quote:Op woensdag 24 november 2021 15:06 schreef Drekkoning het volgende:
De eerste dus 3 maanden onvoorwaardelijk de bak in, gebiedsverbod en ¤1000 schadevergoeding.
Prima begin wmb
Goede straffen. Wel een beetje veel voor een avondje rellen maar ze hadden ook naar huis kunnen gaan, wat een aantal gelukkig ook heeft gedaan voordat het zo ver kwam.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:03 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Nee, ze betalen een bedrag dat in een spaarpot gedonderd wordt. Als dat potje leeg is, is het ook echt leeg.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De premie word via loonbelasting doorberekend, dus uiteindelijk betalen ze de premie toch?
Toch blijf je reageren op me. Maar in welk opzicht wordt ik eigenlijk onrechtvaardig behandelt? Dat tover je nu ook uit je hoed, omdat je je zo druk maakt.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:33 schreef Poem_ het volgende: [..] Niet nodig, ik maak me niet zo druk. Jij maakt er praktisch een dagtaak van om enerzijds te huilen over hoe onrechtvaardig je wel niet wordt behandeld en anderzijds net te doen alsof niet jij maar de mensen die een andere opvatting hebben zogenaamd heel erg emotioneel zouden zijn.
Je leeft in je eigen bubbel. De kans dat je een auto-ongeluk krijgt door een ander is nog groter dan dat je corona krijgt door een gezonde ongevaccineerde 25-er.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:33 schreef Starhopper het volgende: [..] De keuze die een ongevaccineerde maakt KAN gevolgen hebben voor een ander. Daar mogen ze best even bij stilstaan. We leven in een SAMENleving.
Waarom wil je dan een hek eromheen?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik zeg, gereformeerden hier leven in hun eigen bubbel en melden gewoon dat ze Corona hebben en blijven thuis. Doen ze op Urk ook, tot de media zich daarmee gaat bemoeien.
Groot verschil is dat ze in hun eigen wereldje blijven, geen festivals of kroegen bezoeken in de steden of zo nodig op wintersport moeten.
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 24 november 2021 15:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat nu snot of een neusbel?
Tekeningen van Urban zijn altijd een genotquote:
Jammer dat er geen live stream is.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:31 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ]
Even patsen tegenover zijn meisje en nu janken.
Wie kan mij vertellen waarom ik geen mondkapje hoef te dragen? Ik wil het niet maar ik weet niet waaromquote:Op woensdag 24 november 2021 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ik kom net deze tegen...
Allemaal stoer foto's in winkels delen waar ze zonder mondkapje rondlopen![]()
[ afbeelding ]
Ff kijken.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ik kom net deze tegen...
Allemaal stoer foto's in winkels delen waar ze zonder mondkapje rondlopen![]()
[ afbeelding ]
Ja, had dit wel willen zien. Mensen die zich er uit proberen te lullen en dan de beelden erbij.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jammer dat er geen live stream is.
Alleen het geluid zou al tof zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 15:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, had dit wel willen zien. Mensen die zich er uit proberen te lullen en dan de beelden erbij.
Ook een houding zonder schuldgevoel. Zo enorm dom, doe tenminste alsofquote:Op woensdag 24 november 2021 15:47 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Goede rechter, die eigenlijk het belang verdedigt van de Politie.
Dat is niet stoerquote:Op woensdag 24 november 2021 15:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook een houding zonder schuldgevoel. Zo enorm dom, doe tenminste alsof
Hohoquote:Op woensdag 24 november 2021 15:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook een houding zonder schuldgevoel. Zo enorm dom, doe tenminste alsof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |