Neequote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef Socios het volgende:
Is het komend seizoen zonder die irritante Belgen erin?
De NL'ers waren ook niet bijster, veel weglopers.quote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef Socios het volgende:
Is het komend seizoen zonder die irritante Belgen erin?
ZOu al wel een vooruitgang zijn of niet?quote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef freaky40 het volgende:
Kunnen we weer raden wie 'de BB stem' is, nieuwe ronde nieuwe kansen. Volgens mij is het dit keer een Nederlander?
Wie overleefd de storm? Reallyquote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Eerste duistere trailer van Big Brother 2022 onthuld
https://www.televizier.nl(...)M#Echobox=1639488763
Ben benieuwd welke windkracht die storm heeft 😉quote:Op woensdag 15 december 2021 23:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wie overleefd de storm? Really
Met de eerste uitzending afgelopen seizoen kwamen de bewoners in auto's voorgereden om na een interview het huis te betreden.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:05 schreef Hunter het volgende:
Eerste uitzending dus inderdaad maandag 3 januari. Hopen dat de streams wel eerder starten.
Wat zouden ze bedoelen met een nieuw huis? Ik vermoed toch zelfde locatie maar nieuwe inrichting.
Ik vind het veel leuker als ze een voor een binnen komen. Leuker dan dat ze er al zitten en elkaar al ‘kennen’quote:Op donderdag 16 december 2021 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Dat was niet live overigens. Iemand die daar dichtbij woonde en hier ook post, zag wat reuring om het huis op oudjaarsdag, toen werd dus de 'liveshow' opgenomen...
Ja dat mag het zeker.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dan mag het wel boeiender worden als die van vorig jaar.
Toen vond ik er echt niets aan.quote:
Meh, mijn buren zijn spannender. Randstadquote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef Inca het volgende:
Prima manier om de winter door te komen
Zet er eens camera's op danquote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meh, mijn buren zijn spannender. Randstad
Bedankt voor het melden welquote:
Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat Gerrit van Utopia mee gaat doen! Hij plaatste net op zijn instagram story dat er iets heel leuks op zijn pad is gekomen en dat we dat gaan zien over een weekje of 2. Zou het ???quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:42 schreef freaky40 het volgende:
De eerste deelnemers werden vorig jaar op 28 december bekend gemaakt. Denk nu weer zo rond die datum. Nog even geduld.
En hij zegt ook dat het om een fantastisch nieuw avontuur gaat ....quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef tammie72 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat Gerrit van Utopia mee gaat doen! Hij plaatste net op zijn instagram story dat er iets heel leuks op zijn pad is gekomen en dat we dat gaan zien over een weekje of 2. Zou het ???
Maar of dat met TV te maken heeft verteld het verhaal niet toch? Lijkt me sterk dat Endemol in een oude kaartenbak van Talpa Utopia is gaan zoeken, mits hij zichzelf heeft opgegeven natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef tammie72 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat Gerrit van Utopia mee gaat doen! Hij plaatste net op zijn instagram story dat er iets heel leuks op zijn pad is gekomen en dat we dat gaan zien over een weekje of 2. Zou het ???
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten hahaha :-) Maar ik dacht meteen BB !!!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar of dat met TV te maken heeft verteld het verhaal niet toch? Lijkt me sterk dat Endemol in een oude kaartenbak van Talpa Utopia is gaan zoeken, mits hij zichzelf heeft opgegeven natuurlijk.
Hahaha dat vond ik wel iets interessanter als BB! Maar toch ga ik vast weer kijken, hoe saai ook! Vast weer tegen beter weten in ....quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:04 schreef freaky40 het volgende:
Of Talpa komt met een antwoord op BB....Utopia terug...yes, let's gooo!![]()
Dan sla ik maar weer over.quote:
Ik zou het wel leuk vinden als je begin januari nog even laat weten hoe kut een programma is dat je toch niet kijktquote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als je begin januari nog even laat weten hoe kut een programma is dat je toch niet kijkt
Ik vond dat ook niet zo geweldig eerlijk gezegdquote:
Bij al dit soort dingen waar je een mix van Nederlanders en Belgen hebt denk ik 'waarom'? Voor extra rivaliteit? Waarom dan ook niet met duitsers, of wordt dat te moeilijk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet zo geweldig eerlijk gezegd
Had ook altijd het idee dat ik naar een belgische zender zat te kijken.
IK heb niets tegen Belgen maar vond het in deze context niet zo leul om te kijken.
Denk dat dat met de taal te maken heeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij al dit soort dingen waar je een mix van Nederlanders en Belgen hebt denk ik 'waarom'? Voor extra rivaliteit? Waarom dan ook niet met duitsers, of wordt dat te moeilijk?
De kosten delen. Maakt het goedkoper om het programma te produceren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat met de taal te maken heeft
NIet iedereen spreekt Duits, en Belgisch is nog wel te verstaan.
Maar snap sowieso niet waar ze gekozen hebben voor die concept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |