True storyquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schuld? Wat dacht je van een bedankje....?
< Zal je nog eens een vrouw cadeau doen
Het is inderdaad een mooie vrouw, maar of dat nou de schuld van GOA isquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee Pia van Chabrol, ik ben een beetje verliefd
Gast zijn schuld
LOL, zal ze leuk vinden.. dat ze nu in een random forum staatquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:42 schreef pullup het volgende:
Dit topic kan een Pia gebruiken![]()
[ afbeelding ]
@Piaquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:42 schreef pullup het volgende:
Dit topic kan een Pia gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Leonie heeft mazzelquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, zal ze leuk vinden.. dat ze nu in een random forum staat![]()
Meerdere Piaas is een beetje teveel voor pullupquote:
Nu ben ik benieuwd wie er zo komt binnenlopenquote:
Ja maar een vrouw he? Dan telt het niet of minderquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik lees net wel dat ze eens is opgepakt voor huiselijk geweld
Verwacht er maar niet teveel van, ze is al 15 jaar niet geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wie er zo komt binnenlopen
Dans moves aan het oefenenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das meer een ondergronds type...
Trouwens.. waar is D. ?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet teveel van, ze is al 15 jaar niet geweest.
Ze lijkt op Anneke Gronloh tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar een vrouw he? Dan telt het niet of minder
Privacy Impact Assessmentquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wie er zo komt binnenlopen
Schuld... alweer..quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mooie vrouw, maar of dat nou de schuld van GOA is
Alle vrouwen lijken op elkaar met botox en villersquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt op Anneke Gronloh tegenwoordig
[ afbeelding ]
En dan nog een filtertje over lens, kleine fotoshop bewerking...en nog ff door een app heen halen... et voila !quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle vrouwen lijken op elkaar met botox en villers
Je weet dat die al een tijdje dood is?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt op Anneke Gronloh tegenwoordig
[ afbeelding ]
Anneke? Ja dat wist ik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je weet dat die al een tijdje dood is?
Oh is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jajajajajaja......quote:
Ik heb die smiley nooit begrepenquote:
Geen compliment dus als iemand nu op haar lijktquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen compliment dus als iemand nu op haar lijkt
Er zijn meer raadselachtige smileys in die lijstquote:
Die zijn voor BNW en TRU.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn meer raadselachtige smileys in die lijst
Ja klopt de meeste gebruik ik nooitquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn meer raadselachtige smileys in die lijst
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt de meeste gebruik ik nooit![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die ook niet de laatste wel somsquote:
Klopt maar die is ook wel vaag eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ook niet de laatste wel soms
Het was dus een voorspellende smileyquote:
Die is de klos, maar gezien de situatie komt hij er eigenlijk nog genadig vanaf.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was dus een voorspellende smiley
Die is mooi de klos overigens
oh pleasequote:Op dinsdag 23 november 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de week eens ff een bloemkool scoren
Moet er toch wat mee nu alle feestjes afgelast wordenquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow Dude! Teveel pilleuh!
#Fok Pil Proef Avondquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Moet er toch wat mee nu alle feestjes afgelast worden
Je eigen vingers als snijplank gebruiken terwijl er één voor je neus ligtquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja bloemkool dip is wel lekkerquote:
Is goedquote:
Heb je echt 6 minuten gekekenquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je eigen vingers als snijplank gebruiken terwijl er één voor je neus ligt![]()
Ziet er overigens lekker uit
Neequote:
Erg is dat, mijn aandacht wat filmpjes betreft is één minuut ondertussen. Mits het mijn aandacht heeft en dat is zeldequote:
quote:
Ik heb een cadeautje voor hem. Krijgt hij zaterdag.quote:
Hahahaha voorzichtigquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje voor hem. Krijgt hij zaterdag.
Lekker slapenquote:
Goedemorgenquote:
Gefrituurd? Favoriet was dat hier eind vorige eeuw. Gewoon panneerlaagje om bloemkool maken en in de frituurpan mikken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
pan met olie op het vuur frituurt ookquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:05 schreef drakin het volgende:
Heb ik dus echt lang niet meer gemaakt, mijn frituur ging stuk in 1999
O ja dat ook nog even gedaan, maar niet vaak en ineens stopte ik compleet met frituren van dingen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
pan met olie op het vuur frituurt ook
I knowquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:20 schreef engine het volgende:
Airfryert![]()
Maar het is meer vergelijkbaar met een oven dan een frituurpan.
Die is toch voor flamberen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je langs Prisha met dr vlammenwerpertje
Hele stukken oerwoud zelfs.quote:Op woensdag 24 november 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
onkruid, ongedierte , naaktslakken verdwijnen als sneeuw voor de geworpen vlam
Mensen ookquote:Op woensdag 24 november 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
onkruid, ongedierte , naaktslakken verdwijnen als sneeuw voor de geworpen vlam
Top ..quote:Op woensdag 24 november 2021 00:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dat is redelijk voor elkaar met behulp van van dorpsgenoten.
Maar waar rijd je dan in ?quote:Op woensdag 24 november 2021 00:45 schreef Steven_Stil het volgende:
Zonnepanelen, warmtepomp en 2 Tesla's als accu
Maar zijn jullie wel of niet aangesloten op het electriciteitsnet , voor backup ?quote:Op woensdag 24 november 2021 01:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Ze zijn vooral handig als accu in de winter.
Hulloquote:
Ja, dingen gaan zoals ze gaan.quote:
Bij NASA zijn ze zeer bedreven in dingen laten crashenquote:
Yes, snap ik.quote:
Wat een dotjes.quote:
Prachtig om te zien.quote:Op woensdag 24 november 2021 07:05 schreef pullup het volgende:
Dit is coolLichtgevende paddenstoelen
[ afbeelding ]
DART 🎯quote:
Cool, dit is echt apartquote:Op woensdag 24 november 2021 07:05 schreef pullup het volgende:
Dit is coolLichtgevende paddenstoelen
[ afbeelding ]
Ah leuk!quote:
Gewoon opendoen met een fles wijn in je hand. Wat kan er gebeuren?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop niet, dat er iemand aanbelt.. Mijn hele hut meurt naar de rode wijn.![]()
Stoofpeertjes gemaakt.
Ik ben de enige hier in de familie die het echt niets vind, maar ook de enige die altijd de pineut is om het te maken.quote:
Haha, ja dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon opendoen met een fles wijn in je hand. Wat kan er gebeuren?
Ik zou het zelf ook nooit maken ... maar als het voorgeschoteld wordt neem ik er graag vanquote:Op woensdag 24 november 2021 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier in de familie die het echt niets vind, maar ook de enige die altijd de pineut is om het te maken.
'Mam, jij kan dat veel beter!' Tuurlijk schatje van me
[..]
Haha, ja dat is ook weer waar.
hikquote:Op woensdag 24 november 2021 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Haha lekker met dubbele tong praten erbij
Ik heb wel eens mijn 'bewegingsdeskundige' van het NOK lopen dollen. We moesten gymmen via zoomquote:Op woensdag 24 november 2021 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Haha lekker met dubbele tong praten erbij
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mijn 'bewegingsdeskundige' van het NOK lopen dollen. We moesten gymmen via zoomx 100
en dan iets met gewichten om je armen te trainen. Die had ik niet, dus flesjes of zo mocht ook.
Sessie begon om 09.45 uur en ik stond met een fles jenever en een fles cola zero.
Hij kon het niet waarderen
quote:
[..]
Ik heb wel eens mijn 'bewegingsdeskundige' van het NOK lopen dollen. We moesten gymmen via zoomx 100
en dan iets met gewichten om je armen te trainen. Die had ik niet, dus flesjes of zo mocht ook.
Sessie begon om 09.45 uur en ik stond met een fles jenever en een fles cola zero.
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop niet, dat er iemand aanbelt.. Mijn hele hut meurt naar de rode wijn.![]()
Stoofpeertjes gemaakt.
Heerlijk! Daar is het ook echt weer voor. Met draadjesvleesquote:Op woensdag 24 november 2021 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Stoofpeertjes gemaakt.
Ook als hij geen humor heeft hoeft het geen punt te zijn… Een fles is een fles en oma doet gewoon mee.quote:
Oeh, goede plannen allemaal. Voor vanavond heb ik erwtensoep op de plannening maar volgende week eens wat goede potten makenquote:Op woensdag 24 november 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Daar is het ook echt weer voor. Met draadjesvlees
Stoofpeertjes en rundvlees kun je ook invriezen. Dus gelijk een flinke pan vol maken en dan verdelen in porties.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh, goede plannen allemaal. Voor vanavond heb ik erwtensoep op de plannening maar volgende week eens wat goede potten maken
Nu al zin inquote:Op woensdag 24 november 2021 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stoofpeertjes en rundvlees kun je ook invriezen. Dus gelijk een flinke pan vol maken en dan verdelen in porties.
Als je er trek in had dan was het gewoon een goed planquote:Op woensdag 24 november 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu al zin in![]()
Zit nu aan een broodje met limoen koriander hummus en weet niet of dat nou wel zo'n goed plan was
Ik kende het nietquote:Op woensdag 24 november 2021 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je er trek in had dan was het gewoon een goed plan
Stoofperen kun je ook weckenquote:Op woensdag 24 november 2021 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stoofpeertjes en rundvlees kun je ook invriezen. Dus gelijk een flinke pan vol maken en dan verdelen in porties.
Benje stout geweest?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:12 schreef pullup het volgende:
Voor 5 december moeten we van deze TT af hoor
Heb ik nog nooit gedaan. Ga ik een keer uitproberen als ik van die potten bij de Action heb gehaaldquote:
Neenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Neen![]()
Ik hoef niet perse Pia in mijn schoen maar een kadootje is altijd goed
quote:
Dat heb ik dan weer niet vandaag. Nog een prak boerenkool over, wat ik gisteren had gemaakt.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Daar is het ook echt weer voor. Met draadjesvlees
Daa krijgt het hier de kans niet voorquote:
Lolquote:
Ik heb FANNN al een tijdje niet gezienquote:Op woensdag 24 november 2021 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien moet ik ook maar gaan multiquoten....
Die is wel vaker weg. Of in de lurkmodus, wachtwoord kwijt.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb FANNN al een tijdje niet gezien
Die duikt wel weer een keer op, als ‘FANNNN’.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die is wel vaker weg. Of in de lurkmodus, wachtwoord kwijt.
Ik had vandaag een pakje in mn busquote:Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Neen![]()
Ik hoef niet perse Pia in mijn schoen maar een kadootje is altijd goed
Gevuld met wat?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:59 schreef Prisha het volgende:
Net wat boodschapjes gedaan. Ik eet vanavond gevulde stokbrood (hapt wel lekker weg bij t voetbal)
quote:Op woensdag 24 november 2021 13:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die duikt wel weer een keer op, als ‘FANNNN’.
gehakt, ei, ui, kaas, ketjap manis, tomatenpuree, peper en zoutquote:
Zat er wat leuks in?quote:Op woensdag 24 november 2021 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een pakje in mn bus
Klinkt wel smakelijkquote:Op woensdag 24 november 2021 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
gehakt, ei, ui, kaas, ketjap manis, tomatenpuree, peper en zout
Een leuk pakje?quote:Op woensdag 24 november 2021 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een pakje in mn bus
Oh, nee, dat is niets gezelligs.quote:
Soms wel verhelderendquote:Op woensdag 24 november 2021 13:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is niets gezelligs.
heerlijk! En makklelijk. En wat je over hebt is een dag later als tussendoor snackie ook erg lekker!quote:
Die probeer ik sws te vermijdenquote:Op woensdag 24 november 2021 13:07 schreef pullup het volgende:
Pepernoten zou beter zijn maar die wil je niet in je oog
Jaquote:Op woensdag 24 november 2021 13:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
heerlijk! En makklelijk. En wat je over hebt is een dag later als tussendoor snackie ook erg lekker!
en je hoeft je tafel niet te dekken. Paar stukken op je bord mieteren en met de handen eten. Lekker op de bank.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDat is wel het grootste voordeel
Nee dat weiger ik dan ookquote:Op woensdag 24 november 2021 13:10 schreef Prisha het volgende:
Nu dek ik die tafel sowieso niet als ik alleen eet.
het begint ook best vroegquote:Op woensdag 24 november 2021 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat weiger ik dan ook![]()
Ik moet nog ven wat snackies scoren voor vanavond. Op alleen soep ga ik het niet redden met voetbal erbij
Ha dat zie ik nu pasquote:
Des te eerder is die ellende weer afgelopenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Des te eerder is die ellende weer afgelopen
Hele avond nog om te vierenquote:Op woensdag 24 november 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Des te eerder is die ellende weer afgelopen
Dat is wellicht handig om de glazen alvast te ontsmettenquote:Op woensdag 24 november 2021 13:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neem er wat te drinken bij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 13:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neem er wat te drinken bij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 13:34 schreef -Shii- het volgende:
Als we zaterdag Jopen krijgen, dan weten we genoeg.
Zolang ze niet aan mij groeien, kan ik ze wel waarderenquote:Op woensdag 24 november 2021 13:34 schreef -Shii- het volgende:
Ik neem uit voorzorg wijnquote:Op woensdag 24 november 2021 13:34 schreef -Shii- het volgende:
Ik las het net, op alle media nuquote:Op woensdag 24 november 2021 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
Vrijdag persconferentie, zaterdag alles dicht?
Zal er niet raar van opkijken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 november 2021 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
Vrijdag persconferentie, zaterdag alles dicht?
Waarschijnlijk, is nog niet zeker dat het vrijdag is. Maar ze moeten wel wat doen ze kunnen het niet aan laten modderen.quote:
Op site van NOS staat er nu inmiddels dat die persconferentie vrijdag is.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, is nog niet zeker dat het vrijdag is. Maar ze moeten wel wat doen ze kunnen het niet aan laten modderen.
Het gaat de verkeerde kant op met de coronagrafieken. Het kabinet vraagt daarom een spoedadvies van het OMT, vanavond komen de adviseurs bijeen. Waarschijnlijk vrijdag is er dan een persconferentie. ‘We moeten een kentering zien of forceren'.
Lees nu op meerdere sites dat die persco er komt.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, is nog niet zeker dat het vrijdag is. Maar ze moeten wel wat doen ze kunnen het niet aan laten modderen.
Het gaat de verkeerde kant op met de coronagrafieken. Het kabinet vraagt daarom een spoedadvies van het OMT, vanavond komen de adviseurs bijeen. Waarschijnlijk vrijdag is er dan een persconferentie. ‘We moeten een kentering zien of forceren'.
Heel onze omgeving niet. Ook Belgie, Duitsland en Oostenrijk hebben bv problemen nu.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
Verbaasd me niets , het gaat niet goed in Nederland.
O Oke, dan gaan ze wel snel van waarschijnlijk naar zekerquote:Op woensdag 24 november 2021 14:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op site van NOS staat er nu inmiddels dat die persconferentie vrijdag is.
Klopt, maar de persco is voor Nederland toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel onze omgeving niet. Ook Belgie, Duitsland en Oostenrijk hebben bv problemen nu.
Dat gaat weer rellen worden vrijdag avondquote:Op woensdag 24 november 2021 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees nu op meerdere sites dat die persco er komt.
Ja, die zal alleen voor ons zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, maar de persco is voor Nederland toch?
Ik zorg dat ik in de sportschool sta dan.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat weer rellen worden vrijdag avond
Dat lijkt me stugquote:Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die zal alleen voor ons zijn.
Ze zouden toch niet zoiets raars gaan doen als een gezamenlijk beleid
Dat dacht ik bij de vorige persco ook, maar de rellende Nederlanders zijn niet zo snel van begrip dus duurde het wat langer voordat het kwartje viel en ze tekeer gingen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat weer rellen worden vrijdag avond
Zo besefte ik vanmorgen dat ik vandaag voor het laatst naar mijn werk hier rijdquote:Op woensdag 24 november 2021 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik in de sportschool sta dan.
Waarschijnlijk ook voor de laatste keer voorlopig
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo besefte ik vanmorgen dat ik vandaag voor het laatst naar mijn werk hier rijd
Andere baan?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo besefte ik vanmorgen dat ik vandaag voor het laatst naar mijn werk hier rijd
Mijn kantoor gaat verhuizen, dus dat zal volgende week wel wennen zijn nadat ik 15 jaar hierheen en gereden.quote:
15 jaarquote:Op woensdag 24 november 2021 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kantoor gaat verhuizen, dus dat zal volgende week wel wennen zijn nadat ik 15 jaar hierheen en gereden.
Ja, dat zijn de nadelen dan weer, fysio en zo zal ook wel niet meer mogen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik in de sportschool sta dan.
Waarschijnlijk ook voor de laatste keer voorlopig
Maar nu zijn ze weer warmgedraaidquote:Op woensdag 24 november 2021 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij de vorige persco ook, maar de rellende Nederlanders zijn niet zo snel van begrip dus duurde het wat langer voordat het kwartje viel en ze tekeer gingen.
Dat zal zeker wennen zijn, maar zoiets went ook wel weer snelquote:Op woensdag 24 november 2021 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kantoor gaat verhuizen, dus dat zal volgende week wel wennen zijn nadat ik 15 jaar hierheen en gereden.
tel je hoe vaak je het alsnog fout doet?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is me weleens gebeurd dat ik ergens anders naartoe op weg was en ik automagisch de afslag naar mijn werk namquote:Op woensdag 24 november 2021 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
15 jaar
Dat is is vast wennen straks
Denk dat de medische beroepen wel blijven mogen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de nadelen dan weer, fysio en zo zal ook wel niet meer mogen.
ALs mensen zich nu gewoon eens aan de regels houden
Ik zal het hier komen meldenquote:Op woensdag 24 november 2021 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tel je hoe vaak je het alsnog fout doet?
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is me weleens gebeurd dat ik ergens anders naartoe op weg was en ik automagisch de afslag naar mijn werk nam![]()
Dat wordt nog wat.
Gewoontedierenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]Daar kan ik me wel wat bij voorstellen
Je herkent het hčquote:
Ik herken het echt welquote:Op woensdag 24 november 2021 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je herkent het hčIk heb ook het idee dat dat erger wordt naar mate je ouder wordt.
Ik weet niet wat ik kan verwachten, ik wacht wel af wat ze ook zeggen we moeten het er mee doenquote:Op woensdag 24 november 2021 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat de medische beroepen wel blijven mogen.
Verwacht nu vooral dingen op horeca en scholen en misschien winkels.
En niets mis mee ook, vertrouwde dingenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik herken het echt wel![]()
Ik zie het bij mijn moeder ook
Ow FOK!, ik heb 4 december aan afspraak bij de kapperquote:Op woensdag 24 november 2021 15:12 schreef Prisha het volgende:
Allemaal met de kerst een coronakapsel
Ook een soort tombola ondertussenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
Iedereen 40+ moet zo snel mogelijk een boosterprik krijgen volgens Euro RIVM
het is wmb een wonder hoe zij er uit is gekomen, vrienden van haar waren er ernstiger aan toequote:Op woensdag 24 november 2021 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niets mis mee ook, vertrouwde dingen![]()
Is je moeder eigenlijk goed opgeknapt van de corona?
Haha dit is wel echt herkenbaar ja. Zo erg zelfs dat ik gewoon in het centrum van een stad moest zijn, maar ineens de snelweg op draai :Squote:Op woensdag 24 november 2021 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is me weleens gebeurd dat ik ergens anders naartoe op weg was en ik automagisch de afslag naar mijn werk nam![]()
Dat wordt nog wat.
Kom maar op, zou ik zeggen. Misschien kan ik nu ook Pfizer krijgen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
Klinkt goed. Doe ik daar ook ff stiekem zodat ze denken dat ik 40+ ben ipv 38. Laat die prik maar komen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
Wat fijn, zo zie je maar hoe onvoorspelbaar het is. Mijn oudste zus heeft in maart corona gehad, maar ze heeft nog steeds veel klachten, longcovidquote:Op woensdag 24 november 2021 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het is wmb een wonder hoe zij er uit is gekomen, vrienden van haar waren er ernstiger aan toe
Mooi hč hoe dat brein werkt (of juist nietquote:Op woensdag 24 november 2021 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dit is wel echt herkenbaar ja. Zo erg zelfs dat ik gewoon in het centrum van een stad moest zijn, maar ineens de snelweg op draai :S
quote:
Ik heb zaterdag een afspraakquote:Op woensdag 24 november 2021 15:12 schreef Prisha het volgende:
Allemaal met de kerst een coronakapsel
oh noesquote:
quote:
In het topic hiernaast staat een kek modelletje. Heb nog krulspelden ergensquote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Die gast was hilarisch, dronkenlap die op zijn rolstoeltje door het Westerpark hier crostte, helaas te vroeg overledenDie scene kwam een keer langs op AT5 en was heel typerend
[ afbeelding ]
Ik heb een paar keer ruzie met hem gehad want hij had de neiging zich voor racefietsers te werpen
een Shii-kapselquote:Op woensdag 24 november 2021 15:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In het topic hiernaast staat een kek modelletje. Heb nog krulspelden ergens
Heb je gevochtenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik heb een paar keer ruzie met hem gehad want hij had de neiging zich voor racefietsers te werpen
Nee hoor, ik vecht niet, een verbaal gebeurenquote:
Ik besef ( mijn moeder ook) hoeveel geluk zij heeft gehadquote:Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn, zo zie je maar hoe onvoorspelbaar het is. Mijn oudste zus heeft in maart corona gehad, maar ze heeft nog steeds veel klachten, longcovid
Mag toch pas een half jaar nadat je de laatste hebt gehad?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben is dat half jaar wel voorbij. Voor veel nu al.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch pas een half jaar nadat je de laatste hebt gehad?
Niet voor 40+sers tochquote:Op woensdag 24 november 2021 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben is dat half jaar wel voorbij. Voor veel nu al.
Jij bent toch ook 40+quote:Op woensdag 24 november 2021 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet voor 40+sers toch
Ik heb de laatste gehad op 30 mei
Ik ben 40 + zeker wetenquote:
He, jij mag 2 dagen eerder dan ikquote:Op woensdag 24 november 2021 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet voor 40+sers toch
Ik heb de laatste gehad op 30 mei
Zijn we van dezelfde leeftijdsklassequote:Op woensdag 24 november 2021 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij mag 2 dagen eerder dan ik
Nou dat kan dan in mijn geval voor de kerstquote:Op woensdag 24 november 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch pas een half jaar nadat je de laatste hebt gehad?
Beter. Ik zal blij zijn als ik hem krijgquote:Op woensdag 24 november 2021 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat kan dan in mijn geval voor de kerst
Mijn bouwjaar is simpel te zien hequote:Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn we van dezelfde leeftijdsklasse![]()
Ben benieuwd wanneer we de derde krijgen
Dan zijn wij niet van het zelfde bouwjaarquote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn bouwjaar is simpel te zien he
Zo rond kerst zou ik dan aan de beurt zijn. Gaat dus minimaal feb wordenquote:Op woensdag 24 november 2021 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat kan dan in mijn geval voor de kerst
Ik ging via een ander traject, sneller dan de gezondere groep zeg maar.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben wel van hetzelfde bouwjaar als Marc en kon pas vanaf 28 mei een afspraak maken.
Nee, ging niet eens over hartritme, dit was weer iets andersquote:Op woensdag 24 november 2021 16:28 schreef chufi het volgende:
Marc had voorang ivm zn hartritme vermoed ik
OK...quote:Op woensdag 24 november 2021 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ging niet eens over hartritme, dit was weer iets anders
ik 17quote:Op woensdag 24 november 2021 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow FOK!, ik heb 4 december aan afspraak bij de kapper
Ja, ik weet het.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ging via een ander traject, sneller dan de gezondere groep zeg maar.
Ik ga mezelf maar weer eens knippenquote:
Kreeg ik ook geen voorrang voor.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:28 schreef chufi het volgende:
Marc had voorang ivm zn hartritme vermoed ik
Als ie maar geen doelpunt doorlaat... want zn voorgangers hebben totaal nog maar 4 doorgelaten ...quote:
Ik kreeg wel voorrang, maar was toch een stuk later dan marc, ondanks dat hij jonger is.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg ik ook geen voorrang voor.
Zelfs niet voor het feit dat ik een stuk van mijn longen kwijt ben en longpatient ben niet.
Nicequote:Op woensdag 24 november 2021 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Daar belt mijn kapper net![]()
Hij is ziek. Na 10 minuten smeken en uitgelegd, dat ik heule belangrijke visite krijg...(misschien) kan ik vrijdag bij zijn dochter terecht.
Nou...ik vind niet, dat ze de knipkwaliteiten van papa heeftquote:
Haha dan is het weer wat minder nice jaquote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou...ik vind niet, dat ze de knipkwaliteiten van papa heeft![]()
Misschien laat ik haar een badmuts plaatsen of zo
Ik wil het zaterdag ook wel knippenquote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Denk je dat ze beter knipt als ze een badmuts op heeft?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pcies, een kind kan de was doenquote:Op woensdag 24 november 2021 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het zaterdag ook wel knippen
Na je drankgebruik of ervoor?😂quote:Op woensdag 24 november 2021 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2021 16:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Denk je dat ze beter knipt als ze een badmuts op heeft?
Ik ook!quote:Op woensdag 24 november 2021 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |