abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 18:59:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_202308187
Gertjan Verbeek is ontslagen als trainer van Almere City, zo maakt de club uit de Keuken Kampioen Divisie bekend. Volgens de club is er onvoldoende vertrouwen om de teleurstellende resultaten die tot op heden zijn geboekt op korte termijn om te draaien. Almere City gaat op zoek naar een opvolger. In de tussentijd neemt de huidige technische staf de honneurs waar, valt te lezen in de verklaring.

"Na een aantal intensieve gesprekken in de afgelopen dagen hebben hoofdtrainer Gertjan Verbeek en directie en Raad van Commissarissen van Almere City in goed overleg besloten om een punt te zetten achter de samenwerking", meldt de club dinsdagmiddag via de officiële kanalen. "Er is vanuit beide kanten veel energie gestoken in het ingezette proces, echter is de gezamenlijke conclusie dat dat nu stokt. Beide partijen hebben er onvoldoende vertrouwen in dat dit op korte termijn kan worden omgebogen."



Het nieuws werd in eerste instantie naar buiten gebracht door De Telegraaf, waarna de Flevolanders snel met een officiële bevestiging kwamen. Almere City kent een uiterst teleurstellend seizoen en is momenteel terug te vinden op de achttiende plek in de Keuken Kampioen Divisie met 13 punten uit 16 duels. Van de laatste twaalf officiële duels werd er slechts één gewonnen. Verbeek baarde opzien met zijn uitspraken na afloop van de wedstrijd van afgelopen vrijdag, toen zijn ploeg op eigen veld met 0-2 verloor van MVV Maastricht.

"Het was een heel slechte wedstrijd van onze kant, waarin we zestig minuten lang niks afdwongen. Het was ondermaats, zeker voor een thuiswedstrijd. We mogen eigenlijk blij zijn dat er geen supporters waren. Het is te gek voor woorden dat ik dat al zeg”, aldus een kritische Verbeek voor de camera van ESPN. "We kwamen na rust knullig op achterstand. Het was zo’n wedstrijd waarin we nog wel een penalty kregen, maar die ging er ook niet in. Als je dan ziet hoe die tweede tegengoal tot stand kwam, dan denk je haast aan sabotage."

Verbeek doelde daarmee op de breedtepass van Ramon Leeuwin, die de bezoekers in staat stelde om het duel tien minuten voor tijd in het slot te gooien via Sven Blummel. De oefenmeester werd in juni van dit jaar aangesteld als trainer van Almere City, maar kreeg de Flevolanders nooit aan het draaien. Het was voor Verbeek, die eerder onder meer bij Feyenoord, FC Twente en AZ aan het roer stond, zijn eerste trainersklus sinds hij vorig jaar zijn contract bij Adelaide United liet ontbinden. Naast zijn werk als hoofdtrainer is Verbeek ook regelmatig te zien als analist bij ESPN.

w/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202308555
Moet hij weten.
pi_202308592
Ik heb nog nooit zo’n overschatte trainer gezien. Kan hij iets?
pi_202308615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:31 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit zo’n overschatte trainer gezien. Kan hij iets?
Clubs naar de gallemiezen helpen.
U MAD?
pi_202308699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Clubs naar de gallemiezen helpen.
@Naardegallemiezen
  dinsdag 23 november 2021 @ 19:38:54 #6
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202308762
Zo iemand moet je toch nergens meer willen aanstellen joh. Wat een draak van een trainer.
pi_202308791
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Clubs naar de gallemiezen helpen.
Wilt u mijn naam aub niet noemen in dit gedrocht van een subforum
  dinsdag 23 november 2021 @ 19:40:22 #8
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202308792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:31 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit zo’n overschatte trainer gezien. Kan hij iets?
Een blokhut bouwen.
  Forum Admin dinsdag 23 november 2021 @ 19:40:25 #9
35723 crew  GGMM
pi_202308795
Hij zit nu toch wel een beetje op het punt dat zelfs zijn grootste fan @Caland het niet meer voor hem op kan nemen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_202308859
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Wilt u mijn naam aub niet noemen in dit gedrocht van een subforum
Scheer je weg hier bloedmongool.
U MAD?
pi_202308912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Scheer je weg hier bloedmongool.
_O-
pi_202308913
Erg mooi.
pi_202309419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 18:59 schreef tong80 het volgende:
Gertjan Verbeek is ontslagen als trainer van Almere City, zo maakt de club uit de Keuken Kampioen Divisie bekend. Volgens de club is er onvoldoende vertrouwen om de teleurstellende resultaten die tot op heden zijn geboekt op korte termijn om te draaien. Almere City gaat op zoek naar een opvolger. In de tussentijd neemt de huidige technische staf de honneurs waar, valt te lezen in de verklaring.

"Na een aantal intensieve gesprekken in de afgelopen dagen hebben hoofdtrainer Gertjan Verbeek en directie en Raad van Commissarissen van Almere City in goed overleg besloten om een punt te zetten achter de samenwerking", meldt de club dinsdagmiddag via de officiële kanalen. "Er is vanuit beide kanten veel energie gestoken in het ingezette proces, echter is de gezamenlijke conclusie dat dat nu stokt. Beide partijen hebben er onvoldoende vertrouwen in dat dit op korte termijn kan worden omgebogen."

[ afbeelding ]

Het nieuws werd in eerste instantie naar buiten gebracht door De Telegraaf, waarna de Flevolanders snel met een officiële bevestiging kwamen. Almere City kent een uiterst teleurstellend seizoen en is momenteel terug te vinden op de achttiende plek in de Keuken Kampioen Divisie met 13 punten uit 16 duels. Van de laatste twaalf officiële duels werd er slechts één gewonnen. Verbeek baarde opzien met zijn uitspraken na afloop van de wedstrijd van afgelopen vrijdag, toen zijn ploeg op eigen veld met 0-2 verloor van MVV Maastricht.

"Het was een heel slechte wedstrijd van onze kant, waarin we zestig minuten lang niks afdwongen. Het was ondermaats, zeker voor een thuiswedstrijd. We mogen eigenlijk blij zijn dat er geen supporters waren. Het is te gek voor woorden dat ik dat al zeg”, aldus een kritische Verbeek voor de camera van ESPN. "We kwamen na rust knullig op achterstand. Het was zo’n wedstrijd waarin we nog wel een penalty kregen, maar die ging er ook niet in. Als je dan ziet hoe die tweede tegengoal tot stand kwam, dan denk je haast aan sabotage."

Verbeek doelde daarmee op de breedtepass van Ramon Leeuwin, die de bezoekers in staat stelde om het duel tien minuten voor tijd in het slot te gooien via Sven Blummel. De oefenmeester werd in juni van dit jaar aangesteld als trainer van Almere City, maar kreeg de Flevolanders nooit aan het draaien. Het was voor Verbeek, die eerder onder meer bij Feyenoord, FC Twente en AZ aan het roer stond, zijn eerste trainersklus sinds hij vorig jaar zijn contract bij Adelaide United liet ontbinden. Naast zijn werk als hoofdtrainer is Verbeek ook regelmatig te zien als analist bij ESPN.

w/

:T
Volgens mij had je ooit zo een poll-achtig iets over GJ, of hij de kerst zou halen of niet. Wat was de uitkomst van die poll?
  dinsdag 23 november 2021 @ 20:33:42 #14
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_202309885
Hyballa lijkt me een mooie opvolger.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_202309979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]
@:naardegallemiezen
Haaha. Ontzettende grappige actie.
  dinsdag 7 december 2021 @ 17:26:17 #16
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202513187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:38 schreef fetX het volgende:
Zo iemand moet je toch nergens meer willen aanstellen joh. Wat een draak van een trainer.
Conditioneel had hij z'n spelersgroep altijd prima in orde.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')