Dat dat ding nog steeds niet te verkrijgen is zeg.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Iedereen een gratis PS5 voor de lockdown
Lockdown, lockdown, lockdown! Met z'n allen!quote:Op woensdag 24 november 2021 14:04 schreef onlogisch het volgende:
BREEK: Rutte en De Jonge houden vrijdag al nieuwe corona-persconferentie. Demissionair kabinet koerst op meer lockdown-maatregelen. Welke maatregelen precies, hangt af van nieuw OMT-advies. #corona #coronacrisis
Maar het aanpakken van dat issue lukt niet, want daarover zijn de meningen te verdeeld en wordt eindeloos gepraat. Dus grijpen we maar terug naar de makkelijke groep, kinderen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, het probleem ligt bij ongevaccineerden.
Ik wil nietquote:
Vaccinatieplicht en twee weken 1G voor alles en iedereen boven de 40, niet op straat zonder geldige QR codequote:Op woensdag 24 november 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met diezelfde logica kun je ook stellen dat je alles behalve scholen kunt sluiten want dan blijven besmettingen bij kinderen en hun ouders.
Beiden is geen oplossing. Laten we het eens omdraaien. Waarom wil je kinderen die geen last hebben van het virus de gevolgen laten dragen terwijl de groep die in het ziekenhuis terecht komt een makkelijke oplossing heeft om niet kwetsbaar meer te zijn? Vaccineren.
Het boeit in deze fase totaal niet waar de problemen uiteindelijk tot uiting komen het gaat er om waar ze ontstaan. Alleen door de besmettingen in te dammen kun je de zorg ontlasten.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen aanvoeren dat het probleem bij 65+ ligt. Misschien nog wel meer dan ooit door de vaccinaties die beter en/of langer werken bij jongere mensen.
Vreemd genoeg wordt dat nooit besproken.
Denk alle maatregelen wat jij zegt behalve avondklok.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:07 schreef Oriente het volgende:
Dan weten we nu wel genoeg, toch?
Plan nog gauw je afspraken, haal nog snel je eiersnijders.
Vanaf zaterdag gaat vrijwel alles weer dicht. Mijn voorgevoel zegt:
Horeca helemaal dicht
Scholen dicht
Niet-essentiële winkels click&collect/alleen op afspraak
Avondklok
Dit is niet wat ik hoop maar ik houd m'n hart vast
Nou nee, we pakken terug op de bron van de besmettingen, en dat lijkt me echt niet zo'n heel gekke gedachte.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar het aanpakken van dat issue lukt niet, want daarover zijn de meningen te verdeeld en wordt eindeloos gepraat. Dus grijpen we maar terug naar de makkelijke groep, kinderen.
Ik geloof er geen zak van. Daar zijn geen steunregelingen meer voor.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:07 schreef Oriente het volgende:
Dan weten we nu wel genoeg, toch?
Plan nog gauw je afspraken, haal nog snel je eiersnijders.
Vanaf zaterdag gaat vrijwel alles weer dicht. Mijn voorgevoel zegt:
Horeca helemaal dicht
Scholen dicht
Niet-essentiële winkels click&collect/alleen op afspraak
Avondklok
Dit is niet wat ik hoop maar ik houd m'n hart vast
Met 'nog ver weg' bedoelden de heren dan ook dat we er nog een dikke week vanaf zitten. Wat ik een heel vreemde bewoording van de situatie vindt. Ik zou in zo'n context liever spreken van 'erg dichtbij'. Maar goed, ik ben geen minister.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht dat code zwart nog ver weg was
Dit is besturen per dagdeel zo
Alles wat gezond is moet dicht.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk geen maatregelen voor sport
Please please
QFTquote:Op woensdag 24 november 2021 14:08 schreef _serial_ het volgende:
Goed, de horeca en evenementen sluiten heeft niets opgelost die kunnen dus gewoon weer open.
70+ers zorgen voor de druk op de zorg.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, bij ongevaccineerden. Zonder die groep is de druk op de zorg er goeddeels af.
Ik snap niet waarom dit zo ingewikkeld is.
Het is net alsof je naar een hele slechte film met een voorspelbare afloop zit te kijken. TV uitzetten en wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:07 schreef josja het volgende:
[..]
Ik wil nietalsjeblieft niet weer 'en daarom gaat Nederland op slot'. Wat een ellende.
Jij had het toch zo druk? Of is dit je koffie break?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben hier op advies van mijn goede vriend @:onlogisch
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |