Dat vraag ik me ook steeds af want het lijkt me toch niet dat je met een camera in je hand een scooter mag besturen. Of ze is er al die tijd goed mee weggekomen.quote:
Gister hield ze hem nog gewoon in de handen, kwam ze mee weg, Politie had wel wat anders te doen schat ik zo in...quote:Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook steeds af want het lijkt me toch niet dat je met een camera in je hand een scooter mag besturen. Of ze is er al die tijd goed mee weggekomen.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Ksar Netsila dus, we zijn iets op het spoor!
en ze heeft geen zolderkamertjequote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Dus ze is al vanaf 8 uur rondjes aan het rijden?Die heeft voor de rest echt geen leven
Als ze straks gaat tanken hebben we een hoogtepuntje in de streamquote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Dus ze is al vanaf 8 uur rondjes aan het rijden?Die heeft voor de rest echt geen leven
Ze laat een van haar katten ws inslapen deze week,cut her someslack!quote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Een normaal mens blijft dan bij haar kat.quote:Op maandag 22 november 2021 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze laat een van haar katten ws inslapen deze week,cut her someslack!
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:17 schreef Olga het volgende:
[..]
Een normaal mens blijft dan bij haar kat.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.
Ik ga het niet terug zoeken, maar in een van de streams van gisteren zei ze dat letterlijk, binnen een tijdsspan van 20 minuten.quote:
En de hond moest ook nog plassenquote:Op maandag 22 november 2021 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga het niet terug zoeken, maar in een van de streams van gisteren zei ze dat letterlijk, binnen een tijsspan van 20 minuten.
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatiequote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar daar had ze geen tijd voor. Ze moet rondjes rijden met ons op haar buikquote:
Maar voorlopig hebben de gevaccineerden overal gratis wifi door dat vaccinquote:Op maandag 22 november 2021 22:24 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatie
Dan zal ik maar snel mijn abo opzeggenquote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar voorlopig hebben de gevaccineerden overal gratis wifi door dat vaccin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |