Ik heb pas geleden flinke voedselvergiftiging gehad van iets waarvan ik dacht dat het ook nog prima smaakte, dus ik ben nogal huiverig.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dit altijd zo onbeholpen. Gewoon je zintuigen gebruiken.
Beetje weerstand opbouwenquote:Op woensdag 24 november 2021 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden flinke voedselvergiftiging gehad van iets waarvan ik dacht dat het ook nog prima smaakte, dus ik ben nogal huiverig.
Heb het er doorheen gegaan, we gaan het zien.
Was het toevallig kip?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden flinke voedselvergiftiging gehad van iets waarvan ik dacht dat het ook nog prima smaakte, dus ik ben nogal huiverig.
Voedselvergiftiging van bieslook is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Van een voedselvergiftiging bouw je geen weerstand op. Dat is een fabeltje.quote:
Ik zou bieslook pas tegen het eind toevoegen.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Kan prima joh, zeker als je het in een soep gooit en dus lange tijd verhit.
Wel, naaktslakquote:Op woensdag 24 november 2021 20:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging van bieslook is zeer onwaarschijnlijk.
[..]
Van een voedselvergiftiging bouw je geen weerstand op. Dat is een fabeltje.
En hoe is dit afgelopen?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is wel.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is wel.![]()
In india eten ze ook alles en gaat prima daar.
Ja? Gaan ieder jaar miljoenen dood door slechte hygiëne, vooral (kleine) kinderen. Worden er nog veel meer ziek of hebben chronische klachten.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is wel.![]()
Je bent zelf onzin met je onzin argumenten en je onzin UI.quote:
Dat is echt bullshit.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is wel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |