SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je een platenspeler?quote:Op maandag 22 november 2021 16:54 schreef Karzai het volgende:
Stond een bak met elpees op straat waar iemand vanaf wilde, ik heb er twee meegenomen
[ afbeelding ]
Zo daarna echt geen zin meer hebbenquote:Op maandag 22 november 2021 16:53 schreef dud0r het volgende:
ppppppffffffffffrrrrrrrrrrtttttttttttt ben een beetje gaar. zo maar eens de laptop weg leggen en wat gaan kijken.
Ga ik straks wel weer verder
Ik waarschijnlijk ook niet, maar wat moet dat moetquote:Op maandag 22 november 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo daarna echt geen zin meer hebben
wat ga je besparen?quote:Op maandag 22 november 2021 16:56 schreef Ama het volgende:
Ondertussen even overstappen van zorgverzekering. Voor het eerst in 32 jaar denk ik?
Weet ik niet precies want zorgtoeslag maar mijn Univé dinges kost straks 126 euro en dat vind ik wel een hoop geld voor alleen een basisverzekering. Kan hem ook niet downgraden daar.quote:
Ik maar een stuk of 600 lp’squote:Op maandag 22 november 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
En een stuk of dertig elpees, cd's heb ik ook nog
[ afbeelding ]
ja is het ookquote:Op maandag 22 november 2021 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik niet precies want zorgtoeslag maar mijn Univé dinges kost straks 126 euro en dat vind ik wel een hoop geld voor alleen een basisverzekering. Kan hem ook niet downgraden daar.
Ja volgens mij wel maar volgens mij kan het geen kwaad dat ik keertje overstap.quote:Op maandag 22 november 2021 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is het ook![]()
Maar de zorgtoeslag stijgt ook weer wat toch volgend jaar?
quote:Je zorgverzekering is geregeld
nee zorgtoeslag gaat op basis van je inkomen.quote:Op maandag 22 november 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgt de belastingdienst hier bericht van? Ben nooit eerder overgestapt dus geen idee.
Ja maar moet ik bij de belastingdienst doorgeven dat ik ben overgestapt enz?quote:Op maandag 22 november 2021 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zorgtoeslag gaat op basis van je inkomen.
storten zij het rechtstreeks?quote:Op maandag 22 november 2021 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar moet ik bij de belastingdienst doorgeven dat ik ben overgestapt enz?
Lijkt me niet. Als het ze boeit krijgen ze het vast wel van je zorgverzekeraar te horen. Maar ik zou niet weten waarom het ze zou boeien.quote:Op maandag 22 november 2021 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Lagere premie is minder zorgtoeslag neem ik aan.quote:Op maandag 22 november 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als het ze boeit krijgen ze het vast wel van je zorgverzekeraar te horen. Maar ik zou niet weten waarom het ze zou boeien.
nee hoorquote:Op maandag 22 november 2021 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Lagere premie is minder zorgtoeslag neem ik aan.
Zou wel ziek zijn want dan is mijn zorgverzekering praktisch gratis straks.quote:
nee je hoeft niet door te geven. welke zorgverzekering je hebt is niet relevant voor de belastingdienst. Op bass van je inkomen krijg je gewoon een bedrag zorgtoeslag gestortquote:Op maandag 22 november 2021 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
ja das toch lekker danquote:Op maandag 22 november 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel ziek zijn want dan is mijn zorgverzekering praktisch gratis straks.
Nou gelukkig maar dat je goed verzekerd bent danquote:
omdat je tevreden was met je verzekering?quote:Op maandag 22 november 2021 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit 10 jaar geleden niet gedaan.
quote:Op maandag 22 november 2021 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat je goed verzekerd bent dan
Ik dacht gewoon dat het normale prijzen waren maar Univé gooit laatste paar jaar wel heel wat euro's er bovenop.quote:Op maandag 22 november 2021 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je tevreden was met je verzekering?
Lijkt wel een LEGO huisje.quote:Op maandag 22 november 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
die kleuren![]()
https://www.funda.nl/koop(...)scheepmakerskade-66/
lekker kleurrijkquote:Op maandag 22 november 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
die kleuren![]()
https://www.funda.nl/koop(...)scheepmakerskade-66/
Ja dit scheelt mij nu ook 170 euro per jaar (als dat van die zorgtoeslag klopt).quote:Op maandag 22 november 2021 17:17 schreef Karzai het volgende:
ik kijk elk jaar wat het voordeligst is, kan zomaar 200 euro schelen per jaar
Nee maar ik heb gecheckt of alles waar ik nu kom (huisarts, ziekenhuis, apotheek) een contract heeft en dat is zo. Ook ziekenhuis bij mijn vriend enz.quote:Op maandag 22 november 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie vrije keus in zorgaanbieder?
Bij mij zag ik dat dat echt wat scheelt dus per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |