abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8217508
http://www.12move.nl/content/article/604877.htm

UTRECHT - 29/01/03 Twee 15-jarige meisjes zijn dinsdag voor een Noorse rechtbank schuldig bevonden aan verkrachting en mishandeling van een ander meisje. Beiden zijn veroordeeld tot 270 uur gemeenschapsdienst of acht maanden gevangenisstraf en het betalen van 34.600 kroon (4.700 euro) compensatie aan het slachtoffer.

Wat is de rol van de man hierin precies? Ik denk dat hij de meisjes overgehaald heeft om haar te pakken. Aan de andere kant.... urenlang mishandeld wat gelijk staat aan verkrachting? Met behulp van stokken en schepe voorwerpen?

Te ranzig voor woorden...

pi_8217519
de meisjes betaalden hem om het meisje te verkrachten
pi_8217524
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:10 schreef NielZjuh het volgende:
de meisjes betaalden hem om het meisje te verkrachten
quote:
..waarna zij haar dwongen tot gemeenschap met een volwassen man die hen daarvoor 200 kroon (ongeveer 26 euro) betaalde.
hij betaalde hen
  zaterdag 1 februari 2003 @ 09:12:11 #4
30560 2Mini
Official Logo
pi_8217527
-niet goed gelezen-
Camera 1... 1!
pi_8217532
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:12 schreef 2Mini het volgende:
hoor je niet vaak....
vlak bij mij in de buurt, 2 meisjes die 2 jongens dwongen andere meisjes te verkrachten...

het klinkt te raar voor woorden, maar het gebeurt..

zaterdag 1 februari 2003 @ 09:46:02 #6
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_8217660
Dat is wel héél triest...
pi_8217672
Ziek, triest...heb er geen andere woorden voor
  zaterdag 1 februari 2003 @ 09:51:22 #8
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8217692
quote:
Noorse meisjes veroordeeld voor verkrachting

UTRECHT - 29/01/03 Twee 15-jarige meisjes zijn dinsdag voor een Noorse rechtbank schuldig bevonden aan verkrachting en mishandeling van een ander meisje. Beiden zijn veroordeeld tot 270 uur gemeenschapsdienst of acht maanden gevangenisstraf en het betalen van 34.600 kroon (4.700 euro) compensatie aan het slachtoffer.

De zaak trok grote aandacht in Noorwegen vanwege de leeftijd van de meisjes en de aard van het delict. Het misdrijf vond plaats in een verlaten schuur in Rognan, een dorp ongeveer 900 kilometer ten noorden van Oslo, in het Noorse poolgebied. Vijf meisjes van 14 en 15 jaar lokten het slachtoffer naar de schuur en mishandelden haar urenlang, waarna zij haar dwongen tot gemeenschap met een volwassen man die hen daarvoor 200 kroon (ongeveer 26 euro) betaalde.

In de aanklacht wordt gezegd dat de meisjes stokken, stenen en scherpe voorwerpen gebruikten op manieren die gelijk staan aan grof seksueel misbruik, dat kan worden beschouwd als verkrachting.

Drie meisjes waren ten tijde van het misdrijf nog geen 15, de minimumleeftijd waarop iemand in Noorwegen kan worden berecht. De andere twee, die wel berecht werden, hebben twee weken om beroep aan te tekenen. Het nu 16-jarige slachtoffer verzocht de rechters om haar voormalige vriendinnen niet te veroordelen.

De mannelijke verdachte, een 33-jarige asielzoeker, ontkent dat hij het meisje heeft verkracht.

Voor de duidelijkheid, hier het hele verhaal even geknipenplakt
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 1 februari 2003 @ 09:51:49 #9
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8217695
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:51 schreef robh het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, hier het hele verhaal even geknipenplakt

Wat een vaag verhaal...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 1 februari 2003 @ 09:55:07 #10
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_8217708
quote:
Het nu 16-jarige slachtoffer verzocht de rechters om haar voormalige vriendinnen niet te veroordelen.
Waarom zou je zulke mensen als vriendinnen blijven beschouwen?
Suffering from Oblomow's
  zaterdag 1 februari 2003 @ 09:56:08 #11
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8217712
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:55 schreef Govinda het volgende:

Waarom zou je zulke mensen als vriendinnen blijven beschouwen?

Dat viel mij ook op. Het lijkt wel op een uit de hand gelopen spelletje.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_8217728
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:56 schreef robh het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op. Het lijkt wel op een uit de hand gelopen spelletje.

Voormalige vriendinnen...dus nu niet meer...maar dan zou ik ze wel aanklagen, zwak gezegd een k*tstreek
pi_8217976
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:13 schreef Phynny het volgende:

[..]

vlak bij mij in de buurt, 2 meisjes die 2 jongens dwongen andere meisjes te verkrachten...

het klinkt te raar voor woorden, maar het gebeurt..

wrom gebeurt dat nooit bij mij :S
-= nachtmerries over cola blikjes zijn niet grappig =-
  zaterdag 1 februari 2003 @ 11:02:28 #14
36246 ixion
ir ixion that is
pi_8218053
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 10:49 schreef JoeBlack2k2 het volgende:

[..]

wrom gebeurt dat nooit bij mij :S

dude!!!!!!!

en trouwens dit hele bericht is
naast wat er gebeurd is, ook nog het simpele feit dat er blijkbaar mensen zodanig sociaal gezien "de weg kwijt zijn" dat ze dit soort dingen uithalen. dwangverpleging lijkt mij dan ook voor alle deelneemstertjes een rechtvaardige straf. nu is het mishandeling en aanzetten tot verkrachting, volgend jaar moord, het jaar daarna... ?

zucht
pi_8218277
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:02 schreef ixion het volgende:

[..]

dude!!!!!!!

en trouwens dit hele bericht is
naast wat er gebeurd is, ook nog het simpele feit dat er blijkbaar mensen zodanig sociaal gezien "de weg kwijt zijn" dat ze dit soort dingen uithalen. dwangverpleging lijkt mij dan ook voor alle deelneemstertjes een rechtvaardige straf. nu is het mishandeling en aanzetten tot verkrachting, volgend jaar moord, het jaar daarna... ?

wat? als ze jouw dwingen ben jij het slachtoffer.. dus rechtzaak jij krijgt geld en je hebt chix genaait :S omg.. das toch de droom van ong. iedere jonge
pi_8218399
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:29 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
wat? als ze jouw dwingen ben jij het slachtoffer.. dus rechtzaak jij krijgt geld en je hebt chix genaait :S omg.. das toch de droom van ong. iedere jonge
Zelfs met die smiley er bij vind ik dit soort opmerkingen te debiel voor woorden .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 14:09:46 #17
36246 ixion
ir ixion that is
pi_8219775
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:29 schreef JoeBlack2k2 het volgende:

[..]

ja dwaas, als je dan in de rechtzaak staat voor het verkrachten van een meisje dan is het idd een goed argument dat je als volwassen vent bent GEDWONGEN door een paar kleuters.

daarnaast ga ik ervanuit dat je dit soort opmerkingen maakt als grapje, anders ben je echt ziek in je hoofd.

zucht
  zaterdag 1 februari 2003 @ 14:10:34 #18
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8219786
zielig dat ze dat bij zo'n meisje aandoen...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8220641
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:10 schreef dJ-Zcore het volgende:
zielig dat ze dat bij zo'n meisje aandoen...
nou daar komt ze (hoop ik) ook wel overheen

ik begrijp alleen niet dat meisjes daar zo'n ontzettend probleem van kunnen maken.. tuurlijk is het een angstig iets wat ze meemaakt, maar tis natuurlijk wat je er zelf vanmaakt.. bedoel sex is sex, het maakt niet veel uit iemand komt in je, komt klaar.. en het tis over klinkt raar als ik het zo zeg.. denk ook dat ik doodgeflamed word maar denk ff na zo erg is het niet. tenzij je jezelf erg laat maken..

voorbeeld.. stel het was normaal om verkracht te worden ( ) dan zou niemand zeggen.. goh erg zeg.. bedoel.. het blijft tussen je oren zitten..

reacties?

[Dit bericht is gewijzigd door JoeBlack2k2 op 01-02-2003 15:31]

pi_8220997
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:22 schreef JoeBlack2k2 het volgende:

[..]

ik begrijp alleen niet dat meisjes daar zo'n ontzettend probleem van kunnen maken.. tuurlijk is het een angstig iets wat ze meemaakt, maar tis natuurlijk wat je er zelf vanmaakt.. bedoel sex is sex, het maakt niet veel uit iemand komt in je, komt klaar.. en het tis over klinkt raar als ik het zo zeg.. denk ook dat ik doodgeflamed word maar denk ff na zo erg is het niet. tenzij je jezelf erg laat maken..

voorbeeld.. stel het was normaal om verkracht te worden ( ) dan zou niemand zeggen.. goh erg zeg.. bedoel.. het blijft tussen je oren zitten..

reacties?

Ik snap je niet
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zaterdag 1 februari 2003 @ 15:59:41 #21
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8221053
quote:
reacties?
Ja, uhh! Het gaat niet om sex, het gaat om machtmisbruik, en dat is flink traumatiserend!
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_8221098
quote:

[..]

reacties?

Ik zal de rollen eens omdraaien. Jij wordt bruut verkracht in je kont.... dan zou jij toch ook getaumatiseert zijn of niet? Enne ze komen ook alleen mar in je reet
pi_8221128
quote:

[..]

reacties?

Ik hoop dat je dit doet om het soort reakties te krijgen waar je op wacht. Anders is het echt heel triest met je gesteld...
Bij dit soort opmerkingen denk ik toch al gauw...laat iemand deze persoon eens goed te grazen nemen...
pi_8221233
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 16:05 schreef xf0rz het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dit doet om het soort reakties te krijgen waar je op wacht. Anders is het echt heel triest met je gesteld...
Bij dit soort opmerkingen denk ik toch al gauw...laat iemand deze persoon eens goed te grazen nemen...

ja zo bedoel ik het helemaal niet.. ik probeer gewoon te omschrijven wat ik denk en voel bij dat soort verhalen... mischien ligt het idd gewoon aan mij maar ik heb zoiets van tja lekker b ik hoopte dat iemand me kon uitleggen waarom het zo erg is (ik heb deels antwoord gekregen met de reply: machtmisbruik) ik wil gewoon niet hard klinken maar ik heb geen emoties als ik did lees.. daarom reageerde ik zo ik denk zelf meer dat ik niet klop hoor, denk niet dat ik slechte bedoelingen heb maar ik hoor iedereen altijd schreeuwen : opsluiten die handel.. kop eraf.. etc.. dan denk ik pff wat een aggressie.. maar mischien moet ik ook wel die aggressie hebben.. vind dit heeeel irritant en ga echt twijfelen aan mezelf
  vrijdag 7 februari 2003 @ 10:39:26 #25
46510 Dr_Katz
ff slokje spraakwater.......
pi_8327310
------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja zo bedoel ik het helemaal niet.. ik probeer gewoon te omschrijven wat ik denk en voel bij dat soort verhalen... mischien ligt het idd gewoon aan mij maar ik heb zoiets van tja lekker b ik hoopte dat iemand me kon uitleggen waarom het zo erg is (ik heb deels antwoord gekregen met de reply: machtmisbruik) ik wil gewoon niet hard klinken maar ik heb geen emoties als ik did lees.. daarom reageerde ik zo ik denk zelf meer dat ik niet klop hoor, denk niet dat ik slechte bedoelingen heb maar ik hoor iedereen altijd schreeuwen : opsluiten die handel.. kop eraf.. etc.. dan denk ik pff wat een aggressie.. maar mischien moet ik ook wel die aggressie hebben.. vind dit heeeel irritant en ga echt twijfelen aan mezelf.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Je zegt veel maar je zegt niets.......

nog een..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')