Om zijn eigen hachje te redden gaat alle andere zorg afgeschaald worden, worden ouderen weer niet opgenomen, gaan huisartsen weer mensen bellen dat ze niet komen.quote:
Een weggestuurd demissionair kabinet met slaafse 2e kamer is een defacto dictatorquote:Op maandag 22 november 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
in zo'n periode heb je een dictator nodig, dat willen we ook niet
Ja ziet in bijvoorbeeld een land als Rusland dat dat erg goed werkt ja.quote:Op maandag 22 november 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
in zo'n periode heb je een dictator nodig, dat willen we ook niet
Nee, dat gaat helpenquote:
Sowieso blijft het frappant dat er mensen zijn die het nodig vinden om figuren met namen als 'bitcheswitches5' een podium te moeten geven.quote:Op maandag 22 november 2021 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach hou op met dat nodig zwart maken. Dat was nog voor de vorige persco. En wie heeft er überhaupt mondkapjes op in een bar? Moutch cap btw...
Is er een andere keuze dan? Een covid patient heeft hulp nodig binnen minuten. Het is sowieso kiezen tussen patienten.quote:Op maandag 22 november 2021 14:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Om zijn eigen hachje te redden gaat alle andere zorg afgeschaald worden, worden ouderen weer niet opgenomen, gaan huisartsen weer mensen bellen dat ze niet komen.
Walgelijke vent. Echt oprecht walgelijk.
Allemaal gelul idd. Gwn asap boosteren en 50+ adviseren te isoleren tot dat gebeurd is.quote:Op maandag 22 november 2021 14:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een van de issues wat ik las is dat ze ook druk zijn met testen. Want ja een positieve zelftest verifieren is wel erg belangrijk he.
Eerlijk, dat is ook wel de verdienste van mensen als Rutte, die individualisering.quote:Op maandag 22 november 2021 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook typisch voor deze tijd: dat individualiseren van een boodschap aan het volk. "Ja maar ik..." Het gaat om de samenleving en als samenleving falen we behoorlijk.
K vind het indekken op het onvermijdelijke.quote:Op maandag 22 november 2021 14:13 schreef galantis het volgende:
Ze hebben in feite niets nieuws verteld. Ik denk dat dit vooral is om de media een beetje te sussen. Want ja, anders blijft het zo stil hè, vanuit Den Haag.
Lijkt me sterk dat het gedrag van de bevolking dusdanig meetbaar is dat zij op basis daarvan beslissingen durven nemen.
Zelfs als er vandaag een zogenaamde ommekeer in gedrag plaatsvindt is dit pas over meer dan een week zichtbaar in de cijfers. En daar wachten ze echt niet op.
Eens. Maar dat neemt niet weg dat de houding momenteel zo hypocriet als de neten is.quote:Op maandag 22 november 2021 14:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Eerlijk, dat is ook wel de verdienste van mensen als Rutte, die individualisering.
Niet zoveel hoeven te kiezen door een lockdown in te voeren is een keuze die ze niet durven te maken. Aan de ziekenhuispoort is die keuze er inderdaad niet meer. Daarom is er een duister voortraject waarin mensen constant ontmoedigd of simpelweg geweigerd worden voor doorverwijzing.quote:Op maandag 22 november 2021 14:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er een andere keuze dan? Een covid patient heeft hulp nodig binnen minuten. Het is sowieso kiezen tussen patienten.
Mooi, piek bereikt. Dan kunnen de voetbalstadions wel weer open.quote:
Zeker. Het land krijgt de leiding die het verdient.quote:Op maandag 22 november 2021 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eens. Maar dat neemt niet weg dat de houding momenteel zo hypocriet als de neten is.
Ergens is het gewoon een vervelend trucje. Ze zijn niet dom in Den Haag; wisten prima dat de afgelopen maatregelen niks zou doen voor de cijfers (dan moet je ingrijpen op de juiste plekken...), maar kunnen nu wel mooi zeggen dat ze het geprobeerd hebben met kleinere maatregelen voordat ze met een lockdown aan komen zetten. En allemaal de schuld van het volk. Heeft niks met hun eigen beleid en keuzes te maken.quote:Op maandag 22 november 2021 14:13 schreef galantis het volgende:
Ze hebben in feite niets nieuws verteld. Ik denk dat dit vooral is om de media een beetje te sussen. Want ja, anders blijft het zo stil hè, vanuit Den Haag.
Lijkt me sterk dat het gedrag van de bevolking dusdanig meetbaar is dat zij op basis daarvan beslissingen durven nemen.
Zelfs als er vandaag een zogenaamde ommekeer in gedrag plaatsvindt is dit pas over meer dan een week zichtbaar in de cijfers. En daar wachten ze echt niet op.
"Jullie mogen pas naar huis als iedereen gevaccineerd is"quote:Op maandag 22 november 2021 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helpenHugo de Schoolmeester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |