Je hebt gelijk: "De tijd tussen 0.00 uur en 9.00 uur telt hierbij niet mee."quote:Op maandag 22 november 2021 21:45 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lastig, hij is rond 18:00 aangehouden, ik weet niet hoe laat hij is voorgeleid, als ze hem houden hebben ze morgen niet veel tijd meer over. Maar zou voor Max wel het beste zijn, en laat hem gelijk even na kijken door de crisisdienst die gozer is een gevaar voor zichzelf...
Anabolen...quote:Op maandag 22 november 2021 21:47 schreef summer2bird het volgende:
... waarmee injecteert ze zichzelf?
Pfizerquote:Op maandag 22 november 2021 21:47 schreef summer2bird het volgende:
... waarmee injecteert ze zichzelf?
Kan ze niet gewoon in Parijs blijven?quote:Op maandag 22 november 2021 21:47 schreef spoilert het volgende:
Mita bedreigt ons, ze komt wellicht livestreamen in NL
Mooi pandje he, op A-locatie...quote:Op maandag 22 november 2021 21:48 schreef Olga het volgende:
Over popie jopies gesproken. Ik las dat staatsgek Youri deze week zijn juristenkantoor opent
Je bedoelt zijn Youristenkantoor?quote:Op maandag 22 november 2021 21:48 schreef Olga het volgende:
Over popie jopies gesproken. Ik las dat staatsgek Youri deze week zijn juristenkantoor opent
quote:
Ja hij heeft nu ook een kantoorquote:Op maandag 22 november 2021 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn Youristenkantoor?
Tijd voor Tikkies dus.quote:Op maandag 22 november 2021 21:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu ook een kantoorMaar zoekt nog wel spullen daarvoor
Ja ik ben bijna jaloers.quote:
Niet alleen dat,die 'neo-nazis' weten hoe die dingen werken,die zijn gewoon weg voordat er aangehouden kan worden.quote:Op maandag 22 november 2021 21:49 schreef Starhopper het volgende:
Ze zit nu te zeiken op extreemrechtsMaar ondertussen gaat ze wel met die lui om
Ligt er aan, hoelang laat de verhuurder de huurachterstand oplopenquote:Op maandag 22 november 2021 21:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja ik ben bijna jaloers.
Ook ben ik benieuwd hoe lang dit gaat duren
En hoe lang mensen aan hem donerenquote:Op maandag 22 november 2021 21:51 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ligt er aan, hoelang laat de verhuurder de huurachterstand oplopen
De echte vraag is: hoeveel popcorn is er gekocht!quote:Op maandag 22 november 2021 21:51 schreef Starhopper het volgende:
63 kijkersDeel komt van FOK! en een ander deel komt van twitter. Hoeveel echte volgers kijken er
ik zit idd ook te kijkenquote:Op maandag 22 november 2021 21:51 schreef Starhopper het volgende:
63 kijkersDeel komt van FOK! en een ander deel komt van twitter. Hoeveel echte volgers kijken er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |