Sinds kort weer een klein beetje, degene die er nu al zeker een maand of twee ligt is vrij lastigquote:
Ik had hem ook weer tevoorschijn gehaald maar helaas een zenuwbeklemming in zenuwontsteking in mijn nek/schouder hebben er voor gezorgd dat ik niets kan momeneteelquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds kort weer een klein beetje, degene die er nu al zeker een maand of twee ligt is vrij lastig![]()
Wel een mooie, moet voor jou toch niet zo moeilijk zijnquote:
Ik ben de afgelopen dagen eindelijk een beetje op gang gekomen met die donkere lucht, gewoon stukje voor stukje proberen en inmiddels ligt de linkerbovenhoek er welquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een mooie, moet voor jou toch niet zo moeilijk zijn
Als je maar een keer een beginnetje hebt dan lukt de rest ook welquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen eindelijk een beetje op gang gekomen met die donkere lucht, gewoon stukje voor stukje proberen en inmiddels ligt de linkerbovenhoek er wel
Wel kut van je nek, hopelijk is dat snel beter
Nog nooit van gehoord. Is dat leuk? Hoe werkt dat? Ik speel wel escape the room spellen op mijn i-pad.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:16 schreef drakin het volgende:
Ik deed te lang over mijn laatste puzzel, oftewel geen focus meer en wilde mijn tafel terug.
Later maar weer eens proberen, het was een escape puzzel. Heeft hier iemand wel eens zo'n puzzel gemaakt?
Je maakt eerst de puzzel af, die niet helemaal overeenkomt met de afbeelding van de doos en daarna moet je dingen op gaan lossen. Maar zover ben ik nog niet, ik heb een aantal verschillendequote:Op maandag 20 juni 2022 19:41 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Is dat leuk? Hoe werkt dat? Ik speel wel escape the room spellen op mijn i-pad.
Lijkt mij ingewikkeld of niet?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt eerst de puzzel af, die niet helemaal overeenkomt met de afbeelding van de doos en daarna moet je dingen op gaan lossen. Maar zover ben ik nog niet, ik heb een aantal verschillende
Daarom heb ik zo puzzel ap gekocht. Kan je hem zo opruimenquote:Op maandag 20 juni 2022 18:16 schreef drakin het volgende:
Ik deed te lang over mijn laatste puzzel, oftewel geen focus meer en wilde mijn tafel terug.
Later maar weer eens proberen, het was een escape puzzel. Heeft hier iemand wel eens zo'n puzzel gemaakt?
Geen idee hij ligt weer in de doosquote:
puzzel ap?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo puzzel ap gekocht. Kan je hem zo opruimen
Zit er dan iets van een boekje met vragen/ aanwijzingen bij?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt eerst de puzzel af, die niet helemaal overeenkomt met de afbeelding van de doos en daarna moet je dingen op gaan lossen. Maar zover ben ik nog niet, ik heb een aantal verschillende
Wel gekocht, nog niet gemaakt. Ik heb de Heksenkeuken, welke heb jij?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:16 schreef drakin het volgende:
De m is verdwenenquote:
Ja, en een dichte envelop met de antwoorden als je er echt niet uitkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2022 05:59 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Zit er dan iets van een boekje met vragen/ aanwijzingen bij?
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De m is verdwenen![]()
Puzzelmap moest het zijn sorry
Ik heb m gemaakt, maar snap er daarna geen reet meer van, dus maar weer in de doos geflikkert..... (Drakenlab oid)quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, en een dichte envelop met de antwoorden als je er echt niet uitkomt
Zo moeilijk>???quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb m gemaakt, maar snap er daarna geen reet meer van, dus maar weer in de doos geflikkert..... (Drakenlab oid)
Drakenquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb m gemaakt, maar snap er daarna geen reet meer van, dus maar weer in de doos geflikkert..... (Drakenlab oid)
Kan, maar ik snap al niet wat de bedoeling is. Ik hou het maar bij gewone puzzels 🤣🤣quote:
Dus het ligt niet aan mij, dat is goed om te weten!quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar ik snap al niet wat de bedoeling is. Ik hou het maar bij gewone puzzels 🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |