Wie zegt dat ik gevaccineerd ben?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd, misschien tijd voor je booster?
Ze zijn gisteren begonnen met ze in gebruik te nemen.
[ twitter ]
Gelukkig wordt je daar niet vergast, maar is het gecentraliseerde huisvesting waardoor mensen niet zomaar er vandoor kunnen gaan om andere mensen te besmetten waardoor het hele land in lockdown moet. Ken je het woord: context?! of het woord intentie?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:07 schreef Za het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja maar in Auschwitz was ook een dierentuin en een zwembad.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pak anders even de link uit de eerste reactie van die tweet, die ene waarin het niet direct wordt verdraaid alsof het een concentratiekamp is. https://www.abc.net.au/ne(...)s-a-holiday/12648762
Het is dus gewoon een soort vakantiekamp waar ze vrij kunnen rondlopen voor mensen die in quarantaine moeten (na bijvoorbeeld een reis) en geen zin hebben om opgesloten te zitten in een hotel.
Vooral omdat de maatschappij beschermd moet worden van ongewenste elementen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
Het is dus gewoon een soort vakantiekamp
Het is geen vakantiepark maar een dorp van voormalig gas en olie werkers.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
Pak anders even de link uit de eerste reactie van die tweet, die ene waarin het niet direct wordt verdraaid alsof het een concentratiekamp is. https://www.abc.net.au/ne(...)s-a-holiday/12648762
Het is dus gewoon een soort vakantiekamp waar ze vrij kunnen rondlopen voor mensen die in quarantaine moeten (na bijvoorbeeld een reis) en geen zin hebben om opgesloten te zitten in een hotel.
Ja Red... Het is inderdaad een vernietigingscampagne.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral omdat de maatschappij beschermd moet worden van ongewenste elementen natuurlijk.
Mooi man. Over 10 jaar kijken we terug en vragen we ons weer af waar we mee bezig waren. Maar op het moment supreme weten we het niet en worden de mensen die het wel door hebben voor gek verklaard.
Zoals altijd.
Het leger ondersteunt gewoon met vervoer er naartoe zodat mensen niet met het OV moeten of die te zwak zijn om zelf te kunnen rijden. Ze worden niet op treinen gegooid en afgevoerd naar een strafkampquote:Op woensdag 24 november 2021 18:07 schreef Za het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nou ik ben dan toch nog altijd blij dat ik in Nederland woon hoor, als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:09 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Gelukkig wordt je daar niet vergast, maar is het gecentraliseerde huisvesting waardoor mensen niet zomaar er vandoor kunnen gaan om andere mensen te besmetten waardoor het hele land in lockdown moet. Ken je het woord: context?! of het woord intentie?
Echt kut op met die waardeloze niet-inhoudelijke vergelijkingen
Daar ben ik ook blij mee!quote:Op woensdag 24 november 2021 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou ik ben dan toch nog altijd blij dat ik in Nederland woon hoor, als je het niet erg vindt.
Wie zegt dat ik het een vernietigingscampagne vind?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja Red... Het is inderdaad een vernietigingscampagne.
Ja en wat is het probleem nu precies? Of ze nou in een quarantainehotel zitten waar ze in de kamer opgesloten zitten of in zo'n dorp waar ze gewoon vrij kunnen rondlopen buiten, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:11 schreef Za het volgende:
[..]
Het is geen vakantiepark maar een dorp van voormalig gas en olie werkers.
Mensen worden er in leger trucks heen gebracht, vnl oorspronkelijk bewoners.
Om daarna uiteraard zich te laven aan het nodige vertier.
Ik zou liever helemaal niet 'opgesloten' worden.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en wat is het probleem nu precies? Of ze nou in een quarantainehotel zitten waar ze in de kamer opgesloten zitten of in zo'n dorp waar ze gewoon vrij kunnen rondlopen buiten, ik zou het wel weten.
Dat hoeft toch ook niet zolang je er niet voor kiest om er naar toe te reizen?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou liever helemaal niet 'opgesloten' worden.
Gelukkig niet. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt voorlopig naar dat land te gaan.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet zolang je er niet voor kiest om er naar toe te reizen?
Waarom niet gelijk in een gevangenis, is toch hetzelfde.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en wat is het probleem nu precies? Of ze nou in een quarantainehotel zitten waar ze in de kamer opgesloten zitten of in zo'n dorp waar ze gewoon vrij kunnen rondlopen buiten, ik zou het wel weten.
... Omdat de Holocaust dat wel was.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het een vernietigingscampagne vind?
Opsluiten, apartheid, uitsluiten, discriminatie op basis van wat dan ook.
Zouden we niet meer doen. We zouden het ook onder geen voorwaarde meer accepteren.
Moet je kijken hoe dun dat laagje chroom was op die belofte. Daaronder bleek maar weer een heel dik pakket schoot te zitten.
Nee ik ook niet, maar het is zo'n beetje praktisch overal de regel dat zodra je besmet bent je in quarantaine gaat. Het ene land is daar wat strikter mee dan het andere, hier mogen we nog gewoon over straat lopen en controleert er eigenlijk nauwelijks iemand op. In andere landen zijn ze daar weer wat strikter mee en hebben de mensen de verplichting om naar een quarantainehotel of soortgelijks te gaan zodat het zeker is dat ze in quarantaine gaan.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou liever helemaal niet 'opgesloten' worden.
Haha ja die cateraar die de bedrijfslunch verzorgt waarbij niemand aanwezig mag zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:45 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je bedoelt die cateraar die door de overheidsmaatregelen ook geen klanten mag aannemen?
Nee LTVDK, het zijn verkapte dodenkampen. Open je ogen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het is zo'n beetje praktisch overal de regel dat zodra je besmet bent je in quarantaine gaat. Het ene land is daar wat strikter mee dan het andere, hier mogen we nog gewoon over straat lopen en controleert er eigenlijk nauwelijks iemand op. In andere landen zijn ze daar weer wat strikter mee en hebben de mensen de verplichting om naar een quarantainehotel of soortgelijks te gaan zodat het zeker is dat ze in quarantaine gaan.
Dat waarom doodnormale werkkampen, wat vernietigingskampen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja Red... Het is inderdaad een vernietigingscampagne.
Klopt en daarom ben ik blij dat we gewoon in Nederland wonen waar we gewoon elkaar op eigen verantwoordelijkheid kunnen aanspreken.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het is zo'n beetje praktisch overal de regel dat zodra je besmet bent je in quarantaine gaat. Het ene land is daar wat strikter mee dan het andere, hier mogen we nog gewoon over straat lopen en controleert er eigenlijk nauwelijks iemand op. In andere landen zijn ze daar weer wat strikter mee en hebben de mensen de verplichting om naar een quarantainehotel of soortgelijks te gaan zodat het zeker is dat ze in quarantaine gaan.
Ja maar ik ben gevaccineerd en nu wordt ik gestuurd via mijn 5G-chip door de overheidquote:Op woensdag 24 november 2021 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee LTVDK, het zijn verkapte dodenkampen. Open je ogen.
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Omdat de Holocaust dat wel was.
En derhalve is je achterlijke (en op de emo spelende) vergelijking 'met een bepaalde tijd' nog steeds debiel. En dat blijft 'ie ook, hoe vaak je ook probeert die periode voor een of ander politiek karretje te spannen.
... en de mensen die erheen werden gestuurd waren niet eens ziek. Die werden gewoon gestuurd om wie ze waren.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat waarom doodnormale werkkampen, wat vernietigingskampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |