Ik zou het wel leuk vinden als je begin januari nog even laat weten hoe kut een programma is dat je toch niet kijktquote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als je begin januari nog even laat weten hoe kut een programma is dat je toch niet kijkt
Ik vond dat ook niet zo geweldig eerlijk gezegdquote:
Bij al dit soort dingen waar je een mix van Nederlanders en Belgen hebt denk ik 'waarom'? Voor extra rivaliteit? Waarom dan ook niet met duitsers, of wordt dat te moeilijk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet zo geweldig eerlijk gezegd
Had ook altijd het idee dat ik naar een belgische zender zat te kijken.
IK heb niets tegen Belgen maar vond het in deze context niet zo leul om te kijken.
Denk dat dat met de taal te maken heeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij al dit soort dingen waar je een mix van Nederlanders en Belgen hebt denk ik 'waarom'? Voor extra rivaliteit? Waarom dan ook niet met duitsers, of wordt dat te moeilijk?
De kosten delen. Maakt het goedkoper om het programma te produceren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat met de taal te maken heeft
NIet iedereen spreekt Duits, en Belgisch is nog wel te verstaan.
Maar snap sowieso niet waar ze gekozen hebben voor die concept
Een platpratende brabo of een limburger kan ik ook niet verstaan. Ik vind het gewoon stom. Laat ze lekker allemaal hun eigen programma maken. Ik heb zo'n vermoeden dat het weer met geld te maken heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat met de taal te maken heeft
NIet iedereen spreekt Duits, en Belgisch is nog wel te verstaan.
Maar snap sowieso niet waar ze gekozen hebben voor die concept
Dat is ook weer waar,quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een platpratende brabo of een limburger kan ik ook niet verstaan. Ik vind het gewoon stom. Laat ze lekker allemaal hun eigen programma maken. Ik heb zo'n vermoeden dat het weer met geld te maken heeft.
Themaweken... Waarom verwacht ik hierbij zoiets als een Azië-themaweek, waarbij ze zo lang mogelijk een bordje op een stok moeten balanceren, Conimex boodschappen en andere clichés uit de kast worden getoverd?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Er komen thema weken
https://bigbrothernederla(...)rijgen-meer-invloed/
Themaweken en een nieuwe manier van boodschappen doen
Ook staat er in deze oproep dat er zogenaamde themaweken zijn. En de bewoners van Big Brother moeten op een nieuwe manier boodschappen doen. Exacte details zijn nog aanpassen. Er is in ieder geval aan het concept gesleuteld. Uiteraard houden we de ontwikkelingen in de gaten en kun je, zoals je van ons gewend bent, ook in het nieuwe seizoen het laatste Big Brother nieuws lezen.
Ik heb geen idee waarom jij dat denktquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Themaweken... Waarom verwacht ik hierbij zoiets als een Azië-themaweek, waarbij ze zo lang mogelijk een bordje op een stok moeten balanceren, Conimex boodschappen en andere clichés uit de kast worden getoverd?
Die 2 minitorens waren er toen toch niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:32 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook de MediArena. Bij de geparkeerde auto is de deur voor het studiopersoneel en een klein kantoortje voor de bewaking met een raam naar buiten.
Toch wel, vergelijk maar met deze foto van vorig jaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die 2 minitorens waren er toen toch niet?
De casting zal nu in deze Woke-Tijd een vloedgolf aan weggooi bagger klanten voorhanden hebben, zoveel mekker kandidaten die per week uitgewisseld moeten worden vanwege teveel gendergejank.. "vroeger" was het veel simpeler, één excuusneger was al goed voor de "diversiteit"quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom jij dat denktWaarschijnlijk omdat het voor de hand ligt dat het zoiets wordt.
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |