Fijn dat het goed gaat, lekker genieten zo! Was je kerstpakket ook leuk?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
Alles goed hoor! Dit luie mormel had even schermvrij. Sorry dat ik dat niet gezegd had
Nu lekker haken met een serie. Gezellig in de woonkamer tussen al mijn kerstzooi
Beetje kerst gepland en zo
Ik ben officieel een verwend kreng nu. Het is een fantastisch pakketquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat, lekker genieten zo! Was je kerstpakket ook leuk?
Het is je van harte gegund!quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben officieel een verwend kreng nu. Het is een fantastisch pakket
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeeeej weeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Fijn dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
Alles goed hoor! Dit luie mormel had even schermvrij. Sorry dat ik dat niet gezegd had
Nu lekker haken met een serie. Gezellig in de woonkamer tussen al mijn kerstzooi
Beetje kerst gepland en zo
Ik gok een sjaal!quote:Op maandag 20 december 2021 05:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dit is mijn kersthaakwerk. Drie lappen. Geen flauw idee wat het wordt
[ afbeelding ]
Klinkt als een prima dagje.quote:Op maandag 20 december 2021 05:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag eens een dagje tekenen ipv haken. Mijn draadvinger doet gewoon pijn en gewoon eens wat anders
Straks even de kerstboodschappen deel 1 doen. Morgen deel 2. Vrijdag bak ik een taart om mee te nemen naar mijn moeder.
En een dagje beter worden bij julliequote:Op maandag 20 december 2021 18:11 schreef dud0r het volgende:
Dagje vrij vandaag. Dan ben ik minder online
Foto?quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier druk aan het tekenen geweestvergat daardoor even online te gaan
Vandaag rustig aan gedaan en voel me vandaag wel een stuk beter dan gisteren. Dus dat moet even doorzetten en dan kan ik eind van de week gewoon kerst vierenquote:Op maandag 20 december 2021 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En een dagje beter worden bij jullieGenieten van schermloze tijd dus
Hier gewoon lekkere hapjes en makkelijk eten, oh en boodschap laten bezorgenquote:Op maandag 20 december 2021 19:40 schreef Charz het volgende:
Zometeen mijn kerstmenu even uitwerken.. woensdag de kerstboodschappen halen
quote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ík kan compleet niet tekenen, maar dit soort poppetjes gemaakt
[ afbeelding ]
Nou dan kun je wel tekenen hoorquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ík kan compleet niet tekenen, maar dit soort poppetjes gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |