SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
oh niet weer Yannickquote:Op maandag 22 november 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat Rens een mannennaam was, net als Yannick, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Wat is er?quote:
Ik ook, maar nu twijfel ik over de uitspraak.quote:Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
Ik ken 1 Yannick maar dat is wel een man.
Dit was ook een mooie TT geweestquote:
Ja Nik.quote:Op maandag 22 november 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu twijfel ik over de uitspraak.
Dus Yannick of Ya-nieeek
Nee ik heb geen tijd, ben zin aan het maken om nog meer schoon te maken hier.quote:Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
Nog steeds een goede TT
Doe eens een leuker plaatje in de OP om het erbij te laten passen
@Wereldgozer weet dat wel. Yannick de Vos is een "graag geziene gast" in DRT (en VBL ook geloof ik).quote:
yannick en janique klinken redelijk hetzelfde, maar zijn vaak wel heel anders.quote:Op maandag 22 november 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu twijfel ik over de uitspraak.
Dus Yannick of Ya-nieeek
quote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer weet dat wel. Yannick de Vos is een "graag geziene gast" in DRT (en VBL ook geloof ik).
Posts van Yannick komen uit een template:
"Ik ben ziedend dat de erg sympathieke $speler1 geklopt is door de arrogante klootzak $speler2. Ik hoop dat $speler2 binnenkort zijn $bot breekt" etc.
Dodelijk vermoeiende act inmiddels omdat we het pas achthonderd miljard keer hebben zien langskomen.
Als je echt veel zin hebt mag je hier ook komen schoon makenquote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb geen tijd, ben zin aan het maken om nog meer schoon te maken hier.
Dacht even dat dit over Kluun ging.quote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dodelijk vermoeiende act inmiddels omdat we het pas achthonderd miljard keer hebben zien langskomen.
1 letter per slidequote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, wat een dag weer. Buda de powerpointslidemachine is weer in volle gang
Ik heb dus geen zin maar moet wel.quote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je echt veel zin hebt mag je hier ook komen schoon maken
ja en dan op 0,1 seconde per slide en dan zo PRRRRRRRRRRRquote:
Heb je die maand abogeld al teruggeëist?quote:Op maandag 22 november 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Nou de aannemer van ziggo komt morgen maar eens even kijken of ze de kabel kunnen repareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |