April dus.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Met 2 weken bedoelen ze eigenlijk net zolang totdat de ziekhuisbezetting op een acceptabel niveau zit.
Ik denk eigenlijk dat niemand competent is voor deze baan in deze crisis.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hugo heeft een kutbaan als bliksemafleider die het nooit goed doet maar ook al geloof ik dat hij het goed meent is de man gewoon zwaar incompetent.
Dat heeft enorme gevolgen voor iedereen dus moet hij vervangen worden.
Ja de man met de fluwelen handschoentjes dit is het problemen , maatregelen waren vanaf het begin te soft en dit zijn ze nu nog steeds.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hugo heeft een kutbaan als bliksemafleider die het nooit goed doet maar ook al geloof ik dat hij het goed meent is de man gewoon zwaar incompetent.
Dat is iets waar ik inderdaad wel bang voor ben, dat we op 10 januari nog "even" moeten doorpakken met thuisonderwijs.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Met 2 weken bedoelen ze eigenlijk net zolang totdat de ziekhuisbezetting op een acceptabel niveau zit.
Ik vrees van wel. Van de huidige schoolgang wordt ook niemand beter.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Vorig jaar, toen al het andere ook dicht was (incl avondklok) waren de basisscholen gesloten geweest tussen 18 december en 8 februari. De rest van het hoger/voortgezet onderwijs ging nog veel later open.
Nu de scholen dichtdoen zonder de verdere lockdown maatregelen praten we dus zeker over maart/april volgend jaar.
"Even 2 weken " de scholen dichtdoen is helemaal geen oplossing. En moet ook helemaal geen onderdeel van de oplossing worden. Ook niet icm met andere maatregelen.
Het is nu alweer te laat maar dat moet volgend jaar wel echt gebeuren.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem is dat je nu vol in de meest kwetsbare periode van het jaar zit. Idealiter wil je gaan boosteren in oktober of zo, net als de griepprik.
Haha, dan zitten er 6 weken op, dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik inderdaad wel bang voor ben, dat we op 10 januari nog "even" moeten doorpakken met thuisonderwijs.
Nouja, we moeten toch wel wat beters dan Hugo hebben?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat niemand competent is voor deze baan in deze crisis.
Dus zaten ze er gewoon weer naast. En Hugo en zijn team hadden het beleid weer volledig afgestemd op de gezondheidsraad, geen rekening houdend met een eventueel ander scenario.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat laatste er echt wel is, maar de GGD moet nu aan alle kanten opschalen, dat is wel een groot probleem.
Bedenk ook dat de Gezondheidsraad in september zei dat boosters alleen voor een zeer beperkte groep nodig waren, en recentelijk nog geadviseerd heeft dat boosters geen verschil gaan maken, dus dat het weinig uitmaakt of je ze nu geeft of over een maand. Sterker nog, tussen de regels door heeft de GR aangegeven dat het misschien gunstiger is langer te wachten, omdat Pfizer/Moderna dan misschien met een delta-specifiek vaccin zou komen.
Zijn extreme ijdelheid nekt hem. Hij straalt zo weinig vertrouwen uit, zo veel praatjes, maar eigenlijk niets zeggen. De ideale stroman voor Rutte.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
En een avondklok tot aan de Pasen.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik inderdaad wel bang voor ben, dat we op 10 januari nog "even" moeten doorpakken met thuisonderwijs.
Haha ja, tot eind maart zekerquote:Op woensdag 24 november 2021 12:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Precies, iedereen roept om een lockdown, maar we weten hoeveel moeite het ons heeft gekost begin dit jaar om weer uit een lockdown te komen.quote:
Die is binnen no time ook weer kop van jut.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nouja, we moeten toch wel wat beters dan Hugo hebben?
Ja Aboutaleb maar deze zit niet in de regering, helaasquote:Op woensdag 24 november 2021 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nouja, we moeten toch wel wat beters dan Hugo hebben?
De indruk wordt sowieso gewekt dat er zelden tot nooit een ander scenario dan de "happy flow" wordt voorbereid. Werkelijk elk project, van de melder app, het grootschalig testen, de vaccinatiecampagne en nu weer de boosters, is belachelijk optimistisch aangevlogen om vervolgens tegen problemen aan te lopen waardoor de zaak vertraagd is opgeleverd.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:00 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dus zaten ze er gewoon weer naast. En Hugo en zijn team hadden het beleid weer volledig afgestemd op de gezondheidsraad, geen rekening houdend met een eventueel ander scenario.
Benieuwd hoe het advies van de gezondheidsraad was naar Hugo. Waren ze zo zeker van hun zaak of lieten ze ruimte voor andere scenario's.
Iets voor achteraf.
Griepseizoen moet nog goed en wel op gang komen, het is er wel maar de piek ligt (meestal) in februari/maart.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het is nu alweer te laat maar dat moet volgend jaar wel echt gebeuren.
Alle kwetsbaren hebben nu eenvoudig een griepprik gehad (gaat de griep nog rond eigenlijk?) En krijgen nu massaal covid 2.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |