SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
oh niet weer Yannickquote:Op maandag 22 november 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat Rens een mannennaam was, net als Yannick, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Wat is er?quote:
Ik ook, maar nu twijfel ik over de uitspraak.quote:Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
Ik ken 1 Yannick maar dat is wel een man.
Dit was ook een mooie TT geweestquote:
Ja Nik.quote:Op maandag 22 november 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu twijfel ik over de uitspraak.
Dus Yannick of Ya-nieeek
Nee ik heb geen tijd, ben zin aan het maken om nog meer schoon te maken hier.quote:Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
Nog steeds een goede TT
Doe eens een leuker plaatje in de OP om het erbij te laten passen
@Wereldgozer weet dat wel. Yannick de Vos is een "graag geziene gast" in DRT (en VBL ook geloof ik).quote:
yannick en janique klinken redelijk hetzelfde, maar zijn vaak wel heel anders.quote:Op maandag 22 november 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu twijfel ik over de uitspraak.
Dus Yannick of Ya-nieeek
quote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer weet dat wel. Yannick de Vos is een "graag geziene gast" in DRT (en VBL ook geloof ik).
Posts van Yannick komen uit een template:
"Ik ben ziedend dat de erg sympathieke $speler1 geklopt is door de arrogante klootzak $speler2. Ik hoop dat $speler2 binnenkort zijn $bot breekt" etc.
Dodelijk vermoeiende act inmiddels omdat we het pas achthonderd miljard keer hebben zien langskomen.
Als je echt veel zin hebt mag je hier ook komen schoon makenquote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb geen tijd, ben zin aan het maken om nog meer schoon te maken hier.
Dacht even dat dit over Kluun ging.quote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dodelijk vermoeiende act inmiddels omdat we het pas achthonderd miljard keer hebben zien langskomen.
1 letter per slidequote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, wat een dag weer. Buda de powerpointslidemachine is weer in volle gang
Ik heb dus geen zin maar moet wel.quote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je echt veel zin hebt mag je hier ook komen schoon maken
ja en dan op 0,1 seconde per slide en dan zo PRRRRRRRRRRRquote:
Heb je die maand abogeld al teruggeëist?quote:Op maandag 22 november 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Nou de aannemer van ziggo komt morgen maar eens even kijken of ze de kabel kunnen repareren
Ze zullen vast weer met een of andere kutcompensatie komen als 'u krijgt 1 maandje gratis zoggi sport van ons'quote:Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar even een maandje abonnementsgeld terug gaan eisen.
Ja zodra ze het een keer hebben gemaaktquote:Op maandag 22 november 2021 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die maand abogeld al teruggeëist?
zoggiquote:Op maandag 22 november 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zullen vast weer met een of andere kutcompensatie komen als 'u krijgt 1 maandje gratis zoggi sport van ons'
"Maar dat moet u dan wel zelf weer opzeggen, anders loopt het automatisch door"quote:Op maandag 22 november 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zullen vast weer met een of andere kutcompensatie komen als 'u krijgt 1 maandje gratis zoggi sport van ons'
quote:Op maandag 22 november 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Nou de aannemer van ziggo komt morgen maar eens even kijken of ze de kabel kunnen repareren
'Ja en als u nou ook vodafone had gehad dan hadden we allemaal leuke dingen kunnen aanbieden, maar dat heeft i helaas niet. Wilt u anders uw abonnement naar vodafone oversluiten'quote:Op maandag 22 november 2021 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Maar dat moet u dan wel zelf weer opzeggen, anders loopt het automatisch door"
Luie big der eerste klassequote:Op maandag 22 november 2021 14:55 schreef Ama het volgende:
Nu kan ik hier half liggend achter mijn bureau FOK!ken.
#extraluiquote:Op maandag 22 november 2021 14:55 schreef Ama het volgende:
Nu kan ik hier half liggend achter mijn bureau FOK!ken.
NEE IK WIL BOMMEN OP JULLIE KLOTEBEDRIJF GOOIEN EN ALLES NAAR KPNquote:Op maandag 22 november 2021 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja en als u nou ook vodafone had gehad dan hadden we allemaal leuke dingen kunnen aanbieden, maar dat heeft i helaas niet. Wilt u anders uw abonnement naar vodafone oversluiten'
Volgens mij lezen ze hier mee, krijg nu gelijk een mailtje binnen van zoggi met als onderwerp 'Omdat we uw mening belangrijk vinden'quote:Op maandag 22 november 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE IK WIL BOMMEN OP JULLIE KLOTEBEDRIJF GOOIEN EN ALLES NAAR KPN
Yannick heeft de uitnodiging om in ons warme bad mee te posten afgeslagen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer weet dat wel. Yannick de Vos is een "graag geziene gast" in DRT (en VBL ook geloof ik).
Posts van Yannick komen uit een template:
"Ik ben ziedend dat de erg sympathieke $speler1 geklopt is door de arrogante klootzak $speler2. Ik hoop dat $speler2 binnenkort zijn $bot breekt" etc.
Bij KPN sturen ze meteen negen vrouwelijke monteurs in vochtige kleine lingerie als je een uurtje geen internet heeftquote:Op maandag 22 november 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE IK WIL BOMMEN OP JULLIE KLOTEBEDRIJF GOOIEN EN ALLES NAAR KPN
Negen is wel gelijk veel hoorquote:Op maandag 22 november 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij KPN sturen ze meteen negen vrouwelijke monteurs in vochtige kleine lingerie als je een uurtje geen internet heeft
Dubbele data en korting is wel chillquote:Op maandag 22 november 2021 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja en als u nou ook vodafone had gehad dan hadden we allemaal leuke dingen kunnen aanbieden, maar dat heeft i helaas niet. Wilt u anders uw abonnement naar vodafone oversluiten'
Ja dat zal best, ga van de week t-mobile maar eens bellen of zij wat leukers hebbenquote:Op maandag 22 november 2021 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubbele data en korting is wel chill
kabeltje trekkenquote:Op maandag 22 november 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
Alleen voor in huis is het internet soms beetje zwak maar komt omdat de router aan andere kant van het huis ligt.
4. Broccoliquote:Op maandag 22 november 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Meest gebruikte woorden in deze SC.
1. Poetsen
2. Snacks
3. Gerrie
huehuequote:
Ik zit nu 3 jaar bij t-mobile en heb niks te klagen. Laatst nog gekeken of het nog ergens anders goedkoper kan maar nope haha.quote:Op maandag 22 november 2021 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zal best, ga van de week t-mobile maar eens bellen of zij wat leukers hebben
spuit zo alle data om je orenquote:
Moet alleen nog steeds een keertje mijn gegevens daar aan passen, contract staat nog steeds op naam en datum van mijn vader die het toen heeft afgesloten toen ik 16/17 wasquote:Op maandag 22 november 2021 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit nu 3 jaar bij t-mobile en heb niks te klagen. Laatst nog gekeken of het nog ergens anders goedkoper kan maar nope haha.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet alleen nog steeds een keertje mijn gegevens daar aan passen, contract staat nog steeds op naam en datum van mijn vader die het toen heeft afgesloten toen ik 16/17 was
ik heb m'n playstation gewoon aan de kabel liggen.quote:
quote:
Ja ongeveer net zo lang geleden als dat het contract oud isquote:Op maandag 22 november 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]Dat is wel even geleden dan denk ik.
Ik ga geen kabel door mijn huis leggen hoor.quote:Op maandag 22 november 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb m'n playstation gewoon aan de kabel liggen.ook al staat die praktisch naast de router. Bekabeld is altijd beter dan draadloos.
Heb helaas niet meer zoveel meters liggen als vroegah.
PS en tv zijn hier ook gewoon gekabeldquote:Op maandag 22 november 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb m'n playstation gewoon aan de kabel liggen.ook al staat die praktisch naast de router. Bekabeld is altijd beter dan draadloos.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ongeveer net zo lang geleden als dat het contract oud isWas toen geloof ik nog Orange of zelfs nog Dutchtone
quote:
Flink aantal jaren terugquote:
Nee zal 2003/4 zijn geweestquote:
dan ergens een versterker er tussen rammen.quote:Op maandag 22 november 2021 15:04 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb geen tv-abonnement dus geen idee wat dan beste en goedkoopste is enz.
[..]
Ik ga geen kabel door mijn huis leggen hoor.Sowieso heb ik een laptop zodat ik zo min mogelijk kabels heb.
Ik heb laatst ook weer gewoon een kabel gelegd. Elke keer een gebroken verbinding tijdens Teams meetings ben ik een beetje zat. Werkt perfect nu.quote:Op maandag 22 november 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Libertel?quote:Op maandag 22 november 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
Dutchtone ken ik niet eens. Orange zegt me wel wat.
Mijn eerste (prepaid) telefoon was van Dutchtone, 3210quote:
98% van de tijd werkt het wel dus ik vind het wel best. In de woonkamer werkt het gewoon altijd.quote:Op maandag 22 november 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ergens een versterker er tussen rammen.
huehue?quote:Op maandag 22 november 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ergens een versterker er tussen rammen.
zeur dan niet zo mensquote:Op maandag 22 november 2021 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
98% van de tijd werkt het wel dus ik vind het wel best. In de woonkamer werkt het gewoon altijd.
Polyfone ringtonesquote:Op maandag 22 november 2021 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn eerste (prepaid) telefoon was van Dutchtone, 3210
Was de muur daarentegen wel kapot ?quote:Op maandag 22 november 2021 15:09 schreef Ama het volgende:
Kon dat ding tegen de muur smijten en alles maar ging gewoon niet kapot.Ja ik was een boze puber.
Weet ik niet meer.quote:Op maandag 22 november 2021 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was de muur daarentegen wel kapot ?
vrouwen 🙄quote:
"Gat" in je geheugenquote:
ze gooide 'm tegen de muur niet tegen haar geheugenquote:
Wat een zaadbedrijf zegquote:Op maandag 22 november 2021 15:14 schreef LTVDK het volgende:
Net belde de zoggi weer, eerste wat ze aanboden ter compensatie ... jawel een databundel áls ik vodafone zou hebben gehad![]()
![]()
. Daarna nog wel dat de abonnementskosten werden vergoed, maar toen ik over de mogelijke overige kosten van de aannemer en dergelijke begon was het gelijk 'ja dat is de verantwoordelijkheid van de aannemer, daar hebben wij niks mee te maken'
. Toen heb ik maar even op een nette manier duidelijk gemaakt dat zijn die aannemer zelf hebben ingehuurd en dat het gewoon hun verantwoordelijkheid is
Morgen weer een vervolg wanneer de aannemer het heeft gemaakt ...
We gaan hard, we gaan lekker, we gaan los, ja we krijgen het allemaal, ja we krijgen het allemaalquote:Op maandag 22 november 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
23.066 positieve tests, gemiddeld stijging
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 23.066 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 2372 meer dan gisteren.
Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 21.599 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 49 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
2430 coronapatiënten in het ziekenhuis
In de ziekenhuizen nam de bezetting toe. Er liggen nu 2430 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2316), van wie 470 op de IC (gisteren: 466), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
29 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM werden 29 overleden covid-patiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 35 doden per dag, tegen 24 doden per dag een week eerder.
In het weekend worden minder sterfgevallen doorgegeven aan het RIVM. Daardoor zijn op zondag en maandag deze cijfers vrijwel altijd lager dan in de rest van de week.
Mijn zusje is net gebeld dat haar operatie morgen niet doorgaat, geen IC bed beschikbaar, lekker.quote:Op maandag 22 november 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 23.066 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 2372 meer dan gisteren.
Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 21.599 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 49 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
In de ziekenhuizen nam de bezetting toe. Er liggen nu 2430 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2316), van wie 470 op de IC (gisteren: 466), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
Bij het RIVM werden 29 overleden covid-patiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 35 doden per dag, tegen 24 doden per dag een week eerder.
In het weekend worden minder sterfgevallen doorgegeven aan het RIVM. Daardoor zijn op zondag en maandag deze cijfers vrijwel altijd lager dan in de rest van de week.
Hebbenquote:Op maandag 22 november 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
https://9gag.com/gag/avALz9n.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje is net gebeld dat haar operatie morgen niet doorgaat, geen IC bed beschikbaar, lekker.
En die wappies maar blijven roepen dat het allemaal een complot is van de overheid en lekker 's avonds overal gaan lopen rellenquote:Op maandag 22 november 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje is net gebeld dat haar operatie morgen niet doorgaat, geen IC bed beschikbaar, lekker.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de neergeschoten mensen komen er ook nog bij op de IC. Ze hadden ze beter gewoon doodgeschoten wat dat betreftquote:Op maandag 22 november 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die wappies maar blijven roepen dat het allemaal een complot is van de overheid en lekker 's avonds overal gaan lopen rellen
lockdown lockdown, we gaan weer in lockdownquote:Op maandag 22 november 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Kijk uit dat je niet teveel stookt deze winter, anders zit je bij de eindafrekening dubbelop met de gebakken peren !!quote:Op maandag 22 november 2021 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
lockdown lockdown, we gaan weer in lockdown
Is dit een jongen of een meisje?quote:Op maandag 22 november 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Weet iemand toevallig hoe zon duur merk nou zon afbeelding op zon stuk stof maakt?
[ afbeelding ]
https://www.debijenkorf.n(...)0057-733006005712000
Een persoon.quote:Op maandag 22 november 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een jongen of een meisje?
@Jimbo weet dat wel. Die is goed met kleding en printjes erop krijgenquote:Op maandag 22 november 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Weet iemand toevallig hoe zon duur merk nou zon afbeelding op zon stuk stof maakt?
[ afbeelding ]
https://www.debijenkorf.n(...)0057-733006005712000
Ben benieuwd.quote:Op maandag 22 november 2021 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:jimbo weet dat wel. Die is goed met kleding en printjes erop krijgen
het is een vrouwelijk modelquote:Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan dus plassen waar ze wil?
HOE HALEN ZE HET IN HUN HOOFD OM JE ZOMAAR TE BELLEN?!?!?!!?quote:Op maandag 22 november 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, iemand waagde het mij te bellen.
Helemaal uit mijn focus.
Ben op zich wel tevreden met dat ik een vrouw ben, maar heb echt een hekel aan niet zomaar overal even kunnen plassenquote:Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je dan toch ook op een herentoilet, een genderneutraaltoilet en een gehandicaptentoilet?quote:Op maandag 22 november 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben op zich wel tevreden met dat ik een vrouw ben, maar heb echt een hekel aan niet zomaar overal even kunnen plassen(ok ander probleem, maar wilde het even kwijt
)
plastuitquote:Op maandag 22 november 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben op zich wel tevreden met dat ik een vrouw ben, maar heb echt een hekel aan niet zomaar overal even kunnen plassen(ok ander probleem, maar wilde het even kwijt
)
Ik bedoelde meer, langs de kant van de weg enzoquote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je dan toch ook op een herentoilet, een genderneutraaltoilet en een gehandicaptentoilet?
Ja, dat heb ik niet gevraagd.quote:Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja pffffquote:Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
HOE HALEN ZE HET IN HUN HOOFD OM JE ZOMAAR TE BELLEN?!?!?!!?
introvert problemenquote:
Ja wat dat betreft, lang leve bomen, muurtjes en bramenstruikenquote:Op maandag 22 november 2021 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, langs de kant van de weg enzo
Het was ook nog eens een vraag die niet voor mij was.quote:
helemaal irritantquote:Op maandag 22 november 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was ook nog eens een vraag die niet voor mij was.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Beetje voorpret met die bramenstruiken omdat je weet dat er binnen het uur een Turks gezin bramen komt plukken.
Op vakantie kon dat toch wel overal?quote:Op maandag 22 november 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
)
Ja en toen viel ik met m'n kont in een doornenstruikquote:Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op vakantie kon dat toch wel overal?
Beetje oefenen.quote:Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en toen viel ik met m'n kont in een doornenstruik![]()
wil je een kleintje voor mij meenemenquote:Op maandag 22 november 2021 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Als dat gezwets in de meeting over is ga ik even lekker een uurtje wandelen in het bos. Hopelijk zie ik weer hertjes
Nee, jij vreet 'm opquote:Op maandag 22 november 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je een kleintje voor mij meenemen
das zielugquote:Op maandag 22 november 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je een kleintje voor mij meenemen
quote:Op maandag 22 november 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuis boven punaises gaan hangen om te oefenen.
Heb je een keer een date, blijft die slapen likt er midden in de nacht een klein hertje aan zijn harige tenen.quote:
ondertussen ben je al maanden verder en zit het er nog niet inquote:Op maandag 22 november 2021 15:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik allemaal problemen aankaart bij de woningbouw wat veel geld gaat kosten. Ik denk niet dat ik de enige ben met kozijnen die wegrotten. Toen ik ging zeuren over dubbel glas kreeg ik paar maanden later ook ineens een brief dat iedereen het nu krijgt (terwijl ze toen zeiden nee gaan we niet doen).
wel hele kleine hertjesquote:Op maandag 22 november 2021 15:50 schreef kwiwi het volgende:
Dit waren de hertjes gisteren, in het midden van de foto aan de bosrand.
[ afbeelding ]
zal die vast niet erg vindenquote:Op maandag 22 november 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een keer een date, blijft die slapen likt er midden in de nacht een klein hertje aan zijn harige tenen.
Zon groot bos vind ik nou engquote:Op maandag 22 november 2021 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja in het echt waren ze wat dichterbij dan het lijkt op de foto, maar waren inderdaad kleine hertjesquote:
ZIE IK ER SOMS UIT ALS DE AFDELING FACTUREN?quote:
Ja wacht hele dag al op een telefoontje, ze zei vandaag ja we bellen vandaag hoor!! Maar bel gewoon morgen weer. Ik wil een datum.quote:Op maandag 22 november 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
En
[..]
ondertussen ben je al maanden verder en zit het er nog niet in
wel een beetjequote:Op maandag 22 november 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZIE IK ER SOMS UIT ALS DE AFDELING FACTUREN?
Een flat in de binnenstad is voor zo'n hertje dan weer doodengquote:
Dud0r, wil jij klapjes?quote:
quote:
Vind jij Excel ook zo'n mega uitvinding?quote:Op maandag 22 november 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
vuig stink excel, paste special, skip blanks. wat paste dat apparaat, de blanks ook
Ja als de mini's slapen zijn ze wel lief maar als ze honger hebben gaan ze echt wel aan je tenen zitten knabbelen plus wat heel veel mensen niet weten, herten zitten altijd vol teken, soms wel tientallen of honderden in de liezen en onderbuik.quote:Op maandag 22 november 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal die vast niet erg vinden
[ afbeelding ]
Joh het is een wild dier.quote:Op maandag 22 november 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
herten zitten altijd vol teken, soms wel tientallen of honderden in de liezen en onderbuik.
je kan er best wel leuke dingen mee maar dan moet het wel doen wat ik wil dat het doetquote:Op maandag 22 november 2021 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jij Excel ook zo'n mega uitvinding?
quote:Op maandag 22 november 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als de mini's slapen zijn ze wel lief maar als ze honger hebben gaan ze echt wel aan je tenen zitten knabbelen plus wat heel veel mensen niet weten, herten zitten altijd vol teken, soms wel tientallen of honderden in de liezen en onderbuik.
Ik had eerst hertjes, als ik met de honden bij ze was geweest hoefde ik mezelf en de honden niet eens te checken zo lekker vinden ze hertenbloed.quote:
je kunt er zelfs schilderijen mee makenquote:Op maandag 22 november 2021 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan er best wel leuke dingen mee maar dan moet het wel doen wat ik wil dat het doet
Ik vond mijn kat ook best een ranzig beest toen ze met zoveel teken thuiskwam.quote:
Ja, ook echt bizar zoveelquote:Op maandag 22 november 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond mijn kat ook best een ranzig beest toen ze met zoveel teken thuiskwam.Heb haar ook pas weer geknuffeld toen alles eruit was. Ja heel sneu maar ik vond het zo vies.
Mooi hout, mooie lange rechte stammenquote:Op maandag 22 november 2021 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Schuwe kat die bij mijn vorige huis ook altijd in de bosjes zat buiten (met tekenbandje om) dus stond er niet echt van te kijken. Die heeft gewoon 6 weken in bosjes gezeten. Daarom woont ze nu ook niet meer bij mij want ze is vrijheid nodig.quote:
Als ze eenmaal vrijheid kennen dan is in huis ook niet wat.quote:Op maandag 22 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Schuwe kat die bij mijn vorige huis ook altijd in de bosjes zat buiten (met tekenbandje om) dus stond er niet echt van te kijken. Die heeft gewoon 6 weken in bosjes gezeten. Daarom woont ze nu ook niet meer bij mij want ze is vrijheid nodig.
keertje sex gehad op de heide met een volborstige boerenmeid toen had ik er twee op mijn ballenquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
keertje sex gehad op de heide met een volborstige boerenmeid toen had er twee op mijn ballen
Durfde er ook niet mee naar de huisarts met een hete veiligheidspeld toen zelf weggehaald
US, ga eens van het account van Karzai af.quote:Op maandag 22 november 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
keertje sex gehad op de heide met een volborstige boerenmeid toen had ik er twee op mijn ballen
Durfde er ook niet mee naar de huisarts met een hete veiligheidspeld toen zelf weggehaald
vraag me af of in de nieuwste versie nog steeds spelletjes verstopt zittenquote:Op maandag 22 november 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je kunt er zelfs schilderijen mee maken
Het gaat om gezichtsolie.quote:Productspecificaties
Unisex
Nopequote:Op maandag 22 november 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze eenmaal vrijheid kennen dan is in huis ook niet wat.
quote:Op maandag 22 november 2021 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US, ga eens van het account van Karzai af.
omdat mannen ook een gezicht hebben!quote:Op maandag 22 november 2021 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat om gezichtsolie.Hoezo moet dat nou weer omschreven worden als unisex?
Bestaat daar ook unisex in?quote:Op maandag 22 november 2021 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat om gezichtsolie.Hoezo moet dat nou weer omschreven worden als unisex?
die van de vrouw is er rekening gehouden met tettenquote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie van die trui en verschil man en vrouw?
Het lijkt alsof het vrouwenmodel meer taille heeft, daar waar het herenmodel wat ruimer zit.quote:Op maandag 22 november 2021 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat er nou verschil zit tussen de vrouwen en mannen sweater?
https://www.debijenkorf.n(...)%3Dnl%26vt%3Dunknown
https://www.asphaltgold.c(...)utm_term=&matchtype=
?
Ja denk je wel?quote:Op maandag 22 november 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
die van de vrouw is er rekening gehouden met tetten
HUH, heb jij ook een gezicht?quote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat mannen ook een gezicht hebben!
ja of op de foto van het model zetten ze het wat in vorm?quote:Op maandag 22 november 2021 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt alsof het vrouwenmodel meer taille heeft, daar waar het herenmodel wat ruimer zit.
Maar ik kan het niet heel goed zien.
denk het wel. de meeste mannen hebben niet zulke dikke moobies als ik heb dus moet goed komen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk je wel?
ja die is dus nergens goedkoper
nee ik heb een vetkwab met een mond er in. omnomnomquote:Op maandag 22 november 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUH, heb jij ook een gezicht?
Ja, dat kan ook, maar misschien komt het wel omdat het vrouwenmodel bijv. maat S heeft en het herenmodel een xl is.. dat ziet er sowieso anders uit.quote:Op maandag 22 november 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of op de foto van het model zetten ze het wat in vorm?
[ afbeelding ]
Oke, hier moest ik om lachenquote:Op maandag 22 november 2021 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik heb een vetkwab met een mond er in. omnomnom
ik ga het wel proberen. kan het terug sturenquote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar misschien komt het wel omdat het vrouwenmodel bijv. maat S heeft en het herenmodel een xl is.. dat ziet er sowieso anders uit.
Goorzwijntje forlife jwzquote:Op maandag 22 november 2021 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik heb een vetkwab met een mond er in. omnomnom
Prima ideequote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen. kan het terug sturen
Heb jij ook een taille ?quote:Op maandag 22 november 2021 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk het wel. de meeste mannen hebben niet zulke dikke moobies als ik heb dus moet goed komen.
En waarschijnlijk iets van taille enzo
Dan zie je wel die print beterquote:Op maandag 22 november 2021 16:14 schreef bitterbal het volgende:
ik heb die zonder capuchon gedaan
[ afbeelding ]
ja die printquote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zie je wel die print beter
ik ben zo rond als een oliebol dus denk het nietquote:
Ohja moet van de week even oliebol halen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben zo rond als een oliebol dus denk het niet
Rond is ook een vorm!quote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben zo rond als een oliebol dus denk het niet
maar zonder taillequote:
Daarommm. Lekker bruggetje bouwen togggquote:
1 kleur, das een eitje. Gewoon zeefdrukken ofzoquote:
Ga ik googlen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1 kleur, das een eitje. Gewoon zeefdrukken ofzo
Neequote:Op maandag 22 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie die 3e aflevering van ik heb iemand gedood gezien? Met die vrouw in die rolstoel?
heb mn post al aangepast, maar dit is echt heel simpel. Sublimatie of heattransfer.quote:
thnxquote:Op maandag 22 november 2021 16:22 schreef Jimbo het volgende:
heb
[..]
heb mn post al aangepast, maar dit is echt heel simpel
nee, ik kijk geen tvquote:Op maandag 22 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie die 3e aflevering van ik heb iemand gedood gezien? Met die vrouw in die rolstoel?
Oke ga ik NU doen.quote:
Is dit een beetje zoals de Netflix serie: i'm a killer?quote:Op maandag 22 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
Dank je wel weer voor je hulp vriendquote:Op maandag 22 november 2021 16:22 schreef Jimbo het volgende:
heb
[..]
heb mn post al aangepast, maar dit is echt heel simpel. Sublimatie of heattransfer.
Maar bij massa productie gaat dat wel iets anders , maar voor jezelf is dat snel te doen
Je hebt toch wel een tv. Kan je gewoon via de NPO app enz kijken.quote:
ja ik ben er altijd weer als je me nodig hebt he. Volgende keer kost het een biertjequote:Op maandag 22 november 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je wel weer voor je hulp vriend
ik heb wel een tv ja. maar klinkt als een boel moeitequote:Op maandag 22 november 2021 16:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een tv. Kan je gewoon via de NPO app enz kijken.
Dat weet ik zo snel nietquote:Op maandag 22 november 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een beetje zoals de Netflix serie: i'm a killer?
En dit was niet eens voor mij. Dan mag @bitterbal je dat biertje gevenquote:Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik ben er altijd weer als je me nodig hebt he. Volgende keer kost het een biertje
Ik ga het eens bekijken.. ben wel benieuwd.quote:Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik zo snel niet
dit is met die filemon
oke hoorquote:Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef Ama het volgende:
En je hebt een computer. Ik ga nu ook via laptop kijken hoor.
quote:Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dit was niet eens voor mij. Dan mag @:bitterbal je dat biertje geven
Prima, doet hij het biertje, mag jij een klein pijpje geven.quote:Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dit was niet eens voor mij. Dan mag @:bitterbal je dat biertje geven
Dit klinkt niet als een goede dealquote:Op maandag 22 november 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prima, doet hij het biertje, mag jij een klein pijpje geven.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Je bent zelf engquote:
Bitterbal is een heel bijzonder soort "hij" eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prima, doet hij het biertje, mag jij een klein pijpje geven.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik scheer me altijd onder de douche. Kan ik ook beter niet doen. Maar het scheelt gewoon tijdquote:Op maandag 22 november 2021 16:28 schreef Karzai het volgende:
Niet tandenpoetsen onder de douche heeft me al 11 euro opgeleverd deze maand
douche ik toch 5 minuten korter
quote:Op maandag 22 november 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal is een heel bijzonder soort "hij" eigenlijk.
mja de tijd blijft hetzelfde lijkt me, gewoon geen warm water gebruikenquote:Op maandag 22 november 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik scheer me altijd onder de douche. Kan ik ook beter niet doen. Maar het scheelt gewoon tijd
voor je verwentheequote:Op maandag 22 november 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga het eens bekijken.. ben wel benieuwd.
Voor meer verwenmomenten ...quote:Op maandag 22 november 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor je verwenthee
http://www.weirdshityoucanbuy.com/poop-tea-infuser.html
Probeer maar eens, alles apart doen duurt langer.quote:Op maandag 22 november 2021 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja de tijd blijft hetzelfde lijkt me, gewoon geen warm water gebruiken
Voor al je ogen!quote:Op maandag 22 november 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
40 stuks oog crčme voor slechts 453,49
Wat moet ik met zoveel oog crčme ?
Misschien wil buda ook wat.quote:Op maandag 22 november 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, stom van me.. ik heb natuurlijk 40 ogenquote:
Je hoeft het niet allemaal tegelijk in je ogen te vrotten hequote:Op maandag 22 november 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is wel crčme, geen oogdruppelsquote:
Oh ja, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 22 november 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft het niet allemaal tegelijk in je ogen te vrotten he
Ja ik doe het al twee maanden, scheelt weinigquote:Op maandag 22 november 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer maar eens, alles apart doen duurt langer.
quote:Op maandag 22 november 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt het ook doorverkopen maar zou dan niet je Fok-naam gebruiken.
zitten verstopt onder je haar, maar je houdt ons niet voor de gek hoorquote:Op maandag 22 november 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, stom van me.. ik heb natuurlijk 40 ogen
quote:Op maandag 22 november 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, stom van me.. ik heb natuurlijk 40 ogen
Gezellig !quote:
4EverCreamEyedquote:Op maandag 22 november 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt het ook doorverkopen maar zou dan niet je Fok-naam gebruiken.
Sinds 1977 niet meer gebruikt.. die guillotine.. misschien moeten ze er even wat WD40 tussen spuitenquote:
even het roest eraf borstelenquote:Op maandag 22 november 2021 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds 1977 niet meer gebruikt.. die guillotine.. misschien moeten ze er even wat WD40 tussen spuiten
Oke, challas!quote:
Probeer je Grieks te bestellenquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 16:41 schreef Karzai het volgende:
nu poets ik mijn tanden vlak voor ik de deur uit ga
Totaal niet grappig, maar tochquote:
Yesquote:Op maandag 22 november 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok dat dan eerst, maar daarna
[ afbeelding ]
Oh dan ben ik gewoon een beetje een beperktequote:Op maandag 22 november 2021 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik doe het al twee maanden, scheelt weinig
past wattenschijfje hier in?quote:Op maandag 22 november 2021 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Totaal niet grappig, maar tochseurry
quote:Op maandag 22 november 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past wattenschijfje hier in?
http://www.weirdshityoucanbuy.com/hedgehog-shark-costume.html
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Als er ZO veel moeite gedaan is om jou in dat ding te krijgen kun jij niet meer zwemmenquote:Op maandag 22 november 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh wacht, misschien wat voor mij als ik weer ga zwemmen
quote:Op maandag 22 november 2021 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er ZO veel moeite gedaan is om jou in dat ding te krijgen kun jij niet meer zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |