quote:Op woensdag 24 november 2021 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoel je die screenshots uit Exact?
Volgens Plug hét bewijs voor kinderhandel:Oja die bedoelde ik iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keihard gelachen. Dit komt uit het boekhoudprogramma Exact. Iedereen die wel is met zo'n (vergelijkbaar) programma of een database heeft gewerkt is bekend met het principe van Parent en Child Objects.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoel je die screenshots uit Exact?
Volgens Plug hét bewijs voor kinderhandel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keihard gelachen. Dit komt uit het boekhoudprogramma Exact. Iedereen die wel is met zo'n (vergelijkbaar) programma of een database heeft gewerkt is bekend met het principe van Parent en Child Objects.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik zou ook niet geschikt zijn als agent, ik zie sowieso niet in waarom ik met iemand in discussie zou moeten gaan als ik degene met het wapen ben.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou echt een slechte zijn als ik daar als agente had gestaan. Ik krijg zo zin om deze lui te meppen in wezen ben ik gewoon een engeltje hoor, ik sla niet zo gauw
quote:Ziekenhuispersoneel heeft steeds vaker te maken met geweld van patiënten en hun familieleden. Het Noordwest Ziekenhuis in Alkmaar heeft daarom naast de eigen portiers en beveiliging drie extra beveiligingsmensen ingehuurd, meldt de Telegraaf.
Voor beide ingangen worden binnenkort tenten geplaatst waar beveiligers de orde bewaken. Zo wil het ziekenhuis voorkomen dat er binnen de muren ruzies en discussies ontstaan wanneer te veel gasten tegelijkertijd bij een patiënt op bezoek willen of dat patiënten toch iemand meenemen naar een afspraak in het ziekenhuis.
De extra beveiligingsmaatregel zijn genomen op uitdrukkelijke wens van verpleegkundigen. Bij acute situaties in en rond het ziekenhuis kunnen ziekenhuismedewerkers een spoednummer bellen om de hulp van de beveiligers in te schakelen.
Arm beest, eigendom van een stel domme wappiesquote:Op woensdag 24 november 2021 17:47 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Jaaaaaaaaa Bla is er ook
Nee dat geld blijft staan dat was met die knakker die 80.000 euro schadevergoeding moest betalen ook als je niet betaalt kunnen ze je voor een tijd in hechtenis nemen om je te dwingen maar het bedrag blijft staan.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:46 schreef NoCigar het volgende:
Dus drie maanden effectief vast indien de rechter het er mee eens is. Is dit ook voor die 200,000 Euro die hij nog moet betalen? Dan vind ik het een koopje.
Leo lult graagquote:
Waar zie jij dat?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
och jezus, de advocaat lijkt wel Huig Plug zelf te zijn, die vent maakt nu de insinuatie dat er directe lijnen zijn tussen het OM en Rutte. Alsof Rutte even kan opbellen 'hey man zet deze vent even vast'.
quote:
Ahh thnx!quote:Op woensdag 24 november 2021 18:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoogendoorn is de advocaat van Huig Plug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |