SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil wel meehelpenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:38 schreef Ama het volgende:
Jezus heb ik straks een lading wcpapier hier en dat is dud0r zijn schuld. Als het kut wcpapier is ga ik zijn huis inwikkelen ermee.
Ik heb wit met rozequote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen bruin of zachtgeel wc-papier, dat is toch eigenlijk veel smakelijker?
je kan beter schijt wc papier hebbenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:38 schreef Ama het volgende:
Jezus heb ik straks een lading wcpapier hier en dat is dud0r zijn schuld. Als het kut wcpapier is ga ik zijn huis inwikkelen ermee.
Sta je stil op een rotonde Kwieuws?quote:
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Er zijn ooit van die pastelkleuren geweest; daar zat geel ook bij.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen bruin of zachtgeel wc-papier, dat is toch eigenlijk veel smakelijker?
Geel bestaat welquote:Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Die zouden voor de gein eens een dagje moeten jobswappenquote:
Kutdodur. Kan ook niks he tsk pftquote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Ama het volgende:
Maar krijg het niet op tijd zie ik dus moet alsnog een pak morgen ook kopen. Naja oke.
Levering 9 december staat er. Ja dat gaat krap worden met 3 rollen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutdodur. Kan ook niks he tsk pft![]()
Hmm, ik vraag me nu af hoelang ik doe met één rol. Echt geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Levering 9 december staat er. Ja dat gaat krap worden met 3 rollen.
Dat is ook wel heel erg living on the edge. Ik denk dat ik bij onder de 20 rollen al minstens code oranje zou uitroepen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 2 weken ga redden met 3 rollen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me nu af hoelang ik doe met één rol. Echt geen idee eigenlijk
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je stil op een rotonde Kwieuws?Kreisverkehr
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel erg living on the edge. Ik denk dat ik bij onder de 20 rollen al minstens code oranje zou uitroepen.
Ik doe gewoon wat.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet wel dat ik twee velletjes gebruik na een plasje en een vriendin van mij ééntje. Interessante informatie
Zou het er ook niet op wagenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 2 weken ga redden met 3 rollen.
Jezusquote:Op donderdag 25 november 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even gecheckt. Heb er nu nog 77.
Gergi zei laatst: nee we kopen 4-laags want dan heb je maar 1 velletje nodig (echt, waar die af en toe op bespaartquote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet wel dat ik twee velletjes gebruik na een plasje en een vriendin van mij ééntje. Interessante informatie
blaadjes uit de tuin gebruikenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar gehamsterd hè?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even gecheckt. Heb er nu nog 77.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst: nee we kopen 4-laags want dan heb je maar 1 velletje nodig (echt, waar die af en toe op bespaart). Hallo, ik maak een prop van 5 velletjes of het nou 1- of 4-laags is
Ohquote:Op donderdag 25 november 2021 13:48 schreef Crack_ het volgende:
En proppers hebben sowieso al meer velletjes nodig dan vouwers
Nee een maand of 2 geleden of zo.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar gehamsterd hè?
Ik vind er eigenlijk niet eens wat van.quote:Verder is het advies restaurants,cafés,
niet-essentiële winkels en zogenoemde
doorstroomlocaties om 17.00 uur te
sluiten.Of het kabinet het advies
overneemt wordt morgen duidelijk,als er
een nieuwe persconferentie is.
Ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
horeca om 17 u dicht.
[..]
Ik vind er eigenlijk niet eens wat van.
Lol. Waar laat je hetquote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een maand of 2 geleden of zo.
Nee niet toen hamsteren hip was neewaarschijnlijk had ik er toen ook al minstens 60 liggen. Ik ben altijd zo geweest
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zouden voor de gein eens een dagje moeten jobswappen
Fijn!quote:Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Flory het volgende:
Mijn pakketje wat volgens CB bij Bpost lag en kwijt was, is zojuist thuis afgeleverd door PostNL![]()
![]()
Anyway ik heb mijn nieuwe foon
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Karzai het volgende:
Je hebt soms van die plakpoep dan blijf je vegen dan gaat er wel een halve rol doorheen
Maar met een droge gerrie een stuk minder
Als je goed eet hoef je nooit te vegenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Karzai het volgende:
Je hebt soms van die plakpoep dan blijf je vegen dan gaat er wel een halve rol doorheen
Maar met een droge gerrie een stuk minder
Dat zeg je in een viesdikke SC.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je goed eet hoef je nooit te vegen
In belgie?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Flory het volgende:
Mijn pakketje wat volgens CB bij Bpost lag en kwijt was, is zojuist thuis afgeleverd door PostNL![]()
![]()
Anyway ik heb mijn nieuwe foon
Heeft zij geen visvagina dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Weetje hoe stoffig het daar is. Past sowieso niet eens een rol onder denk ik.quote:
Berging. Ligt wel een beetje onhandig nu maar dan is omdat het in 24rollenpakken kwam. Als die weggespeeld zijn gaan we weer normaal doen. Pakken van 12 en 16 rollen passen prima in de stelling.quote:
Weet niet zal volgende keer even ruikenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zij geen visvagina dan?
Zeventien keer gelezen dit zinnetje.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet zal volgende keer even ruiken
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeventien keer gelezen dit zinnetje.
Deed ze er ook een radslag bij? Als een echte attention whore ? En dan op het strand.. Net zoals in die memequote:Op donderdag 25 november 2021 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou.. ja uhh het valt eigenlijk mee TOT het filmen? We filmen gewoon 1x zodat je thuis kan oefenen blabla en dan is het dansje klaar en dan denkt zij 'NEE FILM MIJ NOG EVEN, KIJK WAT IK ALLEMAAL KAN!!' en gaat ze overdreven doen en alle aandacht naar haar en dat is 1x wel leuk maar iedere keer?Er zijn ook meer mensen en ik ken jouw trucje onderhand wel
"Oooooops weer vergeten een onderbroek aan te trekken hihi"quote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed ze er ook een radslag bij? Als een echte attention whore ? En dan op het strand.. Net zoals in die meme
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed ze er ook een radslag bij? Als een echte attention whore ? En dan op het strand.. Net zoals in die meme
Gewoon lekker vrij leven jatogggquote:Op donderdag 25 november 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Oooooops weer vergeten een onderbroek aan te trekken hihi"
Tocht hier..quote:Op donderdag 25 november 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Oooooops weer vergeten een onderbroek aan te trekken hihi"
Goed begin.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ze doet alleen waar ze goed in is natuurlijk, daarom iedere keer hetzelfde![]()
Met of zonder spijkerbroek ?quote:
Ja kan, en dan kan ik gewoon vriendelijk zeggen 'misschien een keertje niet doen?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed begin.
Maar wie weet is dit het begin van een jarenlange vriendschap en schaam je je achteraf dat je op fok over haar geklaagd hebt.
Misschien leest ze hier wel mee.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed begin.
Maar wie weet is dit het begin van een jarenlange vriendschap en schaam je je achteraf dat je op fok over haar geklaagd hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien leest ze hier wel mee.
Ik kies voor jurkjesquote:Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Rijst de vraag... in spijkerbroek?
Van spijkerstofquote:
Ja, je mag van mij alles tegen haar zeggen hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kan, en dan kan ik gewoon vriendelijk zeggen 'misschien een keertje niet doen?![]()
'
En ik schaam me niet omdat ik dingen irritant vind aan mensen/vrienden hoor, jij wel? Ik hoop alleen altijd dat mensen het tegen me zullen zeggen als ze zich irriteren aan iest bij mij maar dat doe ik zelf ook lang niet altijd bij anderen..
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je mag van mij alles tegen haar zeggen hoor![]()
Nee, ik schaam me daar niet voor, want ik vind 9/ 10 mensen sowieso irritant.
En ik ga ze dat niet altijd zeggen.. Pick your battle enzo
Ik behoor tot de 1/10equote:Op donderdag 25 november 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je mag van mij alles tegen haar zeggen hoor![]()
Nee, ik schaam me daar niet voor, want ik vind 9/ 10 mensen sowieso irritant.
En ik ga ze dat niet altijd zeggen.. Pick your battle enzo
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt, rijstewafel met leverworst
Overleeft buda nietquote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zouden voor de gein eens een dagje moeten jobswappen
Ja, heel vaak heb ik zoiets van: oke leuk dat je zo denkt, wat moet ik daarmee?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, en ook omdat je eigen mening opdringen bij een ander vaak ook gewoon debiel iswat moet een ander daarmee
Behalve als de ander er misschien iets aan heeft maar dat ligt er ook veel aan hoe je het brengt natuurlijk (en daar ben ik niet altijd goed in dus ik hou gewoon mn mond)
winnen. Dit is wel de zwakste schakel in de groepquote:
Ik heb hier precies niets op te zeggenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik behoor tot de 1/10e [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit waarom mensen dat doen en waarom ze zelfs beledegd zijn als je zegt van ok leuk, wat moet ik ermeequote:Op donderdag 25 november 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel vaak heb ik zoiets van: oke leuk dat je zo denkt, wat moet ik daarmee?Die geldingsdrang
Ik heb nog wel wat klusjes voor je.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat omt adviseert om 1700 te sluiten. Zo kom k niet van de min uren af
Hou jij dat dagelijks bij dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:41 schreef Ama het volgende:
Gisteren maar 2 kWh stroom verbruikt. Hoe dan.
Hmm. Wat danquote:Op donderdag 25 november 2021 14:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat klusjes voor je.
Het verwerken van mijn toestemming voor het uitlezen van de slimme meter is onderwegquote:
Omdat je ze dan niet voedt in hun idee dat ze ook belangrijk zijn en een mening mogen hebbenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit waarom mensen dat doen en waarom ze zelfs beledegd zijn als je zegt van ok leuk, wat moet ik ermee
https://www.ad.nl/werk/fr(...)euro-extra~a5567f01/quote:Op donderdag 25 november 2021 14:45 schreef bitterbal het volgende:
Lees op ad dat minimum loon naar 14 euro gaat![]()
Kan de link niet delen mobiel
Weer naar het uwvquote:Op donderdag 25 november 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat omt adviseert om 1700 te sluiten. Zo kom k niet van de min uren af
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
Strijken, stofzuigen, ramen zemen.
Dat zou lekker zijnquote:Op donderdag 25 november 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 nog wat. K krijg nu 12 euro per uur dus ga k al 2 euro omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wees gerust: Alle prijzen gaan ook omhoog om dit te kunnen bekostigen. Iemand moet het betalen.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Please god laat mij geen kanker, hartaanval of iets anders ergs krijgen de komende tijd.quote:Afschalen acute zorg is onvermijdelijk volgens demissionair minister Hugo de Jonge
Ja dat. Gewoon heel blijven, zorgen dat je geen zorg nodig hebt want die is er niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Please god laat mij geen kanker, hartaanval of iets anders ergs krijgen de komende tijd.
Wel beetje enge gedachte ook al ben ik nog best jong maar dat zegt ook niks.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat. Gewoon heel blijven, zorgen dat je geen zorg nodig hebt want die is er niet.
Als de jonge dat zegt dan mag alles ook wel dicht.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Please god laat mij geen kanker, hartaanval of iets anders ergs krijgen de komende tijd.
Godverdomme!!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Restaurants in grote steden mogen openblijven.
Ben benieuwd wat ze morgen zeggen maar voor die tijd is alles zoals gebruikelijk toch wel uitgelekt.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als de jonge dat zegt dan mag alles ook wel dicht.
En... ballie op de kastquote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk alleen of Irmagodin er isquote:Op donderdag 25 november 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
Ik kijk altijd eerste 5 minuten en dan denk ik oh wacht heb alles ook al gelezen hup Netflix aan.
Dit jaquote:Op donderdag 25 november 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees gerust: Alle prijzen gaan ook omhoog om dit te kunnen bekostigen. Iemand moet het betalen.
Ik betaal 15 euro p/uquote:Op donderdag 25 november 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je zeg.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
De saucijzenbroodjes kwamen net uit de oven bij de AH, dus nu moest ik er 2 eten
Harde leef manquote:Op donderdag 25 november 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
De saucijzenbroodjes kwamen net uit de oven bij de AH, dus nu moest ik er 2 eten
quote:
Dank voor jullie steunbetuigingenquote:
Zo zijn wequote:Op donderdag 25 november 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dank voor jullie steunbetuigingen
Als iedereen dat zou doen dan ligt half Nederland in zijn nestquote:Op donderdag 25 november 2021 15:21 schreef UitStraling het volgende:
Voor een tientje per uur blijf ik echt wel in mijn nest liggen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens een appje, wat zal dat toch zijn.
"Overlegje van 16:00 tot 19:00"quote:Op donderdag 25 november 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo nog een overlegje om 4 uur.
Wie verzint deze onzin?
ach arme jongen. gaat het?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
12 euro beste manquote:Op donderdag 25 november 2021 15:21 schreef UitStraling het volgende:
Voor een tientje per uur blijf ik echt wel in mijn nest liggen.
Netjes hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
kijk jongens
het was allemaal geel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vet hequote:
Yup, ik weet nog dat het zowat mosterdgeel was.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vet he
En we hebben die open haart dingetjes zwart gespoten. geen foto van gemaakt maar ziet er ook vet uit
*gniffelt*quote:Op donderdag 25 november 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, ik weet nog dat het zowat mosterdgeel was.
Werk, huwelijk, ongesteldheid, zwangerschap, bestraling?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:48 schreef Crack_ het volgende:
'Pff zit er zelf helemaal doorheen'
- oh hoezo dan
'ja dag vijf he'
Lolwat, stel je even aan zeg tering
Ik mag hopen van niet, moet nog even boodschappen doenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Overlegje van 16:00 tot 19:00"
Werkquote:Op donderdag 25 november 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk, huwelijk, ongesteldheid, zwangerschap, bestraling?
Zeg dan, stel je aan, wees blij dat je geen mijnwerker, gynaecoloog, stratenmaker of toiletjuffrouw bentquote:Op donderdag 25 november 2021 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werkin een winkel pfoepfoe heavy heavy
Ik vind klanten soms ook tering vervelend maar doe niet alsof het zwaar werk is pleaseof relativeer het even met wat andere beroepen.
Vind het prima als je zegt 'ja ben moe' maar dit was echt 'mijn leven is zo zwaar, ik heb vijf dagen gewerkt'
Dan waren de andere kandidaten wel heeeeel erg matig.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
De internationale politieorganisatie Interpol heeft een nieuwe baas: generaal Ahmed Naser al-Raisi uit de Verenigde Arabische Emiraten. De keuze is omstreden: mensenrechtenorganisaties en critici uitten voor de stemming al hun zorgen over Raisi, omdat hij wordt beschuldigd van martelingen en willekeurige detenties.
https://nos.nl/artikel/24(...)ls-nieuwe-voorzitter
Dus....
Dat kan prima hoor.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
De internationale politieorganisatie Interpol heeft een nieuwe baas: generaal Ahmed Naser al-Raisi uit de Verenigde Arabische Emiraten. De keuze is omstreden: mensenrechtenorganisaties en critici uitten voor de stemming al hun zorgen over Raisi, omdat hij wordt beschuldigd van martelingen en willekeurige detenties.
https://nos.nl/artikel/24(...)ls-nieuwe-voorzitter
Dus....
Ik zei 'okequote:Op donderdag 25 november 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dan, stel je aan, wees blij dat je geen mijnwerker, gynaecoloog, stratenmaker of toiletjuffrouw bent
Handig als je genoeg geld hebt want dan kun je alles en iedereen omkopenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor.
Saudi-Arabië is tenslotte ook voorzitter van de UN commissie voor vrouwenrechten
Ja das ook wat dubieusquote:Op donderdag 25 november 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor.
Saudi-Arabië is tenslotte ook voorzitter van de UN commissie voor vrouwenrechten
Oh joh? Van wie?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daarmee gestopt omdat ze teveel kritiek erop kregen
Oh ja da's beterquote:Op donderdag 25 november 2021 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei 'oke' en toen liep ik weg om hier even te klagen
Heb je een nieuwe tena lady nodigquote:
Succes!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:19 schreef Ama het volgende:
Volgende week woensdag gesprek voor vrijwilligerswerk bij die oudjes paar honderd meter verderop.
Noem je mij nou bejaardquote:Op donderdag 25 november 2021 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Bejaarde mensen vinden mij altijd leuk.Komt wel goed.
Het zijn in ieder geval geen kleine kiendjesquote:Op donderdag 25 november 2021 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Bejaarde mensen vinden mij altijd leuk.Komt wel goed.
Misschien als ze zover gekrompen zijn dat het nog slechts gerimpelde grauwe dwergjes zijn die op zieke kiendjes lijken.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen kleine kiendjes
Het lek is boven!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Het Outbreak Management Team blijft erbij dat de scholen open moeten blijven, maar wil dat ‘niet-essentiele sectoren’ zoals winkels, horeca, musea en kappers de deuren om 17.00 uur sluiten. Het kabinet beslist morgen of het dat advies volgt.
Na spoedberaad gisteravond oordelen de corona-adviseurs dat het onderwijs uitgezonderd moet worden van eventuele nieuwe harde lockdownregels, maar voor veel andere sectoren klinkt een strenger advies. Horeca, bioscopen, musea, kledingwinkels, kappers, dierentuinen: alles wat niet-essentieel is zou van 17.00 uur in de avond tot 5.00 uur in de ochtend gesloten moeten blijven. Dat bevestigen meerdere ingewijden aan deze nieuwssite. Lees hier het volledige artikel.
Kinderen bahquote:Op donderdag 25 november 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen kleine kiendjes
Euhmmm.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als ze zover gekrompen zijn dat het nog slechts gerimpelde grauwe dwergjes zijn die op zieke kiendjes lijken.
Zou niet moeten kunnen toch.quote:
Ik las heel even snel bejaardenmoes.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:27 schreef Ama het volgende:
Dan ben ik naast schoonmaakster en verkoopster ook bejaardenoppas.
Lekker smorgens om kwart over vijf Chinees afhalen voor thuis jatogggg.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Het Outbreak Management Team blijft erbij dat de scholen open moeten blijven, maar wil dat ‘niet-essentiele sectoren’ zoals winkels, horeca, musea en kappers de deuren om 17.00 uur sluiten. Het kabinet beslist morgen of het dat advies volgt.
Na spoedberaad gisteravond oordelen de corona-adviseurs dat het onderwijs uitgezonderd moet worden van eventuele nieuwe harde lockdownregels, maar voor veel andere sectoren klinkt een strenger advies. Horeca, bioscopen, musea, kledingwinkels, kappers, dierentuinen: alles wat niet-essentieel is zou van 17.00 uur in de avond tot 5.00 uur in de ochtend gesloten moeten blijven. Dat bevestigen meerdere ingewijden aan deze nieuwssite. Lees hier het volledige artikel.
Wat gebeurt er allemaal in jouw hoofdje?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las heel even snel bejaardenmoes.
Wat is dat danquote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht al: wat een raar gesprek.
Ik las weer heel wat anders, even veel koud helder water drinken om mijn ziel te reinigen.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht al: wat een raar gesprek.
Kut ik wil naar de bioscoop.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb letterlijk 2.48 uur geslapen zegt de Fitbitquote:Op donderdag 25 november 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal in jouw hoofdje?
Ja, geen idee.. maar ik had al een bepaald beeld in mn hoofdquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las weer heel wat anders, even veel koud helder water drinken om mijn ziel te reinigen.
Coronavirus wordt pas actief na 17:00.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou niet moeten kunnen toch.
Mensen die geen accute zorg meer kunnen krijgen maar je mag nog wel lunchen en daarna de stad onveilig maken met je geshop
Doe iets met alcoholquote:Op donderdag 25 november 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las weer heel wat anders, even veel koud helder water drinken om mijn ziel te reinigen.
Het is weer een erg lieve lockdown voor de sneeuwvlokjes in dit landje.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coronavirus wordt pas actief na 17:00.
min uren here i comequote:Op donderdag 25 november 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is weer een erg lieve lockdown voor de sneeuwvlokjes in dit landje.
Alcohol nog maar even niet, ik zit al bijna in te dutten, smerige droge CV verwarming ook, saai gewauwel aan mijn hoofd en ik heb al te lang geen oersterke koffie op.quote:
Telt alles wat je niet werkt van je contract als min-uur dan?quote:
Het zwoele gedempte geluid van parende mensen in de donkere Spaanse nacht.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn er nog vragen?
* Tumbleweed rolt voorbij...
* Krekelgeluiden ...
Ik denk dat ze dat zo gaan oplossen ja. zolang het openblijft.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Telt alles wat je niet werkt van je contract als min-uur dan?
En als het nu zo de spuigaten uitloopt dat we drie of vier maanden binnen moeten blijven?
Zit ja dadelijk aan 69349228000 min-uren
AIAIAAIAIAI AAAAAI CARAMBAquote:Op donderdag 25 november 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zwoele gedempte geluid van parende mensen in de donkere Spaanse nacht.
Ik denk dat ze gewoon niet meer uitbetalen. Minuren zijn toch uren die al wel uitbetaald maar nog niet gewerkt zijn?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Telt alles wat je niet werkt van je contract als min-uur dan?
En als het nu zo de spuigaten uitloopt dat we drie of vier maanden binnen moeten blijven?
Zit ja dadelijk aan 69349228000 min-uren
Gedoetje allemaal weer zeg.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zo gaan oplossen ja. zolang het openblijft.
ze proberen ook al iedereen hun vakantie uren op te laten nemen
Als we dicht waren gegaan dan hadden we dacht ik die pakketten gedaan en misschien weer ergens moeten klussen maar als je tot 1700 open blijft dan gaat dat niet
Ja dat zijn min uren maar heb nu contract van 32 uur dus dat moeten ze sowieso betalenquote:Op donderdag 25 november 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet meer uitbetalen. Minuren zijn toch uren die al wel uitbetaald maar nog niet gewerkt zijn?Of...?
Dank je voor de tip! Maar moet daar dan geen btw enzo over betaald worden tegenwoordig?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:07 schreef kwiwi het volgende:
@:CherryLips, 15% kortingscode voor bookdepository die tot zondag geldt: BF15. Weet niet of het voor alle boeken is. Dacht misschien heb je er wat aan
Goed nieuws is goed.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen gaatjes![]()
Nu maar weer wat regelmatiger gaan.
mja ik heb dan liever scholen open maar de rest dan maar dicht. Denk dat het voor kinderen wel gewoon belangrijk is dat ze op school echt les krijgen en met hun klasgenootjes zijnquote:Op donderdag 25 november 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben team #flikkerdescholendicht
Feestje wat ik zaterdag zou hebben gaat ook niet doorquote:Op donderdag 25 november 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, potverdorie, had zaterdag een etentje staan
Ik ben team #dalekbamiindemagnetronquote:Op donderdag 25 november 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
wat voor feest had je?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje wat ik zaterdag zou hebben gaat ook niet door![]()
Tenzij er nog een andere eventlocatie gevonden wordt
Ik ben team laat kinderen niet de dupe zijn omdat er wat meer bejaarden overlijden dan normaal.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben team er gaan niet alleen bejaarden doodquote:Op donderdag 25 november 2021 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben team laat kinderen niet de dupe zijn omdat er wat meer bejaarden overlijden dan normaal.
tot 8 uur?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een hups hups zuipen dansen feestje.
Ik heb weer struikelstenen gevondenquote:Op donderdag 25 november 2021 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben team #dalekbamiindemagnetron
Ja dat gaat vast op een andere locatie wel doorquote:Op donderdag 25 november 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een hups hups zuipen dansen feestje.
die van ww2?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weer struikelstenen gevonden
Voornamelijk wel gemiddelde leeftijd van coviddoden is 83quote:Op donderdag 25 november 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben team er gaan niet alleen bejaarden dood
Die kinderen vermoorden bejaarden met hun hoestje en hun vieze vingertjes.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben team laat kinderen niet de dupe zijn omdat er wat meer bejaarden overlijden dan normaal.
Dan was het toch al niet in een horeca gelegenheid?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Wel zou wel tot laatzijn.
heb je trouwens iets van een verzekering?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ik long COVID krijg ga ik failliet.
Ja een hele dure bodemverzekering. Dus zie wel gebeuren dat ze bepaalde dingen uitsluiten en dan krijg ik een heul lage uitkering van ze.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je trouwens iets van een verzekering?
Is het zo'n illegaal besmettingsfeestje?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Wel zou wel tot laatzijn.
wat is een bodemverzekering?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een hele dure bodemverzekering. Dus zie wel gebeuren dat ze bepaalde dingen uitsluiten en dan krijg ik een heul lage uitkering van ze.
Misschien. Als het op privé terrein kan.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast op een andere locatie wel door![]()
Oh je bedoeld als verzekeraars je niet willen verzekeren?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vangnetverzekering. Als verder niemand je wil.
Is Tinder niet goedkoper?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vangnetverzekering. Als verder niemand je wil.
gevulde pasta met broccoli, pesto en mozzarella. Had nog over van eergisteren dus dat moet op.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pasta met chorizo en gehakt. jij?
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh je bedoeld als verzekeraars je niet willen verzekeren?
Bestel soepquote:Op donderdag 25 november 2021 17:02 schreef Ama het volgende:
Ik kan soep maken maar twijfel of ik niet misschien iets ga bestellen.Maar ja wat.
Woon je nog prachtig in de bossen van Waalre tegenover Willy v.d. Kerkhof met ruimte voor duizenden cavia's ook nog.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar maanden Tinder Gold. Leuke ASML-expat en je zit gebakken.
ik had zin in chinees maar doe maar verstandig en maak m'n kliekjes opquote:Op donderdag 25 november 2021 17:02 schreef Ama het volgende:
Ik kan soep maken maar twijfel of ik niet misschien iets ga bestellen.Maar ja wat.
Die bezorgen hier nog steeds niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had zin in chinees maar doe maar verstandig en maak m'n kliekjes op
de deur uit moeten voor eten is wel jammer jaquote:
Met dit weer wel, ik vind met warm weer geen probleem om even heen te fietsen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
de deur uit moeten voor eten is wel jammer ja
zo koud is het niet. ik liep in een trui buiten vanmiddag. jas was niet eens nodigquote:Op donderdag 25 november 2021 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Met dit weer wel, ik vind met warm weer geen probleem om even heen te fietsen.
We gaan eraan.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
17 MINUTEN GELEDEN
Nieuwe variant coronavirus ontdekt in Zuid-Afrika
Wetenschappers in Zuid-Afrika hebben een nieuwe variant van het coronavirus ontdekt. Ze weten nog niet of die besmettelijker is dan bestaande varianten of gevaarlijker voor mensen als ze besmet raken.
De B.1.1.529-variant kent meer dan tien mutaties. Dat is volgens de ontdekkers een reden tot zorg, omdat hij daardoor mogelijk makkelijk overdraagbaar is.
In Zuid-Afrika zijn nu zo'n 100 besmettingen met deze variant bekend, de meeste in de provincie Gauteng, waar meer dan 12 miljoen mensen wonen. Mogelijk is 90 procent van de mensen die nu besmet raken in Gauteng drager van dit virus.
Ook in Botswana en Hongkong zijn gevallen bekend. In Hongkong gaat het om een reiziger die uit Zuid-Afrika kwam. Zuid-Afrika heeft een spoedzitting van de coronawerkgroep van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) aangevraagd.
Alweer in ZA
Is dit niet dezelfde mutaties als waar het vanochtend over gingquote:Op donderdag 25 november 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
17 MINUTEN GELEDEN
Nieuwe variant coronavirus ontdekt in Zuid-Afrika
Wetenschappers in Zuid-Afrika hebben een nieuwe variant van het coronavirus ontdekt. Ze weten nog niet of die besmettelijker is dan bestaande varianten of gevaarlijker voor mensen als ze besmet raken.
De B.1.1.529-variant kent meer dan tien mutaties. Dat is volgens de ontdekkers een reden tot zorg, omdat hij daardoor mogelijk makkelijk overdraagbaar is.
In Zuid-Afrika zijn nu zo'n 100 besmettingen met deze variant bekend, de meeste in de provincie Gauteng, waar meer dan 12 miljoen mensen wonen. Mogelijk is 90 procent van de mensen die nu besmet raken in Gauteng drager van dit virus.
Ook in Botswana en Hongkong zijn gevallen bekend. In Hongkong gaat het om een reiziger die uit Zuid-Afrika kwam. Zuid-Afrika heeft een spoedzitting van de coronawerkgroep van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) aangevraagd.
Alweer in ZA
Mweh ik vind gewoon kut haha. Sowieso is de Chinees hier ook niet zo geweldig dat ik het hele jaar daarheen wil, paar keer in de zomer is wel genoeg.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo koud is het niet. ik liep in een trui buiten vanmiddag. jas was niet eens nodig
ja geloof het wel maar toen was het nog vooral botswana toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dit niet dezelfde mutaties als waar het vanochtend over ging
Ik wist het wel hoor.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je nog prachtig in de bossen van Waalre tegenover Willy v.d. Kerkhof met ruimte voor duizenden cavia's ook nog.
Ja. komt nu gewoon meer info vrij denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof het wel maar toen was het nog vooral botswana toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |