Je kan toch niet meer ontkennen dat deze clowns totaal ongeschikt zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan wijst het op een ernstig dictatoriale en repressieve houding van die clowns dus zijn ze ongeschikt om te werken in een democratie.
[x] Ongeschikt.
Maar dat wisten we al.
Misschien de term dictatoriaal eens opzoeken. Al is het vrij treurig dat je de betekenis niet kent.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan wijst het op een ernstig dictatoriale en repressieve houding van die clowns dus zijn ze ongeschikt om te werken in een democratie.
[x] Ongeschikt.
Maar dat wisten we al.
Is niet sluiten, een verlengte vakantie noemen ze dat, tot diep in aprilquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:47 schreef Haags het volgende:
Persco op maandag?
Scholen dicht vanaf woensdag..
Zoiets
Oh god ja. Krijgen we dit weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:51 schreef D_A het volgende:
Nee nee Mark en Hugo, ik heb een afspraak bij de kapper op 1 december
quote:1,5 meter niet altijd en overal verplicht
De verplichting geldt voor iedereen van 18 jaar en ouder, maar niet voor mensen die tot één huishouden horen en ook niet op plekken waar een coronatoegangsbewijs nodig is, zoals in een restaurant. De anderhalve meter is bijvoorbeeld ook verplicht in winkels; een sport beoefenen waar afstand niet mogelijk is, blijft kunnen.
Ook in andere situaties waarin afstand houden niet goed kan, geldt geen verplichting. Soms is daar een mondkapje verplicht of gelden andere aanvullende maatregelen.
Dat kappertje heb ik vorige week maar vast gepakt, want je voelt de bui alweer hangen...quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:51 schreef D_A het volgende:
De verspreiding op scholen is nogal van een andere orde dan de verspreiding in gebedshuizen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, maar ben benieuwd nu "alles" op tafel ligt. En kom op, het is toch onverkoopbaar als dat daar dan niet zou gelden als scholen dicht gaan? Maar we zullen zien, misschien komen ze met een verrassing.
Grote kans ja, maar ja, opa en oma zijn zielig en Woezel en Pip mogen grootouders niet op hun eigen verantwoordelijkheid wijzen want daar rust een taboe. Zouden ze mooi in de persconferentie mee kunnen nemen, dringend advies voor grootouders om uit solidariteit een jaartje pakjesavond over te slaan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom zou het dus niet zo gek zijn om de week daarvoor in elk geval de basisschool te sluiten, want je kunt er donder op zeggen dat op pakjesavond opa en oma bij de kleinkinderen zitten.
Daar is dit toch wel een onderdeel van. 'Een deel wil niet naar ons luisteren om gevaccineerd te raken. Daarom zetten wij de rest ook maar op slot'. En ook het 'jullie willen niet luisteren, dus krijgen jullie keihard straf'quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien de term dictatoriaal eens opzoeken. Al is het vrij treurig dat je de betekenis niet kent.
Die zijn toch al bewust op zoek naar een leven na de dood. Moet je niet tegen gaan houdenquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De verspreiding op scholen is nogal van een andere orde dan de verspreiding in gebedshuizen.
Op de school van mijn kinderen houden ze er voorzichtig rekening mee dat de kerstvakantie 3 weken gaat duren, om zo toch nog een soort van sluiting/lockdown effect voor de scholen te creëren.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is ook te laat voor zoiets om het fatsoenlijk te doen. Niet voor het eerst natuurlijk. Het is blijkbaar erg moeilijk om een paar weken vooruit te denken.
15 december weer. Laat ze open, kappers zijn essentieel ja!quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:51 schreef D_A het volgende:
Incomming Conclusie:quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:52 schreef TheRabbitEars het volgende:
Die parlementaire enquête na de coronacrisis gaat mij toch wat worden overigens..
ja, toch nog een week weg, dat gaat nog helpen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:37 schreef trein2000 het volgende:
Persconferentie vervroegd naar maandag uiterlijk dinsdag dat meldt de televaag
Ja ik had m al naar voren gehaald van 13 naar 1 decemberquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat kappertje heb ik vorige week maar vast gepakt, want je voelt de bui alweer hangen...
Gebedshuizen worden vooral bezocht door de ongevacinneerde risicogroep.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De verspreiding op scholen is nogal van een andere orde dan de verspreiding in gebedshuizen.
Ongetwijfeld, ook in restaurants zal het wel loslopen... maar ook die zijn al aan de beurt geweest. Die moeten eerder dicht en hebben een QR check te pakken (en mogelijk nog meer maatregelen). Maar die gebedshuizen.... tsja....quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Goede timing, als het dan nog slechter gesteld is kan je alles doordrukken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, toch nog een week weg, dat gaat nog helpen.![]()
![]()
![]()
#gewoonlatensterven
dit, so fucking right!quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We krijgen straf
Omdat we niet naar dat clownsstel willen luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |