Kwam compleet niet tekenen zegt ze. Niet zo liegenquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ík kan compleet niet tekenen, maar dit soort poppetjes gemaakt
[ afbeelding ]
We zijn gewoon eerlijkquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn te lief
iig lekker bezig geweest
sconesquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goededag!
Straks videobellen met een vriendinBoodschappenlijst voor morgen gemaakt
voor de kerst ga ik scones en taart bakken. Nu al zin in
ik vrees dat mijn kerstproject niet op kerst af is. Anderzijds, volgend jaar weer een kerst, dus het maakt niet uit
Kom vrijdagavond maarquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
scones
met clotted cream en jam
wanneer ga je die maken dan kom ik proeven
ik zit vrijdag tot en met woensdagmiddag helemaal vol geplandquote:
Nou dat zijn wel wilde plannen danquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zit vrijdag tot en met woensdagmiddag helemaal vol gepland
Tsja, met een repuatie zoals die van Duudje krijg je datquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dat zijn wel wilde plannen dan![]()
Valt wel mee. Maar heb een kind waar ik rekening mee moet houdenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dat zijn wel wilde plannen dan![]()
Ja dat is dan wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar heb een kind waar ik rekening mee moet houden
Hoort erbij. Zeker als het vakantie isquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel een beetje jammer
Ja, wel balen dat je nu echt niks kunt ondernemen met de kleine manquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoort erbij. Zeker als het vakantie is
Ja en waarschijnlijk moet ik ook nog wat dagen werkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, wel balen dat je nu echt niks kunt ondernemen met de kleine man
Oh dat is helemaal niet leuk....quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk moet ik ook nog wat dagen werken
Het is niet andersquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal niet leuk....
Lekker aan het knutselen/haken/tekenen vandaag?quote:
Vandaag een beetje extreem gefrustreerd, mijn handen doen niet wat ik wilquote:Op woensdag 22 december 2021 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker aan het knutselen/haken/tekenen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |