit het begin van een jarenlange vriendschap en schaam je je achteraf dat je op fok over haar geklaagd hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien leest ze hier wel mee.
Ik kies voor jurkjesquote:Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Rijst de vraag... in spijkerbroek?
Van spijkerstofquote:
Ja, je mag van mij alles tegen haar zeggen hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kan, en dan kan ik gewoon vriendelijk zeggen 'misschien een keertje niet doen?![]()
'
En ik schaam me niet omdat ik dingen irritant vind aan mensen/vrienden hoor, jij wel? Ik hoop alleen altijd dat mensen het tegen me zullen zeggen als ze zich irriteren aan iest bij mij maar dat doe ik zelf ook lang niet altijd bij anderen..
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je mag van mij alles tegen haar zeggen hoor![]()
Nee, ik schaam me daar niet voor, want ik vind 9/ 10 mensen sowieso irritant.
En ik ga ze dat niet altijd zeggen.. Pick your battle enzo
Ik behoor tot de 1/10equote:Op donderdag 25 november 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je mag van mij alles tegen haar zeggen hoor![]()
Nee, ik schaam me daar niet voor, want ik vind 9/ 10 mensen sowieso irritant.
En ik ga ze dat niet altijd zeggen.. Pick your battle enzo
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt, rijstewafel met leverworst
Overleeft buda nietquote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zouden voor de gein eens een dagje moeten jobswappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |