Ik wissel momenteel met wat ik doequote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb even een kerstbreak gehad. Maar denk dat ik de volgende keer in de bieb weer even kijk of er nog wat leuks ligt.
Leuke uitdaging met al die sneeuwquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb gisteren in de bieb deze gehaald. In de doos lijken de kleuren wel iets feller/donkerder. Dus beter uit elkaar te zoeken. Nog even de kerst in huis gehaald![]()
[ afbeelding ]
HIer ligt het ook al weken stil eerst dekentje afbreien en dan weer puzzelenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:21 schreef heywoodu het volgende:
De Dragon Ball Z- puzzels liggen hier nog redelijk onaangetast. Of nou ja, de randen zijn al een hele tijd klaar, en er liggen een paar losse dingetjes van een handvol stukjes, maar verder heb ik er al zeker twee weken niks aan gedaan eigenlijk.
Veel plezier! Ik zou het serieus zonder de doos doen, of in elk geval proberen, is leuk voor wat extra ontdekkingen en kennis enzoquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:07 schreef mangalie het volgende:
Door dit topic ook weer een puzzel gekocht. Ook een wereldkaart. Dezelfde als die van Heywoodu maar dan 1000 stukjes.
Vrijdag wordt hij bezorgd. Heb een plaat van 50x70 past hij net op denk ik.
Dank je. Ik zal het eens proberen om zonder de doos te doen. Lijkt me wel een leuke uitdaging. Heb al heel lang niet meer gepuzzeld.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik zou het serieus zonder de doos doen, of in elk geval proberen, is leuk voor wat extra ontdekkingen en kennis enzo
En als je het een beetje systematisch aanpakt is het wel te doen.
O succes, ben benieuwd hoe je hem gaat vindenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:07 schreef mangalie het volgende:
Door dit topic ook weer een puzzel gekocht. Ook een wereldkaart. Dezelfde als die van Heywoodu maar dan 1000 stukjes.
Vrijdag wordt hij bezorgd. Heb een plaat van 50x70 past hij net op denk ik.
Dank je Dotteke. Ik laat het hier wel weten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O succes, ben benieuwd hoe je hem gaat vinden
O dat heb je best snel gedaan. ZO mat is inderdaad wel fijn, dan kan je als je het even zat bent ook even opbergen. IK heb een puzzelmat die ligt momenteel ook even onder de bankquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:07 schreef mangalie het volgende:
De rand ligt al.![]()
Toch ook maar even een puzzelmat besteld, zodat ik de puzzel goed op kan bergen. De poezen willen namelijk mee puzzelen, wel lief van ze, maar ze nemen stukjes mee
Het schiet op Hoeveel stukkies zijn dit?quote:
500 stukjesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schiet op Hoeveel stukkies zijn dit?
Ben nu met mijn laatste haakwerkje bezig dan ga ik die van mij ook maar eens afmaken
Hoezo lastig? Door dezelfde kleur bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
500 stukjes
Maar wordt wel lastig met de bovenkant en de rechterkant
Jaaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo lastig? Door dezelfde kleur bedoel je![]()
Je volgt zich vanzelf. Wordt een gepuzzelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa![]()
Denk dat ik ze dan op vorm moet selecteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:51 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin is even zoet geweest met een broccolipuzzel, die duurde toch wel een paar dagen ondanks de 'slechts' 401 stukjes.Haha ohhh wat een ding! Wel lachen zo'n puzzel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben haar keer op keer verteld dat die puzzel een 'eitje' is. Als in, makkelijk. Ze is niet Nederlands, maar ze weet wel al lang wat 'een eitje' in die zin betekent. Nu hebben we haar deze gegeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ohhh wat een ding! Wel lachen zo'n puzzel!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hebben haar keer op keer verteld dat die puzzel een 'eitje' is. Als in, makkelijk. Ze is niet Nederlands, maar ze weet wel al lang wat 'een eitje' in die zin betekent. Nu hebben we haar deze gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eitje!
Ik weet niet in hoeverre het uitspraken van ons gezin zijn waar ik gewoon aan gewend ben geraakt, of dat het algemener bekend is, maar om aan te geven dat iets makkelijk is hebben we termen als "eitje", "appeltje eitje", "koekie".quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het uitspraken van ons gezin zijn waar ik gewoon aan gewend ben geraakt, of dat het algemener bekend is, maar om aan te geven dat iets makkelijk is hebben we termen als "eitje", "appeltje eitje", "koekie".
Dit wordt de volgende, tijdens de ei-puzzel steeds subtiel zeggen dat 'ie best makkelijk is, een koekie als het ware. Ik hou van de Hema.Ja hoor, dat is wel algemeen, maar ik moet er gewoon echt om lachen. Zo leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |