abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202921081
De Belgen zijn er weer als eerste bij. Dus er is blijkbaar al een pers/media dag gehouden.
Ziet er goed uit, wat meer warme kleuren, en minder kil en koud maar voor de rest is de indeling wel hetzelfde gebleven. Wel mooi dat bad in in de badkamer. Het plafond is alleen nog niet aangepakt en past niet zo bij de uitstraling. Daaraan zie je nog steeds dat het barakken zijn waar ze in zitten.
Streams dus pas aan ná de liveshow vanaf maandag...en misschien pas zelfs op dinsdagochtend zoals vorig seizoen...

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 30-12-2021 11:21:22 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_202921461
Boulevard is ook wakker: https://www.rtlboulevard.(...)-villa-nieuw-seizoen

Nu de bewoners nog 'lanceren'. Volgens mij kregen we vorig jaar silhouetjes als eerst met een beknopte beschrijving van die persoon.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202921664
Keuken lijkt nu haaks op de zitkamer te staan in plaats van parallel. Ik vraag me wel af waar die mini-mall is gesitueerd. Mogelijk in de loze ruimte die vorig jaar alleen voor gesprekken met het thuisfront is gebruikt?

Een duidelijk onderscheid tussen groene en gele slaapkamer. Nu makkelijker uit elkaar te houden.

Verder alles bij hetzelfde: voorraadkamer, dbk. Inderdaad een grotere gameroom en een "yard" zoals ik van buitenaf al had gezien.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202921775
Maar die 'yard' heeft een dubbele functie denk ik, het is ook de ingang met de rode loper maar dat kan voor de openingsshow zijn misschien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202923941
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Boulevard is ook wakker: https://www.rtlboulevard.(...)-villa-nieuw-seizoen

Nu de bewoners nog 'lanceren'. Volgens mij kregen we vorig jaar silhouetjes als eerst met een beknopte beschrijving van die persoon.
Dat was enkel met de nieuwe bewoners zo na de exit van de Danielle-clan? Was toen via de schermen in het huis met idd silhouet en omschrijving. De oorspronkelijke acht bewoners werden via persbericht in de media voorgesteld een week op voorhand.
pi_202924093
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:46 schreef Lobmans het volgende:

[..]
Dat was enkel met de nieuwe bewoners zo na de exit van de Danielle-clan? Was toen via de schermen in het huis met idd silhouet en omschrijving. De oorspronkelijke acht bewoners werden via persbericht in de media voorgesteld een week op voorhand.
Dacht ook bij de eerste lichting bewoners, eigenlijk op hetzelfde moment dat voor de pers het huis werd gepresenteerd zoals vandaag gebeurd is, dus ik ben benieuwd wanneer er wat los gelaten wordt wie er in komen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 1 januari 2022 @ 19:17:01 #187
388664 crew  Dotteke
pi_202981076
Voorproefje van de nieuwe bewoners
https://bigbrothernederla(...)zOT_zBQfkCMX0CtEhWqg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 21:39:20 #188
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202983959
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Voorproefje van de nieuwe bewoners
https://bigbrothernederla(...)zOT_zBQfkCMX0CtEhWqg
Tuurlijk een kleurtje met big BB's + explosie kapsel en het oudere blondje met of zonder kintjes thuis.. :P

Moderator zaterdag 1 januari 2022 @ 21:40:25 #189
388664 crew  Dotteke
pi_202984000
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Tuurlijk een kleurtje met big BB's + explosie kapsel en het oudere blondje met of zonder kintjes thuis.. :P

[ afbeelding ]
Zoals altijd. Van alles wat 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 21:43:17 #190
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202984082
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zoals altijd. Van alles wat 😉
Zeker, en traditioneel starten met minstens één Ouwe Zeiklul om de cijfers te boosten, die na 4 weken weer weg mag via de DBK ;)
pi_202984268
Zoveel mogelijk zwarte vrouwen aub. Dat is hip. Als er maar geen blanke mannen in zitten aub.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 21:57:20 #192
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202984465
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef ThijsTH het volgende:
Zoveel mogelijk zwarte vrouwen aub. Dat is hip. Als er maar geen blanke mannen in zitten aub.
Het Huis is nu al te klein, reken maar vast op tyfus veel weglopers ivm het in stand houden van de verlichte diversiteit.. :P

tegenwoordig zijn er eigenlijk allerlei soorten combinaties mogelijk, met de meest uitgebreide: LGBTTTQQIAA. Waar dit voor staat? lesbian, gay, bisexual, transgender, transsexual (mensen die zich niet thuis voelen in hun eigen lichaam), two-spirited, queer, questioning, intersex, asexual, ally (hetero mensen die hun support uiten). Soms wordt er gekozen voor de term LGBTQ+, omdat er eindeloos letters toe kunnen worden gevoegd en er zo niemand buitengesloten wordt.
pi_203012202
Ja, verrek, ze moet ook lesbisch zijn. Een zwarte lesbische vrouw erin aub. Liefst 3 stuks minimaal om dit een ethisch verantwoord programma te maken. Als dit niet gebeurt ga ik de cancel culture toepassen op BB en wil ik er niets meer mee te maken hebben.
pi_203022015
Als de kijker kan beslissen wat er met het budget gekocht mag worden. Kunnen we dan eens met z'n allen proberen samen te spannen?

Gewoon allemaal rotzooi van 1 product ofzo kopen. Of gewoon producten dat niemand lust of waar je niets mee kan doen zonder andere ingrediënten?

Anders wordt het maar een saaie en dode boel!
Cindy De Vuyst
pi_203040155
Nou, zojuist de kick-off-show gezien en ik vind het weer een enorm slechte show...ze trekken de lijn van vorig jaar gewoon door hoor:

- de tekst "wijnen, wijnen" werd vertaald als "huilen, huilen". Waarschijnlijk "wenen" gehoord door de vertaler maar dat toont dus 0,0 inleving in wat er op tv gebeurt, alsof ze de Meilandjes niet kennen.
- de stem is op sommige momenten amper te verstaan door accent en volume, maar wordt desondanks niet ondertiteld
- dat debiel spelletje waarbij ze moesten kiezen tussen boterham of koffer. De manier hoe dit spelletje in elkaar zat garandeert voor 99% dat iedereen boterham kiest, wat dus ook gebeurde. Ze hadden op z'n minst moeten doen dat beiden koffer kiezen ook beiden koffer krijgen betekent, dan ligt het veel meer open.
- dat hele idee van de koffer gaat niet mee naar binnen stelt ook niks voor. Toen ze vroegen "gaat die nooit naar binnen of alleen nu niet" zei Geraldine "ga maar het huis in" dus met andere woorden het verraadde al dat ze die koffers alsnog gewoon gaan krijgen/verdienen.

Deze productie zou ik in m'n eentje al beter doen dan die hele crew daar, pffff.....

[ Bericht 3% gewijzigd door ThijsTH op 05-01-2022 02:30:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')