abonnement Unibet Coolblue
pi_202318524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:17 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Corona patiënten gaan voor omdat artsen ervoor gestudeerd hebben om de kennis te vergaren wie in welke situatie er als eerste dringend hulp nodig heeft. Daar hoef jij je niet mee te bemoeien.
Ik mag zeker mij mening geven, ook al staat die jou niet aan.
En hou er maar rekening mee dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 24 november 2021 @ 14:22:25 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202318548
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:16 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Klopt. Sowieso vind ik dat je mag vinden van iemand wat je wilt. Maar roepen dat ze geen recht op zorg hebben is middeleeuws en barbaars, en zo reageren hier best wel veel mensen die zonder dat ze erbij stilstaan misschien ook wel eens een risico in hun leven hebben genomen.

Bovendien scheren ze ook nog eens complete groep over 1 kam.
Dankzij mensen die weigeren zich te laten prikken en vervolgens ziek worden, die ontnemen anderen de kans zorg te krijgen voor hun ziekte. Daar mogen de vaccinatieweigeraars ook wel even bij stilstaan. De wereld draait niet alleen om hen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 24 november 2021 @ 14:23:22 #278
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202318574
quote:
16s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dankzij mensen die weigeren zich te laten prikken en vervolgens ziek worden, die ontnemen anderen de kans zorg te krijgen voor hun ziekte. Daar mogen de vaccinatieweigeraars ook wel even bij stilstaan. De wereld draait niet alleen om hen.
Gevacinneerd of niet, mensen onder de 30 belanden zelden op de IC. Dus niet iedereen over een kam scheren.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202318626
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik wacht ook op uitgestelde zorg, maar ik vind niet dat iemand die een naar mijn mening een verkeerde keuze maakt geen tweede kans mag krijgen...
Nobel hoor, je leven geven voor een wappie.
pi_202318628
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik mag zeker mij mening geven, ook al staat die jou niet aan.
En hou er maar rekening mee dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Heb ik gezegd dat je je mening niet mag geven dan? Je moet wel eerst nadenken voordat je je mening geeft, want je maakt eerst je christelijke buurvrouw belachelijk, daarna heb je het over respect voor christelijke ongevaccineerden en vervolgens wil je een hek om heel Urk heen. Je weet niet eens wat je zegt.
West-Melanesia
pi_202318646
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:23 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Gevacinneerd of niet, mensen onder de 30 belanden zelden op de IC. Dus niet iedereen over een kam scheren.
Die wappie demonstranten zijn zelden 30 jaar of jonger.
  woensdag 24 november 2021 @ 14:27:46 #282
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202318659
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Heb ik gezegd dat je je mening niet mag geven dan? Je moet wel eerst nadenken voordat je je mening geeft, want je maakt eerst je christelijke buurvrouw belachelijk, daarna heb je het over respect voor christelijke ongevaccineerden en vervolgens wil je een hek om heel Urk heen. Je weet niet eens wat je zegt.
Een hek om Urk heen lijkt me een uitstekend idee. Als alle boze wappies die dagelijks zitten te huilen daar dan ook nog even heen verhuizen zijn we in 1 klap van alle problemen af.
pi_202318682
quote:
16s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dankzij mensen die weigeren zich te laten prikken en vervolgens ziek worden, die ontnemen anderen de kans zorg te krijgen voor hun ziekte. Daar mogen de vaccinatieweigeraars ook wel even bij stilstaan. De wereld draait niet alleen om hen.
Ze hoeven helemaal nergens bij stil te staan. Bemoei je liever met je eigen angst gepolariseer.
West-Melanesia
pi_202318712
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Een hek om Urk heen lijkt me een uitstekend idee. Als alle boze wappies die dagelijks zitten te huilen daar dan ook nog even heen verhuizen zijn we in 1 klap van alle problemen af.
Je gaat teveel met coronafacisten om. Zijn er al offertes voor dat hek? _O-

Maak ook gelijk een afspraak bij Anger Management.
West-Melanesia
pi_202318723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Heb ik gezegd dat je je mening niet mag geven dan? Je moet wel eerst nadenken voordat je je mening geeft, want je maakt eerst je christelijke buurvrouw belachelijk, daarna heb je het over respect voor christelijke ongevaccineerden en vervolgens wil je een hek om heel Urk heen. Je weet niet eens wat je zegt.
Ik weet heel goed wat ik zeg, gereformeerden hier leven in hun eigen bubbel en melden gewoon dat ze Corona hebben en blijven thuis. Doen ze op Urk ook, tot de media zich daarmee gaat bemoeien.

Groot verschil is dat ze in hun eigen wereldje blijven, geen festivals of kroegen bezoeken in de steden of zo nodig op wintersport moeten.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 24 november 2021 @ 14:33:19 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202318760
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:29 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Ze hoeven helemaal nergens bij stil te staan. Bemoei je liever met je eigen angst gepolariseer.
De keuze die een ongevaccineerde maakt KAN gevolgen hebben voor een ander. Daar mogen ze best even bij stilstaan. We leven in een SAMENleving.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 24 november 2021 @ 14:33:27 #287
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202318761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:30 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Je gaat teveel met coronafacisten om. Zijn er al offertes voor dat hek? _O-

Maak ook gelijk een afspraak bij Anger Management.
Niet nodig, ik maak me niet zo druk. Jij maakt er praktisch een dagtaak van om enerzijds te huilen over hoe onrechtvaardig je wel niet wordt behandeld en anderzijds net te doen alsof niet jij maar de mensen die een andere opvatting hebben zogenaamd heel erg emotioneel zouden zijn.
pi_202318766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:30 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Je gaat teveel met coronafacisten om. Zijn er al offertes voor dat hek? _O-

Maak ook gelijk een afspraak bij Anger Management.
Je lijkt er nogal moeite mee te hebben dat anderen een andere mening hebben.
  woensdag 24 november 2021 @ 14:36:36 #289
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202318800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nobel hoor, je leven geven voor een wappie.
Zo werkt dat niet, weet je best en als je wilt dat dat wel zo werkt krijg je een situatie waarbij de verzekeraar/overheid gaat bepalen wat de basisverzekering dekt in het geval van kritieke situaties.

Die wappies boeien me niet erg, ze delen mijn mening niet en nemen niet eens de moeite om mij er van te overtuigen dat hun mening beter onderbouwd is, van mij mogen ze allemaal diect de stront in zakken, maar dat betekent niet dat ik het erg zou vinden dat mijn bezoek bij de orthopeed 2 weken uitgesteld zou worden, omdat dat 6 patienten in leven zou houden, ongeacht kleur, sexe, dieet of mening.

Niet omdat ik nobel gevonden wil worden, maar omdat dat eerlijk is.
  woensdag 24 november 2021 @ 14:45:19 #290
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_202318945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet, weet je best en als je wilt dat dat wel zo werkt krijg je een situatie waarbij de verzekeraar/overheid gaat bepalen wat de basisverzekering dekt in het geval van kritieke situaties.

Die wappies boeien me niet erg, ze delen mijn mening niet en nemen niet eens de moeite om mij er van te overtuigen dat hun mening beter onderbouwd is, van mij mogen ze allemaal diect de stront in zakken, maar dat betekent niet dat ik het erg zou vinden dat mijn bezoek bij de orthopeed 2 weken uitgesteld zou worden, omdat dat 6 patienten in leven zou houden, ongeacht kleur, sexe, dieet of mening.

Niet omdat ik nobel gevonden wil worden, maar omdat dat eerlijk is.
En als je dringend een donornier nodig hebt, die dan eindelijk is gevonden, maar de boel niet door kan gaan omdat er geen plek is voor een operatie?

Of als je als twee maanden bedlegerig bent met helse pijnen, maar alsnog uit de ambulance wordt gesleurd omdat er geen plek meer is voor de geplande operatie?

En dan zal ik maar niet beginnen over de patiënten waar de kanker vrolijk doorwoekert omdat er geen plek meer is. Stel dat jij dat bent, vind je het dan ook geen probleem om je behandeling keer op keer op keer uit te stellen omdat een paar gekken geïndoctrineerd zijn en geen prikje willen nemen?
  woensdag 24 november 2021 @ 14:49:32 #291
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202319018
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef Zelva het volgende:

[..]
En als je dringend een donornier nodig hebt, die dan eindelijk is gevonden, maar de prullenbak in kan omdat er geen plek is voor een operatie?

Of als je als twee maanden bedlegerig bent met helse pijnen, maar alsnog uit de ambulance wordt gesleurd omdat er geen plek meer is voor de geplande operatie?

En dan zal ik maar niet beginnen over de patiënten waar de kanker vrolijk doorwoekert omdat er geen plek meer is. Stel dat jij dat bent, vind je het dan ook geen probleem om je behandeling keer op keer op keer uit te stellen omdat een paar gekken geïndoctrineerd zijn en geen prikje willen nemen?
Ik kan me dan voorstellen dat je er dan kritischer tegenover staat.
  woensdag 24 november 2021 @ 14:50:18 #292
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_202319029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik kan me dan voorstellen dat je er dan kritischer tegenover staat.
Maar dat is wel de dagelijkse realiteit.
pi_202319048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:29 schreef AchJa het volgende:
Was het jankverhaal van Marco "strijder" Buis al langsgekomen?
[..]
:')
Was gewoon lekker thuis gebleven, dan was er niets gebeurd...sneuneus
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_202319071
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet, weet je best en als je wilt dat dat wel zo werkt krijg je een situatie waarbij de verzekeraar/overheid gaat bepalen wat de basisverzekering dekt in het geval van kritieke situaties.

Die wappies boeien me niet erg, ze delen mijn mening niet en nemen niet eens de moeite om mij er van te overtuigen dat hun mening beter onderbouwd is, van mij mogen ze allemaal diect de stront in zakken, maar dat betekent niet dat ik het erg zou vinden dat mijn bezoek bij de orthopeed 2 weken uitgesteld zou worden, omdat dat 6 patienten in leven zou houden, ongeacht kleur, sexe, dieet of mening.

Niet omdat ik nobel gevonden wil worden, maar omdat dat eerlijk is.
Een orthopeed twee weken uitstellen bedoel ik niet, hartoperaties en ziekenwagens die rondjes rijden.
Chemotherapieën die uitgesteld worden. Dat gaat mij veel te ver.
  woensdag 24 november 2021 @ 14:56:24 #295
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202319138
twitter


Prima eis.

Verder doet die man rechtstreeks verslag van de supersnelrechtzittingen, voor de geïnteresseerden ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 24 november 2021 @ 14:57:53 #296
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202319168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Een orthopeed twee weken uitstellen bedoel ik niet, hartoperaties en ziekenwagens die rondjes rijden.
Chemotherapieën die uitgesteld worden. Dat gaat mij veel te ver.
True, maar word het probleem opgelost door 'wappies' niet meer toe te laten, of moet er eerst een laag opgezet worden om te controleren of het wel een wappie is of niet? iets als opschalen, maar omdat je vaccinaties niet kunt verplichten je toch op 2G over moet gaan.

Iedereen is verzekerd, toch?
pi_202319209
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
True, maar word het probleem opgelost door 'wappies' niet meer toe te laten, of moet er eerst een laag opgezet worden om te controleren of het wel een wappie is of niet? iets als opschalen, maar omdat je vaccinaties niet kunt verplichten je toch op 2G over moet gaan.

Iedereen is verzekerd, toch?
Nee, dat zeg ik drie keer, nu even met een bron erbij.
https://www.nu.nl/economi(...)gen-onverzekerd.html
pi_202319222
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ]

Prima eis.

Verder doet die man rechtstreeks verslag van de supersnelrechtzittingen, voor de geïnteresseerden ^O^
Zal de wappie mevrouw uit Spijkenisse blij mee zijn, winkelverbod _O-
  woensdag 24 november 2021 @ 15:03:55 #299
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202319264
twitter
twitter
twitter
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 24 november 2021 @ 15:04:21 #300
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_202319272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, dat zeg ik drie keer, nu even met een bron erbij.
https://www.nu.nl/economi(...)gen-onverzekerd.html
De premie word via loonbelasting doorberekend, dus uiteindelijk betalen ze de premie toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')