quote:Op woensdag 24 november 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb mij ook gisteren afgemeld voor de meet zaterdag vanwege privé omstandigheden, misschien ben ik er bij een volgende meet wel bij![]()
Verrassendquote:Op woensdag 24 november 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb mij ook gisteren afgemeld voor de meet zaterdag vanwege privé omstandigheden, misschien ben ik er bij een volgende meet wel bij![]()
Bij mij niemand..tot nu toequote:
Stuur ze een boete, omdat er te laat is afgemeld. Dat zal ze leren.quote:
omdat Fos OOK zegt d8 ik ff dat er eentje eerder had afgezegdquote:
Hoezo dat nou weer? Denk je mij te kennen ofzo?quote:
Jaquote:Op woensdag 24 november 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Denk je mij te kennen ofzo?
Kon toch tot vandaag laten weten, en heb me gisteren afgemeld...dus...🙃quote:Op woensdag 24 november 2021 20:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Stuur ze een boete, omdat er te laat is afgemeld. Dat zal ze leren.
Nou zeg het eens wijffie, wat denk je allemaal te wetenquote:
Jammer! Volgende keer beter en sterkte met je omstandigheden.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wijfie? Nee joh. Jammer maar tot de volgende keerquote:Op woensdag 24 november 2021 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou zeg het eens wijffie, wat denk je allemaal te weten
Ja dankjewelquote:Op woensdag 24 november 2021 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer! Volgende keer beter en sterkte met je omstandigheden.
Geen dankquote:
Heb dan iig het lef om te zeggen wat je bedoelde met dat verrassend en dat je mij "kent" ofzo...als je dat niet hebt fijne avond dan nog hèquote:Op woensdag 24 november 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijfie? Nee joh. Jammer maar tot de volgende keer
Van mij mag het gewoon in het openbaar aangezien ze er in het openbaar over begonquote:Op woensdag 24 november 2021 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Doe dit allebei even via dm ofzo, maar niet hier
Nijn weet van niks, dus helaas te laat.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kon toch tot vandaag laten weten, en heb me gisteren afgemeld...dus...🙃
Bullshit , had haar gisteren een dm gestuurd erover en gooide het vanavond pas in de groep, dus tja.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Nijn weet van niks, dus helaas te laat.
Was maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bullshit , had haar gisteren een dm gestuurd erover en gooide het vanavond pas in de groep, dus tja.
Mwah ik dacht we kunnen een slaatje uit de afmelding slaan.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb even geen idee wat er gaande is, maar Foshizzle had zich al afgemeld.
Begrijpelijk. Je krijgt zijn prikkertje mee.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Goede reminder in de OP. Foon kapot, nu eentje geleend en daar staat QR dus niet op. Morgen maar even doen
Nijn, ik kom toch alleen. Vriend kon werken en aangezien hij in de evenementensector werkzaam is pakt hij alles aan aangezien het al 2 karige jaren zijn geweest
Dat we zaterdag kunnen dansenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ga ik niet voor duimen, ik heb liever dat die persco niet doorgaat
Nou ja, D. danst en ik moedig aanquote:
Ik heb ooit zilver gehaald, maar dat was 44 jaar geledenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je dat zaterdag wil kunnen, zou ik dansles nemen i.p.v. duimen draaien![]()
Dank je.quote:
Het is spannend in ieder geval.quote:Op donderdag 25 november 2021 06:07 schreef Koen66 het volgende:
dit wordt wel de eerste keer dat er een persconferentie gaat plaatsvinden waarin iets bepaald wordt dat direct impact heeft
En er zal ook wel weer uitvloeien of ik uberhaupt nog naar kantoor kan.
Ben blij dat er in ieder geval geen vakantie op de agenda staat
lang geleden ook wel dansles gedaan, maar afdansen altijd overgeslagen, heb de pest aan examen-achtig gedoe. Als ik op werk trainingen moet volgen skip ik examens ook altijd indien mogelijkquote:Op donderdag 25 november 2021 07:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ooit zilver gehaald, maar dat was 44 jaar geleden
We bleren gewoon mee met de juxeboxquote:Op donderdag 25 november 2021 07:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou ja, D. danst en ik moedig aan![]()
De karaoke gaat hem trouwens niet worden zo in de middag.
Dat examen was wel een soort leuk. Verplicht een jurkje aan en schoenen met een hakje.quote:Op donderdag 25 november 2021 07:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lang geleden ook wel dansles gedaan, maar afdansen altijd overgeslagen, heb de pest aan examen-achtig gedoe. Als ik op werk trainingen moet volgen skip ik examens ook altijd indien mogelijk
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 25 november 2021 07:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ooit zilver gehaald, maar dat was 44 jaar geleden
quote:Op donderdag 25 november 2021 07:58 schreef Prisha het volgende:
@:espri my espri
where art thou my espri
you are leaving me far from home
to kill everybody's eardrums
all on my own
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |