quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Werken bij de ING.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wat kun je eigenlijk met latin America studies, behalve werken bij de Rabobank?
De chocoprinsjes bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:04 schreef Poefbank het volgende:
Erg veel zendtijd voor de kanalenvegers
Te oudquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou hun sekstape downloaden.
~ Jos b.
Vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wat kun je eigenlijk met latin America studies, behalve werken bij de Rabobank?
Boekenschrijver pakt z’n PR tijd vollledigquote:
Wat een zwaar leven heb je toch hè.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:05 schreef DKUp het volgende:
Ik kon geen grapjes maken door het wachten
Best makkelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch hè.
Is die gast niet 44 en zij 30? Of hebben ze een typo gemaakt en is ze 40? Want zat zou ook best kunnen.quote:
Ik HAAT Carnaval.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Best makkelijk eigenlijk.
Brabanders houden van eten, zuipen, kinderen en carnaval….
30quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Fosive het volgende:
Hoe oud is die vrouw? Ze lijkt een stuk jonger dan die vent van 44
Minstens tien jaar jonger. Had ook 20 gekund maar twee kids dus zal wel niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Fosive het volgende:
Zwakzaadquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Hahahaha op tv vertellen dat je je vrouw niet zwanger kon schoppen
Als hij z'n kop dichtplamuurt lijkt hij ook wat jonger.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Fosive het volgende:
Ze is 30.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Fosive het volgende:
Daar ben je snel klaar meequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Waarom geloof ik dit niet? té internationaal. Hij ergerde zich waarschijnlijk aan die Amerikaans woordjes tussendoor.
Of liever iets mooier Europeesquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Waarom geloof ik dit niet? té internationaal. Hij ergerde zich waarschijnlijk aan die Amerikaans woordjes tussendoor.
Opgeofferd op het altaar van de revolutie, je moet er wat voor overhebben.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben benieuwd of al haar exen nog leven.
Vader en dochter?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zouden best nog wel eens kunnen passen
Dat vind je niet prettig you know? That is discriminatie!quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Jepquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zouden best nog wel eens kunnen passen
Oh dat groeit anno 2021 van voren. Ah.quote:
Kuhrooohnaaahquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat groeit anno 2021 van voren. Ah.
Zonde idd. Teveel plamuur.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ook handig dat hij stukadoor is, voor die plamuurlaag op haar gezicht.
Vermoeiende man.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Deze man vindt gezelligheid belangrijk geloof ik
Elke keer als je vertrekt spreekt ie je aanquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Haha, hij is best grappig, als buurman of zo.
Top 5 itch op Fok!quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:17 schreef kibo het volgende:
Mannetje betaalt steeds, wat een walgelijk rolbevestigend programma is dit toch
Oh ja, hahahaha.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer als je vertrekt spreekt ie je aan
Precies ditquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Typische brabo waarbij de diepgang stopt met het brullen van gezelligheid terwijl ie een kilo vlees wegspoelt met een liter bier.
Daar is niks typisch Brabants aan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Typische brabo waarbij de diepgang stopt met het brullen van gezelligheid terwijl ie een kilo vlees wegspoelt met een liter bier.
https://www.mediacourant.(...)k-blijf-beschikbaar/quote:(...)
Voorlopig schuift hij slechts in een programma van de concurrent aan: First Dates VIPS. “Ik heb ’ja’ gezegd. Misschien ontmoet ik via die show wel een nieuwe partner. Ik wil liever niet de rest van mijn leven alleen blijven. De bevestiging dat ik definitief mag meedoen, heb ik alleen nog niet binnen gehad…”
Nog wat te eten on the side?quote:
Wel een trendsetter daar in de provinciequote:Op woensdag 24 november 2021 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die piercing. Nee, dit kan niet.
Wel sympathiekquote:
Staat erg slecht bij hem.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die piercing. Nee, dit kan niet.
M’n vriendin heeft een knopje in d’r neus, maar die is hetero.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
ook een neuspiercing
neuspiercing = gay?
Misschien werkt dit nog in Noordoost Nederland als herkenningspunt.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
ook een neuspiercing
neuspiercing = gay?
Dat heb je met een Turkquote:Op woensdag 24 november 2021 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
M’n vriendin heeft een knopje in d’r neus, maar die is hetero.
Altijd een erg dunne lijn tussen oké en onwijs foutquote:
lorde lorde lordequote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef DKUp het volgende:
Tahtoenaald-angst
Wow
Oh wow een concert van Lorde met een neonbuislogo
quote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef kibo het volgende:
Wat een misselijkmakende complimentjes over en weer tussen die bejaarden
Idd, awkward als je zo nadrukkelijk gaat vertellen hoe gezellig je het vindt en hoe geweldig die ander wel niet is.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef kibo het volgende:
Wat een misselijkmakende complimentjes over en weer tussen die bejaarden
Ja altijd.quote:
Vast lekker zacht.quote:
Juist compensatie vanwege onzekerheid.quote:
Nee hoor. Gezelligheid benoemen is super belangrijk. Vraag het maar aan de brabo van gisterenquote:Op woensdag 24 november 2021 19:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, awkward als je zo nadrukkelijk gaat vertellen hoe gezellig je het vindt en hoe geweldig die anders wel niet is.
Jonger ouder?quote:
Hoe zie je dat?!quote:
Hij lust allesquote:
En een oen zekerquote:Op woensdag 24 november 2021 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
ik vind Sander eerlijk gezegd meer een kim.
Naja. Genoeg hetero mannen zijn nieuwsgierig naar sex met een man maar het is niet bespreekbaar.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wellicht is z’n hond een reu, wat pindakaas aan je snikkel en likken als Lassie.
Ik peins/fantaseer er niet over. Bah.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja. Genoeg hetero mannen zijn nieuwsgierig naar sex met een man maar het is niet bespreekbaar.
Een beetje verwarrend.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo gooit zij niet 40-45 Engelse woorden per minuut er doorheen?
Ik vertrouw dit NIET.
Jij vindt niks vies dus de eerste die in aanmerking komtquote:Op woensdag 24 november 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik peins/fantaseer er niet over. Bah.
Fix het verdoriequote:
Ja doei. Doe wat aan die stand.quote:
Ik vind mannen vies.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt niks vies dus de eerste die in aanmerking komt
Thanks for sharingquote:Op woensdag 24 november 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind mannen vies.
Qua vrouwen ben ik een veelvraat, niet voor relaties maar vooral ervaring opdoen met divers penetreren.
Graag gedaan, ik denk dat veel man en dat hebben.quote:
Een beste maatjequote:Op woensdag 24 november 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt iemand die vraagt hoe zijn dag was. Beetje knuffelen. Beetje soaps kijken.
Wie wil dat nou niet?
Ja @Cocoquote:Op woensdag 24 november 2021 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
ze heeft een snor of zie ik dit alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |