Dat is nooit charmantquote:Op maandag 22 november 2021 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Karin had gisteren ook een seconde of 5 de verkeerde camera op haar galaxy aanstaan ,ik heb de stream maar uitgezet.
Ze loopt weer lekker te bitchen naar Svenquote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/1100783590326601/
Mita is live
Ze is al erg aan het sniffen
Ik denk revrouw, die was namelijk vandaag in haar auto aan het bitchen over Mitaquote:Op maandag 22 november 2021 21:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ze loopt weer lekker te bitchen naar Sven
de een voelt zich dus belangrijker dan de anderquote:Op maandag 22 november 2021 21:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk revrouw, die was namelijk vandaag in haar auto aan het bitchen over Mita
Het schijnt zo te zijn dat de vader van Sven bij de Politie werkt. Maar Revrouw en Sven worden beiden als controlled opposition bestembeld door Winpertroellaquote:Op maandag 22 november 2021 21:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk revrouw, die was namelijk vandaag in haar auto aan het bitchen over Mita
als zoon/dochter van iemand bij de politie zit je altijd in een glazen huisjequote:Op maandag 22 november 2021 21:15 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat de vader van Sven bij de Politie werkt. Maar Revrouw en Sven worden beiden als controlled opposition bestembeld door Winpertroella
Kut, ik vroeg wat voor baan ze heeft en ben gelijk geblocked. Ff incognita gaan.quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/1100783590326601/
Mita is live
Ze is al erg aan het sniffen
Dat hij bij de KMAR heeft gewerkt is ook niet echt in zn voordeelquote:Op maandag 22 november 2021 21:15 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat de vader van Sven bij de Politie werkt. Maar Revrouw en Sven worden beiden als controlled opposition bestembeld door Winpertroella
En dan maar krijsen censuurquote:Op maandag 22 november 2021 21:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Kut, ik vroeg wat voor baan ze heeft en ben gelijk geblocked. Ff incognita gaan.
Jaaaa want de Koninklijke Marechaussee doet mee aan EURGENDFOR!!!!! Wij zijn hier iets op het spoor, heeft Wimpertroella toch gelijk gehad al die tijd..quote:Op maandag 22 november 2021 21:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hij bij de KMAR heeft gewerkt is ook niet echt in zn voordeel
Ben krap 5 minuten aan het luisteren maar deze is echt gestoord joh, totaal van het padje af.quote:Op maandag 22 november 2021 21:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En dan maar krijsen censuur
Mitas baan is ruziemaker
Ja mita is wel echt het meest verward van alle demonstrantenquote:Op maandag 22 november 2021 21:21 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ben krap 5 minuten aan het luisteren maar deze is echt gestoord joh, totaal van het padje af.
Dit is zo'n beetje het niveau van de harde wappie kern...quote:Op maandag 22 november 2021 21:21 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ben krap 5 minuten aan het luisteren maar deze is echt gestoord joh, totaal van het padje af.
Dit heeft veel weg van de 'retoriek' van die Albert ja.quote:Op maandag 22 november 2021 21:22 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje het niveau van de harde wappie kern...
Ik krijg er een beetje Jomanda gevoel bijquote:Op maandag 22 november 2021 21:26 schreef GerryDV het volgende:
Ze hebben het ook allemaal over livestreamers en de livestreamers hebben het over elkaar alsof je dan een soort status hebt. Een halve BN'er bent. Je bent gewoon een eersteklas kneus in je eigen kneuzengroep, een soort aparte klasse van sneue mensen.. Je bent zeg maar de winnaar onder de verliezers. En daar ontlenen ze alsnog een status aan.
Dit gaat echt veel verder dan ik dacht.
Heeft niks met geloven te maken, ze geloven MSM niet dus er valt altijd wel een feit te verdraaien voor de volgers die een kant van het verhaalwillen kiezen.quote:Op maandag 22 november 2021 21:25 schreef just me het volgende:
En maar blijven geloven dat er iemand doodgeschoten is
Ik vraag me nou af of deze mensen nou echt een IQ van 65 hebben of dat ze eigenlijk slimmer zijn maar psychologisch een heel groot probleem hebben. Bij sommigen is de woordenschat nog wel oké maar je kan gewoon niet thuisbrengen hoe je zo kan verwappen (als dat een woord is).quote:Op maandag 22 november 2021 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Jomanda gevoel bij
Dat is ook niet te verklaren, ik vraag me ook wel eens af wat voor soort mensen het zijn. Waarschijnlijk zijn ze blij dat ze op de een of andere manier aandacht krijgen.quote:Op maandag 22 november 2021 21:30 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af of deze mensen nou echt een IQ van 65 hebben of dat ze eigenlijk slimmer zijn maar psychologisch een heel groot probleem hebben. Bij sommigen is de woordenschat nog wel oké maar je kan gewoon niet thuisbrengen hoe je zo kan verwappen (als dat een woord is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |