abonnement Unibet Coolblue
pi_202330003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:01 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wat sneu zeg, sterkte voor je vrouw (en ook voor jou). Is de nood op het werk van je vrouw zo hoog? Als ze het niet trekt moet ze zich maar ziek melden. Je eigen gezondheid moet je niet ondergeschikt maken aan die van anderen.
Ik snap dat hoge ziekteverzuim wel. De rek is er uit bij veel mensen. Niet alleen bij de zorgmedewerkers.
Lol waarom zou iemand zijn eigen gezondheid ondergeschikt maken?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202330004
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Maar lichamelijke integriteit is voor mij niet belangrijker dan zaken als het algeheel welbevinden van de bevolking en onderwijs op locatie.

Daarom: vaccinatieplicht. En die gaat er uiteindelijk ook wel komen.
Ik kan mij misschien wel vinden in een vaccinatieplicht voor kwetsbaren, maar ik hoop niet dat ze kinderen (12+) ook gaan verplichten. Daar trek ik een heel harde grens.
pi_202330006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
En daarna een 4de prik, 5de, 6de enz.
Schijnen een aantal fracties in het EP op tegen te zijn. Dat wordt niet zomaar tekenen bij het kruisje.
pi_202330012
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:02 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik kan mij misschien wel vinden in een vaccinatieplicht voor kwetsbaren, maar ik hoop niet dat ze kinderen (12+) ook gaan verplichten. Daar trek ik een heel harde grens.
Kan ik mee leven ja
pi_202330016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Voor mij is het welzijn van mijzelf en mijn gezin belangrijker dat het principiele lichamelijke integriteit argument van anderen.
Precies dit.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202330019
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:02 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik kan mij misschien wel vinden in een vaccinatieplicht voor kwetsbaren, maar ik hoop niet dat ze kinderen (12+) ook gaan verplichten. Daar trek ik een heel harde grens.
Voor de ziekenhuis en IC-cijfers zie je dat voornamelijk 50+-ers hier belanden. Aangezien deze groep een dusdanige druk legt op de zorg, lijkt mij hier een vaccinatieplicht proportioneel. Ik zet ook mijn vraagtekens of dat voor kinderen wel proportioneel is; daar lijkt mij een vrijwillige keuze veel fijner.
pi_202330021
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
En daarna een 4de prik, 5de, 6de enz.
Yes, logisch! Een prik nemen, omdat je anders niet meer kunt reizen.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:04:25 #258
342519 KikaDeWaDo
Kind kan de was doen
pi_202330026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja met simpel dek je de lading wel inderdaad, het is echt zo ingewikkeld allemaal niet.
Terugkomend op mijn vraag. Wanneer iedereen gevaccineerd is, is dan alles koek en ei? Zijn de problemen in de zorg hiermee opgelost? Want daar gaat het uiteindelijk over.
...
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 10:06:04 #259
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202330044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:01 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wat sneu zeg, sterkte voor je vrouw (en ook voor jou). Is de nood op het werk van je vrouw zo hoog? Als ze het niet trekt moet ze zich maar ziek melden. Je eigen gezondheid moet je niet ondergeschikt maken aan die van anderen.
Ik snap dat hoge ziekteverzuim wel. De rek is er uit bij veel mensen. Niet alleen bij de zorgmedewerkers.
Ik heb het heel slecht verwoord zie ik :)

Ze heeft tot februari zwangerschapsverlof van haar werk, dat houdt ze. Haar verlof gebruikt ze op dit moment om bij te komen en een sterkere band met onze zoon te krijgen, zeker op de dagen dat onze dochter naar de opvang is. Op het moment dat kinderdagverblijven etc ook dicht gaan is onze dochter 5 dagen in de week thuis en heeft mijn vrouw de zorg voor allebei onze kinderen omdat ik moet werken.

Ik zit op dit moment te denken die dagen maar vrij te nemen oid om haar te ontzien, maak me er wel zorgen over.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 10:06:09 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202330045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Yes, logisch! Een prik nemen, omdat je anders niet meer kunt reizen.
Ooit van gele koorts gehoord?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202330050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Yes, logisch! Een prik nemen, omdat je anders niet meer kunt reizen.
Nee, een prik nemen, omdat we dan hopelijk verder kunnen als maatschappij. 8)7
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202330055
Echt een kut overheid dat geen kut heeft geleerd. Had nou twee weken geleden een sterke lockdown gedaan in plaats van half aanmodderen :')
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 10:07:21 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202330061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
En daarna een 4de prik, 5de, 6de enz.
Nou dan moeten we nog maar zien of ik mijn boosterprik krijg voordat die 9 maanden om zijn überhaupt in dit tempo }:|
Lijkt dat veel mensen nu ook wel afhaken hierbij.
pi_202330062
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:52 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
breaking: https://www.nu.nl/coronav(...)ische-problemen.html

Dus 15M worden straks gegijzeld door een handvol wappies die zich niet wil laten vaccineren of mensen met overgewicht of onderliggend lijden. Waarom zonderen we deze mensen niet af zodat de rest doorkan.

Het begint echt zielig te worden
Herstel NL wilde dat de staat meer middelen vrijmaakt om risicogroepen te ondersteunen ALS zij dat willen...

Maximaliseren van vrijheid met beperkte middelen is dat.
Maar diverse hoogleraren zijn teruggevloten door... Universiteiten / de staat en zijn afgehaakt bij Herstel NL. Dubieus gedoe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202330066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:06 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Nee, een prik nemen, omdat we dan hopelijk verder kunnen als maatschappij. 8)7
Ik help je mee hopen.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 10:07:48 #266
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202330067
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:58 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Gelukkig is er geen grondrecht die voorziet in een recht op onderwijs. ;)

Er staat wel iets over in de UVRM, maar daar staat niets over de vorm. Online onderwijs tast dus net zo min je rechten aan als vaccinatiedrang.
Op dit moment wel, aangezien online onderwijs (nog) niet van een adequate kwaliteit is op veel plekken. Op het moment dat dat onderwijs dezelfde kwaliteit heeft is het al een minder groot issue, los van de impact op de ontwikkeling van kinderen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202330068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef KikaDeWaDo het volgende:

[..]
Terugkomend op mijn vraag. Wanneer iedereen gevaccineerd is, is dan alles koek en ei? Zijn de problemen in de zorg hiermee opgelost? Want daar gaat het uiteindelijk over.
Ja. Er is nu een groep die onnodig in de zorg terecht komt. Filter die eruit, booster waar nodig en we hoeven het nooit (of nou ja, zeg nooit nooit natuurlijk) meer over lockdowns te hebben.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202330073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
En daarna een 4de prik, 5de, 6de enz.
Ow man...
Wanneer stopt dit?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202330081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Herstel NL wilde dat de staat meer middelen vrijmaakt om risicogroepen te ondersteunen ALS zij dat willen...

Maximaliseren van vrijheid met beperkte middelen is dat.
Maar diverse hoogleraren zijn teruggevloten door... Universiteiten / de staat en zijn afgehaakt bij Herstel NL. Dubieus gedoe.
Hele plan van HerstelNL is volledig ontkracht. Het was een belachelijk duur en bizar idee. Daar zijn er genoeg threads over.
pi_202330083
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Allemaal interessantdoenerij, als je het mij vraagt. Lichamelijke integriteit is het toverwoord tot er een verre reis gemaakt moet worden, dan gaan de spuiten zo de arm in.
Dat is dan toch uit vrije wil? We hebben geen mandaat over het politieke beleid van het buitenland, en een buitenlander is geen onderdaan van de NL staat.

En misschien hoor, dat het bij een goed werkend vaccin, dat ziekte verspreiding naar anderen kan tegenhouden... Met een dodelijk virus, dat de afweging voor mij ook anders wordt.

Maar corona is geen ebola.

En als Corona Ebola was, was er geen dwang nodig, dan ging iedereen vaccineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 10:08:38 #271
342519 KikaDeWaDo
Kind kan de was doen
pi_202330084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ow man...
Wanneer stopt dit?
Nooit Red, dit stopt nooit.
...
pi_202330091
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ow man...
Wanneer stopt dit?
Dit stopt niet meer.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:09:25 #273
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202330094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:06 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb het heel slecht verwoord zie ik :)

Ze heeft tot februari zwangerschapsverlof van haar werk, dat houdt ze. Haar verlof gebruikt ze op dit moment om bij te komen en een sterkere band met onze zoon te krijgen, zeker op de dagen dat onze dochter naar de opvang is. Op het moment dat kinderdagverblijven etc ook dicht gaan is onze dochter 5 dagen in de week thuis en heeft mijn vrouw de zorg voor allebei onze kinderen omdat ik moet werken.

Ik zit op dit moment te denken die dagen maar vrij te nemen oid om haar te ontzien, maak me er wel zorgen over.
Ah op die fiets! Ik dacht dat ze ouderschapsverlof had ofzo dat ingetrokken werd :) Maar dan nog blijft het een nare situatie, als ze haar rust niet kan pakken terwijl ze die wel nodig heeft.

En het verandert niets aan de rest van mijn post, de rek is eruit bij veel mensen en dat uit zich bij de een heftiger dan bij de ander. Bij mijzelf fluctueert het ook. De ene dag zie ik het een stuk zonniger in dan de andere dag.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_202330095
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is dan toch uit vrije wil? We hebben geen mandaat over het politieke beleid van het buitenland, en een buitenlander is geen onderdaan van de NL staat.
Yep, dat is het punt waar vrije wil het ineens wint van lichamelijke integriteit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202330096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ow man...
Wanneer stopt dit?
Ja, ook gewoon de jongelui blijven boosteren. Zelfs nauwelijks kans om in het ziekenhuis terecht te komen en het helpt niet tegen besmetting. Maar wel met elke prik meer kans op bijwerkingen, citaat HDJ: De prik neem je niet voor de lol, de bijwerkingen nemen met elke prik toe.
pi_202330105
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja. Er is nu een groep die onnodig in de zorg terecht komt. Filter die eruit, booster waar nodig en we hoeven het nooit (of nou ja, zeg nooit nooit natuurlijk) meer over lockdowns te hebben.
Beetje ongenuanceerd maar dit is wel de uiteindelijke boodschap ja :Y.
pi_202330111
quote:
13s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:06 schreef FL_Freak het volgende:
Echt een kut overheid dat geen kut heeft geleerd. Had nou twee weken geleden een sterke lockdown gedaan in plaats van half aanmodderen :')
Aan Rutte heb je gewoon geen flikker in oorlogstijd.
pi_202330120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:07 schreef chratnox het volgende:

[..]
Op dit moment wel, aangezien online onderwijs (nog) niet van een adequate kwaliteit is op veel plekken. Op het moment dat dat onderwijs dezelfde kwaliteit heeft is het al een minder groot issue, los van de impact op de ontwikkeling van kinderen.
Eens, maar dat maakt het niet ineens een aantasting in je grondrechten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202330125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Yep, dat is het punt waar vrije wil het ineens wint van lichamelijke integriteit.
Het is vrije wil, niet op reis kunnen is andere koek dan niet normaal je leven kunnen leiden, maar het wordt ook daar subjectief.

Maar deze inperkingen hebben niks met vrijheid te maken i.i.g. het heeft drastisch invloed direct op de populatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202330131
emigreren naar Zweden?
pi_202330133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:09 schreef mir1986 het volgende:
De prik neem je niet voor de lol, de bijwerkingen nemen met elke prik toe.
Deze lees ik wel vaker, heb je een link naar dat citaat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202330134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef ludovico het volgende:
En als Corona Ebola was, was er geen dwang nodig, dan ging iedereen vaccineren.
Vandaar dat de vaccinatiegraad voor mazelen 100% is. Oh wacht.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202330144
quote:
13s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:06 schreef FL_Freak het volgende:
Echt een kut overheid dat geen kut heeft geleerd. Had nou twee weken geleden een sterke lockdown gedaan in plaats van half aanmodderen :')
Maar... HeT gEdRaG vAn De MeNsEn
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 10:12:40 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202330145
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Grappig dat jij dat grappig vind.
@GGMM kan hier ook niet om lachen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 25 november 2021 @ 10:12:41 #285
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_202330146
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ow man...
Wanneer stopt dit?
Dat is toch ook niet onverwacht? En het illustreert precies waarom we met de invoering van de coronapas al de Rubicon overgestoken zijn. Ik had daar gisteren nog een discussie over met een collega. Hij vond die pas geen probleem en vond dat ik me aanstelde dat ik er principieel op tegen ben. Was geen leuk gesprek en escaleerde vrij snel, en niet van mijn kant.
Never explain, never apologize.
pi_202330149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:09 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ja, ook gewoon de jongelui blijven boosteren. Zelfs nauwelijks kans om in het ziekenhuis terecht te komen en het helpt niet tegen besmetting. Maar wel met elke prik meer kans op bijwerkingen, citaat HDJ: De prik neem je niet voor de lol, de bijwerkingen nemen met elke prik toe.
Mja bijwerking in de zin van... Sneller grote immuun response... Dat zal dan nog, maar ik heb wat minder vertrouwen in het vaccin dan alleen dat.

Verklaar die oversterfte maar bij niet risicogroepen die zich vooral onder gevaccineerden bevindt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 november 2021 @ 10:13:09 #287
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202330153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:07 schreef chratnox het volgende:

[..]
Op dit moment wel, aangezien online onderwijs (nog) niet van een adequate kwaliteit is op veel plekken. Op het moment dat dat onderwijs dezelfde kwaliteit heeft is het al een minder groot issue, los van de impact op de ontwikkeling van kinderen.
Online onderwijs is ook heel lastig vol te houden. Mijn dochter had soms 6, 7 uur op een dag online lessen. Qua concentratie haast niet te doen, zolang naar een scherm staren en luisteren.
Ik hoorde overigens hetzelfde van docenten, die waren compleet gesloopt na een dag online lessen geven.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_202330154
Overigens verwacht ik wel dat na morgen de shit weer redelijk aan is in diverse steden qua protesten
pi_202330155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja bijwerking in de zin van... Sneller grote immuun response... Dat zal dan nog, maar ik heb wat minder vertrouwen in het vaccin dan alleen dat.

Verklaar die oversterfte maar bij niet risicogroepen die zich vooral onder gevaccineerden bevindt.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. En naar de begraafplaatsen/crematiecentra die geen ruimte meer hebben.
pi_202330159
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:13 schreef Benny het volgende:
Overigens verwacht ik wel dat na morgen de shit weer redelijk aan is in diverse steden qua protesten
Dat verwacht ik ook, wordt weer een weekend lang rellen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202330160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is vrije wil, niet op reis kunnen is andere koek dan niet normaal je leven kunnen leiden, maar het wordt ook daar subjectief.

Maar deze inperkingen hebben niks met vrijheid te maken i.i.g. het heeft drastisch invloed direct op de populatie.
Precies, daar wint vrije wil het dus ineens van die lichamelijke integriteit. Ik wil op reis, daar zijn vaccins voor verplicht en dus neem ik die.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 25 november 2021 @ 10:14:29 #292
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202330163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
En daarna een 4de prik, 5de, 6de enz.
Dan maar niet he. Ik blijf er bij dat ik uitsluitend hier aan meewerk voor mijn eigen gezondheid. Niet voor het herhaaldelijk blijven inspuiten van de hele EU zodat een zorgsysteem het aankan. Daarom is die QR ook zo kwalijk. Daarmee maken ze het volledig openbare leven conditioneel zodat deze prikdictatuur kan worden opgelegd. Ja het lost wel een maatschappelijk probleem op, maar nee ik ben niet bereid om dit langdurig te blijven ondergaan zonder persoonlijke medische noodzaak.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202330167
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:13 schreef Arizona het volgende:

[..]
Online onderwijs is ook heel lastig vol te houden. Mijn dochter had soms 6, 7 uur op een dag online lessen. Qua concentratie haast niet te doen, zolang naar een scherm staren en luisteren.
Ik hoorde overigens hetzelfde van docenten, die waren compleet gesloopt na een dag online lessen geven.
Niemand houd dat vol. Beter zou zijn om vaste contactmomenten in te lasten. En dat de docent bereikbaar is voor wie vragen/extra hulp nodig heeft.
pi_202330170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:12 schreef ludovico het volgende:
Verklaar die oversterfte maar bij niet risicogroepen die zich vooral onder gevaccineerden bevindt.
Stond op Artsencollectief zeker? :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202330171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:14 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Dan maar niet he. Ik blijf er bij dat ik uitsluitend hier aan meewerk voor mijn eigen gezondheid. Niet voor het herhaaldelijk blijven inspuiten van de hele EU zodat een zorgsysteem het aankan. Daarom is die QR ook zo kwalijk. Daarmee maken ze het volledig openbare leven conditioneel zodat deze prikdictatuur kan worden opgelegd. Ja het lost wel een maatschappelijk probleem op, maar nee ik ben niet bereid om dit langdurig te blijven ondergaan zonder persoonlijke medische noodzaak.
Zeg je dat ook nog als je straks nergens meer naar binnen mag? Want dan heb jij ook geen QR-code meer.
pi_202330175
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:12 schreef Lurf het volgende:

[..]
Dat is toch ook niet onverwacht? En het illustreert precies waarom we met de invoering van de coronapas al de Rubicon overgestoken zijn. Ik had daar gisteren nog een discussie over met een collega. Hij vond die pas geen probleem en vond dat ik me aanstelde dat ik er principieel op tegen ben. Was geen leuk gesprek en escaleerde vrij snel, en niet van mijn kant.
Als ik deze post zo lees heb ik wat moeite met je laatste zin te geloven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 25 november 2021 @ 10:15:35 #297
342519 KikaDeWaDo
Kind kan de was doen
pi_202330178
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja. Er is nu een groep die onnodig in de zorg terecht komt. Filter die eruit, booster waar nodig en we hoeven het nooit (of nou ja, zeg nooit nooit natuurlijk) meer over lockdowns te hebben.
Ja inderdaad, ongevacineerde (en ook gevaccineerde) 50-60+'ers. Dat ze zich op deze groep(en) focussen, Ik ben wel van mening dat wanneer je in die leeftijdsklasse valt je het vaccin (vrijwillig) zou moeten nemen.

De cijfers zijn duidelijk in dat deze groep mensen de grootste druk veroorzaakt op de zorg. Richt je daarop. Zorg dat deze mensen bereikt worden. Maar het met hagel schieten en een algehele vaccinatieplicht instellen gaat mij veel te ver.
...
  donderdag 25 november 2021 @ 10:15:59 #298
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202330186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook, wordt weer een weekend lang rellen..
Als de kappers dichtgaan ga ik met een bus haarlak de straat op :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 10:16:13 #299
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202330191
twitter
pi_202330194
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ooit van gele koorts gehoord?
Niet voor niets 'het gele boekje'

Maar voor intra europees? Fuck off. Ben zo klaar met deze politiek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')