Zou wel weer des kabinets zijn om nu een lockdown af te kondigen als we net de piek hebben bereikt en die op natuurlijke wijze al gaat dalen.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Kabinet vandaag dus al bijeen lees ik..
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)n-de-lucht~a3f15099/
Dat je daar nu nog in stapt. Lijkt op zijn laatste benen te staan.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Spelcomputer komt er aan voor sinterklaas hoor. Beter gezegd Google stadia.
Thuisonderwijs is dan in ieder geval mogelijk. Nu is het een chaos en kunnen leerkrachten niet ook nog het thuisonderwijs regelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Van helemaal geen school ook niet. Kunnen ze niet om de dag doen, of halve klassen of zo? Volledige sluiting is zo rigoureus en de mishandelingen thuis gaan dan weer door het dak.
Logisch. Waar moet ik met mijn 4-jarige (groep 1) heen als wij beide werken? Allebei cruciaal beroep.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:17 schreef Momo het volgende:
Tja en dan gaan bejaarde grootouders passen op die kinderen.
Ach had toch een chromecast nodig. En de aanbieding was 22 euro voor een chromecast ultra plus controllerquote:Op woensdag 24 november 2021 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog in stapt. Lijkt op zijn laatste benen te staan.
Net de piek hebben bereikt? Op basis van de daling in de ziekenhuizen vandaag?quote:Op woensdag 24 november 2021 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel weer des kabinets zijn om nu een lockdown af te kondigen als we net de piek hebben bereikt en die op natuurlijke wijze al gaat dalen.
Piek was toch voor binnenkort aangekondigd door cijferaars? Begin december of zo.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Net de piek hebben bereikt? Op basis van de daling in de ziekenhuizen vandaag?
Die chaos valt nog heel erg mee op het moment. Tenminste wat ik om me heen hoor van ouders gaan de meeste lessen gewoon door.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Thuisonderwijs is dan in ieder geval mogelijk. Nu is het een chaos en kunnen leerkrachten niet ook nog het thuisonderwijs regelen.
Was al gepland dat Van Dissel het kabinet vandaag zou bijpraten.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De volgende fase in de communicatiestrategie zal wel worden dat we het onderwijs in het algemeen, en de leerlingen en studenten in het bijzonder, een schuldcomplex gaan aanpraten omdat de hele maatschappij wordt gesloten om te zorgen dat de lessen door kunnen gaan. Verheug me daar nu al op.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@:Janneke141 heeft hier een mening over.
RIVM modellen bedoel je? Mogelijke piek rond half December in de bezetting.. nog maar sterk de vraag of dat waarheid wordt.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Piek was toch voor binnenkort aangekondigd door cijferaars? Begin december of zo.
Dat is niet duur, is wel uitverkocht op het moment.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:11 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ach had toch een chromecast nodig. En de aanbieding was 22 euro voor een chromecast ultra plus controller
Kan geen kwaad dus.
Naar de noodopvang? Denk dat zeker minimaal de helft van de klassen (zeker in de laagste groepen) daar heen gaan.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Logisch. Waar moet ik met mijn 4-jarige (groep 1) heen als wij beide werken? Allebei cruciaal beroep.
Ik wacht toch even tot de Steam Deck uitkomt.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Spelcomputer komt er aan voor sinterklaas hoor. Beter gezegd Google stadia.
Een schoolsluiting van 4 weken dus ligt op tafel.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Telegraaf meldt dat een scholen sluiting van 2-3 weken op tafel ligt (extra lange kerstvakantie lijkt me).
Dan is het dus alleen maar bonus en kan die lockdown er weer eerder van af.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel weer des kabinets zijn om nu een lockdown af te kondigen als we net de piek hebben bereikt en die op natuurlijke wijze al gaat dalen.
Eerst het blackfridaygeld binnenharken.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die kinderen van tegenwoordig boffen maarquote:Op woensdag 24 november 2021 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Telegraaf meldt dat een scholen sluiting van 2-3 weken op tafel ligt (extra lange kerstvakantie lijkt me).
Vorig jaar was het ook voor 2 weken. Het jaar ervoor ook.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja die gingen heel hard. Einde van de week zou het hier bezorgd worden en dan kan die met pakjes avond gegeven worden. Pro abbo erbij en spelen maar. Mocht het dan stoppen dan hebben we een CCU en een controller die je volgens mij ook gewoon op de pc kan gebruiken.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet duur, is wel uitverkocht op het moment.
Die is ook alweer vertraagd. Nieuwe lockdowns zullen het er allemaal niet eenvoudiger op maken, al lijkt in China de capaciteit wel weer aardig aangevuld te worden.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:16 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik wacht toch even tot de Steam Deck uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |