quote:Op woensdag 24 november 2021 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las volgens mij ergens een verzoekje dat deze TT t/m 4 december gebruikt moest worden
quote:
Bijna weekendquote:Op woensdag 24 november 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het was vooral een hele vermoeiende dag
Ik zat naar mijn posts te staren en dacht dat jullie allemaal waren gaan slapenquote:Op woensdag 24 november 2021 21:55 schreef D. het volgende:
Ow, en ik opende maar, want @:deisyy zat niet op te letten
Werkt perfect...Ik hang het in de stroming en binnen een half kwartier/half uurtje is het op kamertemperatuurquote:
Ook druk!quote:
Spannendquote:Het was bij mij vooral veel herrie, ze hebben het kantoor gedeeltelijk los gebrand, zodat het morgen gehesen kan worden.
Normale mensen krijgen slarisverhoging... Deiss krijgt kantoorverhogingquote:Op woensdag 24 november 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna weekend
Het was bij mij vooral veel herrie, ze hebben het kantoor gedeeltelijk los gebrand, zodat het morgen gehesen kan worden.
Kantoor op het vastelandquote:Op woensdag 24 november 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna weekend
Het was bij mij vooral veel herrie, ze hebben het kantoor gedeeltelijk los gebrand, zodat het morgen gehesen kan worden.
Wij dachten dat van jouquote:Op woensdag 24 november 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat naar mijn posts te staren en dacht dat jullie allemaal waren gaan slapen
Aangezien het pas woensdag ik laat ik mijn grapje over een verhoging achterwegequote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Normale mensen krijgen slarisverhoging... Deiss krijgt kantoorverhoging
Ah.. toe~!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien het pas woensdag ik laat ik mijn grapje over een verhoging achterwege
Ja denk ik wel, maar ik ben er niet bij, ik zie de foto's en filmpjes later wel, spectaculair wordt het wel, met dat kantoor de Erasmusbrug onderdoorquote:
Wat gaan ze doen?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja denk ik wel, maar ik ben er niet bij, ik zie de foto's en filmpjes later wel, spectaculair wordt het wel, met dat kantoor de Erasmusbrug onderdoor
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Normale mensen krijgen slarisverhoging... Deiss krijgt kantoorverhoging
Ja inderdaad, de palen van het kantoor staan nu in het water, maar op de nieuwe locatie komt het op de kade te staan.quote:
En je vijver koudquote:Op woensdag 24 november 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt perfect...Ik hang het in de stroming en binnen een half kwartier/half uurtje is het op kamertemperatuur
Jammer weerquote:Op woensdag 24 november 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien het pas woensdag ik laat ik mijn grapje over een verhoging achterwege
Neem aan dat ze het gemeten hebben en dat het zou moeten passenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja denk ik wel, maar ik ben er niet bij, ik zie de foto's en filmpjes later wel, spectaculair wordt het wel, met dat kantoor de Erasmusbrug onderdoor
GOA heeft dus heel veel extra bacteriën in de vijverquote:Op woensdag 24 november 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal het zelfs de avond ervoor uit de vriezer, als ik het 's ochtends uit de vriezer haal is het 's avonds vaak niet ontdooid. En altijd ontdooien in de koelkast om bacterien buiten de deur te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |